baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

Керуючись Законом України „Про місцеві державні адміністрації”, Положенням про колегію Павлоградської районної державної адміністрації та згідно з планом роботи райдержадміністрації на жовтень-грудень 2014 року для обговорення на засіданні колегії райдержадміністрації 26 листопада 2014 року:DSC09730DSC09731

  1. Про взаємодію місцевих органів виконавчої влади та громадських ветеранських організацій з питань підготовки та відзначення 70-річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років.

Соціальний захист громадян похилого віку має не менш важливе значення ніж соціальний захист сімей з дітьми та молоді. Переважна більшість з них являється ветеранами війни та праці та мають встановлені законодавством пільги. Фінансування заходів, пов’язаних з виконанням законодавства щодо даних категорій громадян покладено на районні державні  адміністрації, зокрема на управління соціального захисту населення.DSC09750

Станом на 01.11.2014 року в Павлоградському районі на обліку перебуває  5422 ветеранів війни та праці. З них:

— інвалідів війни – 46 ( 22 — ВВвійни),

— учасників бойових дій – 98 (6 — ВВвійни),

— учасників війни –712,

— членів сімей загиблих і померлих ветеранів війни – 72,

— ветеранів праці – 4494.

Контингент ветеранів війни та праці 2012-2014

Категорія 2012 рік 2013 рік 2014 рік
Інваліди війни 58 51 46
Учасники бойових дій 109 106 98
Учасники війни 980 839 712
Члени сімей загиблих (померлих ветеранів війни) 85 75 72
Ветерани праці 5054 4738 4494

Відповідно до Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх

соціального захисту” інваліди війни забезпечуються пільгами по оплаті житлово-комунальних послуг зі знижкою 100%, учасники бойових дій – зі знижкою 75%, учасники війни та члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни – зі знижкою 50%.

Забезпечення санаторно-курортним лікуванням ветеранів війни проводиться за рахунок субвенції з державного бюджету та в санаторіях Міністерства праці та соціальної політики України за путівками, які надходять через департамент соцзахисту населення обласної державної адміністрації. За рахунок субвенції з державного бюджету управління має змогу 100% оздоровити всіх ветеранів війни, що потребують санаторно-курортного лікування, але нажаль, у зв’язку з похилим віком даної категорії громадян, заяв на отримання даного виду пільг надходить мало. В 2012 році путівками було забезпечено 10 осіб, в 2013 – 12, в 2014 – 13.

Пільги ветеранам війни фінансуються своєчасно та в повному обсязі.

Обсяги фінансування субвенції державного бюджету

на надання пільг ветеранам війни

Вид пільг 2012 рік 2013 рік 2014 рік
осіб\тис. грн. осіб\тис. грн. осіб\тис. грн.
Придбання твердого палива та скрапленого газу 888 / 211,3 790 \ 195,9 770 \ 221,4
Житлово-комунальні послуги 1931 \ 2 202,4 1699 \ 1 417,7 1 484 \ 1 521,7
Забезпечення путівками санаторно-курортного лікування 10 \ 39,5 12 \ 42,9 13 \ 60,9
Пільговий проїзд окремих категорій громадян 39 352 перевезень на суму 136,1 34 886 перевезень              на суму 121,4 18 872 перевезень на суму 187,0

DSC09735

Відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» щороку ветеранам війни та членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни надається грошова допомога. Виплата грошової допомоги проводиться департаментом соціального захисту населення Дніпропетровської облдержадміністрації через Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат. В поточному році даний вид допомоги виплачений ветеранам війни своєчасно та в повному обсязі в наступних розмірах.

— інвалідам війни 1 групи – 2 575 грн.,

— інвалідам війни 2 групи – 2 250 грн.,

— інвалідам війни 3 групи – 2 020 грн.,

— учасникам бойових дій – 795 грн.,

— учасникам війни та колишнім в’язням концтаборів – 145 грн.

В районі діє програма “Соціальний захист та підтримки найменш захищених та малозабезпечених громадян Павлоградського району на 2011-2014 роки”, якою передбачені заходи щодо соціального захисту ветеранів війни та праці, фінансова підтримка районної організації ветеранів.

Дана програма має велике значення для забезпечення повноти соціального захисту ветеранів. Протягом останніх трьох років за рахунок даної програми проведено ремонт власних будинків 9 інвалідів війни:

в 2012 році – 4 на суму 29,9 тис. грн.,

в 2013 році – 3 на суму 28,0 тис.грн.,

в 2014 році – 2 (з них один інвалід війни в Афганістані) на суму 28,0 тис. грн.

За рахунок коштів місцевого бюджету надається матеріальна допомога ветеранам війни та праці на лікування та вирішення соціально-побутових проблем за зверненням. В 2012 – 2014 роках матеріальна допомога даним категоріям громадян була надана в наступних розмірах:

2012 рік – 67 осіб на суму 17,6 тис. грн.,

2013 рік – 61 особа на суму 16,0 тис. грн.,

2014 рік – 95 осіб на суму 23,8 тис. грн.

Забезпечення путівками санаторно-курортного лікування за рахунок місцевого бюджету дозволяє значно скоротити чергу та строк перебування на обліку для отримання путівки, забезпечити санаторно-курортним лікуванням ветеранів праці. За рахунок коштів місцевого бюджету було забезпечено санаторно-курортним лікуванням:

в 2012 році —  9 осіб на суму 36,2 тис. грн.,

в 2013 році – 7 осіб на суму 24,4 тис. грн.,

в 2014 році – 6 осіб на суму 24,2 тис. грн.

