cnap
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

23 липня 2014 року голова Павлоградської райдержадміністрації  провів засідання колегії райдержадміністрації. Розглядались питання:

1. Про підсумки соціально-економічного та культурного розвитку Павлоградського району за перше півріччя 2014 року.

Відповідно       до     рішення    районної    ради   від  27 грудня 2013  року

№ 468–35/VІ „Про затвердження програми соціально-економічного та культурного розвитку Павлоградського району  на 2014рік“ робота структурних підрозділів райдержадміністрації, сільських рад,  районних організацій та установ протягом 2014 року спрямована на забезпечення досягнення показників програми економічного і соціального розвитку району  з урахуванням визначених пріоритетів.

Усього на реалізацію пріоритетів і завдань цільових районних програм у  І півріччі 2014 року освоєно з місцевого бюджету 633,4 тис. грн.

1. РОЗВИТОК РЕАЛЬНОГО СЕКТОРА.

1.1. Агропромисловий комплекс

Пріоритетним напрямком розвитку району є сільське господарство.    Обсяг виробництва валової продукції сільського господарства за I півріччя 2014 року зменшився на 21,4% проти показника минулого року і становив 42,5 млн. грн. (по сільськогосподарських підприємствах зменшення на 36,6%).

Агроформування району розпочали збирання ранніх зернових культур. Так станом на 05 липня 2014 року обмолочено 1400 га озимої пшениці (середня урожайність – 30 ц/га), озимого ячменю зібрано на площі 550 га (середня урожайність – 21ц/га).

Керівникам сільськогосподарських підприємств рекомендовано:

— збирання зернових культур проводити тільки механізованими загонами, при цій системі є можливість проводити контроль за якістю збирання, надавати технічну допомогу прямо в полі, організувати необхідні умови для механізаторів;

— з метою контролю за якістю збирання по кожному полю в господарствах необхідно визначити біологічну врожайність, провести контрольні обмолоти і тільки після цього приступати до масового збирання;

— звернути увагу на герметизацію машин і підготовку доріг для запобігання втрати зерна при перевезенні;

— забезпечити належні умови праці з метою зменшення ризику травматизму на роботах при збиранні врожаю.

Станом на 1 липня 2014 року в сільгосппідприємствах району утримується наступна кількість поголів’я худоби та птиці:

ВРХ               —        483 голови

у т.ч. корів       –     200 голів;

свиней         —      18376 голів;

овець    –               2968 голів.

За червень  місяць поточного року відбулося збільшення   поголів’я свиней на 1048 голів (або 6%), за рахунок закупівлі АТЗТ»Агро-Союз» поросят для відгодівліі . Поголів’я ВРХ та овець за місяць зменшилося відповідно:  на    14 голів (або 3%) в т.ч. поголів’я корів — на 11 голів (або 4%); та  на 93  голови (або 3%).  Зменшення поголів’я ВРХ відбулося за рахунок ліквідації всього поголів’я ВРХ СФГ «Пітер». Поголів’я овець зменшилося за рахунок реалізації на забій відгодівельного поголів’я.

В  порівнянні з минулим роком  відбулося збільшення поголів’я всіх видів сільгосптварин. Поголів’я ВРХ збільшилося — на 22 голови (або 5%), поголів’я овець — на 340 голів (або 13 %);  свиней збільшилося  — на 8987 голів (або на 96 %) .

Станом на 01.07.2014 року сільгосппідприємствами району вироблено м’яса по реалізації 15216 ц , що на 7234 ц (або 90%) більше   показника минулого року,  молока – 4888 ц , що  на 1087 цнт. більше показника минулого року.

Показники продуктивності тварин станом на 1 липня  2014 року  складають:

середньодобовий приріст свиней – 528 г, ( 123% до показника минулого року);

середньодобовий приріст ВРХ складає –342 г  або 101 % до 2013 року ;

надій молока на 1 середньостатистичну корову  складає 2317 кг, що на 54 кг ( або 2%)  більше показника минулого року.

Найбільші середньодобові прирости свиней отримують в слідуючих господарствах :

ТОВ «Агро-Союз» – 651 г;

ТОВ „ Павлоград — Агропродукт” – 523 г;

СФГ «Ставки» – 435 г.

Середньодобові   прирости ВРХ  по господарствах району складають:

СФГ „Батьківщина” – 518 г ;

СФГ „Сатиренко” – 227г.

СФГ „Пітер” –   309г.

СФГ „Славич” –   320г.

ТОВ «Дикол» – 68 г.

На даний час сільгосппідприємства району проводять заготівлю грубих кормів та здійснюють поточний ремонт та    підготовку тваринницьких приміщень до періоду  зимівлі 2014-2015років. Станом на 01.07.2014.року сільгосппідприємствами району заготовлено для тваринництва : сіна – 300 т, що складає 55,6 % до плану.      

В сфері обслуговування населення в районі працюють 129 магазинів, 8 об’єктів громадського харчування, 32 об’єкта побутового обслуговування населення. Оборот роздрібної торгівлі за І квартал 2014 року склав 36,8 млн. грн., що на 25,1% більше ніж за січень- березень 2013  року. Обсяги продажу непродовольчих товарів у порівняних цінах зросли на 27,9%, натомість продовольчих – скоротились на 2,6%.

2. СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА

Заробітна плата

За оперативними даними  середня заробітна плата працівників у травні місяці  2014 року склала 7001,51 грн., яка у порівнянні з січнем  місяцем 2014 року  (6700,71 грн.)збільшилась на 4,5 %.

По району  у 5,7 раз перевищує  законодавчо встановлені державні  соціальні стандарти: рівень мінімальної заробітної плати та прожитковий мінімум для працездатної  особи.

Станом на 01.07.2014 заборгованість із виплати заробітної плати  по району склала 119,9 тис. грн. (Райавтодор).

Зайнятість населення та ринок праці

За перше півріччя 2014 року на обліку в Павлоградському міськрайцентрі  зайнятості перебувало 700 осіб, з них  працевлаштовано    81 особа, пройшли навчання, перенавчання 96 осіб, тимчасові громадські роботи 72 особи. Рівень безробіття на 01.07.2014 склав 0,73% проти 0,82%     в 2013 році.

Соціальний захист

Станом на  01.07.2014 року на обліку в управлінні  соціального захисту населення перебуває 13206 отримувачів  державних  допомог, пільг та субсидій.

З метою соціального захисту найбільш вразливих верств населення:

— призначено пільг та субсидій на загальну суму – 2307,0 тис. грн.;

— виплачено державних соціальних допомог на загальну суму – 12869,5 тис. грн.;

— проведено 150 перевірок цільового використання бюджетних коштів по субсидіям і державним допомогам.

В районі функціонує територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг),який обслуговує 1633 одиноких громадян. На утримання територіального центру у 2014 році виділено 2734,26 тис. грн.,  в І півріччі освоєно 1792,97 тис. грн.

Пенсійне забезпечення

Станом на 01 липня 2014 року  на обліку в управлінні Пенсійного фонду України в м. Павлоград та Павлоградському районі перебувало9550 пенсіонерів. Середній розмір пенсій становив 1714,06 грн., що на 109,6 грн. більше рівня відповідного періоду минулого року.

Загальна сума боргу зі сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України в м. Павлоград та Павлоградському становила 12,1тис. грн. Дієвий статус боргу складає 10,9 тис. грн..

Діяльність стосовно дітей, сім’ї та молоді

Кожна дитина має право на щасливе дитинство, на батьківську любов і турботу. Проте, на жаль, у нашому такому складному, а порою жорстокому житті, багато дітей позбавлені такого права.

У районі діє Єдина інформаційно-аналітична система (ЄІАС) „Діти“, до якої занесено 78 дитину-сироту, дитину, позбавлену батьківського піклування та 22 дитини, які опинилися у складних життєвих обставинах.

З метою забезпечення оптимального функціонування цілісної системи захисту прав дітей протягом І півріччя 2014 року:

— проведено 15 рейдів „Діти вулиці“ та обстежено умови проживання 72 дітей облікових категорій;

— відносно 5 батьків направлено матеріали для притягнення до адміністративної відповідальності за невиконання батьківських обов’язків згідно зі ст. 184 КУпАП;

Станом на 1 липня 2014 року на території Павлоградського району посиротіло 4 дітей, 3-х дітей влаштовано під опіку у сім’ю родичів, ще одна дитина влаштована на спільне проживання та виховання у прийомну сім’ю у місті Дніпропетровську.

Всього у районі проживають 61 дитини-сироти та дитини, позбавлених батьківського піклування, з них:

45 дітей, позбавлених батьківського піклування проживають у сім’ях опікунів;

16 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, виховуються в 8 прийомних сім’ях.

На реалізацію заходів Програми у 2014 році заплановано 18,0 тис. грн.. Протягом І півріччя 2014 року використано 3,0 тис. грн.

