ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області повідомляє

Корупція  протиправна діяльність, яка полягає у використанні службовими особами їх прав і посадових можливостей для особистого збагачення. Характерною ознакою корупції є конфлікт між діями посадової особи та інтересами громадян, що є злочином проти державної влади. Сьогодні корупція є найбільшою перепоною до економічного зростання і розвитку, здатною поставити під загрозу будь-які перетворення.

В якості профілактичних заходів щодо недопущення корупційних дій працівниками структурних підрозділів ГУ Міндоходів області, співробітниками управління внутрішньої безпеки проведено: 463 лекції та співбесіди з працівниками та кандидатами на працевлаштування до органів Міндоходів; винесено 105 офіційних застережень про недопущення протиправної поведінки; матеріали УВБ, в тому числі про функціонування проекту «Пульс» транслювались у 94 теле- та радіопрограмах, 20 опубліковано у друкованих ЗМІ, 33 у мережі Інтернет; перевірено 225 кандидатів на зайняття посад в органах Міндоходів, з яких 19 відмовлено у призначенні на посаду. Але впродовж семи місяців 2014 року співробітниками управління внутрішньої безпеки ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області за основними лініями роботи взято участь у проведенні 216 службових розслідувань та перевірок, за результатами яких встановлено 128 фактів порушення вимог діючих законодавчих та нормативно-правових документів з боку співробітників структурних підрозділів ГУ Міндоходів області, зокрема:

— відкрито 24 кримінальних провадження, в тому числі 5 – за фактом вимагання та отримання хабара;

— виявлено 24 кримінальних правопорушень, скоєних співробітниками структурних підрозділів ГУ Міндоходів області.

Безпосередньо за матеріалами управління внутрішньої безпеки відкрито 23 кримінальних провадження та виявлено 19 кримінальних правопорушень, в тому числі 4 – за фактом вимагання та отримання хабара.

Тож з метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності органів ГУ Міндоходів у Дніпропетровської області забезпечено інформування платників податків про функціонування антикорупційного сервісу Міністерства доходів і зборів України «Пульс», доступний клієнтам податкової служби та митниці.

Ефективний сервіс за гарячою лінією (044) 284-00-07 попереджує:

— труднощі в спілкуванні;

— некоректне ставлення;

— перевищення повноважень;

— неякісне обслуговування

та працює за принципом CALL-BACK — зворотній зв’язок.

 

 

 

 

Прозорість та відкритість – запорука розвитку регіону

Одним із основних завдань територіальних органів Міндоходів є стабілізація надходжень платежів до бюджету. Своєчасна сплата податків обов’язкова для всіх. Наповнення бюджету та підвищення добробуту суспільства — головні пріоритети в роботі органів Міндоходів.

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області закликає долучіться до податкової культури – своєчасно сплачувати податки!

 

Допомога на лікування за кордоном

Громадяни України можуть направлятися для лікування за кордон у разі необхідності надання того чи іншого виду медичної допомоги хворому та неможливості її надання в закладах охорони здоров’я України.

Податковий кодекс України не визначає відмінностей в оподаткуванні податком на доходи фізичних осіб сум допомоги для оплати вартості таких послуг в Україні або за кордоном.

До розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються та, відповідно, не підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб, кошти або вартість майна (послуг), що надаються як допомога на лікування та медичне обслуговування платника податку за рахунок коштів благодійної організації.

Підтверджуючими документами в цьому випадку будуть документи, що підтверджують потребу фізичної особи – платника податку в лікуванні та медичному обслуговуванні (зокрема, наявність та характеристики хвороби, травми, отруєння, патологічного стану платника податку), документи про надання таких послуг, що ідентифікують постачальника послуг та платника податку, якому надаються такі послуги, обсяги та вартість таких послуг: договори, платіжні та розрахункові документи, акти надання послуг, інші відповідні документи в залежності від необхідного лікування або медичного обслуговування, хвороби та її стану.

 

Чи потрібно пред’являти документи, що посвідчують особу при особистому поданні звітності

Якщо суб’єкт господарювання або уповноважена особа особисто подає податкову звітність до контролюючих органів, то пред’являти документи, що посвідчують особу (паспорт, наказ, довіреність тощо) не потрібно. Це не передбачено Податковим кодексом України.

Достатнім підтвердженням справжності документа податкової звітності є наявність оригіналу підпису уповноваженої особи на документі у паперовій формі або наявність в електронному документі електронного цифрового підпису платника податку.

Податкова декларація повинна бути підписана керівником платника податків або уповноваженою особою, а також особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації до контролюючого органу. У разі ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації безпосередньо керівником платника податку, така податкова декларація підписується таким керівником. Відповідна норма визначена пп.48.5.1 п.48.5 ст.48 Податкового кодексу України.

 

Отримав ліцензію – здай розрахунок

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що платниками збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства є суб’єкти господарювання незалежно від форм власності та підпорядкування, які реалізують в оптово-роздрібній торговельній мережі та мережі громадського харчування алкогольні напої та пиво.

Такі платники подають щомісяця протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного місяця, розрахунок суми збору. Він подається до органу доходів і зборів за місцем перебування платника на податковому обліку.

Розрахунок суми збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства подається незалежно від наявності у платника об’єкта оподаткування. Тобто, суб’єкт господарювання, який отримав ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, але діяльність з продажу алкогольних напоїв з моменту отримання ліцензії не здійснював, повинен подавати розрахунок суми збору.