Фінансова підтримка районної організації ветеранів передбачає фінансову підтримку активу районної ради ветеранів, голів первинних ветеранських організацій, надання матеріальної допомоги ветеранам війни, передплату періодичних видань для ветеранів війни, проведення і організація свят, виконання статутних обов’язків.

На фінансову підтримку районної організації ветеранів у 2012-2014 р.р.

з місцевого бюджету було виділено:

— у 2012 році – 80,1 тис. грн..,

— у 2013 році – 68,5 тис. грн.,

— у 2014 році – 66,7 тис. грн. (станом на 01.11.2014 р. профінансовано 45,6 тис. грн.).

Павлоградська районна організація ветеранів забезпечена приміщенням та телефонним зв’язком.

З метою реалізації соціальних проектів Павлоградська райдержадміністрація тісно співпрацює з ДТЕК Павлоградвугілля. В 2014 році в рамках реалізації проекту «Створення ефективного механізму забезпечення населення Павлоградського району вугіллям на побутові потреби» 275 сімей району забезпечено вугіллям в розмірі 2 тонни на домогосподарство. 184 з них це одинокі непрацездатні громадяни та  сім’ї, які опинились в складних життєвих обставинах. В переважній більшості це ветерани війни та праці.

Районна організація ветеранів існує вже 27 років. Упродовж цих років ветеранська організація проводить неоціненну і благородну роботу з патріотичного виховання молоді, опікується літніми людьми і приймає активну участь у суспільно-політичному житті  району. Об’єднавши тисячі ветеранів війни і праці, організація є добрим прикладом консолідації людей різних поглядів, мобілізації їх на розв’язання повсякденних завдань.

Незважаючи на непросте економічне становище в державі, районна влада надає фінансову підтримку районній організації ветеранів України. І надалі співпраця районної влади та ветеранської організації буде плідною та результативною.

DSC09739

  1. Про хід виконання соціальних програм з охорони здоров’я в Павлоградському районі.

В 2014 році фінансувались 5 програм з охорони здоров’я а саме:

“Здоров’я дітей і матерів Павлоградщини на період до 2015 року”, “Протидії розповсюдженню інфекційних та соціально-небезпечних хвороб на період 2013-2018 роки”, “Місцевих стимулів” в охороні здоров’я в павлоградському районі до 2018 рок, “Цукровий діабет” на період до 2015 року, “імунопрофілактика та захист населення від інфекційних хвороб” в Павлоградському районі на 2011-2015 роки, “Підтримка грудного вигодовування на період до 2015”( не фінансувалась).

Стосовно районної програми “Здоров’я дітей та матерів Павлоградщини” на період до 2015 року. З метою надання високоспеціалізованої допомоги  дітям-інвалідам та з урахуванням того, що визначені в програмі питання залишаються актуальними, а деякі потребують доповнення і мають враховуватися в поточному та перспективному плануванні ресурсів охорони здоров’я в вересні 2009 року до Програми були внесені зміни та доповнення.

Протягом року щоквартально проводились розширені засідання  Координаційної ради з материнства та дитинства; проводилися розширені засідання дорадчого органу при райдержадміністрації за участю сільських голів, соціальних працівників, служби у справах дітей, де розглядалися питання про стан надання медико-соціальної допомоги кризовим сім’ям.

Медична допомога роділлям та породіллям Павлоградського району надається пологовим будинком м. Павлограда.  До пологова,  пологова та післяпологова допомога надається на вторинному рівні (Павлоградський пологовий будинок та пологові будинки м. Дніпропетровька). На сьогодні необхідність у субвенції з місцевого (районного) бюджету відпала. Пологовий будинок м. Павлоград переоснащений та укомплектований сучасним медичним та лабораторним обладнанням.

Щороку жінки Павлоградського району за рахунок субвенції обласного бюджету отримують безплатні контрацептиви та жінки з тяжкими захворюваннями, з якими вагітність та пологи загрожують життю. Для забезпечення безоплатними контрацептивами жінок з тяжкими захворюваннями, за якими вагітність та пологи загрожують життю в 2014 році за програмою “Здоров’я дітей та матерів Павлоградщини” було виділено 10 тис. грн. для забезпечення безоплатними контрацептивами жінок з тяжкими захворюваннями, за якими вагітність та пологи загрожують життю; 6,5 тис. грн. для закупівлі препаратів для лікування важких форм анемії.

В 2014 року було проліковано 21 вагітна, що склало 0,2 %  загальної кількості вагітних.

Проводились тренінги для сімейних лікарів загальної практики з питань спостереження за вагітними та новонародженими. Сумісно первинної і вторинної ланками охорони здоров’я проводяться Дні акушерки.

В травні 2014 року консультативно-діагнозтичний центр дитячому відділенню КЗ “ПЦРЛ  ДОР” було переакредитоване на звання « Лікарня, доброзичлива до дитини ».

Лікарі, акушерки та медичні сестри, які надають допомогу дитячому та жіночому населенню регулярно приймають участь в семінарах з підтримки грудного вигодовування, які проводяться по плану Департаменту охорони здоров’я  та Центру підтримку грудного вигодовування при пологовому будинку №2 м. Дніпропетровськ.

При Павлоградській районній лікарні  був створений та працював  «Кабінет підтримки грудного вигодовування». Цей кабінет новостворений в дитячому відділенні та консультативно-діагностичному центрі КЗ ПЦРЛ ДОР.

На сьогодні готується пакет документів та обладнується кабінет «Підтримки грудного вигодовування» при Павлоградському районному центрі первинної медико-санітарної допомоги. Лікарі пройшли тренінг на базі обласного Центру «Підтримки грудного вигодовування».