3. ГУМАНІТАРНА СФЕРА

В сфері охорони здоров’я населення

Медичну допомогу населенню надають центральна районна лікарня та Павлоградський районний центр первинної медико-санітарної допомоги, який включає адміністративно-господарський підрозділ, 8 амбулаторій загальної практики-сімейної медицини, 4 фельдшерсько-акушерських пункти, 14 фельдшерських та 4 медичних пункти.

Всі амбулаторії загальної практики сімейної медицини забезпечені санітарним транспортом.

Павлоградський районний центр первинної медико-санітарної допомоги виконує наступні соціальні програми:

— Програма „Місцевих стимулів“ на період 2012-2014 років, затверджена рішенням сесії Павлоградської районної ради від 29 листопада 2011 року №165-14/VI;

—  Програма „Здоров’я дітей та матерів Павлоградщини“ на період 2008-2015 років, затверджена рішенням сесії Павлоградської районної ради від 12 червня 2008 року №243-22/V;

— Програма „Протидії розповсюдженню інфекційних та соціально-небезпечних хвороб“ на період 2013-2018 років, затверджена рішенням сесії Павлоградської районної ради від 22 лютого 2013 року №338-27/VІ;

— Програма „Імунопрофілактика та захист населення від інфекційних хвороб у Павлоградському районі“ на період 2010-2015 років, затверджена рішенням сесії Павлоградської районної ради від 30 грудня 2010 року №26-4/VI;

—  Програма „Цукровий діабет“ на період 2009-2014 років, затверджена рішенням сесії Павлоградської районної ради від 23 червня 2009 року №359-30/V.

Для реалізації даних програм протягом І півріччя 2014 року освоєно майже 261,0 тис. грн..

У рамках реалізації регіональних програм  „Комплексної програми розвитку освіти на 2013-2016 роки“ у першому півріччі 2014 року забезпечено стабільне функціонування мережі загальноосвітніх навчальних закладів (14 дитячих дошкільних,  15 загальноосвітніх навчальних закладів, 2 позашкільні заклади).

Згідно програми „Шкільний автобус“ організовано підвезення 530 учнів і 36 вчителів шкільними автобусами.

Протягом  першого півріччя за рахунок коштів місцевого бюджету здійснюється харчування 1871 учнів 1-4 класів. Вартість харчування однієї дитини в день складає 6,50 грн. з ПДВ.

З 02 по 23 червня 2014 року була організована робота 15 пришкільних оздоровчих таборів з денним перебуванням,  в яких оздоровлено       644 учнів 1-4 класів та дітей пільгових категорій. Із місцевого бюджету  для організації роботи пришкільних таборів  було використано всього  135,6 тис. грн. Протягом перебування у таборах всі діти були охоплені гарячим харчуванням. У 5 школах (Булахівська ЗШ, Вербківська ЗШ, В’язівоцька ЗШ Карабинівська ЗШ, Кочерезький НВК) в яких було організовано денний сон, діти були забезпечені трьохразовим харчуванням  з вартістю12.17 грн. з 02.06.2014 року та 14,85 грн. в день з 06.06.2014 року, у 10  інших школах без організації денного сну – двохразовим харчуванням з вартістю10.63 грн. з 02.06.2014 року та 13,32 грн. в день з 06.06.2014 року.

На виконання заходів регіональної програми „Про оздоровлення та відпочинок дітей Павлоградського району  у 2014-2016 роках“ у період з 24 червня по 14 липня  2014 року в  ДЗОВ „Молода гвардія“ м. Бердянськ за кошти місцевого та обласного бюджетів на суму 346212,50 грн. оздоровлюється 115 дітей пільгових категорій Павлоградського району.

У позашкільних навчальних закладах (районному еколого-натуралістичному центрі і районному будинку творчості дітей та юнацтва) працює 88 гуртків, у них навчається 1186 учнів. Гуртки екологічного спрямування відкриті при 13 школах і 6 дошкільних навчальних закладах. Мережа гуртків районного будинку творчості охоплює 9 загальноосвітніх навчальних закладів (7 гуртків науково-технічної творчості, 3 – туристсько-краєзнавчих, 38 — художньо-естетичних, 9 — інші).

Згідно річного плану роботи районного Будинку творчості дітей та юнацтва у першому півріччі 2014 року було проведено 9 масових заходів, у яких взяли участь 1900 дітей. Районним еколого-натуралістичним центром протягом першого півріччя проведено 10 заходів, в яких взяли участь 430 членів гуртків та залучено 3500 учнів. Учениця Булахівської ЗШ   І-ІІІ ст. Карпенко Анастасія  стала переможцем обласного етапу Всеукраїнського конкурсу „Дослідницький марафон“.Протягом І півріччя 2014 року в рамках програми розвитку культури Павлоградського району  на 2011-2015 роки  проведено та прийнято участь у  9 районних заходах, в тому числі:

-в зональному етапі регіонального туру Всеукраїнського творчого звіту майстрів мистецтв та аматорів народного мистецтва,

— в районному святі, присвяченому 200-річчю від дня народження Т.Г.Шевченка,

— в районному  святі творчо-обдарованої молоді «Весняна квітка»,

— в районному заході, присвяченому 28-ій річниці ліквідації аварії на Чоронобильській АЕС  у с.Вербки,

—  в урочистостях з нагоди 20-річного ювілею народного вокального чоловічого квартету «Діброва» Булахівського сільського будинку культури,

— у виїзному районному семінарі працівників музеїв Павлоградського району «Наша країна-європейська держава».

Для прийняття участі КЗК «ПРШЕВ» в обласному огляд-конкурсі учнів початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів спеціалізації «Оркестрові струнні інструменти» придбано музичні інструменти, а саме гітари в кількості 3 штуки.

06 червня 2014 року на базі Булахівського сільського будинку культури  за участю педагогів  КЗК «Павлоградської районної школи естетичного виховання», сільських бібліотекарів, клубних та музейних працівників, працівників  відділу культури Павлоградської РДА та КЗК «Павлоградський РОМЦ» проведено  виїзний семінар працівників культури Павлоградського району.  На семінарі обговорювалися питання з напрямку та розвитку дитячої творчості у закладах культури.

В  червні проведено районний захід до  Дня Конституції України, Дня молоді та Дня Державної служби України. Освоєно 12,8тис. грн.. з районного бюджету.

В рамках реалізації Цільової соціальної  розвитку фізичної культури і спорту у Павлоградському. районі на 2012-2016 роки:

— забезпечено функціонування 7 стадіонів, 10 футбольних полів, 65 спортивних майданчиків, 18 спортивних зали, 10 приміщень з тренажерним обладнанням. В с. Булахівка діє районна ДЮСШ. З початку року:

— Проведено 34  районних спортивних змагання (4712 учасників); прийнято участь у 11 обласних змаганнях (162 учасника). Використано 16,8 тис. грн.. місцевого бюджету.

В рамках реалізації заходів цільової соціальної програми державної сімейної  та молодіжної політики освоєно 3,0 тис. грн..

4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ 

Охорона навколишнього середовища та техногенна безпека

За участю сільських рад розроблені природоохоронні заходи  на  2014рік, планові обсяги фінансування з місцевого ФОНС складають  4243,7 тис. грн.., з початку року освоєння коштів не було.

5. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УМОВ ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ. ІНВЕСТИЦІЙНА  ДІЯЛЬНІСТЬ

Капітальне будівництво

В січні-червні 2014 року обсяг капітальних інвестицій в районі склав               4100,0 тис. грн., що на 28% менше ніж в 2013 році, з них: державний бюджет 1363,9 тис. грн., районний та місцеві бюджети 165,6 тис. грн., спонсорські кошти 1804,5 тис. грн., кошти населення 766 тис. грн. Було здійснено:

капітальний ремонт будівлі (заміна даху, часткова заміна вікон) комунального закладу Богуславська ЗОШ І-ІІІ ст., освоєно 480,0 тис. грн.;

капітальний ремонт будівлі (заміна покрівлі, часткова заміна вікон, ремонт ганку) комунального закладу Богданівська ЗШ І-ІІІ ст., освоєно 480,0 тис. грн.;

капітальний ремонт даху, заміна вікон комунального закладу Троїцька ЗШ І-ІІІ ст., освоєно 664,0 тис. грн.;

впровадження сучасних інноваційних технологій в роботу стоматологічних кабінетів амбулаторій загальної практики сімейної медицини сіл Нова Дача та Булахівка, освоєно 116,6 тис. грн. коштів від ДТЕК, 6,6 тис. грн. – рай. бюджет та 63,9 тис. грн. коштів партнерів;

роботи по поточному ремонту та утриманню медичних закладів району, направлено 114,3 тис. грн.;

капітальний ремонт будинку культури в с. Привовчанське, освоєно 19,2 тис. грн. із місцевого бюджету;

реконструкція Привовчанської сільської ради, освоєно 25,5 тис. грн. із місцевого бюджету.

