cnap
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

Керуючись Законом України „Про місцеві державні адміністрації”, Положенням про колегію Павлоградської районної державної адміністрації та згідно з планом роботи райдержадміністрації на квітень-червень 2014 року 23 квітня 2014 року головою Павлоградської райдержадміністрації В.М.Дудніком проведено засідання колегії. На обговорення винесено наступні питання:DSC07493

  1. Про підсумки соціально-економічного та культурного розвитку Павлоградського району за перший квартал 2014 року.

DSC075021. РОЗВИТОК РЕАЛЬНОГО СЕКТОРА.

1.1. Агропромисловий комплекс

Пріоритетним напрямком розвитку району є сільське господарство.    Обсяг виробництва валової продукції сільського господарства за I квартал 2014 року по всіх категоріях господарств збільшився на 27% проти показника минулого року і становив 17,4 млн. грн. (по сільськогосподарських підприємствах збільшення на 54,7%).

Станом на 1 квітня 2014 року в сільгосппідприємствах району утримується наступна кількість поголів’я худоби та птиці:

ВРХ           —        490 голів

у т.ч. корів –     215 голів

свиней         —      17101 голів

овець          –               3211 голів

В  порівнянні з минулим роком  відбулося збільшення поголів’я всіх видів тварин, а саме: поголів’я ВРХ збільшилося на 44 голови (або 10%),в т.ч. поголів’я корів збільшилося на 50 голів (або 30%); поголів’я свиней збільшилося на 7309 голів (або 75%).

Поголів’я сільгосптварин збільшилося внаслідок отримання приплоду молодняку та відновлення роботи відгодівельного комплексу ПрАТ «Агро-Союз».

Станом на 01.04.2014 року сільгосппідприємствами району вироблено м’яса по реалізації — 7012 ц , що на 2427 ц (або 48%)більше показника минулого року.  Молока вироблено – 1993 ц, що  на 1369 ц (або 46%) більше показника минулого року.

Агроформуваннями району під урожай 2014 року посіяно озимих культур на площі 23,8 тис. га, з них  зернових культур 21,6 тис. га.

Отримано сходи на всій площі посіву . Але внаслідок січневих морозів і відсутності снігового покрову на площі 495 га спостерігається випадання посівів озимого ячменю. Пересів здійснюється ярим ячменем.

Забезпеченість господарств  району мінеральними  добривами на весняно-польові роботи  складає 2319 тонн в діючій речовині (100% до потреби). На даний момент господарствами району закуплено у фізичній вазі: 4200тонн аміачної селітри, 750тонн нітроамофосу, 180тонн суперфосфату, 480тонн карбаміду, 270тонн амофосу.

Сільгосппідприємствами району засипано 1962 тонн насіння ярих культур (100% від потреби.). Здано на перевірку в насіннєву інспекцію 1969 тонн, з них кондиційного насіння 1969 тонн (100%).

Продовжується робота по накопиченню паливно-мастильних матеріалів для проведення весняно-польових робіт. Так, станом на 08.04.2014 року господарства району забезпечені  дизельним паливом на 99%, бензином – 100%, дизельними маслами – 100%.

DSC07501

В сфері обслуговування населення в районі працюють 129 магазинів, 8 об»єктів громадського харчування, 32 об»єкта побутового обслуговування населення. Оборот роздрібної торгівлі за січень — вересень 2013 року  становив 126,9 млн. грн. і у порівнянні з обсягами січня-вересня 2012 року майже не змінився (99,4%) зріс у порівняних цінах проти відповідного періоду попереднього року  на 18,5% і склав 125,5 млн. грн..

2. СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА

Заробітна плата

За оперативними даними  середня заробітна плата працівників у лютому місяці  2014 року склала 6529,62 грн., яка у порівнянні з січнем  місяцем 2014 року  (6700,71 грн.) зменшилася  2,6 %.

По району  у 5 раз перевищує  законодавчо встановлені державні  соціальні стандарти: рівень мінімальної заробітної плати та прожитковий мінімум для працездатної  особи.

Станом на 01.04.2014 р. (за оперативними даними) заборгованість із виплати заробітної плати  по району склала 143,3 тис. грн. (Райавтодор).

 

Зайнятість населення та ринок праці

Станом на 01.04.2014 року на обліку  в Павлоградському міськрайцентрі  зайнятості перебувало 200 осіб, з них  працевлаштовано 46 чоловік, пройшли навчання, перенавчання 84 особи, тимчасові громадські роботи 84 осіб, створено 18 нових робочих місць. Рівень безробіття склав 1,2% проти 0,8% в 2013 році.

 

Соціальний захист

Станом на  01.04.2014 року на обліку в управлінні  соціального захисту населення перебуває 13224 отримувачів  державних  допомог, пільг та субсидій.

З метою соціального захисту найбільш вразливих верств населення:

— призначено пільг та субсидій на загальну суму – 1455,6 тис. грн.;

— виплачено державних соціальних допомог на загальну суму – 6570,4 тис. грн.;

— проведено 67 перевірок цільового використання бюджетних коштів по субсидіям і державним допомогам.