На обліку в Центрі знаходиться 86 дітей-інвалідів, що складає 2,1 %. Для удосконалення   реабілітації дітей-інвалідів з липня 2010 року на базі дитячого відділення Павлоградської центральної районної лікарні функціонує Центр ранньої медико-соціальної реабілітації для дітей-інвалідів на 5 ліжок з цілодобовим перебуванням. Створені умови для реабілітації дітей-інвалідів Павлоградського району, де дитина в центрі реабілітації отримує необхідні реабілітаційні види лікування, має можливість відпочити після отриманих процедур, після отримання повного курсу дитина виписується на дільницю. На педіатричні ліжка КЗ «ПЦРЛ»ДОР» виділяються кошти : на медикаменти – 5 грн., на харчування – 7 грн.. Амбулаторно отримали лікування 70,9 % — 61 дитина з 86 чоловік. В умовах  Реабілітаційного центру КЗ “ПЦРЛ ДОР” оздоровилися 2 дитини, 2,9 %, інші діти отримали реабілітаційне лікування в умовах реабілітаційного центру м. Павлограда та м. Дніпропетровська.

Засобами реабілітації ( милиці, палички, стійки, гімнастичні стінки, коляски ) діти-інваліди забезпечуються через управління праці та соціального захисту населення. В 2014 році на проти судомні препарати  в програмі закладені кошти, які будуть використані до кінця року.

Для дітей ВІЛ-інфікованих  та СНІД-хворих передбачались кошти в сумі 5,0 тис. грн.  для придбання молочних сумішей на суму 9,0  тис.грн.   В 2014 році таких дітей 6

В районі впроваджений скринінг патології шийки матки, спрямований на діагностику перед ракових станів. Для цієї роботи задіяні 2 колькоскопи, 1 – в гінекологічному кабінеті КЗ «ПЦРЛ»ДОР», 1 – в гінекологічному відділенні. Відповідальна за впровадження скринінгу патології шийки матки лікар акушер – гінеколог Дашкевич С.М..

В вересні 2014 року придбаний колькоскоп за кошти надані Богданівською сільською радою для Богданівської амбулаторії. Планується придбання  2 колькоскопів, як спонсорська допомога для с. Булахівка та с. Вербки. Придбання цих кольпоскопів дозволить своєчасно діагностували рак шийки матки у жінок Павлоградського району, особливо у жінок фертильного віку на ранній стадії. Щорічно за централізовані кошти надавалась вакцина Церварікс для вакцинації підлітків проти папіломи вірусу людини, з метою запобігання захворювання шийки матки. Вакцина дорого вартісна і надавалась тільки на 4 чоловіка на повний курс щеплення. В 2014 році до кінця року буде надано 12 доз для дітей-підлітків.

Всі АЗПСМ району забезпечені інформаційними матеріалами з питань профілактики онкологічних захворювань.

На лікування дітей з багатодітних сімей, дітей-інвалідів заплановані кошти, які будуть використані  до кінця 2014 року.

Рішенням сесії районної ради від 24 липня 2013 року  затверджена програма «Місцевих стимулів в охороні здоров’я Павлоградського району на 2012 – 2014 роки».

На виконання районної програми „Місцевих стимулів” в охороні здоров’я  Павлоградського району на 2012-2014 р.р.”, Було заплановано 780,1 тис.грн., використано за 9 місяців 574,16 тис.грн. , втому числі на навчання медсестер використано — 41,73 тис. грн. Інші кошти направлялись на укріплення матеріально-технічної бази придбання  обладнання паливно-мастильних матеріалів.

Починаючи з лютого 2014 року сільськими радами: Привовчанської, Богданівської, Богуславської, Вербківської та іншими виділялись кошти на проведення поточних ремонтів амбулаторій, ФАПів та ФП для покращення умов перебування пацієнтів та медичних працівників та створення комфортних умов та медичних послуг , які будуть використані до кінця року.

22 лютого 2013 року №338 — 27/6 була прийнята регіональна програма «Протидії розповсюдженню  інфекційних та соціально-небезпечних хвороб на 2013-2018 роки” на період до 2018 року. Згідно завдань та заходів, по виконанню районної програми щоквартально виносяться на розгляд на засідання координаційних рад з питань протидії захворювань на туберкульоз виконання Загальнодержавної цільової соціальної програми протидії захворювання на туберкульоз та ВІЛ/СНІД на 2012-2016 роки.

В кожній амбулаторії обладнані кабінети по збору мокротиння, де розписані часи прийому, наявність інструкції по правилам збору мокротиння від хворого, наявність достатньої кількості посуду для збору мокротиння, наявність журналів реєстрації та направлень до КДЛ КЗ”ПЦРЛ”ДОР”, а також в наявності сумки-холодильники для транспортування зразків мокротиння до КДЛ. Щомісячно проводиться аналіз якості зібраної мокроти, в разі невірно зробленого аналізу медичний працівник надає пояснення чому так сталося.

Профілактична робота: план профоглядів виконаний  на 97,5%. Флюорографічні обстеження на 97,5%, реакція манту дітям до 14 років виконана на 99,6% за 2013 рік.

Для проведення туберкулінодіагностики в 2014 році на кошти виділенні на програму  був придбаний туберкулін на загальну суму  30,0 тис.грн., що дало можливість обстежувати  дітей від 1 до 13 років. В 2014 році були придбані харчові набори на суму 5,0 тис.грн. Для 28 хворих на туберкульоз, як соціальна підтримка.

