baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

Днями в ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області відбулося засідання «круглого столу» за участі начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Василя Андрухів із членами Дніпропетровської філії Європейської Бізнес Асоціації. Обговорювались питання з адміністрування податку на додану вартість, податку на прибуток, контрольно-перевірочної роботи та інші.

За словами Василя Андрухів: «На теперішній час першочерговим завданням для органів фіскальної служби області є забезпечення ритмічних та стабільних надходжень податкових і митних платежів, єдиного соціального внеску. При спаді обсягів промислового виробництва                 на 6,5 відсотків за січень-вересень 2014 року досягнуто зростання доходів державного бюджету на 11,9 відсотків, або на 1 мільярд 402 мільйона гривень.

Так, за 9 місяців поточного року до бюджетів всіх рівнів надійшло 33 мільярди 982 мільйони гривень, що на 2 мільярди 585 мільйонів гривень або на 8,2 відсотки більше, ніж минулого року, зокрема: до державного бюджету – 13 мільярдів 161,7 мільйонів гривень; до місцевих бюджетів – 7 мільярдів 454,9 мільйонів гривень.

Крім того, за січень – вересень 2014 року надійшло                                    13 мільярдів 365,5 мільйонів гривень єдиного соціального внеску, що на 628,1 мільйони гривень, або на 4,9 відсотки більше, ніж за відповідний період минулого року».Також, було зазначено про формування місцевих бюджетів Дніпропетровщини, в основному, за рахунок податку на доходи фізичних осіб та плати за землю.

Представники бізнесу – учасники „круглого столу” активно обговорювали новації податкового законодавства, висловлювали думку, що більшість запропонованих змін у податковій системі — доцільні і очікувані бізнесом.

Наприкінці зустрічі всі суб’єкти господарювання відгукнулися на заклик працівників Державної фіскальної служби працювати цивілізовано і прозоро.

 

 

Перелік послуг що надаються центрами обслуговування платників

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що комплекс послуг, що надаються  через Центри обслуговування платників податків, включає:

надання адміністративних послуг;

надання консультаційних послуг;

надання інформаційних послуг;

приймання звітності;

приймання вхідної кореспонденції;

видачу ключів електронного цифрового підпису.

У сервісних центрах платники податків Дніпропетровщини можуть безкоштовно отримати :

  • 28 безкоштовних адміністративних послуг ;
  • програмне забезпечення для подання звітності в електроному вигляді ;
  • сертифіковані ключі електронного цифрового підпису,

Платник  може скористатися  безкоштовним WI –FI, що функціонує при кожному центрі обслуговування платників та отримати допомогу у складанні декларації та її подачі через мережу Інтернет.

Загалом працівниками ЦОП у Дніпропетровській області  за девять місяців 2014 року надано більш ніж 684 тис. послуг з них  безпосередньо у вересні 2014 надано майже 169 тис. послуг.

 

 

Витрати платника в сумі  вартості остаточно забракованої продукції

Фактична вартість остаточно забракованої продукції не включається до складу витрат платника податку, крім втрат від браку, які складаються з вартості остаточно забракованої з технологічних причин продукції (виробів, вузлів, напівфабрикатів) та витрат на виправлення такого технічно неминучого браку, в разі реалізації такої продукції.

Тож, платник податку має право самостійно визначати допустимі норми технічно неминучого браку в наказі по підприємству за умови обґрунтування його розміру. Такі самостійно встановлені платником податку норми діють до встановлення таких норм центральними органами виконавчої влади у відповідній сфері.

До складу витрат може бути віднесена вартість остаточно забракованої з технологічних причин продукції (виробів, вузлів, напівфабрикатів), та витрати на виправлення такого браку, в разі реалізації такої продукції, у межах допустимих норм технічно неминучого браку, розмір яких встановлено в наказі по підприємству за умови їх обґрунтування. Фактична вартість остаточно забракованої продукції, що перевищує допустимі норми технічно неминучого браку, не включається до витрат платника податку.

 

Електронні сервіси для зручності

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що для комфортного звітування на веб-порталі Державної фіскальної служби України розміщені електронні сервіси «Електронна звітність» та «Електронний кабінет платника податків». Завдяки цим сервісам можна сформувати, перевірити та надіслати до органів ДФС податкову звітність, дистанційно перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків, а також іншу корисну інформацію.

Пропонуємо розглянути перелік діючих сервісів:

— «Електронний кабінет платника податків» — це персональне автоматизоване робоче місце платника, за допомогою якого можна підготувати, заповнити та подати звітність в електронному вигляді.

— «Реєстр платників ПДВ» — щоденно оприлюднює інформацію про реєстрацію платників ПДВ.

— «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» — для перевірки надійності ділових партнерів, допоможе оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків.

Для того, аби перевірити надійність Вашого ділового партнера достатньо знати його код ЄДРПОУ або ж точну його назву, ввести відому інформацію в одне з полів і система здійснює пошук по ряду баз даних, доступних для публічного використання і повідомляє результати пошуку.

— «Інформаційно-довідковий ресурс» – сервіс, в якому у формі питань-відповідей представлена офіційна позиція Державної фіскальної служби України по всіх напрямах чинного податкового та митного законодавства.

— «Анульована реєстрація платників ПДВ» — надає можливість отримати інформацію про осіб, позбавлених реєстрації як платників ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду.

— «Пульс» — упередження неякісного обслуговування платників, вирішення суперечливих питань, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю чи митного оформлення.

— «Декларування on-line» — надає змогу заповнити декларацію про майновий стан і доходи підприємцям та громадянам в електронному вигляді.

— «Реєстр страхувальників» — інформація про взяття на облік платника ЄСВ, його реєстраційний номер та клас професійного ризику.

На веб-порталі також розміщено сервіси «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність», «Електронна митниця», «Адреси масової реєстрації».

 

 

Платникам єдиного податку до уваги!

До платників єдиного податку, які відносяться до другої групи, належать фізичні особи — підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

• не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

• обсяг доходу не перевищує 1 000 000 гривень.

При цьому вимоги, встановлені для другої групи, не поширюються на фізичних осіб — підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31 КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи – підприємці належать виключно до третьої або п’ятої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для таких груп.

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Центральна, 98, каб.201, тел: (0563) 26-96-04

baner
baner
baner
baner