В районі функціонує територіальний центр соціального обслуговування населення, який обслуговує 1611 одиноких громадян. На утримання територіального центру у 2014 році виділено 1636,3 тис. грн., в І кварталі освоєно 866,9 тис. грн.

 

Пенсійне забезпечення

Станом на 01 березня 2014 року  на обліку в управлінні Пенсійного фонду України в м. Павлоград та Павлоградському районі перебувало 9569 пенсіонерів. Середній розмір пенсій становив 1677,52  1589,01 грн., що на 88,5 грн.  більше рівня відповідного періоду минулого року.

Загальна сума боргу зі сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України в м. Павлоград та Павлоградському становила 12,9 тис. грн. Дієвий статус боргу складає 11,7 тис. грн.

 

Діяльність стосовно дітей, сім’ї та молоді

Кожна дитина має право на щасливе дитинство, на батьківську любов і турботу. Проте, на жаль, у нашому такому складному, а порою жорстокому житті, багато дітей позбавлені такого права.

У районі діє Єдина інформаційно-аналітична система (ЄІАС) „Діти“, до якої занесено 81 дитину-сироту, дитину, позбавлену батьківського піклування та 22 дитини, які опинилися у складних життєвих обставинах.

З метою забезпечення оптимального функціонування цілісної системи захисту прав дітей протягом І кварталу 2014 року:

— проведено 6 рейдів „Діти вулиці“ та обстежено умови проживання                  10 дітей облікових категорій;

— відносно 1 батька направлено матеріали для притягнення до адміністративної відповідальності за невиконання батьківських обов’язків згідно зі ст. 184 КУпАП;

Станом на 1 квітня 2014 року на території Павлоградського району посиротіло 3 дітей, 2-х дітей влаштовано під опіку у сім’ю родичів, ще одна тимчасово влаштована до комунального закладу „Навчально-виховний комплекс з інтернатним відділенням „Межиріцька загальноосвітня школа                      І-ІІІ ступенів ім. І.С. Обдули – дошкільний навчальний заклад „Ромашка“,              12 березня 2014 року встановлено позитивний контакт прийомної матері, яка перебуває на обліку кандидатів в прийомні батьки в управлінні-службі у справах дітей Амур-Нижньодніпровської районної у місті Дніпропетровську ради.

Всього у районі проживають 64 дитини-сироти та дитини, позбавлених батьківського піклування, з них:

—    48 дітей, позбавлених батьківського піклування проживають у сім’ях опікунів;

—       16 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, виховуються в 8 прийомних сім’ях.

На реалізацію заходів Програми у 2014 році заплановано 18,0 тис. грн..

 

3. ГУМАНІТАРНА СФЕРА

В сфері охорони здоров’я населення

Медичну допомогу населенню надають центральна районна лікарня та Павлоградський районний центр первинної медико-санітарної допомоги, який включає адміністративно-господарський підрозділ, 8 амбулаторій загальної практики-сімейної медицини, 4 фельдшерсько-акушерських пункти, 14 фельдшерських та 4 медичних пункти.

Всі амбулаторії загальної практики сімейної медицини забезпечені санітарним транспортом.

Захворюваність на ВІЛ/СНІД знизилась на ВІЛ-інфекцію в порівняні з минулим роком і нижче середньо районного, а на СНІД залишилась на рівні минулого року, але нижче середньо-районного майже на 46%.

Павлоградський районний центр первинної медико-санітарної допомоги виконує наступні соціальні програми:

— Програма „Місцевих стимулів“ на період 2012-2014 років, затверджена рішенням сесії Павлоградської районної ради від 29 листопада 2011 року №165-14/VI;

—  Програма „Здоров’я дітей та матерів Павлоградщини“ на період 2008-2015 років, затверджена рішенням сесії Павлоградської районної ради від 12 червня 2008 року №243-22/V;

— Програма „Протидії розповсюдженню інфекційних та соціально-небезпечних хвороб“ на період 2013-2018 років, затверджена рішенням сесії Павлоградської районної ради від 22 лютого 2013 року №338-27/VІ;

— Програма „Імунопрофілактика та захист населення від інфекційних хвороб у Павлоградському районі“ на період 2010-2015 років, затверджена рішенням сесії Павлоградської районної ради від 30 грудня 2010 року №26-4/VI;

—  Програма „Цукровий діабет“ на період 2009-2014 років, затверджена рішенням сесії Павлоградської районної ради від 23 червня 2009 року №359-30/V.

Для реалізації даних програм протягом І кварталу 2014 року освоєно 6,78 тис.грн..

У рамках реалізації регіональних програм  „Комплексної програми розвитку освіти на 2013-2016 роки“ та програми „Шкільний автобус“ в першому кварталі  2014 року забезпечено стабільне функціонування мережі загальноосвітніх навчальних закладів (15 дитячих дошкільних,                           16 загальноосвітніх навчальних закладів, дитячий будинок „Моя родина“,              3 позашкільні заклади).