 

Авансові платежі при переході зі спрощеної системи

Авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються підприємцем самостійно, але не менше як 100 відсотків річної суми податку з оподатковуваного доходу за минулий рік (у спів ставних умовах).

Сплачуються авансові платежі до бюджету по 25 відсотків щокварталу у термін до 15 березня, до 15 травня, до 15 серпня, до 15 листопада.

Фізичні особи – підприємці, які перейшли із спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування, подають податкову декларацію за результатами звітного кварталу, в якому відбувся перехід на загальну систему оподаткування. Платники податку розраховують та сплачують авансові платежі у строки до 15 березня, до 15 травня, до 15 серпня, до 15 листопада, що настануть у звітному податковому році.

Враховуючи вищевикладене, фізичні особи – підприємці, які перейшли протягом поточного звітного року зі спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування, нараховують та сплачують авансові платежі на підставі квартальної декларації, яка подається ними після закінчення кварталу, в якому відбувся перехід.

Наприклад, якщо платник податків перейшов на загальну систему оподаткування з ІІІ кварталу, то декларація подається після закінчення цього кварталу і авансові платежі нараховуються платником самостійно до 15 листопада з урахуванням суми податку, що нараховується на доходи, вказані в декларації.

 

Платник єдиного податку та орендна плата

Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що платники єдиного податку (як юридичні, так і фізичні особи) не сплачують земельний податок за земельні ділянки, якщо вони використовують їх для ведення власної господарської діяльності.

Але,якщо суб’єкт господарювання — платник єдиного податку уклав договір оренди землі з органами місцевої (державної) влади – то такий платник єдиного податку зобов’язаний сплачувати орендну плату на загальних підставах.

 Списання незавершенного будівництва та ПДВ

Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що так, як об’єкти незавершеного будівництва не є основними засобами, на нихне поширюється норма п.189.9 ст.189 Податкового кодексу України, яка звільняє від нарахування ПДВ при ліквідації основних засобів унаслідок їх знищення, розібрання або перетворення. Податковий кредит звітного періоду складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку протягом такого звітного періоду у зв’язку із придбанням або виготовленням товарів (у т. ч. при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Якщо об’єкт будівництва призначався для використання в господарській діяльності в оподатковуваних операціях, то підприємство має право включати ПДВ з вартості товарів (робіт, послуг), придбаних для такого будівництва, до податкового кредиту.

Але, якщо у періоді списання об’єктів незавершеного будівництва понесені витрати не будуть використані в господарській діяльності, такому підприємству слід нарахувати податкові зобов’язання за товарами та послугами, які були використані при будівництві таких об’єктів та під час придбання яких було сформовано податковий кредит. База оподаткування визначається виходячи з ціни придбання таких товарів (послуг).

Якщо під час будівництва (або придбання) об’єкта незавершеного будівництва підприємство не було платником ПДВ або не включало суми ПДВ за придбаними товарами (послугами) до податкового кредиту, то наслідків з ПДВ при його списанні не виникатиме.

Плата за користування надрами

Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що базовий податковий (звітний) період плати для всіх, за винятком вуглеводневої сировини, видів корисних копалин відповідає календарному кварталу, а для вуглеводневої сировини — календарному місяцю. Податкові розрахунки з плати для всіх, за винятком вуглеводневої сировини, видів корисних копалин подаються платниками протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу, а для вуглеводневої сировини — протягом 20 календарних днів.

Нагадуємо, що база оподаткування визначається згідно:

—       фактичних цін реалізації у звітному (податковому) періоді відповідного виду видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) незалежно від періоду завершення виробництва та взяття платником такої товарної продукції на облік як запасів;

—       розрахункової вартості одиниці відповідного виду видобутої корисної копалини (мінеральної сировини), яка визначається як сума питомої собівартості такого виду готової продукції гірничодобувного підприємства і граничної прибутковості господарської діяльності гірничодобувного підприємства, яка обчислюється як добуток такої собівартості і коефіцієнта рентабельності гірничодобувного підприємства.

 Матеріальнадопомога

Надаючипрацівникамматеріальнудопомогу, бухгалтерипідприємств, установ, організаційчастостоятьпереддилемою: оподатковуватичинеоподатковуватитаківиплати, підякоюознакоюдоходуїхвідобразитивподатковійзвітностізаформою№ 1 ДФ. ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що якщо допомога видається всім чи більшості працівників, має систематичний характер та передбачена колективним договором то така  сума входить до складу заробітної плати, а тому включається до загального оподатковуваного доходу в повному обсязі. При цьому сума такої допомоги:

обкладається податком з доходів за ставкою 15%;

враховуєтьсяприобчисленнірозмірузаробітноїплати, щодаєправонаподатковусоціальнупільгу;

обкладається внесками до фондів соціального страхування, в тому числі Пенсійного фонду;

включається до валових витрат підприємства.
У звітності за формою № 1 ДФ сума такої матеріальної допомоги окремим рядком не виділяється, а відображається у складі заробітної плати з ознакою доходу „101”.

До такої категорії виплат зазвичай відносять допомогу на оздоровлення при виході у відпустку, виплат працівникам з нагоди свят, ювілейних чи пам’ятних дат тощо (ці виплати входять до фонду оплати праці). Якщо допомога видається окремим працівникам (нецільова матеріальна допомога)на підставі поданої ним заяви в межах, що не перевищує 1710 грн., відображається у формі № 1 ДФ під ознакою доходу „169”, а сума перевищення розцінюється як додаткове благо та зазначається окремим рядком із ознакою доходу „126”.

 

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Цунтральна, 98, каб.201, тел: (0563) 20-63-32

baner
baner
baner
baner