У Дніпропетровській митниці Міндоходів наявна позитивна динаміка збільшення обсягів електронного митного декларування.

Так, у серпні 2014 року кількість електронних митних декларацій складає 12123 або 96% від їх загальної кількості.

З початку ж року кількість оформлених електронних митних декларацій також становить 96% від їх загальної кількості, а саме 92529 декларацій з 96787. Зазначене свідчить про збільшення електронного декларування, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 13%.

Дніпропетровською митницею перераховано до бюджету понад 5 мільярдів гривень

За сім місяців 2014 року Дніпропетровською митницею Міндоходів перераховано до Державного бюджету України більше 5 мільярдів  205,4 мільйони гривень.

Відносно аналогічного періоду минулого року сума перерахувань до бюджету Дніпропетровською митницею збільшилася більш, як на  203 мільйони гривень, або на 4,1 відсотки.

Суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності Дніпропетровської області за сім місяців 2014 року імпортовано із-за кодону товарів майже на 2 мільярди 301 мільйонів гривень. За цей час через митні пости Дніпропетровської області переміщено більше 3 мільйонів 594 тисяч тон вантажів. Взагалі, вагові показники оподаткованого імпорту зменшилися на 3,2 відсотки у порівнянні з минулим роком, з причин зменшення імпорту до області напівфабрикатів з заліза, плаского прокату, виробів з заліза та нелегованої сталі, а також виробів з паперу та картону.

 

 

Кадрова політика ДФС України під контролем громадськості та бізнесу

Рада з кадрових питань ДФС України  рекомендує 29 кандидатур на посади керівників регіональних головних управлінь ДФС та 23 кандидатури – на посади керівників митниць. Про заявив заступник Голови ДФС України Анатолій Макаренко  під час прес-конференції, присвяченій результатам роботи цієї Ради, 29 серпня 2014 року в інформаційному агентстві «Інтерфакс-Україна».

«Це перші напрацювання в кадровій політиці, яку веде наше відомство. ДФС України започаткувала пілотний проект конкурсного відбору кандидатів на керівні посади в службі. І ми сподіваємось, що цей досвід й надалі будемо використовувати для відбору кадрів у службу», — наголосив заступник Голови ДПС України Анатолій Макаренко.

У складі Ради, яка була створена для забезпечення прозорості процедури призначення осіб на керівні посади в органах ДФС,  працювали представники бізнесу та громадськості. Із 23 членів Ради з правом голосу 12 – це представники бізнесу і громадськості та 11 фахівців ДФС.

«Проект, який був започаткований ДФС України має дуже гарні результати. Його метою було залучення якомога більше професійних кадрів саме від бізнесу, а також тестування всіх претендентів, які подали свої кандидатури на керівні посади в територіальних органах ДФС. Загалом інтерв’ю було проведено зі 127 кандидатами, які подали документи», — зазначила голова Ради з кадрових питань ДФС, віце-президент Міжнародної громадської організації «Рада незалежних бухгалтерів та аудиторів» Олена Макеєва.

Під час відбору претендентам було запропоновано представити своє особисте бачення розвитку органу Державної фіскальної служби того регіону, на посаду в якому вони претендували. Зокрема, перші кроки, стратегію розвитку, шляхи співпраці з бізнесом та вирішення існуючих у регіоні проблем.

У свою чергу представники ДФС вимагали від кандидатів на посади знання законодавства та готовність забезпечити виконання завдань з надходження податків і зборів до бюджету, представники бізнесу – не заплямовану репутацію кандидата в очах платників податків, що мало б підтверджуватись відгуками підприємців, громадськості. Разом з тим, за словами Голови Ради з кадрових питань ДФС України, у кандидатів від бізнесу, які претендували на керівні посади, часто не вистачало менеджерських характеристик  порівняно з тими, хто вже мав подібний досвід роботи.

Одним із завдань, які визначила для себе Рада, стала популяризація роботи державної фіскальної служби залучення до її лав якомога більше професійних людей з європейською освітою.

За словами заступника Голови ДФС України Анатолія Макаренка робота Ради з кадрових питань ДФС України триватиме й надалі, також будуть сформовані відповідні ради в територіальних органах ДФС.  «Це не тільки досвід кадрової фільтрації, але й досвід комунікаційної площадки для  спілкування бізнесу і державної служби», — підкреслив Анатолій Макаренко.

Нагадаємо, що Раду з кадрових питань Державної фіскальної служби України створено наказом ДФС України від 30 липня 2014 року № 21.       Засідання Ради, на яких вперше публічно визначали претендентів на посади, проходили у відкритому режимі за участі громадськості та засобів масової інформації. Загалом у проведених засіданнях взяли участь представники  громадських організацій та ЗМІ.

Для прозорості роботи Ради з кадрових питань ДФС на веб – порталі відомства було створено відповідний розділ, у якому щоденно оприлюднювалася інформація про претендентів на посади, результати засідань та прийняті рішення.