Згідно програми „Шкільний автобус“ організовано підвезення 530 учнів і 36 вчителів шкільними автобусами.

Протягом  кварталу за рахунок коштів місцевого бюджету здійснюється харчування 938 учнів 1-4 класів. Вартість харчування однієї дитини в день складає 6,50 грн. з ПДВ.

 

У позашкільних навчальних закладах (районному еколого-натуралістичному центрі і районному будинку творчості дітей та юнацтва) працює 88 гуртків, у них навчається 1186 учнів. Гуртки екологічного спрямування відкриті при 13 школах і 6 дошкільних навчальних закладах. Мережа гуртків районного будинку творчості охоплює 9 загальноосвітніх навчальних закладів (7 гуртків науково-технічної творчості, 3 – туристсько-краєзнавчих, 38 — художньо-естетичних, 9 — інші).

Згідно річного плану роботи районного Будинку творчості дітей та юнацтва в І кв. 2013 року було проведено 5 масових заходів, у яких взяли участь 1120 дітей. Районним еколого-натуралістичним центром протягом кварталу проведено 5 масових заходів, в яких взяли участь 418 членів гуртків та залучено 2115 учнів. Учениця Булахівської ЗШ І – ІІІ ст. Карпенко Анастасія  стала переможцем обласного етапу Всеукраїнського конкурсу „Дослідницький марафон“.

 

Протягом І кварталу 2014 року в рамках програми розвитку культури Павлоградського району  на 2011-2015 роки  на базі Кочережківського Народного Дому проведено районне свято, присвячене 200-річчю від дня народження Т.Г.Шевченка. В лютому 2014 року виконавці-солісти та колективи художньої самодіяльності сільських будинків культури Павлоградського району приймали участь в зональному етапі регіонального туру Всеукраїнського творчого звіту майстрів мистецтв та аматорів народного мистецтва України (м.Павлоград). Для участі в обласному огляд-конкурсі учнів початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (комунального закладу культури «Павлоградська  районна школа естетичного виховання»)  спеціалізації «Оркестрові струнні інструменти» придбано 3 гітари.

Загалом на заходи, проведені на виконання Програми розвитку культури Павлоградського району із загального фонду бюджету  витрачено 5,00 тис. грн.

 

В рамках реалізації Цільової соціальної  розвитку фізичної культури і спорту у Павлоградському. районі на 2012-2016 роки:

— забезпечено функціонування 7 стадіонів, 10 футбольних полів, 65 спортивних майданчиків, 18 спортивних зали, 10 приміщень з тренажерним обладнанням. В с. Булахівка діє районна ДЮСШ. З початку року:

— проведено 6 районних змагань, в яких залучено 346 учасників. Прийнято участь у 1 обласному змаганні. Використано 7,1 тис. грн.. місцевого бюджету.

4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ 

Охорона навколишнього середовища та техногенна безпека

За участю сільських рад розроблені природоохоронні заходи  на  2014рік, планові обсяги фінансування з місцевого ФОНС складають  4243,7 тис. грн.., з початку року освоєння коштів не було.

 

5. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УМОВ ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ. ІНВЕСТИЦІЙНА  ДІЯЛЬНІСТЬ

 

Капітальне будівництво

 

Обсяг капітальних вкладень за січень-березень поточного року склав 842,0 тис. грн. Проведено:

 

— роботи по ремонту та утриманню медичних закладів району, всього                       96,2 тис. грн., з них центр первинної медико-санітарної допомоги – 70,4 тис. грн., Богданівська амбулаторія —  4,8 тис. грн., Зеленівський МП — 4,0 тис. грн., Вербківська АЗПСМ (корпус №2) — 8,5 тис. грн., Богуславська амбулаторія – 8,2 тис. грн., Межиріцька амбулаторія — 0,3 тис. грн.;

— роботи з експлуатаційного утримання та ремонту доріг, освоєно 701,8                тис. грн. із державного бюджету;

— капітальний ремонт будинку культури в с. Привовчанське, освоєно 19,0 тис. грн.. із місцевого бюджету;

— реконструкція Привовчанської сільської ради, освоєно 25,0 тис. грн. із місцевого бюджету.

 

В галузі житлово-комунального господарства

За підсумками січня — березня 2014 року стан розрахунків                                  за спожитий природний  газ  складає 83,1%, стан розрахунків  за житлово-комунальні послуги в середньому складає — 73%, в тому числі:

— утримання будинків і споруд – 71,5%;

— централізоване водопостачання та водовідведення  — 94,5%;

— вивезення побутових відходів – 103,6%.

Заборгованість за житлово-комунальні послуги становить –                      39,573 тис.грн.

 

В сфері  державних закупівель

За І квартал 2014 року по району проведено  14 процедур закупівель, фактичні видатки склали 2,3 млн. грн.. Фактичні видатки по закупівлям без застосування процедур склали 1,4  млн. грн.

