baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

Особа підлягає обов’язковій реєстрації як платник ПДВ у разі:

— якщо загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню ПДВ, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп’ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 300 тис. грн., крім особи, яка є платником єдиного податку;

— проведення нею операції з постачання конфіскованого майна, знахідок, скарбів, майна, визнаного безхазяйним, майна, за яким не звернувся власник до кінця строку зберігання, та майна, що за правом успадкування чи на інших законних підставах переходить у власність держави, незалежно від того, чи досягає вона загальної суми операцій із постачання товарів/послуг 300 тис. грн., а також незалежно від того, який режим оподаткування використовує така особа згідно із законодавством.

У разі обов’язкової реєстрації особи як платника податку реєстраційна заява подається до контролюючого органу не пізніше 10 числа календарного місяця, що настає за місяцем, в якому вперше досягнуто обсягу оподатковуваних операцій 300 тис. грн..

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно — довідковому ресурсі (веб – портал ДФС, вкладинка «Інформаційно — довідковий ресурс», дане роз’яснення у категорії 101.01.02).

 

 

Ухилившись від сплати податків і зборів, ділки одного з дніпропетровських підприємств «заробили» на кримінальне впровадження

Підрозділами ГУ ДФС у Дніпропетровській області сумісно з податковою міліцією ГУ проведені заходи щодо порушення діючого законодавства під час виплати заробітної плати та виявлено одного із порушників суб’єктів господарської діяльності області, що має мережу магазинів роздрібної торгівлі з реалізації продуктів харчування, напоїв та тютюнових виробів.

Так, всім працівникам підприємства «Д» офіційно виплачується середньомісячна заробітна плата у розмірі від 1000 до 1500 гривень. Однак, в ході сумісних заходів з’ясовано, що фактична зарплата працівників підприємства складає від 3000 до 4500 гривень. За письмовими повідомленнями працівників, не «офіційна» частка заробітної плати сплачувалась у «конверті» і, звичайно, без утримання ПДФО та ЄСВ.

Таким чином, за попередніми розрахунками, за час роботи суб’єкта господарювання бюджет недоотримав 1 мільйон 370 тисяч гривень податку на доходи фізичних осіб і 3 мільйони 880 тисяч гривень єдиного загальнообов’язкового соціального внеску з не «офіційно» виплачених 9 мільйонів 500 тисяч гривень зарплатні.

За фактом ухилення від оподаткування співробітниками Головного управління ДФС у Дніпропетровській області ініційовано порушення кримінального впровадження. Триває збір доказової бази.

 

 

Оперативниками ГУ ДФС у Дніпропетровській області викрито незаконне горілчане виробництво національного масштабу

У м. Кривому Розі співробітниками оперативного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області спільно з прокуратурою Дніпропетровської області викрито діяльність заводу з незаконного виробництва, зберігання та збуту алкогольних напоїв. Розмах викритого горілчаного виробництва вразив навіть бувалих оперативників.

Після отримання оперативної інформації про незаконну діяльність, в рамках відкритого кримінального провадження за ст. 204 Кримінального кодексу України (незаконне виготовлення, зберігання, збут підакцизних товарів), співробітники провели комплекс оперативно розшукових заходів.

Було встановлено, що завод у своїй податковій звітності діяльність не веде, оптову ліцензію анульовано ще у минулому році, та відповідно спирт і марки акцизного податку для здійснення виробництва горілки не закуповувались. Натомість, під час санкціонованого обшуку місць виготовлення та зберігання готової продукції оперативники виявили та вилучили понад 10 тонн купажу, десятки тисяч етикеток, пустих пляшок, пробок та підробних марок акцизного податку, а головне 25000 пляшок (ціла фура) щойно виготовленої горілки.  Загалом же вилучено ТМЦ на загальну суму 2 млн. грн.

Остаточну оцінку діяльності зловмисників встановить слідство, що ж до санкції, то згідно чинного законодавства їх може чекати строк ув’язнення від п’яти до десяти років із конфіскацією обладнання та виготовленої продукції.

Слідство триває.

 

 

 

Адміністрування війського збору

20 листопада в медіа центрі Інформаційного агентства «МОСТ-ДНЕПР» відбулася прес-конференція на тему: «Адміністрування війського збору».

У прес-конференції взяв участь Голова комісії з реорганізації Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області, заступник начальника ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Ігор Ломако.

«За 3 місяці поточного року по Дніпропетровській області мобілізовано 142,8 млн.грн. військового збору. Виконання індикативного показника склало 114,7 відс., при плані – 124,5 млн.грн. Перевиконання  – 18,3 млн.грн. Крім того, станом на 18 листопада п.р. мобілізовано за листопад вже 34,1 млн.грн. цього збору» — повідомив Ігор Ломако.