З обласного бюджету отримано антибактеріальних препаратів для лікування туберкульозу на суму: 931,96 грн., централізовано на суму 165791,27 грн., з обласного бюджету придбано дезінфікуючі засоби на суму 15,56 грн., препаратів загальної групи на 9117,21 грн. Для забезпечення медичних працівників засобів індивідуального захисту у 2013 році придбано гумових рукавичок: 19581 пар на суму 20631,36 грн., шприців: 17226 на суму 8519,14 грн., дезінфікуючих засобів 118,475 л. та  20075,158 кг.  На суму 20559,25 грн. спирт 995 флаконів на суму 8554,14 грн., епіндорфи 960 на суму 192 грн., пробірки 700 на суму 11631,10грн., 500 на суму 1408 грн.

Управління праці та соціального захисту населення, а  також Павлоградський КЗ “ПЦРЛ”ДОР” хворі на туберкульоз, ВІЛ/СНІД, наркоманію  при необхідності та неможливості хворим доїхати до КЗ “ПЦРЛ”ДОР” Павлоградським РЦПМСД виділяється транспорт амбулаторії і хворих доставляють на консультацію до фтизіатра, на рентгенообстеження до КЗ “ПЦРЛ”ДОР” або на госпіталізацію до КЗ “Протитуберкульозний диспансер”, який розташований в м. Павлоград. Також Павлоградський РЦПМСД сприяє госпіталізації дітей до дитячих санаторіїв області, які хворі на туберкульоз, або знаходяться в контакті у вогнищах туберкульозу для оздоровлення.

Профілактика інфекційних хвороб шляхом імунізації населення є найефективнішим заходом щодо забезпечення здоров’я населення, епідемічного благополуччя держави та стратегічно важливим пріоритетним завданням галузі охорони здоров’я.

За програмою “Імунопрофілактика та захист населення від інфекційних хвороб” в 2014 році була придбана вакцина на суму 4,1 тис.грн. Для щеплення медичних працівників для захисту їх від грипу, так як вони перші стикаються з хворими на ГРИП та ГРВІ.

На району програму “Цукровий діабет” в 2014 році було заплановано 20,0 тис.грн. За 9 місяців використано 7,6 тис.грн., були закуплені тест-смужки для скринінгу та виявлення хворих на цукровий діабет  в населення. Інші кошти будуть використані до кінця поточного року.

Всього на програми з охорони здоров’я було заплановано 874,195 тис.грн., використано 635,91 тис.грн.

DSC09741DSC09744

  1. Звіт Межиріцького сільського голови про виконання виконкомом сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади.

Основними напрямками діяльності Межиріцької сільської ради та її виконавчого комітету є вирішення комплексних соціально-економічних проблем на підвідомчій території.

В своїй роботі виконком сільської ради керується Законом України  “Про місцеве самоврядування в Україні” та відповідно до ст.27-39 даного закону виконує власні та делеговані повноваження.

Стаття 27. Делеговані повноваження у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку.

DSC09746Сільська рада налічує 6 населених пунктів. Згідно статистичного обліку населення, яке проводить секретар виконкому станом на 01.01.2014 року на території сільської ради зареєстровано 4442 громадян з наявністю господарств 1837, зокрема в

С. Межиріч                       3944чол.                   1511 господарств

С.Червона Нива               124 чол.                    58 господарств

С. Котовець                       36 чол.                       50 господарств

С. Оженківка                     106 чол.                    76 господарств

С. Домаха                           137 чол.                    87 господарств

С-щі Новоселівському    95 чол.                       55 господарств

Щорічно на сесіях сільської ради розглядаються, обговорюються та затверджуються програми соціально-економічного і  культурного  розвитку сільської ради, які розробляються виконавчим комітетом сільської ради. Заслуховуються звіти про їх виконання.

Стаття 28. Делеговані повноваження в галузі бюджету та фінансів.

Виконком   постійно працює над надходженням платежів до місцевого бюджету, постійно заслуховує це питання на своїх засіданнях, запрошує на них платників, що мають заборгованість по сплаті податків до бюджету.

Бюджет Межиріцької сільської ради по загальному фонду за 10 місяців 2014 року виконано по дохідній частині на 95,3% в порівнянні до уточненого плану на 10 місяців 2014 року.

Всього одержано по загальному фонду доходів сільського бюджету 1 млн. 63тис.228 грн. при уточненому плані на 10 місяців 2014 року в сумі 1млн.115тис.261 грн. одержано дотації вирівнювання в сумі 703тис.939грн. при плані на 10 місяців 2014 року 711тис.992грн.

Податок з доходів найманих працівників становить 448тис.988грн.,  що становить 95,6% виконання в порівнянні з планом на 10 місяців 2014 року.

Надходження по земельному податку з юридичних осіб виконано на 144% , з фізичних осіб на 100%.

Надходження по орендній платі з юридичних осіб виконано на 102%,  з фізичних осіб на 123,9%. Фіксований сільськогосподарський податок виконано на 101,8%.

По спеціальному фонду по сільській раді одержано доходів в сумі 283тис.128 грн.

Видатки по сільській раді проводяться згідно затверджених кошторисів на рік та внесених змін до них згідно довідок. Заробітна плата за жовтень 2014 року виплачена повністю. Заборгованості по інших видатках також немає. Станом на 17.11.2014 року виплачений аванс за листопад усім організаціям.

Закінчено частину капітального ремонту дороги вул. Шевченка за кошти сільської ради та субвенції з державного бюджету  на суму 268тис.949 грн., а саме: державний бюджет 90 тис.100 грн., кошти сільської ради -178тис.849грн. за виконані роботи з підрядною організацією сільська рада розрахувалась  ще не в повному об’ємі, але роботи виконані якісно і в сприятливу погоду.