 

Станом на 1.04.2014 року в районі нараховується 1109 підприємців, з них фізичних осіб 463од., юридичних – 646 од. В сфері  розвитку малого підприємництва та регуляторної політики в районі діє Дозвільний центр, через який протягом І кварталу видано 26 документів дозвільного характеру та надано 26 консультацій.

 

  1. Про підсумки виконання бюджету району та районного бюджету за перший квартал 2014 року.

ДОХОДИ

Доходи загального та спеціального фондів місцевих бюджетів району з урахуванням трансфертів за 1 квартал 2014 року виконано в сумі 43915,3 тис.грн., при затвердженому плані звітного періоду 43003,4 тис.грн., що становить 102,1 відсоток.

Виконання доходної частини бюджету району без врахування трансфертів за 1 квартал 2014 року склало 29006,9 тис.грн., що становить 109,8 відсотків до планових показників місцевих органів влади визначених плановий період (план 26419,4 тис.грн.).

В тому числі: доходи загального фонду виконано в сумі 24874,2 тис.грн., при плані 25011,7 тис.грн., що становить 99,5 відсотків, в порівнянні з аналогічним періодом 2013 року надходження збільшились на 1708,1 тис.грн., спеціального фонду – в сумі 4132,7 тис.грн., при плані 1407,6 тис.грн., що становить більше ніж 100 відсотків до плану звітного періоду та на 3253,7 тис.грн., більше ніж за аналогічний період 2013 року.

Податок на доходи фізичних осіб в цілому по району виконано в сумі 21579,5 тис.грн., при плані 22109,2 тис.грн., що становить 97,6 відсотків до плану звітного періоду, в порівнянні з відповідним періодом 2013 року надходження збільшились на 1530,2 тис.грн.

Податок на землю виконано в сумі 3105,6 тис.грн., при  плані 2769,9 тис.грн., або на 112,1 відсоток, в порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 114,3 тис.грн.

Фіксованого сільгоспподатку надійшло 67,2 тис.грн., при плані 54,6 тис.грн., або123,0 відсотки.

 

Районний бюджет по загальному фонду виконано в сумі 14397,5 ис.грн., що становить 97,9 відсотків до плану звітного періоду.

З 13 сільських рад виконання доходної частини забезпечено по 8 сільських радах: Богданівська – 108,9 відсотків, Богуславська – 100,7 відсотків, Булахівська – 136,6 відсотків, Межиріцька – 109,1 відсоток, Новоруська – 113,6 відсотків, Новодачинська – 133,4 відсотки, Поперечненська – 122,9 відсотків, Троїцька — 108,1 відсоток.

 

Перераховано сільським радам:

  • дотації вирівнювання на суму 802,1 тис.грн., при плані 859,4 тис.грн., або 93,3 відсотки.

Сільськими радами перераховано коштів, що передаються до районного бюджету в сумі 6174,4 тис.грн., при плані 6185,9 тис.грн., що становить 99,8 відсотків.

Станом на 01.04.2014 року коштів, що передаються до Державного бюджету перераховано 9263,4 тис.грн., при плані 9263,4 тис.грн., що становить 100,0 відсотків.

 

Станом на 01.04.2014 року податковий борг по Павлоградському району становить 594,0 тис.грн., в тому числі борг підприємств по яких проваджена справа про визнання банкрутом – 200,4 тис.грн., або 33,7 відсотків, борг без банкрутів – 393,6 тис.грн., або 66,3 відсотки від загальної суми боргу.

Податковий борг до місцевого бюджету за даними Західно – Донбаської ОДПІ станом на 01.04.2014 року склав 323,8 тис. грн., що на 11,7 тис. грн. більше в порівнянні з початком 2014 року (податковий борг станом на 01.01.2014 року становив 312,1 тис. грн.).

ВИДАТКИ

За  І квартал 2014 року видатки виконано в сумі 42771,9 тис. грн., або 80,4 % до уточненого плану за І квартал 2014 року (53204,4 тис. грн.) в тому числі по загальному фонду виконано в сумі 42023,9 тис. грн., або 84,2 % до уточненого плану звітного періоду (49909,5 тис. грн.), по спеціальному фонду виконано в сумі 748 тис. грн., або 22,7 % до уточненого плану ( 3294,9 тис. грн.) у тому числі:

Органи місцевого самоврядування – по загальному фонду касові видатки склали 2184,1 тис. грн., або  73,6 %  від уточненого плану за І квартал 2014 року ( 2969,4 тис. грн.); по спеціальному фонду касові видатки склали 50,1 тис. грн., або 16,2 % від уточненого  плану звітного періоду (309,2 тис. грн.);

Освіта – по загальному фонду касові видатки склали 11447,7 тис. грн., або 77,2 % від уточненого плану на звітний період ( 14829,8 тис. грн.), по спеціальному фонду касові видатки склали 336,9 тис. грн., або  47,0 % від уточнених планових призначень (716,3 тис. грн..);

Охорона здоров’я — по загальному фонду касові видатки склали 2236,2 тис. грн., або 81,9 % від уточнених планових призначень за І квартал 2014 року ( 2731 тис. грн.); по спеціальному фонду касові видатки відсутні при уточнених планових призначеннях (87,5 тис. грн.);