роботи з експлуатаційного утримання та ремонту доріг, освоєно 1363,9 тис. грн. із державного бюджету.

—    введення в експлуатацію житла 0,5 тис. кв. м. (освоєно 766 тис. грн. коштів   населення).

В галузі житлово-комунального господарства

За підсумками січня — червня 2014 рокустан розрахунків за житлово-комунальні послуги в середньому складає — 94%, в тому числі:

— утримання будинків і споруд – 100%;

— централізоване водопостачання та водовідведення  — 83%;

— вивезення побутових відходів – 100%.

Заборгованість за житлово-комунальні послуги становить –34,0 тис.грн.

В сфері  державних закупівель

За І півріччя 2014 року по району проведено  16 процедур закупівель, фактичні видатки склали 3,5 млн. грн.. Фактичні видатки по закупівлям без застосування процедур 3,6  млн. грн.

 

2. Звіт Новодачинського сільського голови про виконання виконкомом сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади.

 

3. Про затвердження „Комплексного плану заходів з профілактики інфекційних та паразитарних захворювань, харчових отруєнь на території Павлоградського району на 2014-2015 роки”.

Аналіз епідситуації з інфекційної захворюваності в Павлоградському районі в 2014 році вказує на  відсутність спалахової та групової інфекційної захворюваності. Не реєструвалась захворюваність на черевний тиф, дизентерію, вірусний гепатит А. Епідситуація із захворюваності на гострі кишкові інфекції нестійка. В 2014 році захворюваність на гострі кишкові інфекції зросла на 22% в порівнянні з аналогічним періодом 2013 року, становить за 6 місяців 2014 року 145.6 на 100 тисяч населення (21  випадок)  проти 119.3 на 100 тисяч населення (14 випадів) в 2013 році. Захворюваність на гострі кишкові інфекції нижче обласного показника на 9.8 % (обласний показник 159.8). В структурі гострих кишкових інфекцій на ротавірусну інфекцію припадає 23.8 % ( 5 випадків).

Питома вага дітей серед захворівших  становить 48.8% (10 випадків). Групою епідемічного ризику є діти у віці 1-4 роки, показник захворюваності на гострі кишкові інфекції в 12,1 раза вище середньовікового та становить 1757.8 ( 9 випадків) на 100 тисяч населення. Серед дітей організованих колективів  реєструються  випадки  захворювань   на гостру кишкову інфекцію.

В  Павлоградському районі під санітарно-епідеміологічним наглядом 15 дитячих навчальних закладів та 15 шкіл . З метою запобігання епідемічних ускладнень в дитячих організованих колективах необхідно дотримуватись виконання вимог  санітарних правил. Особлива увага  в літній період забезпечення безпечності оздоровлення дітей необхідне безперебійне постачання холодною та гарячою проточною водою, дотримання технології приготування страв,  правил миття посуду на харчоблоці, оранізація питного режиму, умов для дотримання правил особистої гігієни. Першочерговим є підготовка дитячих навчальних закладів до нового учбового року .

Об’єкти водозабезпечення потребують доведення до вимог санітарного законодавства. Особливу занепокоєність викликає низький відсоток забезпечення населення   Павлоградського району централізованим водопостачанням. В 2014 році програма  розвитку водного господарства та підвищення якості питної води в Павлоградському районі не реалізована внаслідок відсутності  фінансування.

Третій рік триває будівництво системи водопостачання в с. Привовчанка Павлоградського району, але відсоток виконання з початку реалізації програми складає 60%.

На капітальний ремонт водопровідної мережі в селі Богданівна фінансування не відкрито. Програмою також  передбачалось  узгодження та організація зон санітарної охорони джерел водопостачання у відповідності  Постанови Кабінету Міністрів України від 18.12.98 року № 2024, ст.13  Закону України «Про питну воду та питне водопостачання»,  проте, центральний водопровід в с. Ожинківка не має  проекту зон санітарної охорони  на свердловини. На центральному водопроводі села Привовчанка виробництво питної води здійснюється без нормативно-технічних документів та  технологічного регламенту  з описом технологічного процесу виробництва питної води, що пройшли державну санітарно-епідеміологічну експертизу та отримали  позитивний висновок.

Виробничий контроль якості та безпеки води в місцях водозабору, перед надходженням у водопровідну мережу, у розподільній мережі не здійснюється за: видом контролю, переліком показників, періодичністю, місцями (точками) відбору. Власна лабораторія відсутня.

Не проводиться планова профілактична дезінфекція мереж та споруд.

На існуючому полігоні твердих побутових відходів в с. В»язівок не ведуться роботи по утилізації твердих побутових відходів, полігон збудований згідно проекту перетворився в звалище відходів.

Відповідно до Порядку ведення реєстру місць видалення відходів  не розроблено Паспорт місця видалення відходів.

Для виконання всіх технологічних операцій полігон не оснащений машинами і механізмами, не виділена господарська зона. Не виконана контрольно-дезінфікуюча установка при в’їзді на полігон, не обладнаний шлагбаум.

Схема заповнення карт звалища, з урахуванням приймання відходів не розроблена, складування  проводиться не на робочій карті, ізоляція ущільненого шару твердих побутових відходів  не  здійснюється.

Не забезпечено проведення  радіометричного  контролю  всіх  видів  відходів.

До теперішнього часу так і не з»ясовано, хто є власником полігону.

Захворюваність на туберкульоз за 6 місяців 2014 року становить 124.8 на 100 тисяч населення ( 18 випадків) проти 97.94 на 100 тисяч населення (14 випадків) в 2013 році, зростання на 27.4%, вище обласного показника на 48.1% (обласний показник- 84.26). Група епідризику неорганізоване населення, на яке припадає 88.9% ( 16 випадків).

Аналіз охоплення профілактичними флюорооглядами свідчить про незадовільне охоплення групи епідризику неорганізованого населення- на 46.6%  ( 3902 при плані 8370). Особи з груп медичного ризику охоплені на 40.6 % (1022 при плані 2515) при задовільному виконанні плану в цілому  53,8% (7553 при плані 14024). Туберкулінодіагностика виконана  на 52.5 % ( 1840 при плані 3503). Відсутній туберкулін в ЛПЗ.

Медичне обслуговування населення району забезпечено Павлоградським РЦПМСД, КЗ «Павлоградська  ЦРЛ»ДОР».  ЛПЗ приведені  в готовність до роботи в період епідускладнень на небезпечні інфекційні хвороби.  ЛПЗ забезпечено  проточною гарячою водою від резервних електроводонагрівачів, потребує доукомплектування об’єктів ризику резервним гарячим водозабезпеченням : маніпуляційна, кабінет стоматолога клініко-діагностичного відділення, дезкамерне відділення,маніпуляційні неврологічного, реанімаційного   відділень, кабінет інфекційних захворювань КЗ «Павлоградська ЦРЛ»ДОР»,   маніпуляційна В’язівоцької амбулаторії Павлоградського РЦПМСД.

Тубкабінет КЗ «Павлоградська  ЦРЛ»ДОР» потребує доведення до вимог санітарного законодавства ,обладнання механічною припливно-витяжною вентиляцією.

При реєстрації сказу тварин в містах, що озташовані поряд з районом,  м.м. Павлоград, Тернівка в КЗ «Павлоградська ЦРЛ»ДОР» відсутній антирабічний імуноглобулін для надання  антирабічної допомоги.

З метою попередження епідемічних ускладнень на території Павлоградського  району необхідне затвердження  «Комплексного плану заходів з профілактики  інфекційних  та паразитарних  захворювань, харчових отруєнь на   території Павлоградського району на 2014- 2015 р.р.»

 

  1. Про хід виконання програми „Протидії розповсюдженню інфекційних та соціально-небезпечних хвороб”.

22 лютого 2013 року №338-27/6 була прийнята регіональна програма “Протидії розповсюдженню інфекційних та соціально-небезпечних хвороб на 2013-2018 роки” на період до 2018 року. Згідно завдань та заходів, по виконанню районної програми щоквартально виноситься на розгляд на засідання кординаційних рад з питань протидії захворювань на туберкульоз виконання Загальнодержавної цільової соціальної програми протидії захворюванню на туберкульоз та ВІЛ/СНІД на 2012-2016 роки.

На кординаційних радах приймається план роботи на початку року, де планується заслуховувати всі служби району та те, яка робота проводиться протидії інфекційним соціально-небезпечним хворобам. Кординаційною радою виносяться рішення, які направленні для покращення тих, чи інших питань, які виникають в результаті звітів служб відділів району. Проводиться обмін досвідом, доводиться інформація Головою кординаційної ради засідань обласної кординаційної ради, ставляться цілі та шляхи досягнення цілей, які направленні на покращення протидії інфекційним та соціально-небезпечним хворобам.