На даний час виконуються роботи по проведенню ямкового ремонту по вулиці Леніна, Комінтерна та провулку Шкільному за рахунок коштів обласного бюджету. Раді тому, що дорога по маршруту громадського транспорту буде тепер закільцьована та відремонтована.

Стаття 29. Делеговані повноваження щодо управління комунальною власністю.

В комунальній власності сільської ради знаходяться: будівля сільської ради, в якій розміщені сільська бібліотека, відділення зв’язку та філія ощадбанку, будівля для об’єктів культури, в якій розміщено історико-краєзнавчий музей та сільська рада, будівля для об’єктів побуту, в якій розміщено магазин будівельних матеріалів, будівля по провулку Шкільному, в якій знаходиться магазин продтоварів, будівля Будинку культури, два дитячих садки, будівля по вулиці Комінтерна, частина будівлі лікарської амбулаторії, в якій розташована аптека та будівля газової котельні, яка опалює сільську раду, музейний заклад, БК, частину НВК – будівлю, в якій раніше був розташований ДБ, відділення зв’язку, філію ощадбанку та дитячий садок №1.

Брак коштів у місцевому бюджеті дозволяє тільки при підтримці спонсорів вирішувати виключно найбільш нагальні проблеми по комунальним  закладам, пов’язаних з забезпеченням необхідних умов їх життєдіяльності. Так на покращення матеріально-технічної бази дошкільного закладу №1 було виділено сільською радою тільки 4 тис. грн. на встановлення двох металопластикових вікон в спальні групи №1. Але при тісній праці з головами батьківських комітетів та їх членами ми залучаємо кошти батьків та спонсорів. Завдяки благодійним надходженням в цьому році  по дитячому садку “Сонечко” капітально відремонтовано підлогу у спальній кімнаті групи №1, замінено 5  вікон на металопластикові, побудовано тіньовий павільон для дітей, зроблено косметичний ремонт харчоблоку, пральні, кладової та дитячих груп. Придбано дитячі ігрові куточки, іграшки та канцтовари. Всього на загальну суму 65тис.612грн. з них: спонсорських  — 17тис.384грн., батьків – 24тис.228грн., бюджетних – 4тис.грн.

Завдяки благодійним надходженням в цьому році  по дитячому садку “Веселка” зроблено реконструкцію опалювальної системи дошкільного закладу (спальні та ігрової кімнати, музичного залу, кабінету медсестри та харчоблоку), проведений ремонт та фарбування ігрового та спортивного обладнання, ремонт пішохідних доріжок, замінено 4  вікна на металопластикові та двоє міжкімнатних дверей, придбано комп’ютер, 30 рушників  та  шафи для  них, електрокосорку, кухонні приладдя, іграшки. Всього на загальну суму 33тис.500грн.

Аналізуючи роботу з розвитку дошкільних навчальних закладів, створення сприятливих умов для дітей, оцінюючи результати досягнень дошкільних закладів можна зробити висновок: у ДНЗ сформовано цілісний освітній простір, в якому дітям надають якісні освітні послуги, піклуються про здоров’я кожної дитини, залучають позабюджетні асигнування для розвитку дошкільних навчальних закладів.

Капітального ремонту потребують будівля сільської ради, частина будівлі для об’єктів культури та приміщення ДНЗ №1.

Керуючись Положенням про місцеву охорону, МПО Межиріцької сільської ради здійснює забезпечення пожежної безпеки населення сільської ради. Основним завданням МПО є гасіння пожеж, рятування людей та надання допомоги в ліквідації наслідків аварій, катастроф, стихійного лиха, а також здійснення заходів із запобігання пожежам та нещасним випадкам.

МПО входить до складу гарнізону пожежної охорони і перебуває в оперативному підпорядкуванні Павлоградського МУ ГУДСУЗНС України у Дніпропетровській області. В МПО створені умови для цілодобового несення служби особовим складом. Тут працюють  позмінно і цілодобово чотири водії-пожежники, в експлуатації яких знаходиться пожежний автомобіль, який укомплектований за встановленими нормами та є комунальною власністю громади села. За 10 місяців 2014 року МПО здійснено 16 виїздів на пожежі, що в два рази менше порівнюючи з минулим роком.

Стаття 30. Делеговані повноваження в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торгівельного обслуговування, громадського харчування, транспорту та зв’язку.

На території сільської ради документально існує житлово-комунальне господарство, але за браком коштів організувати його немає можливості, тому виникають труднощі у підтримці санітарного стану села. Виходом з положення є розуміння даної проблеми керівниками установ соціальної сфери та залучення до громадських робіт громадян на підставі вироку суду за вчинені ними правопорушення.  В цьому році переможцем конкурсу з визначення виконавця послуг із вивезення твердих побутових відходів на території сільської ради стало ТОВ «Дебріс компані». На сесії сільської ради були затверджені тарифи на вивезення сміття і розпочата плідна робота. Населення сільської ради задоволене в наданні даних послуг. Окрім вивозу сміття за заключеними договорами, товариство встановило три сітки для збору вторинної сировини у рамках благодійної програми “Сміття на благочинність”. Планується встановлення ще трьох.  Товариство на відміну від попереднього підприємства має спеціалізовану техніку, працівників, одягнених у відповідну форму, рекламує себе, самостійно заключає договори, надає  якісні  послуги, разом з депутатами проводить роз’яснювальну роботу серед  населення.

Населення сільської ради обслуговують 9 торгівельних об’єктів приватних підприємців та 3 магазини Булахівського ССТ, які забезпечують його товарами першої необхідності. В цьому році в центрі села розпочате будівництво кафе приватним підприємцем Юровим О.Ф.  На даний час зроблено 80% роботи. Надає свої якісні послуги і кафе приватного підприємця Артемової Л.О., яке розташоване по трасі Київ – Луганськ – Ізварине.