Територіальний центр — по загальному фонду касові видатки склали 866,9 тис. грн., або 87,3 % від уточнених планів (992,8 тис .грн.);  по спеціальному фонду касові видатки склали 15,2 тис. грн., або 29,0 % від уточнених планових призначень (52,4 тис. грн.);

Утримання центрів соціальних служб для молоді – по загальному фонду касові видатки склали 138,8 тис. грн., або  70,3 % від уточнених планових призначень на звітний період (197,5 тис. грн.); по спеціальному фонду касові видатки та планові асигнування за І квартал 2014 року відсутні;

Житлово — комунальне господарство – по загальному фонду касові видатки склали 252,6 тис. грн., або  25,3 % від уточнених планових призначень на звітний період (996,9 тис. грн.), по спеціальному фонду касові видатки склали 30,1 тис. грн., або  8,1 % від уточнених планових призначень (373,3 тис. грн.);

Культура і мистецтво — по загальному фонду касові видатки склали 1131,0 тис. грн., або  74,3 % від уточнених планових призначень за І квартал 2014 року (1521,4 тис.грн.), по спеціальному фонду касові видатки склали 94,3 тис. грн., або  30,4 % від уточнених планових призначень (310,5 тис. грн.);

Фізична культура і спорт – по загальному фонду касові видатки склали 175,5 тис. грн., або 67,2 %  від уточнених планових призначень на звітний період (261,3 тис. грн.), по спеціальному фонду касові видатки відсутні, або  0,0 % від уточнених планових призначень (25,2 тис. грн.).

На фінансування соціально захищених статей видатків по загальному фонду за І квартал 2014 року направлено – 22860,4 тис. грн., або 84,3  % до уточненого плану за звітний період (27133,60 тис. грн.)., в тому числі:

— на фінансування видатків по заробітній плату з нарахуваннями направлено – 12422,7 тис. грн., або 95,5  % до уточненого плану за І квартал 2014 року (13004,9 тис. грн.).

на фінансування медикаментів – 2,3 тис. грн., або 5,0 % до уточненого плану за І квартал 2014 року  (45,8 тис. грн.).

— на фінансування продуктів харчування – 472,1тис. грн., або 69,3  % до уточненого плану за І квартал 2014 року (680,8 тис. грн.).

— на фінансування видатків по енергоносіям направлено 2813,7 тис. грн., або 55,4 % до уточненого плану 5082,8  тис. грн.

— на фінансування поточних трансфертів населенню – 7149,6 тис. грн., або 85,9  % до уточненого плану за звітний період (8319,3 тис. грн.).

Заборгованість по заробітній платі з нарахуваннями станом на 01.01.2014 року та за звітний період відсутня.

З державного бюджету за І квартал 2014 року одержано субвенцій на здійснення місцевим бюджетом програм соціального захисту населення в сумі 6968,5 тис. грн., або 87,3 % до уточненого плану за звітний період ( 7984,0 тис. грн.)

Кредиторська заборгованість з пільг та субсидій населенню які надаються з державного бюджету станом на 01.04.2014 року по загальному фонду становить у сумі 1095,7 тис. грн. за рахунок недофінансування з державного бюджету.

 

  1. Звіт Кочережківського сільського голови про виконання виконкомом сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади.

Виконком Кочережківської сільської ради виконує  власні та делеговані повноваження відповідно до ст..27 – 39 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”.

 

 

Делеговані  повноваження у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування  та  обліку.

    Виконкомом сільської ради розробляються та подаються на розгляд сесії програми соціально-економічного і культурного розвитку сільської ради та заслуховуються звіти про їх виконання.

Секретар виконкому веде статистичний облік громадян, які проживають на території ради. Так, станом на 01.01.2014 року населення по Кочережківській  сільській раді становить  1405 чол., з них:

Село Кочережки  — 1363 чол.

Село Жолобок –   25чол.

Село Підлісне  – 17 чол.

В 2013 році на території сільської ради народилася 22 дітей. Померло 32 чоловіки.

 

 

Делеговані  повноваження в  галузі  бюджету, фінансів і цін.

 

З метою здійснення контролю за дотриманням зобов”язань щодо платежів до місцевого бюджету виконкомом створена тимчасова  комісія по контролю за сплатою податків, яка заслуховує на засіданнях платників, що мають заборгованість по сплаті податків до бюджету.

Виконання плану доходів за 2013 рік становить:

По загальному фонду – 97.1 %

По спеціальному фонду  — 95.4 %

Виконання плану видатків за 2013 рік складає:

По загальному фонду – 86.8 %

Всього видатків по сільській раді – 730 162.53 грн.

Власні витрати сільської ради – 403 910.60 грн.

Інші – 326 252 грн.

Виконком сільської ради  сприяє здійсненню інвестиційної діяльності на території ради.

 

 Делеговані  повноваження  щодо управління комунальною власністю.    В комунальній власності сільської ради знаходиться:

Кочережківський Народний дім; бібліотека.