В лікувально профілактичних закладах Павлоградського району проводиться постійне вивчення нормативно-правових актів на базі постанов, які стосуються протидії розповсюдженню туберкульозу, ВІЛ/СНІДУ, наркоманії, проводяться навчання медичних працівників, з питання лікування хворих на мультирезистентний туберкульоз, за участю районного фтизіатра Федоренко О.І..

В 2013 році проводились навчальні семінари для психологів та соціальних працівників з питань профілактики, діагностики та лікування туберкульозу. У 2013 році пройшли підготовку 15 вчителів  та 2 медичних працівника з питань профілактики та соціальної підтримки хворих  на туберкульоз, ВІЛ/СНІД – інфекції та наркоманії.

На другому рівні в кабінеті фтизіатра в КЗ “ПЦРЛ”ДОР” в наявності проводиться електронний реєстр хворих на туберкульоз, що дає можливість не втрачати данні хворих на туберкульоз.

Згідно постанови КМУ №977 проводиться моніторинг якості надання медичної допомоги хворим на туберкульоз на первинній ланці. Всі хворі до тривало кашляючи або виявленні зміни при флюрообстеженні проводяться діагностика туберкульозу методом мікроскопії мазка мокротиння.

В кожній амбулаторії обладнані кабінети по збору мокротиння, де розписані часи прийому, наявність інструкції по правилам забору мокротиння від хворого, наявність достатньої кількості посуду для збору мокротиння,  наявність журналів реєстрації та направлень до КДЛ КЗ “ПЦРЛ”ДОР”, а також  в наявності сумки-холодильники для транспортування зразків мокротиння до КДЛ. Щомісячно проводиться аналіз якості зібраної мокроти, в разі невірно зробленого аналізу медичний працівник надає пояснення чому так сталось. Щомісяця відслідковується кількість зібраного мокротиння кожним сімейним лікарем та позитивний чи негативний результат, що дає можливість проведення скринінгу та виявлення хворих на туберкульоз та своєчасне призначення лікування. Проводиться моніторинг ефективності лікування за допомогою рентгенологічного обстеження на флюорографічного обстеження. В районі впродовж року працює пересувний флюорограф. Який за графіком об’їжджає населені пункти та населення запрошується до обстеження. У разі виявлення позитивного результату, мешканець направляється на рентгенологічне обстеження та консультацію фтизіатра, для підтвердження підозри на туберкульоз.

Частина населення пройшла профілактичні флюорографічні огляди  в КЗ «ПЦРЛ» ДОР» на стаціонарному флюорографі.

Профілактична робота: план профоглядів виконаний на 97,5%. Флюорографічні обстеження на 97,5%, реакція Манту дітям до 14 років виконана на 99,6%

Загальний  відсоток обстеження населення склав 97,5 до річного плану, в тому числі 100% були оглянуті працівники лікувально – профілактичних закладів, закладів культури, працівники зайняті на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці, особи контактні з хворими на туберкульоз, особи звільнені з установ кримінально – виконавчої системи. Інші категорії населення: працівники окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення   оглянуто на 99,8%, працівники харчової та переробної промисловості  — на  99,6%, працівники виховних та навчальних закладів – 99,5%, підлітки – 97,3%, особи з груп медичного ризику – 94,1%, ВІЛ – інфіковані та хворі на СНІД – 92,8%, особи, які перебувають під наглядом в наркологічних, протитуберкульозних закладах – 93,3%, хворі на цукровий діабет – 94,6%, особи, які зареєстровані в державній службі зайнятості – 97,2. В 2013 році були виявлені хворі на туберкульоз дитина та підліток.

Щоквартально  отримуються списки осіб, які звільненні з МПВ для проведення профілактичної роботи, було обстежено 19 осіб.

Для проведення туберкулінодіагностики в 2013 році а кошти місцевого бюджету був придбаний туберкулін на загальну суму 56,0 тис. грн., що дало можливість обстежити всіх дітей від 1 до 13 років.

На обліку в амбулаторіях Павлоградського району знаходяться хворі на туберкульоз, які отримують лікування на амбулаторному етапі. Фельдшери ФАПів, ФП, амбулаторій та сімейні сестри, на території яких мешкають хворі на туберкульоз, які не виділяють бактерії туберкульозу та не шкідливі для оточуючих, по призначенню лікаря-фтизіатра отримують медикаменти надані з КЗ “ПЦРЛ”ДОР”  та щоденно надають таблетовані медикаменти хворим. Раз на місяць хворі повинні відвідувати лікаря-фтизіатра. За отримання медикаментів, веденням документації та в безпреривності у лікування ведеться контроль зі сторони завідуючих АЗПСМ начмеда, головного лікаря первинки та фтизіатра вторинки та якщо є випадки порушення цього лікування, надаються доповідня на головноголікаря первинки та вторинки. З обласного бюджету отримано антибактеріальних препаратів для лікування туберкульозу на суму: 931,96грн.. централізовано на суму: 165791,27 грн., з обласного бюджету придбано дезінфікуючі засоби на суму 1556 грн., препаратів загальної групи на 9117,21 грн.,

Для забезпечення медичних працівників засобів індивідуального захисту у 2013 році придбано гумових рукавичок: 19581 пара на суму 20631,36грн, шприців:17226 на суму 8519,14 грн., дезінфікуючих засобів 118,475л. на суму 20075, 158 кг. на суму 20559,25, спирт 995флаконів на суму 8554,14, епіндорфи 960 на суму192 грн., пробірки 700 на суму 11631.10, 500 на суму 1408.

Велика робота проводиться по виявленню соціальних чинників, що сприяють розповсюдженню мультиризостатного туберкульозу та зменшення їх впливу. Для цієї роботи залучається Центр соціальних служб сім’ї, дітей та молоді, відділ у справах дітей, управління праці та соцзахисту населення, міліція та інші соціальні служби району, громадська організація “Імпульс”, які працюють з соціальними сім’ями, людьми, які вживають алкоголь, наркотики.

Згідно рішення Павлоградської районної ради від 26.06.2013 року №382-30/VІ “Про внесення змін до рішення районної ради від 22 лютого 2013 року №338-27/VІ”Про затвердження регіональної програми “Протидії розповсюдженню інфекційних та соціально-небезпечних хвороб на 2013-2018 роки””” рішенням були виділені кошти в сумі 5,0 тис.грн. для придбання харчових наборів для формування прихильності до лікування у хворих на мультиризистентний туберкульоз шляхом надання соціальної допомоги. Центром первинної медико-санітарної допомоги були закуплені харчові набори та доставлені фельдшерами хворим, які отримують медикаментозне лікування.

З Павлоградського ЦПМСД КЗ “ПЦРЛ”ДОР” співпрацює громадська благодійна організація “Імпульс”. Між ЛПЗ та громадською організацією заключаеться щорічно договір на співпрацю. Громадська організація надає швидкі тести для визначення ВІЛ-інфікованих осіб, бере участь в обговоренні багатьох питань, що стосується хворих на туберкульоз та ВІЛ-інфікованих та СНІД-хворих. Громадська організація є членом координаційної ради.

Павлоградська райдержадміністрація та районна рада постійно проводять координацію спільних заходів щодо протидії захворювання на ко-інфекцію (туберкульоз, ВІЛ-інфекція, СНІД). Розглядаючи питання на колегіях райдержадміністрації, на оперативних нарадах, які проходять щонеділі, а також, головні лікаря Павлоградського РЦПМСД та КЗ”ПЦРЛ”ДОР” звітують заступнику з соціальних питань райдержадміністрації та голові Павлоградської районної ради. Велика увага приділяється хворим на ко-інфекцію (туберкульоз, ВІЛ-інфекція, СНІД) щодо лікування опортунністичних інфекцій. Особливо це стосується дітей, яких на протязі полутора років з народження від ВІЛ, СНІД хворих матерів, які з метою профілактики опортуністичних інфекцій отримують лікування. Хворі на ко-інфекцію (туберкульоз, ВІЛ, СНІД) мають можливість доступу до антеретровірусної терапії.

Управління праці та соцзахисту населення, а також Павлоградський КЗ”ПЦРЛ”ДОР” хворі на туберкульоз, ВІЛ. СНІД, наркоманію щорічно отримують харчові набори, а також при необхідності та неможливосі хворим доїхати до КЗ”ПЦРЛ”ДОР” Павлоградським РЦПМСД виділяється транспорт амбулаторії і хворі відвозяться на консультацію до фтизіатра, на рентген-обстеження до КЗ “ПЦРЛ”ДОР” або на госпіталізаю до КЗ“Противотуберкульозний диспансер”, який розташований в м.Павлограді. Також Павлоградський РЦПМСД сприяє госпіталізації дітей до дитячих санаторіїв області, які хворі на туберкульоз, або знаходяться в контакті у вогнищах туберкульозу для оздоровлення.КЗ “ПЦРЛ”ДОР” шпиталізує хворих на туберкульоз, ВІЛ, СНІД, до закладів третього рівня надання медичної допомоги. В КЗ “ПЦРЛ”ДОР” виділені ставки лікаря та медичних сестер для кабінету “Довіри” для проведення обов’язкового дотестового та післятестового консульнування та тестування на ВІЛ-інфекцію хворих на туберкульоз. Але на сьогодні лікар-інфекціоніст відсутній і кабінет “Довіри” на сьогодні практично не праює.