З квітня 2014 року послуги громадського транспорту надає ПАТ «Север Транс». Починаючи з 5-10 ранку до 19-20 вечора, через кожні 40 хвилин маршрутні таксі перевозять жителів села до м. Павлограда та в зворотньому напрямку. Перший час жителі були не дуже задоволені зміною власника перевезень, так як звикли до свого. Було чимало скарг, але з часом змирились. Але, як би не складалась ситуація, громадянам  зі своїм перевізником було б на багато краще.  На даний момент жодна сільська рада не має такої кількості рейсів, які маємо ми – саме цим ми завдячуємо попередньому перевізнику ПП Скориченку О.В., адже кількість рейсів новим перевізником змінена не була.

Виконавчий комітет періодично заслуховує на засіданні інформацію про стан надання послуг населенню та вживає заходів з метою їх покращення.

Стаття 32. Делеговані  повноваження у сфері освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту.

На території сільської ради діє НВК та загальноосвітня середня школа 1-111 ступенів №2, які знаходяться на балансі Павлоградського відділу освіти, два дитячих дошкільних заклади, в яких працює 6 груп. Черги на дефіцит місць не існує. Діти прилеглих сіл сільської ради мають можливість відвідувати дитячі садки кожного дня, так як регулярно здійснюється підвіз дітей шкільним автобусом до шкіл та дитячих садків.

Виконком сільської ради здійснює облік дітей дошкільного та шкільного віку. При виконкомі створена координаційна рада по профілактиці правопорушень серед неповнолітніх, яка проводить роботу щодо запобігання бездоглядності неповнолітніх та роботу з неблагополучними сім’ями. Великим плюсом в роботі була праця фахівців соціальної роботи, які здійснювали соціальний супровід сімей з дітьми. На жаль зараз цієї служби не існує, що дається в знаки.

На постійному контролі знаходяться:

36 багатодітних сімей, в яких виховується 120 дітей,

11 дітей, позбавлених батьківського піклування,

18 дітей-інвалідів,

6 дітей-сиріт,

6 дітей, що знаходяться в прийомних сім’ях.

10 дітей під опікою.

Медичне обслуговування здійснюють Межиріцька амбулаторія загальної практики сімейної медицини та Оженківський і Домашанський медичні пункти. В цьому році сталося так, що пішла з життя наш головний лікар Бакарєва К.І. –  кваліфікований спеціаліст , людина з Великої букви. Зараз населення села обслуговують молоді спеціалісти. Хочеться вірити, що вони будуть гідною зміною тим, хто давав справжню клятву Гіпократа.

Стаття 33. Делеговані повноваження у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища.

Виконавчий комітет сільської ради здійснює контроль за дотриманням земельного та природо-охоронного законодавства, реєстрацію суб’єктів права власності на землю, видачу документів, що посвідчують право власності на земельні ділянки.

Всього земель по Межиріцькій сільській раді 13160,3520 га, в тому числі розпайовано 8008,5680 га землі, 1837 пайщиків.

Орендують земельні ділянки:

ТОВ “Зоря” — 568 паїв площею 2313,5884 га,

ФГ “Явір” — 325 паїв площею 1259,9183 га,

ПрАТ “Агросоюз” -212 паїв площею 812,8311 га,

ФГ “Скіф” — 23 пая площею 109,9494 га,

ТОВ “Колос” — 22 пая площею 90,4478 га,

ФГ “Троянда” — 8 паїв площею 45, 0716 га.

Громадяни, які  самостійно обробляють свої земельні ділянки (одноосібники) – 678 паїв площею 3115, 6309 га. Пасовища – 260,5826 га, сади – 0,5479 га.

20 селянських фермерських господарств обробляють 1060,1484 га орної землі.

10 садових товариств займають площу 103,8 га.

85 особистих підсобних господарств площею 214,4301 га.

Стаття 34. Делеговані повноваження у сфері соціального захисту населення.

Для забезпечення здійснення передбачених законодавством заходів щодо поліпшення матеріально-побутових умов інвалідів, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, дітей-інвалідів, сиріт, людей похилого віку при виконкомі діє опікунська рада, головою якої є секретар сільської ради Мельник І.П. та рада ветеранів, яку очолює Ізіфович Н.Я. на обліку сільської ради є:

Троє  ветеранів ВВв (учасників бойових дій),

108 ветеранів ВВв (тиловиків),

16 воїнів-інтернаціоналістів,

278 дітей війни,

8 чорнобильців,

1 довгожитель (11.04.1919)

З підтримки районного управління праці та соціального захисту населення кожного року надається одноразова допомога жителям сільської ради, які цього потребують. Сільська рада тісно співпрацює з управлінням праці, пенсійним фондом, центром зайнятості населення та іншими організаціями.

Стаття 38. Делеговані повноваження щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян.

При виконкомі сільської ради створена адмінкомісія, яка розглядає справи про адміністративні правопорушення. Нещодавно змінився наш дільничний інспектор. Плекаємо надію на те, що людина, яка прийшла працювати на цю посаду, не заплямує перед моїми односельцями репутацію органів внутрішніх справ на відміну від його попередника. Виконавчий комітет спрямовує та контролює діяльність дільничного інспектора по профілактиці злочинності та правопорушень, заслуховує на засіданнях виконкому та в присутності депутатів звіти про забезпечення законодавства щодо розгляду звернень громадян.

 

  1. Про хід виконання у 2014 році плану заходів районної програми „Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини” в Павлоградському районі на період до 2016 року та затвердження плану заходів відповідної районної програми на 2015 рік.