 

Бібліотека знаходиться в приміщенні Народного дому та опалюються твердим паливом (вугіллям).

Капітального ремонту потребують будівля сільської ради та Народний дім.

В 2013 році зроблено:

—  поверхневий ремонт будівлі Народного дому,

—   придбано в сільську раду комп»ютерну техніку на суму 5265 грн,

—  встановлені хрести при в»їзді в село Кочережки,

—  встановлено дитячий ігровий майданчик на кошти

—  ремонт приміщення сільської ради,

В 2013 році в с.Кочережки по вул.Комсомольській зроблено (частково) ямочний ремонт на суму 18.6 тис грн.

Але через відсутність коштів з року в рік відкладається ремонт решти доріг у селах Кочережки, Жолобок  та Підлісне.

 

Взяли участь та перемогли в обласному конкурсі проектів та програм розвитку місцевого самоврядування по продовженню освітлення вулиць села.

  Делеговані  повноваження в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торгівельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв»язку.  На території сільської ради відсутнє житлово- комунальне господарство.

Торгівельне обслуговування населення сільської ради здійснюють  6 магазинів:

1 –магазин «Околиця» ПП «Аленат»,

1-  магазин «Мрія», ПП гр.Гусєйнов

1-  магазин «Васько», ПП гр. Васько Н.О.,

1-  магазин «Ставки», ПП Грунська Л.І.,

2 — магазини Булахівського сільського споживчого товариства.

Послуги громадського транспорту надає:

—         ПП «Авто-Імідж» м. Павлоград (Петрик В.Ф.),

На території сільської ради діє одне поштове відділення в якому працюють 3 листоноші та завідуюча.

Також в с.Кочережки діє салон- парикмахерська.

Виконавчий комітет періодично заслуховує на засіданні про стан надання послуг населенню та вживає заходів з метою покращення роботи установ.

Делеговані  повноваження в галузі будівництва.

 

У виконкому сільської ради  постійно здійснюється контроль за дотриманням містобудівної документації.

Через відсутність коштів сільська рада не має змоги  замовити всю необхідну містобудівну документацію.

 

Делеговані  повноваження у сфері освіти, охорони здоров»я, культури, фізкультури і спорту.

 

На території Кочережківської сільської ради діє єдиний в районі Навчально-виховних комплекс, який знаходиться на балансі районного відділу освіти. В даний час у дитсадку 1 група, яку відвідує 26 дітей.  В 2013 році зроблено поточний ремонт приміщення. Виконком сільської ради здійснює облік дітей дошкільного та шкільного віку. При виконкомі створена координаційна рада по профілактиці правопорушень серед неповнолітніх, яка проводить роботу щодо запобігання бездоглядності неповнолітніх та роботу з неблагополучними сім»ями. На постійному контролі знаходяться:

Багатодітні сім»ї – 9  в них дітей- 26 чол.

Неповних сімей – 14 в них дітей 25,

Дітей – сиріт – 1 (Терентьєва Лінда),

Діти, позбавлені батьківського піклування — 1 чол.(Терентьєва Лінда)

Діти-інваліди – 2 чол.

 

Виконком працює у співпраці зі службою у справах дітей та  центром соціальних служб для сім»ї Павлоградської райдержадміністрації.

На території сільської ради працює соціальний працівник, яка веде постійний контроль за сім»ями з неповнолітніми дітьми.

Медичне обслуговування населення здійснюють фельдшерсько-акушерські  пункти № 1 та № 2 села Кочережки.

Населення сільської ради обслуговує сімейний лікар Булахівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини Роган В.І.

 

Делеговані  повноваження у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища.

 

Виконавчий комітет сільської ради здійснює контроль за додержанням земельного та природоохо- ронного законодавства, реєстрацію суб»єктів права власності на землю, видачу документів, що посвідчу- ють право власності на землю.

Всього по сідьській раді розпайовано  6 306.1902га землі — 1077 пайщиків. Орендують земельні ділянки /паї/:

ПП АФ «Старт» — 89 паїв, площа – 526.3124 га;

ПП  «Агро-Ленд» — 38 паїв, площа -201.5247 га;

ПП АФ «РосЛАн» — 85 паїв, площа – 466.3399га

ПП АФ «Прогрес» -92 паї, площа – 505.0227 га,

СНП «Україна» — 2 паї, площа – 11.6732 га

ТОВ «Агро Самара» — 17 паїв, площа – 136.2043 га,

ФГ «Шевела» — 89 паїв, площа – 477.1628 га,

СФГ «Ставки» — 161 пай, площа – 927.7281 га,

ФГ «Пітер» — 35 паїв, площа  — 179.191.8251 га,

ТОВ «Агріколь Самара» — 68 паїв, площа 375.6467 га,

ФГ»Кочережки» — 1 пай, площа – 6.1125 га,

ФГ «Григоренко» — 52 паї, площа – 308.0012 га

Одноосібники – 410чол., площа – 2338.2989 га

 

 

Делеговані  повноваження у сфері соціального захисту населення.