На сьогодні Державною фіскальною службою України розроблений проект форми податкового розрахунку, який передбачає відображення податковим агентом загальної суми утриманого збору, без відображення персоніфікованих даних фізичних осіб – платників військового збору.

Як тільки він буде затверджений, податкові агенти зобов’язані подати уточнюючий розрахунок ф.1ДФ в частині відображення військового збору.

Особлива увага ГУ ДФС області приділяється легалізації праці, зокрема — в сільськогосподарській сфері. Податковими органами Дніпропетровської області, в рамках проведення операції «Урожай — 2014» забезпечено відпрацювання сільгоспвиробників з питань легалізації заробітної плати, перевірки повноти нарахування і сплати земельного податку та орендної плати за землю, упередження схем ухилення від оподаткування суб’єктами господарювання тощо.

Окремо, Ігор Ломако виділив проблему корупції та некоректного відношення співробітників податкової та митної служб до підприємців. «Зараз чітко відзначено, що проявів корупції, хамства по відношенню до платників бути не може! Звертайтесь, і жодне звернення не залишиться без відповіді» — запевнив Ігор Ломака.

Підприємці – «спрощенці» Дніпропетровщини сплатили до бюджету понад 320 млн. грн.

У Дніпропетровській області за спрощеною системою оподаткування працюють майже 75 тисяч фізичних осіб — підприємців. Про це повідомила начальник управління доходів і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Інна Андрущак.

Традиційно найпопулярнішою серед приватних підприємців Дніпропетровського регіону залишається друга група спрощеної системи оподаткування – майже 41 тисяча ФОП. На другому місці – третя група, за якою працює понад 21 тисячі підприємців. Більше 12 тисяч підприємців обрали першу групу. Замикає спрощену систему п’ята група із 89 підприємцями.

Підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, за десять місяців 2014 року сплатили до бюджету понад  320 млн. грн. єдиного податку, що перевищує надходження минулого року на 54,5 млн. грн., або на 20,4 %.

Нагадуємо, що відповідно до Податкового кодексу єдиний податок сплачується платниками І та ІІ груп не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця, платниками інших груп спрощеної системи оподаткування – протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації за податковий (звітний) квартал.

 

 

 

Оперативними підрозділами ДФС виявлено 493 факти розкрадання бюджетних коштів

Протягом січня – жовтня поточного року оперативними підрозділами Державної фіскальної служби України виявлено 493 кримінальних правопорушення у сфері державних закупівель. Серед них більшість, а саме 320 – стосується переможців державних тендерів. В інших випадках законодавство порушували службові особи замовників держзакупівель та постачальники переможців. Таких фактів у поточному році виявлено 98 та 45 відповідно.

За результатами перевірок встановлено, що за 10 місяців 2014 року державі завдано збитків на суму 3,4 млрд. грн., з яких до держбюджету вже відшкодовано 1,5 млрд. грн.

Крім того, до ЄДРДР внесено 55 кримінальних правопорушення стосовно легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом. Сума виявленого легалізованого доходу – 1,3 млрд. грн.

 

 

За 10 місяців поточного року в Єдиному реєстрі зареєстровано 43,1 млн. податкових накладних

Протягом січня-жовтня поточного року реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі здійснили 128,7 тис. платників. Вони зареєстрували 43,1 млн. податкових накладних з сумою ПДВ майже 470 млрд. гривень.

Із загальної кількості зареєстрованих документів понад 5 млн. – це накладні із сумами ПДВ понад 10 тис. грн.

Реєстрація накладної в Єдиному реєстрі є своєрідним захистом платника від нечесних контрагентів. Так, за 10 місяців поточного року ДФС  України за запитами як продавців, так і покупців надано майже 2,5 млн. виписок з Єдиного реєстру.

Нагадаємо, що обов’язкова реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі платниками ПДВ – продавцями  запроваджена з 1 січня 2011 року.

Для зручності платників реєстрація вводилася поетапно: спочатку реєструвалися документи, у яких сума податку на додану вартість в одній податковій накладній становила понад 1 мільйон гривень; з 1 квітня 2011 року  —  понад 500 тисяч гривень; з 1 липня 2011 року — понад 100 тисяч гривень та з 1 січня 2012 року  — понад 10 тисяч гривень.

 

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Центральна, 98, каб.201, тел: (0563) 26-96-04

baner
baner
baner
baner