Кожна дитина має право на щасливе дитинство, на батьківську любов і турботу. Проте, на жаль, у нашому такому складному, а порою жорстокому житті, багато дітей позбавлені такого права.

За даними виконкомів сільських рад на 01 листопада 2014 року у районі проживає 4796 дітей віком до 18 років.

За звітний період 2014 року в районі народилося 192 немовлят, у 2013 році — 218 малюків. Усі новонароджені діти обстежені на фенілкетонурію та гіпотеріоз, обстеження проводяться в пологовому будинку у першу добу життя. З метою профілактики раннього соціального сирітства районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді у рамках роботи Консультаційного пункту у пологовому будинку м. Павлограда індивідуальними послугами охоплено 28 жінок, відмов від новонароджених дітей не було.

Службою систематично поновлюється Єдиний електронний банк даних дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, банк даних про громадян, які згодні і можуть взяти на виховання дітей зазначеної категорії та банк даних дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах.

На первинному обліку в службі у справах дітей перебуває 78 дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.

Всього ж у районі проживають 64 дитини-сироти та дитини, позбавлені батьківського піклування, з них:

48 дітей проживають у сім’ях опікунів.

16 дітей виховуються в 8 прийомних сімей.

Фінансування державної допомоги на дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів виплачується своєчасно.

З метою надання інформації щодо популяризації сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, пошуку потенційних прийомних батьків, батьків-вихователів, опікунів, піклувальників службою у справах дітей та районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді розповсюджувалися буклети „Сімейні форми виховання“.

У районі також приділяється особлива увага і потребам дітей-інвалідів, так спеціалістами управління праці та соціального захисту населення ведеться прийом громадян з питань забезпечення дітей-інвалідів до 18 років технічними засобами реабілітації та надаються направлення для забезпечення протезно-ортопедичними виробами, а також інформують громадян щодо появи нових каталогів та моделей технічних засобів реабілітації. Здійснюють контроль за строками їх експлуатації. Інформація вноситься до Центрального банку даних з проблем інвалідності. На базі дитячого відділення функціонує центр ранньої медико-соціальної реабілітації для дітей, де 88 дітей пройшли реабілітацію. Відповідно до плану заходів районної програми проводилися заходи до Дня захисту дітей, Дня Знань, Дня усиновлення.

За підсумками 2013-2014 навчальних років обласними стипендіатами з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування стали 3 дітей, які свою грошову нагороду отримали на урочистому святі в облдержадміністрації.

Головна мета освітянської галузі району — проведення організаційно-педагогічних заходів щодо створення середовища, яке виховує, за місцем навчання та проживання дітей і учнівської молоді. Організовує дозвілля, консультаційну роботу з профілактики та попередження негативних явищ у молодіжному середовищі.

З метою надання підліткам об’єктивних сучасних знань щодо формування відповідального ставлення до власного здоров’я та усвідомлення його значущості, а також формування навичок здорового способу життя, розширення кругозору учнів з питань профілактики ВІЛ-інфекції/СНІДу в школах району впроваджуються превентивні проекти „Діалог“, „Рівний-рівному“, „Захисти себе від СНІДу“.

З метою попередження жорстокого поводження з дітьми педагогами та психологами проведені тренінгові заняття для учнів та батьків „Знаходимо спільну мову“, „Навички ненасильницького спілкування“, „Безконфліктна взаємодія між дітьми та батьками у родині“, круглі столи „Захист дитини від усіх форм насильства“, лекції для батьків „Психологічне насильство та його наслідки“, „Вплив екранного насильства на формування агресивної поведінки учнів“.

Одним із засобів захисту прав дітей є проведення спільних профілактичних рейдів „Діти вулиці“, „Літо 2014“, Всеукраїнський рейд „Урок“, обстеження умов проживання дітей, які цього потребують тощо.

Протягом 2014 року спільно з кримінальною міліцією у справах дітей, районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді проведено 30 рейдів „Діти вулиці“, у 2013 році – 17 рейдів, обстежено усі населені пункти. У ході проведення рейдових заходів винесено 10 попереджень батькам.

Перевірено умови проживання усіх дітей облікових категорій. Відносно 7 батьків направлено матеріали для притягнення їх до адміністративної відповідальності за невиконання батьківських обов’язків згідно зі ст. 184 КУпАП. За 2014 рік рішенням Павлоградського міськрайонного суду 4 батьків позбавлено батьківських прав відносно 5 дітей, за 2013 року 7 батьків позбавлено батьківських прав відносно 6 дітей.

Протягом звітного періоду головним державним соціальним інспектором було проведено перевірку цільового використання коштів допомоги при народженні дитини 250 осіб.

Районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (далі ЦСССДМ) у 2014 році проінспектовано 1435 сімей, з них взято на облік 50 сімей/102 дитини. Охоплено соціальним супроводом 119 сімей, в них 275 дітей. З сім’ями з’ясовувалися проблеми та потреби, надавалися соціальні послуги.

Для формування громадської думки щодо поліпшення становища дітей, тема захисту прав дітей, усиновлення та розвитку сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, постійно висвітлювалась на телебаченні, радіо та у друкованих засобах масової інформації.

 

  1. Діяльність дорадчого органу з питань взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах.

Наказом Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства праці та соціального захисту населення України, Міністерства транспорту та зв’язку України, Міністерства внутрішніх справ України, Державного департаменту України з питань виконання покарань від 14.06.2006 р.  № 1983/388/452/221/556/596/106 «Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів соціальної роботи з сім’ями, які опинились у складних життєвих обставинах» визначено роль та повноваження кожного з семи центральних органів виконавчої влади та їх відповідних територіальних підрозділів у вирішенні проблем  сімей, надання повідомлень до центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та функціонування дорадчого органу, як основного інструменту взаємодії при забезпеченні допомоги сім’ям, які потрапили у скрутне становище.