З метою інформування населення з актуальних питань пов’язаних із  захворюванням на туберкульоз, ВІЛ/СНІД – інфекцію, наркоманію було надано в місцеву газету «Рідний край» — 9 статтей, радіо «Самара» – 4 виступи, тематичні вечори – 2, круглі « столи» — 2. Індивідуальні бесіди, лекції та розміщується інформація на сайтах райдержадміністрації та районної ради.

У лікарні створені умови для доступного та якісного огляду з метою виявлення ВІЛ/СНІД  — інфекції. У лікарні проводиться тестування за епідемічними та клінічними показниками хворим або бажаючим, в тому числі анонімно. Таким чином обстежено 20481 особа,виявлено позитивних -23, анонімно – 11, донори 639, вагітні 448.

З метою поліпшення рівня інфекційної безпеки донорської крові, компонентів та її  препаратів у лікарні згідно наказу МОЗ №358 від 16.08.2005 вся свіжозаморожена плазма використовується тільки після методу «Карантинизації». Таким чином у 2013 році було видано 57.4 л., карантинизованої плазми.

У лікарні діє кабінет «Довіра»  для консультування населення з питань захворювання ВІЛ/СНІД – інфекції, туберкульозу, так за 2013 рік було зроблено – 121 дзвінок та отримано консультацій. Постійно проводяться навчання медичних працівників первинної та вторинної ланки з питань туберкульозу, ВІЛ, СНІДу та наркоманії, вивчається нова нормативна база, впроваджуються нові технології з лікування та діагностики і таке інше.

 

5. Забезпечення доступу до публічної інформації в райдержадміністрації.

З метою забезпечення прозорості та відкритості в роботі органів виконавчої влади був прийнятий Закон України “Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон), який набрав чинності 10 травня 2011 року. Цей Закон визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, та інформації, що становить суспільний інтерес. Це величезний крок до створення відкритості та прозорості влади.

На виконання Закону та Указу Президента України від 5 травня 2011 року № 547/2011 “Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації”, постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року № 583 “Питання виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації” в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади”, відповідних розпоряджень облдержадміністрації в райдержадміністрації створено відповідну нормативну базу.

Робота з цього напряму ведеться згідно з розпорядженнями голови райдержадміністрації від 06 червня 2011 року № 332-р-11 “Про організацію роботи щодо виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації”, від 25 червня 2011 року № 369-р-11 “Про затвердження Порядку доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Павлоградська районна державна адміністрація”, планом заходів щодо виконання Указу Президента України “Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації” в Павлоградській райдержадміністрації.

Також розроблено Перелік відомостей, що становлять службову інформацію в Павлоградській районній державній адміністрації, при наявності яких документам присвоюється гриф “Для службового користування”, затверджений розпорядженням голови райдержадміністрації від 17 листопада 2011 року № 609-р-11.

На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 07 травня 2012 року № Р-304/0/3-12 “Про затвердження розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, та порядок відшкодування  цих витрат” (зареєстровано в Головному управлінні юстиції у Дніпропетровській області  від 23 травня 2012 року № 20/1754) та розпорядження голови облдержадміністрації від 07 травня 2012 року  № Р-303/0/3-12 “Про затвердження Порядку складання та подання запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є Дніпропетровська облдержадміністрація” (зареєстровано в Головному управлінні юстиції у Дніпропетровській області  від 23 травня 2012 року № 19/1753) були розробленні та направлені на державну реєстрацію до Павлоградського міськрайонного відділу юстиції розпорядження голови райдержадміністрації від 04 липня 2012 року №313-р-12 “Про затвердження розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, та порядок відшкодування цих витрат” (зі змінами) та розпорядження голови райдержадміністрації від 04 липня 2012 року № 314-р-12 “Про затвердження Порядку складання та подання запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є Павлоградська райдержадміністрація” (зі змінами), розпорядження голови районної державної адміністрації від 10 червня 2014 року № Р-227/0/335-14 “Про впорядкування структури районної державної адміністрації” (зі змінами).

Відповідно до вищезазначених розпоряджень головний спеціаліст забезпечення доступу до публічної інформації райдержадміністрації забезпечує доступ запитувачів до інформації згідно з вимогами, визначеними Законом. Головний спеціаліст райдержадміністрації здійснює контроль та систематично інформує керівника апарату райдержадміністрації про кількість і характер запитів на інформацію. Доводить зазначену інформацію до сектору інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю райдержадміністрації для оприлюднення.

Звіти про кількість запитів, їх виконання готуються головним спеціалістом щомісячно та передаються сектору інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю райдержадміністрації для оприлюднення на веб-сайті Павлоградського району.

Упродовж січня – червня 2014 року до райдержадміністрації надійшло 15(8) інформаційних запитів (січень – 1, лютий – 4, березень – 1, квітень – 3, травень – 3, червень – 3),  це на 53 % більше ніж за аналогічний період 2013 року. Слід зазначити, що найбільше запитів подаються електронною поштою – 9, особисто – 5, поштою – 1.  Від фізичних осіб надійшло 11 запитів, від юридичних осіб – 3 запити та об’єднання громадян без статусу юридичної особи – 1 запит.

Слід зазначити, що факти повторного надходження запитів на інформацію відсутні.

Усі запити були розглянуті, запитувачам інформації  надано ґрунтовні відповіді у відповідні терміни, які визначені  Законом України “Про доступ до публічної інформації”.

Павлоградською райдержадміністрацією опрацьовано всього 15 інформаційних запитів, в т.ч.: сектором житлово-комунального господарства та будівництва – 4, відділом містобудування та архітектури – 2,  відділом економічного розвитку і торгівлі – 1, сектором правового забезпечення – 3, головним спеціалістом забезпечення доступу до публічної інформації – 2, управлінням агропромислового розвитку – 1, управлянням соціального захисту населення – 1, сектором персоналу — 1

Запитувачів цікавила інформація з наступних питань: про аграрний сектор, земельні відносини — 6; комунальне господарство – 2; транспорт і зв’язок – 2; економічна, інвестиційна політика, підприємство – 1;  фінансова політика, розпорядження бюджетними коштами – 1; соціальний захист – 1; правова інформація, забезпечення законності та правопорядку – 2.

 

  1. Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками перше півріччя 2014 року.

Пріоритетним завданням організації роботи із зверненнями громадян у Павлоградській райдержадміністрації є забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, оперативне вирішення порушених питань та задоволення законних прав та інтересів громадян.

За підсумками роботи із зверненнями громадян у І півріччі 2014 року головним спеціалістом по роботі із зверненнями громадян райдержадміністрації проаналізовано стан виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, інших нормативних актів в Павлоградському районі.

З метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення протягом вищезазначеного періоду в райдержадміністрації вжито низку заходів з удосконалення роботи із зверненнями громадян. На виконання Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права  на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” прийнято розпорядження  голови райдержадміністрації від 30 січня 2012 року № 79–р-12 „Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками  2011 року“ яким визначено основні критерії та завдання щодо перебудови роботи із зверненнями громадян.

В першу чергу, збільшилась кількість особистих прийомів громадян голови райдержадміністрації та його заступниками, що  проводяться не рідше чотирьох разів на місяць згідно з графіками, затвердженими відповідними розпорядженнями голови райдержадміністрації від 08 січня 2014 року                     № р-3-/0/335-14 „Про організацію особистого прийому громадян у райдержадміністрації”. Особлива увага керівництва райдержадміністрації приділялась виїзним прийомам, що здійснювались відповідно до графіків. До проведення особистих прийомів постійно залучались керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, організацій та установ, до повноважень яких належать розгляд питань, що порушувались громадянами.

Майже всі сільські голови активно приймали участь в організації та проведенні виїзних прийомів керівництва райдержадміністрації.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 „Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи „Урядовий контактний центр“, з метою забезпечення оперативного розгляду та реагування на звернення, що надходять на урядову телефону „гарячу лінію“ було прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 08 січня 2014 року № р-4/0/-335-14 „Про організацію взаємодії райдержадміністрації та державної установи „Урядовий контактний центр“. Всі питання, що порушуються у зверненнях громадян до „Урядового контактного центру“ тримаються на контролі керівництва райдержадміністрації і розглядаються без порушення строків встановлених законодавством та дорученням голови облдержадміністрації.

