baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

ПАВЛОГРАДСЬКА  РАЙОННА  ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови  районної державної адміністрації

16.03.2011                             м. Павлоград                         № 153-р-11

Про затвердження Положення про

відділ ведення Державного реєстру

виборців Павлоградської районної

державної адміністрації

 

Відповідно до Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, Закону України “Про державну службу”, Закону України “Про Державний реєстр виборців” зі змінами та доповненнями, на виконання постанов Кабінету Міністрів України від 26 червня 2007 року № 868 “Про затвердження типових положень про орган (відділ) ведення Державного реєстру виборців та про регіональний орган (відділ) адміністрування Державного реєстру виборців”, від 29 липня 2009 року № 790 “Про внесення змін до типових положень про орган (відділ) ведення Державного реєстру виборців та про регіональний орган (відділ) адміністрування Державного реєстру виборців” та від 11 листопада 2009 року № 1198 “Про внесення змін до типових положень про орган (відділ) ведення Державного реєстру виборців та про регіональний орган (відділ) адміністрування Державного реєстру виборців”:

1. Затвердити Положення про відділ ведення Державного реєстру виборців Павлоградської районної державної адміністрації, що додається.

2. Розпорядження голови райдержадміністрації від 20 листопада 2009 року № 774-р-09 “Про затвердження Положення про відділ ведення Державного реєстру виборців Павлоградської районної державної адміністрації” вважати таким, що втратило чинність.

3. Контроль щодо виконання цього розпорядження залишаю за собою.

 

Голова райдержадміністрації                                                                           В.М. ДУДНІК

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

райдержадміністрації

16.03.2011 № 153-р-11

ПОЛОЖЕННЯ
про відділ ведення Державного реєстру виборців Павлоградської районної державної адміністрації

1. Відділ ведення Державного реєстру виборців (далі — відділ ведення Реєстру) є  структурним підрозділом апарату Павлоградської районної державної адміністрації, який утворюється головою райдержадміністрації, йому підзвітний та підконтрольний і підпорядковується керівникові апарату райдержадміністрації.

2. Відділ ведення Реєстру у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, Центральної виборчої комісії,  голови облдержадміністрації, голови райдержадміністрації та регіонального органу адміністрування Державного реєстру виборців, а також положенням про відділ.

3. Основними завданнями відділу ведення Реєстру є:

ведення персоніфікованого обліку виборців;

складання списків виборців для проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад, сільських, селищних, міських голів, всеукраїнських та місцевих референдумів.

4. Відділ ведення Реєстру відповідно до покладених на нього завдань:

забезпечує ведення Реєстру, що передбачає проведення організаційно-правової підготовки та виконання в режимі записування таких дій: внесення запису про виборця до бази даних Реєстру; внесення змін до персональних даних Реєстру; знищення запису Реєстру на підставах і у спосіб, що встановлені Законом України «Про Державний реєстр виборців» та рішеннями розпорядника Реєстру, прийнятими відповідно до зазначеного Закону, з використанням візуального та автоматизованого контролю за повнотою та коректностю персональних даних Реєстру;

веде облік усіх дій щодо зміни бази даних Реєстру, в порядку та за формою, що встановлені розпорядником Реєстру;

забезпечує у взаємодії з Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України захист Реєстру у процесі його створення та ведення;

установлює на підставі відомостей про виборчу адресу виборця номер територіального виборчого округу та номер виборчої дільниці, до яких належить виборець;

надає на письмову вимогу виборця інформацію про його персональні дані, внесені до Реєстру;

надсилає на виборчу адресу виборця довідку про його включення до Реєстру за формою, встановленою розпорядником Реєстру, та веде облік осіб, яким видана така довідка;

проводить у разі потреби перевірку зміни персональних даних виборця, зазначених у заяві;

здійснює щомісячне поновлення бази даних Реєстру та уточнення персональних даних Реєстру;

забезпечує у разі призначення виборів чи референдумів складення, уточнення та виготовлення списків виборців на виборчих дільницях відповідно до законодавства;

надає в установленому порядку статистичну інформацію про кількісні характеристики виборчого корпусу на підставі відомостей Реєстру;

розглядає запити та звернення виборців, а також звернення політичних партій у порядку, встановленому Законом України “Про Державний реєстр виборців”;

проводить перевірку некоректних відомостей Реєстру, виявлених розпорядником Реєстру;

здійснює інші функції відповідно до законодавства, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

5. Відділ ведення Реєстру має право одержувати в установленому порядку від виборців, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, закладів, установ та організацій інформацію, необхідну для ведення Реєстру і виконання покладених на нього завдань.

 6. Відділу ведення Реєстру заборонено збирати, вносити до Реєстру та зберігати в базі даних Реєстру відомості (персональні дані виборців), не передбачені Законом України “Про Державний реєстр виборців”.

7. Відділ ведення Реєстру взаємодіє у процесі виконання покладених на нього завдань із структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, консульськими установами України за кордоном, а також закладами, установами та організаціями всіх форм власності, об’єднаннями громадян і окремими громадянами.

8. Відділ ведення Реєстру очолює начальник, який має вищу освіту, як правило, юридичну, за освітньо-кваліфкаційним рівнем спеціаліста або магістра та стаж роботи за фахом на державній службі не менш як три роки на посаді не нижчій ніж посада головного спеціаліста чи має практичний досвід роботи, аналогічної функціям, покладеним на цей відділ, на керівних посадах не менш як п’ять років.

Начальник відділу ведення Реєстру призначається на посаду та звільняється з посади головою райдержадміністрації.

9. Начальник відділу ведення Реєстру:

забезпечує виконання Закону України “Про Державний реєстр виборців” на відповідній території;

здійснює керівництво діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;

розподіляє обов’язки між працівниками відділу;

видає накази у випадках та в порядку, визначених Законом України “Про Державний реєстр виборців”, організовує і контролює їх виконання;

забезпечує в межах своїх повноважень зберігання інформації з обмеженим доступом відповідно до законодавства;

вносить в установленому порядку пропозиції щодо фінансового забезпечення роботи з ведення Реєстру;

підписує документи, визначені Законом України “Про Державний реєстр виборців”, що скріплюються печаткою відділу ведення Державного реєстру виборців райдержадміністрації;

вносить в установленому порядку пропозиції стосовно притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні Закону України “Про Державний реєстр виборців”, забезпечує в установленому порядку представництво інтересів відділу ведення Державного реєстру виборців в судах;

виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про відділ.

10. Працівники відділу ведення Реєстру призначаються на посаду та звільняються з посади головою райдержадміністрації. На посаду заступника начальника відділу призначається особа, яка має вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра за спеціальністю, пов’язаною, як правило, з інформаційними технологіями, та стаж роботи за фахом не менш як один рік. На посаду оператора комп’ютерного набору відділу призначається особа, яка має освіту відповідного професійного спрямування, стаж роботи за фахом не менш один рік та практичний досвід автоматизованої обробки інформації.

11. Відділ ведення Реєстру  має власну печатку та бланк відділу, зразки яких затверджуються розпорядником Державного реєстру виборців.

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                                                                          С.В.ДЕНИСОВА

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Центральна, 98, каб.201, тел: (0563) 26-96-04

baner
baner
baner
baner