Детальніше ознайомитися з її роботою можна за посиланням  http://sfs.gov.ua/pro-sfs-ukraini/robota-z-personalom/rada-z-kadrovih-pitan/page1.

 

Змінено порядок передачі слідчим підрозділам фінрозслідувань матеріалів перевірок для початку досудового розслідування

ДФС України затверджено у новій редакції Методичні рекомендації щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної фіскальної служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків.

Нововведенням цих Методичних рекомендацій є зміна порядку передачі слідчим підрозділам фінансових розслідувань матеріалів перевірок для прийняття рішень про початок досудового  розслідування (ст. 214 КПК України).

Відповідно до нововведень, матеріали перевірок передаються протягом 10 робочих днів з дня прийняття податкового повідомлення-рішення (або відповідних вимог та рішень про застосування штрафних санкцій та нарахування пені – при проведенні перевірок єдиного внеску). Однак у разі проведення адміністративного оскарження прийнятих рішень, зазначена документація передається протягом 10 робочих днів з дня завершення процедури такого оскарження.

Водночас зазначені норми не стосуються процедури судового оскарження, а дата завершення адміноскарження визначається відповідно до ст. 56 Податкового кодексу.

У попередній редакції Методичних рекомендацій, яка діяла до 31 липня поточного року, матеріали перевірок слідчим підрозділам фінрозслідувань передавалися незалежно від оскарження платником в адміністративному чи досудовому порядку зменшених до відшкодування сум податку на додану вартість або нарахованих податкових зобов’язань.

Викладені новації дозволять зменшити кількість порушених досудових розслідувань у разі скасування прийнятих податкових повідомлень-рішень, що сприятиме налагодженню діалогу між владою і бізнесом.

 

 

Кількість звернень до Інформаційно-довідкового ресурсу ДФС перевищила один мільйон

Як повідомляє Державна фіскальна служба України з початку 2014 року платники податків та працівники органів ДФС більше мільйона разів скористались електронним сервісом відомства „Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс” („ЗІР”). Більшість з користувачів – це суб`єкти господарювання та громадяни.

Однак зручність ресурсу оцінили не тільки платники податків, а й самі податківці. За сім місяців поточного року ЗІРом скористались близько 27 тисяч співробітників.

З метою оцінки зручності сервісу та якості його функціонування на офіційному порталі ДФС протягом липня було проведено опитування користувачів. Більшість, а саме 99,2% респондентів відповіли, що інформація, яка розміщується на ресурсі, є корисною для них. Загалом проголосувало 3 045 осіб.

На сьогодні ЗІР об’єднує в собі понад 12 тисяч запитань — відповідей з „Бази знань”, 586 нормативних та інформаційних документів та 380 витягів з письмових консультацій, підготовлених Інформаційно-довідковим департаментом Державної фіскальної служби на типові звернення суб’єктів господарювання та громадян.

Нагадаємо, що Загальнодоступний інформаційно – довідковий сервіс запрацював у тестовому режимі з 1 січня 2014 року у рамках побудови Електронного уряду.

Інформація в ЗІР систематизована по тематиках: оподаткування, митна справа, єдиний внесок, електронний цифровий підпис. Ресурс надає можливість працівникам органів доходів і зборів здійснювати зворотній зв`язок з платниками податків та покращувати якість своєї роботи завдяки використанню єдиного джерела інформації.

В свою чергу, зовнішні користувачі ЗІР забезпечені інформаційно –  довідковим ресурсом, який постійно оновлюється.

Скористатись Загальнодоступним інформаційно – довідковим ресурсом можна на офіційному порталі Міністерства доходів і зборів України за посиланням:  „Інформаційно – довідковий ресурс”, або за електронною адресою: http://zir.minrd.gov.ua.

 

У разі затримки з відкриття рахунків податкові агенти не притягуються до відповідальності за порушення терміну сплати військового збору

У разі затримки з відкриттям рахунків для сплати військового збору податковим агентам рекомендується акумулювати суми коштів, призначених для сплати військового збору, з метою їх подальшого перерахування на відповідні рахунки.

У разі виконання зазначених дій податкові агенти не будуть притягуватись до відповідальності за порушення терміну сплати військового збору.

Відкриття та закриття рахунків поточного бюджетного періоду, а також відкриття рахунків наступного бюджетного періоду здійснює Державна казначейська служба України відповідно до покладених завдань.

Нагадуємо, з 03 серпня 2014 року набрав чинності Закон України від 31 липня 2014 року № 1621 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів» (далі – ПКУ), яким, зокрема, встановлено військовий збір.

Об’єктом оподаткування військовим збором є доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами; виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграш гравця (учасника), отриманий від організатора азартної гри.

Ставка збору становить 1,5 відсотка від об’єкта оподаткування.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дані роз’яснення у категорії 132).

 

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Цунтральна, 98, каб.201, тел: (0563) 20-63-32

baner
baner
baner
baner