Всього протягом І півріччя 2014 року через державну установу „Урядовий контактний центр“ до райдержадміністрації надійшло 55 звернень з таких питань: праці та заробітної плати – 1, соціального захисту – 32, комунального господарства – 15 та інше – 7.

Дорученням голови райдержадміністрації від 26 січня 2013 року № 116-д „Про проведення телефонних „гарячих ліній“ в Павлоградській районній державній адміністрації“ затверджений річний графік проведення телефонних „гарячих ліній“. Протягом звітного періоду через телефонну „гарячу лінію“ до райдержадміністрації мешканці району не звертались.

Інформація для мешканців Павлоградського району щодо графіків особистих  прийомів громадян та проведення телефонних „гарячих ліній“ керівниками управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації, районних установ та організацій постійно опрацьовується та оприлюднюється на веб — сайті Павлоградського району, на стендах в приміщенні райдержадміністрації, в газеті „Рідний край”. На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 22 березня 2012 року № Р-173/0/3-12 „Про запровадження роботи багатоканальної телефонної  лінії „Контакт-центр „Гаряча лінія Олександра Вілкула“ та з метою удосконалення роботи із зверненнями громадян, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб-підприємців головою Павлоградської райдержадміністрації було прийнято відповідне розпорядження від 20 квітня 2012 року № 208-р-12 „Про організацію взаємодії райдержадміністрації та Дніпропетровського обласного контактного центру“. Всі звернення, які надходять через „Гарячу лінію Олександра Вілкула“ тримаються на контролі керівництва райдержадміністрації і розглядаються без порушення строків встановлених дорученням голови облдержадміністрації. Питання, які порушуються заявниками в зверненнях розглядаються на нарадах голови райдержадміністрації та на засіданнях постійно діючої комісії по розгляду звернень громадян.

Всього з квітня 2012 року через „Гарячу лінію Олександра Вілкула“ до райдержадміністрації надійшло 8 звернень від мешканців району, найбільше з питань: аграрної політики та земельних відносин – 3, комунального господарства – 3, соціального захисту – 2.На виконання доручення голови райдержадміністрації від 5 серпня 2011 року № 75-д „Про проведення дня контролю в Павлоградській райдержадміністрації“ за перше півріччя 2012 року проведено 5 „днів контролю“ в управліннях, відділах, структурних підрозділах Павлоградської райдержадміністрації, про що складені відповідні довідки. Юридичним сектором райдержадміністрації постійно вдосконалюються форми і методи роботи із зверненнями громадян. Відповідно до впровадженої системи щотижня, щомісячно та щоквартально  аналізується стан роботи із зверненнями громадян та виконавської дисципліни. Готуються аналітичні довідки керівництву райдержадміністрації та направляються відповідним фахівцям для вжиття заходів. Ведеться облік інформацій по розгляду звернень громадян, наданих структурними підрозділами райдержадміністрації та виконкомами сільських рад та облік виконання доручень з питань звернень громадян, що перебувають на довгостроковому контролі.

На виконання розпоряджень голови райдержадміністрації від 16 січня 2012 року № 45-р-12 „Про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян” забезпечується проведення засідань комісії не рідше одного разу на місяць із залученням, у разі необхідності, представників органів прокуратури, правоохоронних та контролюючих органів, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої  влади,  підприємств,  установ,  організацій, органів  місцевого  самоврядування.

Засідання комісії проводяться щомісяця згідно з графіком, рішення оформляються відповідними протоколами. Протягом І півріччя 2012 року проведено 6 засідань комісії, за результатами роботи комісії прийняті відповідні рішення та надано рекомендації щодо підвищення ефективності розгляду звернень громадян.

Протягом звітного періоду забезпечено проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян та надано методичну допомогу щодо дотримання чинного законодавства в управліннях, відділах та структурних підрозділах райдержадміністрації згідно плану.

Всього протягом І півріччя 2012 року з питань звернень громадян прийнято та затверджено 5 розпоряджень голови райдержадміністрації. Двічі на рік здійснюється комплексний аналіз роботи з розгляду та вирішення питань, порушених у зверненнях громадян,  результати якого обговорюються на засіданнях колегії райдержадміністрації. Такий підхід дозволяє не лише цілеспрямовано та послідовно усувати недоліки та прорахунки, але й вдосконалювати цей напрямок роботи.

В юридичному секторі райдержадміністрації постійно надається  безоплатна консультативно — правова допомога населенню. Роз’яснюється порядок оформлення звернення за захистом своїх прав до суду, надається, при необхідності, допомога по складанню позовних документів. Аналіз звернень, отриманих райдержадміністрацією, дає змогу зробити висновок, що запроваджена система дієвих заходів організаційно-методичного спрямування сприяє тенденції до зменшення кількості звернень громадян.

Так, за І півріччя 2012 року від мешканців району безпосередньо надійшло 98 звернення, у тому числі 20звернень отримано на особистих прийомах. У порівнянні з минулим роком загальна кількість звернень збільшилась (І півріччя 2011 року – 59). Зменшиласякількість звернень, отриманих на  особистих  прийомах  громадян (у І півріччі 2011 року – 22 звернень).

Найбільше звертались мешканці Богданівської, Богуславської, Вербківської сільських рад.

Загалом у зверненнях було порушено 110 питань.  Головними, як і раніше, залишаються питання комунального господарства (42); аграрної політики і земельних відносин (18); транспорту і зв’язку – (14); соціального захисту (12), праці та заробітної плати (5); освіти (2) та інш.

Відповідно до запровадженого з 1 січня 2009 року класифікатора звернень громадян звернення розподіляються так:

за формою надходження: поштою – 76 звернень; на особистому        прийомі – 20; через уповноважену особу – 2;

за ознакою надходження: первинні – 95; повторні – 1; неодноразові – 0; дублетні – 2;

за суб’єктом: індивідуальні – 87, колективні – 9, анонімні – 2.

Зменшилась  кількість повторних звернень: їх отримано 1 проти 17 за минуле півріччя.

Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів – 21. Протягом звітного періоду звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, протягом звітного періоду до райдержадміністрації не надходили.

Колективних звернень надійшло 9 проти 13 у І півріччі 2011 році. З урахуванням колективних звернень всього звернулось 182 громадян. Аналіз колективних звернень засвідчив, що найбільше кількість людей, які підписалися під такими зверненнями, порушують житлово-комунальні питання, питання транспорту і зв’язку освітлення вулиць, забезпечення питною водою, питання індивідуального землекористування, присадибного   господарства   та   садово-городніх   товариств.Зменшилась кількість повторних та неодноразових звернень – 1 в порівняні з І півріччям 2011 року – 17.Однією з основних причин надходження повторних звернень є надання заявниками копій звернення до різних установ і організацій та недостатня обізнаність заявників  у чинному законодавстві. Аналіз звернень свідчить, що більшість питань, порушених заявниками, потребують судового розгляду, але для цього необхідні матеріальні витрати. Тому заявники обирають простіший шлях вирішення своїх проблемних питань – звернення до органів виконавчої влади всіх рівнів.

Зокрема, від вищих органів виконавчої влади України, до яких звернулись жителі району, на розгляд та виконання надійшло 41 звернення, що на 20 звернень більше, ніж у І півріччі 2011 року (21 звернення).А саме: Адміністрації Президента України – 7; Кабінету Міністрів України – 3; облдержадміністрації – 21;  „Гаряча лінія Олександра Вілкула“ – 8; „Урядовий контактний центр“ – 15; депутатські запити – 2.

На контролі у  органів влади вищого рівня протягом звітного періоду перебувало 50 звернень від мешканців району, на які направлені письмові відповіді згідно з встановленими термінами. Найбільше таких звернень надійшло від жителів Богданівської, Вербківської, Богуславської сільських рад.

Шляхи вирішення життєво-важливих питань мешканців району систематично розглядаються на оперативних нарадах та на розширених нарадах голови райдержадміністрації, заступників голови райдержадміністрації з керівниками відповідних структурних підрозділів, сільськими головами, надаються та обговорюються доручення щодо їх вирішення. Питання, що потребують втручання правоохоронних органів, обговорюються на нарадах голови райдержадміністрації з керівниками силових структур.

Гострим залишається ряд житлово-комунальних питань. Це такі  питання, як газифікації села Богуслав,  водопостачання сіл Богданівка, Нові Вербки, Морозівське, Тельмана; руйнація будинків внаслідок шахтних підробок сіл Самарське, Тельмана, Вербки та інші. З причини браку коштів в бюджетах сільських рад, районному бюджеті вирішення цих питань потребує досить тривалого часу. Але всі питання перебувають на довгостроковому контролі в райдержадміністрації, враховуються при складанні планів соціально-економічного розвитку району.На належному рівні реагують на звернення громадян, забезпечуючи всебічний розгляд та об’єктивне вирішення порушених громадянами питань у встановлені законодавством терміни, управління праці та соціального захисту населення, служба у справах дітей, Відділ Держкомзему у Павлоградському районі.