На виконання  спільного наказу управлінь облдержадміністрації: з питань молоді  та  спорту,  служби у справах неповнолітніх, охорони здоров’я, освіти і науки, праці  та  соціального  захисту населення, Міністерства  внутрішніх справ України в Дніпропетровській області, Державного департаменту України з питань виконання  покарань  в Дніпропетровській області  від  12.10.2006 р. № 135/804/624/797/153/915/259 «Про впровадження Порядку взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в Дніпропетровській області», розпорядженням голови Павлоградської районної державної адміністрації від 06 лютого 2007 року  № 82-р-07 «Про впровадження Порядку взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах у Павлоградському районі» при відділі з питань фізичної культури і спорту, сім’ї та молоді райдержадміністрації створено дорадчий орган з питань взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах.

Засідання дорадчого органу проводяться щомісячно. У разі необхідності, при виявлені сімей, які потребують термінового втручання, проводяться позапланові засідання дорадчого органу. На засіданнях  дорадчого  органу,   в   присутності   суб’єктів соціальної  роботи  розглядаються матеріали  про стан сімей,  які опинилися у складних життєвих обставинах,  можливі шляхи вирішення їх проблем.     За необхідністю на засідання запрошуються  голови сільських рад, керівники навчальних закладів, члени сімей, справи яких розглядаються на засіданні.

Так, у 2014 році було проведено 10 засідань дорадчого органу, на яких було розглянутщ  402 справи сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах.

Моніторинг щодо соціальної роботи із сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, що здійснювався за результатами роботи 2014 року (10 місяців) показав наступне:

  1. Протягом січня – жовтня 2014 року надійшло 69 повідомлень щодо 60 сімей/119 дітей та 2 осіб, які опинилися в складних життєвих обставинах.

 

 Суб’єкти соціальної роботи: протягом 10 місяців2014року протягом 10 місяців2013 року
служба у справах дітей 5 2
відділ з питань фізичної культури і спорту, сім’ї та молоді 0 0
управління соціального захисту населення 4 5
установа виконання покарань /КВІ 3 2
заклади охорони здоров’я 5 13
орган внутрішніх справ 6 2
заклади освіти 0 6
органи місцевого самоврядування 0 0
центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді 45 247
інші суб’єкти соціальної роботи 1 2
          Всього: 69 279

 

Кількість повідомлень наданих суб’єктами залишається недостатньою, так

від відділу у справах сім’ї, молоді та спорту, відділу освіти та органів місцевого самоврядування не надійшло жодного  повідомлення.

Протягом 10 місяців  2014 року центром соціальних служб для сім’ї. дітей та молоді  всього було здійснено  1438 інспектувань, в тому числі моніторингових, з них  проінспектовано 60 нововиявлених сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах,  що складає 100 %, та 410 громадян похилого віку. Надано 4542 соціальні послуги.

Поряд з цим, за результатами здійснення соціальних інспектувань в 7   сім’ях (12% випадків) інформація про складні життєві обставини не підтвердилась. Це свідчить про відсутність розуміння суб’єктів соціальної роботи  про поняття «складні життєві обставини» та чіткого уявлення про категорії, з якими працюють центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

За результатами обстеження житлово-побутових умов сімей та на підставі отриманої від суб’єктів додаткової інформації про сім’ї, у 2014 році на облік сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах, було взято 264 сім’ї/566 дітей.

Всього у 2014 році на обліку  сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, перебувало 287 сімей/615 дітей. Знято з обліку  — 235 сімей/ 502 дитини, з них: 232 сім’ї/ 483 дітей з позитивним результатом, 3 сім’ї/ 14 дітей у зв’язку із зміною місця проживання, 5 дітей досягли повноліття, їм надано 4542 соціальні послуги.

З метою надання комплексної соціальної допомоги сім’ям, які опинилися у складних життєвих обставинах та які не в змозі подолати їх самостійно, 119 сімей/ 275 дітей були охоплені соціальним супроводом,  їм було надано  2743 соціальних послуг.

Основними причинами взяття під соціальний супровід сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах, були: ризик вилучення дітей, алкозалежність батьків, зневажливе ставлення.і складні стосунки в сім’ї.

Станом на 01.11.2014 року на обліку сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, перебуває 52 сім’ї/113 дітей.

Щоквартально зі службою у справах дітей, відділом освіти, кримінально-виконавчою службою проводиться звірка сімей, які знаходяться на обліку у кожного з цих суб’єктів.

Всі суб’єкти із соціальної роботи, які надають послуги сім’ям, які опинилися у складних життєвих обставинах, тісно співпрацюють задля вирішення проблем кожної сім’ї.

Але, на жаль, скорочення фахівців із соціальної роботи, послуги яких були максимально наближені до сімей,  унеможливлює своєчасне вирішення проблемних питань родин, які опинилися у складних життєвих обставинах .

Для поліпшення роботи із сім’ями, які опинились в складних життєвих обставинах прийнято доручення заступника голови райдержадміністрації від 02.04.2014 р. № Д-23/0/338-14 „Про діяльність дорадчого органу з питань взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинились в складних життєвих обставинах”, яким передбачено створення робочих груп для здійснення соціальних інспектувань сімей, які опинились в складних життєвих обставинах.

 

 

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Центральна, 98, каб.201, тел: (0563) 26-96-04

baner
baner
baner
baner