 

Для забезпечення здійснення передбачених законо- давством заходів щодо поліпшення матеріально-побутових умов інвалідів, ветеранів війни та праці,багатодітних сімей, дітей-інвалідів, сиріт, людей похилого віку виконкомом сільської ради роз- роблено, а радою затверджено програму соціального захисту населення.

На території сільської ради діє рада ветеранів, яку очолює Харьков І.А.

Делеговані  повноваження щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян.

 

При виконкомі сільської ради діє адмінкомісія, яка розглядає справи про адміністративні правопорушен-ня.

Виконавчий комітет сільської ради спрямовує та контролює діяльність дільничного інспектора по профілактиці злочинності та правопорушень, заслуховує на засіданнях виконкому звіти про забезпечення законодавства щодо розгляду звернень громадян.

 

 

У порядку контролю розглянути питання:

 

  1. Про стан виконавської дисципліни та завдання щодо посилення контролю за виконанням актів та доручень Президента України, документів Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації за І квартал 2014 року.

 

Сучасна побудова Української держави орієнтується на нові принципи діяльності органів виконавчої влади, відповідно й нові підходи до завдань та функцій державних органів. Контроль є важливою ознакою змісту державного управління: забезпечує конкретність управління й здійснення його відповідно до прийнятих рішень. Ефективність здійснення контролю забезпечується, насамперед, чіткою та злагодженою роботою кожного управління, відділу та взаємодією всіх структурних підрозділів райдержадміністрації: кожен повинен виконувати свою роботу професійно та гідно, усвідомлюючи свою відповідальність за доручену справу.

Дотримання виконавської   дисципліни, організація виконання документів та здійснення контролю за ними є одним з пріоритетних завдань в районній державній адміністрації і носить системний, цілеспрямований характер та здійснюється відповідно до вимог указів Президента України від 19 лютого 2002 року № 155/2002 „Про порядок організації та здійснення контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України ” та від 26 липня 2005 року 1132/2005 „Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України”, а також, згідно з  нормативними документами райдержадміністрації, розробленими відповідно до чинного законодавства, а саме:

— Регламентом Павлоградської райдержадміністрації (затверджений розпорядженням голови райдержадміністрації від 23.11.07 № 843-р-07);

— Положенням про розпорядження голови Павлоградської райдержадміністрації (затверджене розпорядженням голови райдержадміністрації від 30.08.2013 № 365-р-13);

—  Положенням про організацію  контролю за виконанням документів органів виконавчої влади вищого та обласного рівня ( затверджене розпорядженням голови райдержадміністрації від 15.07.2013 № 252-р-13).

Найефективнішою формою контролю за  виконанням директивних завдань Глави держави та Уряду є розгляд питань на засіданнях колегії райдержадміністрації.

Так, протягом І кварталу 2014 року на колегіальний розгляд  було винесено  та обговорено 14 питань. Із них, зокрема, виконання:

— законів України „Про місцеві державні адміністрації“, „Про Державний бюджет України на 2013 рік“,  «Про державний бюджет України на 2014 рік», «Земельнимй кодекс України»,   „Про місцеве самоврядування“, „Про звернення громадян“,   „Про освіту“, „Про регулювання містобудівної діяльності“, „Про державну службу“, „Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України“, „Про доступ до публічної інформації“.

— указів Президента України з питань: забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та  органів місцевого самоврядування, пенсійного забезпечення, пріоритетного розвитку освіти, про стан виконавської дисципліни та завдання щодо посилення контролю за виконанням актів та доручень Президента України, документів Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації;

—  завдань Уряду  щодо підсумків виконання бюджету за 2013 рік, погодження проекту бюджету на 2014 рік, підготовки до проведення весняно-польових робіт,    стану роботи зі зверненнями громадян, про оновлення  нормативної грошової оцінки земельних ділянок, про виконання заходів щодо недопущення продажу алкогольних та слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім;

— державних та регіональних програм:  щодо підвищення безпеки дорожнього руху на території Павлоградського району на 2008-2012 роки, щодо запобігання виникнення надзвичайних ситуацій, оперативне реагування на них та забезпечення пожежної безпеки  в Павлоградському районі до 2015 року, щодо виконання програми «Шкільний автобус», щодо місцевих стимулів в охороні здоров’я, щодо розвитку малого підприємництва, щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини;

—   щоквартально розглядаються питання виконання бюджету та соціально-економічного розвитку району, стану виконавської дисципліни та завдання щодо посилення контролю за виконанням актів та доручень Президента України, документів Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації;

— щомісячно розглядаються звіти сільських голів про виконання виконкомом сільських рад делегованих повноважень органів виконавчої влади.

За підсумками розгляду головою райдержадміністрації прийнято                        12  відповідних розпорядження  та 2 протокольних рішення. Розпорядження перебувають на контролі за визначеними термінами, а деякі завдання носять постійний характер у певній сфері діяльності та повторно розглядаються у визначеному календарному періоді.