Дорученням  голови Павлоградської державної адміністрації від 22 листопада  2010 року № 123-д „Про організацію виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 18 листопада 2010 року № Р-718/0/3-10 „Про організацію регіонального інформаційно-ресурсного центру при Дніпропетровській облдержадміністрації „Відкрита влада“ визначено порядок оперативного надання  інформації щодо розгляду звернень громадян до облдержадміністрації. На виконання цього доручення щоденно до 16.00 год. юридичним сектором райдержадміністрації надається інформація до відділу по роботі зі зверненнями громадян облдержадміністрації щодо стану розгляду звернень громадян через електрону базу даних.

Керуючись Законом України „Про доступ до публічної інформації“ та на виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 23 червня 2011 року № Р-433/0/3-11 „Про затвердження Порядку доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Дніпропетровська обласна державна адміністрація“, розпорядженням голови Павлоградської райдержадміністрації від 25 червня 2011 року № 369-р-11 „Про затвердження Порядку доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Павлоградська районна державна адміністрація“ головного спеціаліста юридичного сектору, відповідального за роботу із зверненнями громадян,  визначено відповідальним за розгляд запитів на інформацію.

На першому поверсі райдержадміністрації обладнане місце для роботи із запитами, згідно з вимогами норм Закону України „Про доступ до публічної інформації“.

Особисті прийоми громадян головою райдержадміністрації проводяться в громадській приймальні, яка розташована на першому поверсі.  Кабінет облаштований всім необхідним для проведення прийомів.

В фойє будівлі сходинки обладнані зйомним пандусом та вхід в будівлю райдержадміністрації обладнано пандусом.                                                                                                                        

Достатньо велика увага приділяється інформуванню населення району. Це статті в газетах „Рідний край”, об’яви та інформаційні стенди в сільських радах району, на веб-сайті Павлоградського району забезпечується розміщення аналітичної інформації про підсумки роботи із зверненнями громадян, графіки особистих прийомів керівництвом райдержадміністрації, графіки телефонних „гарячих ліній“.

Усі звернення, які надходили від громадян до райдержадміністрації, реєструвалися, доповідалися керівництву та направлялись виконавцям. Завдяки нововведеної системі обліку інформацій з розгляду звернень громадян, наданих структурними підрозділами райдержадміністрації та виконкомами сільських рад, протягом звітного періоду терміни надання інформації, встановлені керівництвом райдержадміністрації, не  порушувалися. Здійснено аналіз статистичних звітів, інформацій за підсумками роботи із зверненнями громадян управлінь, відділів, районних установ та органів місцевого самоврядування. За підсумками встановлено, що кількість звернень  до райдержадміністрації, її управлінь, відділів та органів місцевого самоврядування, збільшилась.

Райдержадміністрація і надалі вживатиме всі можливі заходи щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення відповідно до Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

 

7. Про стан виконавської дисципліни та завдання щодо посилення контролю за виконанням актів та доручень Президента України, документів Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації за перше півріччя            2014 року.

Сучасна побудова Української держави орієнтується на нові принципи діяльності органів виконавчої влади, відповідно й нові підходи до завдань та функцій державних органів. Контроль є важливою ознакою змісту державного управління: забезпечує конкретність управління й здійснення його відповідно до прийнятих рішень. Ефективність здійснення контролю забезпечується, насамперед, чіткою та злагодженою роботою кожного управління, відділу та взаємодією всіх структурних підрозділів райдержадміністрації: кожен повинен виконувати свою роботу професійно та гідно, усвідомлюючи свою відповідальність за доручену справу.

Дотримання виконавської   дисципліни, організація виконання документів та здійснення контролю за ними є одним з пріоритетних завдань в районній державній адміністрації і носить системний, цілеспрямований характер та здійснюється відповідно до вимог указів Президента України від 19 лютого 2002 року № 155/2002 „Про порядок організації та здійснення контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України ” та від 26 липня 2005 року 1132/2005 „Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України”, а також, згідно з  нормативними документами райдержадміністрації, розробленими відповідно до чинного законодавства, а саме:

— Регламентом Павлоградської райдержадміністрації (затверджений розпорядженням голови райдержадміністрації від 23.11.07 № 843-р-07);

— Положенням про розпорядження голови Павлоградської райдержадміністрації (затверджене розпорядженням голови райдержадміністрації від 30.08.2013 № 365-р-13);

—  Положенням про організацію  контролю за виконанням документів органів виконавчої влади вищого та обласного рівня ( затверджене розпорядженням голови райдержадміністрації від 15.07.2013 № 252-р-13).

Найефективнішою формою контролю за  виконанням директивних завдань Глави держави та Уряду є розгляд питань на засіданнях колегії райдержадміністрації.

Так, протягом І півріччя 2014 року на колегіальний розгляд  було винесено  та обговорено 28 питань. Із них, зокрема, виконання:

— законів України „Про місцеві державні адміністрації“, „Про Державний бюджет України на 2013 рік“,  „Про державний бюджет України на 2014 рік», „Земельний кодекс України“,   „Про місцеве самоврядування“, „Про звернення громадян“, „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування“, „Про освіту“, „Про регулювання містобудівної діяльності“, „Про державну службу“, „Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України“, „Про доступ до публічної інформації“.

— указів Президента України з питань: забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та  органів місцевого самоврядування, пенсійного забезпечення, пріоритетного розвитку освіти, про стан виконавської дисципліни та завдання щодо посилення контролю за виконанням актів та доручень Президента України, документів Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації;

—  завдань Уряду  щодо підсумків виконання бюджету за 2013 рік, погодження проекту бюджету на 2014 рік, підготовки до проведення весняно-польових робіт,  підсумків проходження опалювального  сезону 2013-2014 років та підготовки  житлово-комунального господарства та соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 років, підготовки агроформувань району до збирання ранніх зернових культур урожаю 2014 року,  стану роботи зі зверненнями громадян, про оновлення  нормативної грошової оцінки земельних ділянок, про виконання заходів щодо недопущення продажу алкогольних та слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім, інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності;

— державних та регіональних програм:  щодо підвищення безпеки дорожнього руху на території Павлоградського району на 2008-2012 роки, щодо запобігання виникнення надзвичайних ситуацій, оперативне реагування на них та забезпечення пожежної безпеки  в Павлоградському районі до 2015 року, щодо виконання програми «Шкільний автобус», щодо місцевих стимулів в охороні здоров’я, щодо розвитку малого підприємництва, щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини;

—   щоквартально розглядаються питання виконання бюджету та соціально-економічного розвитку району, стану виконавської дисципліни та завдання щодо посилення контролю за виконанням актів та доручень Президента України, документів Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації;

— щомісячно розглядаються звіти сільських голів про виконання виконкомом сільських рад делегованих повноважень органів виконавчої влади.

За підсумками розгляду головою райдержадміністрації прийнято 24 відповідних розпорядження  та 4 протокольних рішення. Розпорядження перебувають на контролі за визначеними термінами, а деякі завдання носять постійний характер у певній сфері діяльності та повторно розглядаються у визначеному календарному періоді.

У райдержадміністрації відпрацьована і діє система заходів здійснення щоденного контролю за виконанням документів, які надходять із Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, облдержадміністрації, інших обласних органів виконавчої влади.

Контрольні документи  поділяються в райдержадміністрації за видами та термінами виконання.

Оперативний контроль за вхідними документами, в яких встановлено завдання з одноразовим терміном виконання та  документів з періодичним терміном виконання, розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації здійснюється за допомогою комп’ютерної програми „Облік ОДА” та „ДОК ПРОФ 2.0“.

З метою забезпечення належної роботи з контрольними документами, підвищення рівня виконавської дисципліни та посилення персональної відповідальності працівників апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації за своєчасне та якісне виконання документів у райдержадміністрації постійно здійснюються заходи щодо організації виконання контрольних документів  в установлені терміни, підготовки відповідної інформації за запитом, зокрема:до відома заступників голови райдержадміністрації та виконавців структурних підрозділів щотижня (по понеділкам) доводяться плани здійснення контролю за виконанням документів вищих органів та власних рішень;

щоденно проводиться моніторинг оперативного виконання вхідних  контрольних документів;

за результатами моніторингу надається щотижнева, щомісячна та щоквартальна інформація голові райдержадміністрації щодо виконання структурними підрозділами контрольних документів та рівня виконавської дисципліни. На сьогоднішній день  робота щодо виконання контрольних документів в усіх структурних підрозділах райдержадміністрації організована належним  чином.

Результати аналізу свідчать, що протягом І півріччя 2014 року до райдержадміністрації надійшло 1387 документів, у відповідному періоді 2013 року – 2081. Контрольних документів зареєстровано за І півріччі 2014 року — 295 у відповідному періоді 2013 року – 429. Зменшилась кількість вхідних документів та зменшилась кількість вхідних контрольних документів, але слід зазначити, що в кожному контрольному документі збільшився спектр завдань та встановлено кілька термінів періодичного інформування про хід виконання. Тому керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації слід негайно вжити заходів щодо унеможливлення поверхневого підходу до вирішення проблемних питань, визначених у контрольних документах.

Відсоток контрольних документів від загальної кількості вхідної кореспонденції  склав 21,2 % (у відповідному періоді 2013 року –20,6%). За видами кореспондентів 87,7 % (259) контрольних документа  протягом І півріччя  2014 року були надіслані облдержадміністрацією. Всього станом на 30 червня  2014 року відпрацьовано контрольних документів разом із документами періодичного контролю та власними рішеннями – 1476. Слід зазначити, що 3 контрольних документів виконано з порушенням термінів (показник виконавської дисципліни становить 0,2 %). Порушено термін виконання документів, що надійшли із обласної державної адміністрації – 3.

Недостатній контроль з боку окремих керівників управлінь  та відділів за своєчасним і якісним опрацюванням документів, обмеженість строків розгляду,  відсутність у працівників певного досвіду роботи  стали основними причинами порушень термінів виконання документів.

З метою забезпечення належної роботи з контрольними документами безпосередніми виконавцями вищезазначених структурних підрозділів надані пояснювальні записки  про причини порушення терміну виконання документів відповідно до вимог розпорядження голови райдержадміністрації від 04 березня 2014 року  № р-71/0/335-14 „Про стан   виконавської   дисципліни  та завдання щодо посилення контролю за виконанням актів та доручень Президента України, документів Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації”. За результатами проведеного аналізу за неналежне виконання службових обов’язків до посадових осіб застосовано заходи дисциплінарного впливу та усно попереджено про недопущення у подальшому порушення встановлених термінів виконання документів.

Проблемними моментами при виконанні документів на сьогоднішній день є те, що вони містять широкий спектр завдань, мають різні та стислі терміни виконання, потребують залучення до виконання інших районних організацій та органів місцевого самоврядування. Виконання кожного  пункту потребувало участі для  підготовки інформації як одного, так і кількох, різних за напрямком роботи, виконавців, звітування до різних структурних підрозділів облдержадміністрації.

Особливу увагу при здійсненні аналізу стану виконавської дисципліни за  І півріччя 2014 року   привертає динаміка фактичного навантаження структурних підрозділів райдержадміністрації. Найбільша кількість вхідних документів надійшла на виконання таким структурним підрозділам райдержадміністрації:  сектору правового забезпечення  343 (контрольних – 21), сектор взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи  125  (контрольних – 14), сектору житлово-комунального господарства та будівництва 141  (контрольних 21), відділу економічного розвитку і торгівлі 96 (контрольних – 11), управлінню соціального захисту населення 69 (контрольних – 12),  відділу організаційної роботи 41 (контрольних — 4), фінансовому управлінню 65 (контрольних – 16), управлінню агропромислового розвитку 62 (контрольних – 8), Павлоградському районному центру первинної медико-санітарної допомоги 28 (контрольних – 6), відділу освіти 63 (контрольних – 16), відділу містобудування та архітектури 90 (контрольних – 14), сектору інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю 68 (контрольних – 17), сектору персоналу 52 (контрольних – 6), архівному відділу – 7 (контрольних – 1),  відділу Держреєстру виборців – 4 (контрольних – 1).

Іншою категорією документів є документи з періодичним терміном виконання. У звітному періоді їх опрацьовано 1068. Контроль за виконанням документів періодичного контролю, здійснюється за допомогою електронної програми «Облік ОДА» та «ДОК ПРОФ 2.0». При одержанні нових документів  переліки документів поповнюються, а при закінченні терміну виконання  документи закриваються і помічаються відповідною позначкою про закінчення терміну звітування. Але слід зазначити, що не всі документи з періодичним терміном виконання знаходяться на обліку у відділі контролю облдержадміністрації, тому виконавці повинні самостійно відстежувати чинність документу у відповідному структурному підрозділі облдержадміністрації. У більшості випадків до вхідних документів з довгостроковим терміном виконання відносяться розпорядження голови облдержадміністрації, якими погоджені щорічні або довгострокові програми розвитку у певній сфері діяльності, а також заходи щодо виконання таких програм.

Особливою категорією вхідних документів є розпорядження голови облдержадміністрації. Через них трансформується  виконання указів та доручень Президента України, постанов Кабінету Міністрів, директивних документів органів влади вищого рівня.

Станом на 30 червня 2014 року до райдержадміністрації надійшло 86  розпоряджень голови облдержадміністрації, з них 19 контрольних.  Протягом І півріччя 2014 року виконано повністю 11 розпоряджень з урахуванням розпоряджень, які надійшли у минулих роках. В загальному реєстрі на контролі знаходиться 64 розпорядження голови облдержадміністрації з довгостроковим періодичним терміном виконання, з них: 56 розпоряджень минулих років, 8 — 2014 року.

У більшості випадків до вхідних документів з довгостроковим терміном виконання відносяться розпорядження голови облдержадміністрації, якими погоджені  щорічні або довгострокові програми розвитку у певній сфері діяльності, а також заходи щодо виконання таких програм.

Щомісячно ведеться моніторинг реагування райдержадміністрацією на розпорядження голови облдержадміністрації. Аналіз показує, що, в основному, всі відповідальні виконавці структурних підрозділів оперативно реагують на дану категорію документів, беруть на контроль виконання поставлених в них завдань та заходів.

Структурні підрозділи, на які покладена координація роботи з відповідних галузевих завдань, здійснюють конкретні заходи щодо їх виконання. Відділом діловодства і контролю протягом І півріччя 2014 року також здійснювався контроль згідно окремого реєстру контрольних доручень голови облдержадміністрації та заступників голови облдержадміністрації. Всього у відповідному періоді  їх надійшло 37, з них контрольних 31. Виконано повністю протягом І півріччя 2014 року  — 4 доручення.

Відділом діловодства і контролющотижнево здійснюються перевірки виконання цієї категорії документів шляхом включення їх до планів контролю. За результатами аналізу встановлено, що в більшості структурних підрозділів ведеться їх облік, контроль здійснюється у відповідності з термінами, інформації та довідки з порушених питань своєчасно надаються за запитом.

Нормативним  актом  місцевого  рівня є розпорядження голови райдержадміністрації. Правила підготовки розпоряджень та організація їх виконання регламентуються Положенням про розпорядження  голови Павлоградської райдержадміністрації, затвердженим розпорядженням голови райдержадміністрації від 30 серпня 2013 року № 365-р-13.

За  І півріччя  2014 року  видано 248  розпоряджень із основної діяльності. Протягом І півріччя  2013 року на контролі знаходилося 97 контрольних розпоряджень, 78 із них — минулих років, 19 — 2014 року.

Станом на 01 липня 2014 року на контролі знаходиться 92 контрольних розпорядження голови райдержадміністрації, 72 із них — минулих років, 19 — 2014 року.

Інформації за підписом керівників структурних підрозділів райдержадміністрації про хід виконання розпоряджень голови райдержадміністрації надаються голові райдержадміністрації та заступникам голови райдержадміністрації, а після візування зберігаються у відповідних підшивках у відділі діловодства і контролю райдержадміністрації.

Протягом звітного періоду втратило чинність, виконано та знято з контролю 18 контрольних розпоряджень.

На обліку відділу діловодства і контролю протягом І півріччя 2014 року знаходилось 8 контрольних доручень, 5 доручень 2014 року та 3 минулих років, із них 4 виконано, 4 доручень знаходиться на виконанні, з них 3 – з довгостроковим терміном звітування.

Перевірок у структурних підрозділах райдержадміністрації щодо організації контролю за виконанням контрольних документів та здійснення контролю за виконанням розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації у І півріччі 2014 року не проводилось.

Налагоджена взаємодія зі структурними підрозділами райдержадміністрації щодо організації роботи з контрольними документами стосовно надання практичної і методичної допомоги.

Підводячи підсумок короткого аналізу організації роботи з виконання контрольних документів,  хочеться звернути увагу структурних підрозділів на здійснення більш чіткого обліку всіх контрольних завдань за всіма категоріями документів, якісної та повноцінної підготовки інформацій. Застосовувати системність і плановість при виконанні довгострокових контрольних документів згідно з встановленими термінами.

 

 

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Цунтральна, 98, каб.201, тел: (0563) 20-63-32

baner
baner
baner
baner