У райдержадміністрації відпрацьована і діє система заходів здійснення щоденного контролю за виконанням документів, які надходять із Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, облдержадміністрації, інших обласних органів виконавчої влади.

Контрольні документи  поділяються в райдержадміністрації за видами та термінами виконання.

Оперативний контроль за вхідними документами, в яких встановлено завдання з одноразовим терміном виконання та  документів з періодичним терміном виконання, розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації здійснюється за допомогою комп’ютерної програми „Облік ОДА” та „ДОК ПРОФ 2.0“.

З метою забезпечення належної роботи з контрольними документами, підвищення рівня виконавської дисципліни та посилення персональної відповідальності працівників апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації за своєчасне та якісне виконання документів у райдержадміністрації постійно здійснюються заходи щодо організації виконання контрольних документів  в установлені терміни, підготовки відповідної інформації за запитом, зокрема:

до відома заступників голови райдержадміністрації та виконавців структурних підрозділів щотижня (по понеділкам) доводяться плани здійснення контролю за виконанням документів вищих органів та власних рішень;

щоденно проводиться моніторинг оперативного виконання вхідних  контрольних документів;

за результатами моніторингу надається щотижнева, щомісячна та щоквартальна інформація голові райдержадміністрації щодо виконання структурними підрозділами контрольних документів та рівня виконавської дисципліни.

На сьогоднішній день  робота щодо виконання контрольних документів в усіх структурних підрозділах райдержадміністрації організована належним  чином.

Результати аналізу свідчать, що протягом І кварталу 2014 року до райдержадміністрації надійшло 778 документів, у відповідному періоді 2013 року – 989. Контрольних документів зареєстровано за І квартал 2014 року — 131 у відповідному періоді 2013 року – 214. Зменшилась кількість вхідних документів та зменшилась кількість вхідних контрольних документів, але слід зазначити, що в кожному контрольному документі збільшився спектр завдань та встановлено кілька термінів періодичного інформування про хід виконання. Тому керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації слід негайно вжити заходів щодо унеможливлення поверхневого підходу до вирішення проблемних питань, визначених у контрольних документах.

Відсоток контрольних документів від загальної кількості вхідної кореспонденції  склав 16,8 % (у відповідному періоді 2013 року – 21,6%). За видами кореспондентів 57,2 % (75) контрольних документа  протягом І кварталу  2014 року були надіслані облдержадміністрацією.

Всього станом на 31 березня  2014 року відпрацьовано контрольних документів разом із документами періодичного контролю та власними рішеннями – 601.

Слід зазначити, що 2 контрольних документів виконано з порушенням термінів (показник виконавської дисципліни становить 0,2 %). Порушено термін виконання документів, що надійшли із обласної державної адміністрації – 2.

Недостатній контроль з боку окремих керівників управлінь  та відділів за своєчасним і якісним опрацюванням документів, обмеженість строків розгляду, кадрові зміни, відсутність у працівників певного досвіду роботи  стали основними причинами порушень термінів виконання документів.

З метою забезпечення належної роботи з контрольними документами безпосередніми виконавцями вищезазначених структурних підрозділів надані пояснювальні записки  про причини порушення терміну виконання документів відповідно до вимог розпорядження голови райдержадміністрації від 04 березня 2014 року  № р-71/0/335-14 „Про стан    виконавської   дисципліни  та завдання щодо посилення контролю за виконанням актів та доручень Президента України, документів Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації”. За результатами проведеного аналізу за неналежне виконання службових обов’язків до посадових осіб застосовано заходи дисциплінарного впливу та усно попереджено про недопущення у подальшому порушення встановлених термінів виконання документів.

Проблемними моментами при виконанні документів на сьогоднішній день є те, що вони містять широкий спектр завдань, мають різні та стислі терміни виконання, потребують залучення до виконання інших районних організацій та органів місцевого самоврядування. Виконання кожного  пункту потребувало участі для  підготовки інформації як одного, так і кількох, різних за напрямком роботи, виконавців, звітування до різних структурних підрозділів облдержадміністрації.

Особливу увагу при здійсненні аналізу стану виконавської дисципліни за  І квартал 2014 року   привертає динаміка фактичного навантаження структурних підрозділів райдержадміністрації. Найбільша кількість вхідних документів надійшла на виконання таким структурним підрозділам райдержадміністрації:

сектору правового забезпечення  179 (контрольних – 19), сектор взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи  76  (контрольних – 13), сектору житлово-комунального господарства та будівництва 94  (контрольних 19) управлінню соціального захисту населення 43 (контрольних – 11),  відділу організаційної роботи 23 (контрольних — 4), фінансовому управлінню 48 (контрольних – 15), управлінню агропромислового розвитку 33 (контрольних – 9), Павлоградському районному центру первинної медико-санітарної допомоги 22 (контрольних – 6), сектору інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю 48 (контрольних – 17), сектору персоналу 41 (контрольних – 6), державному адміністратору 7                (контрольних – 1), сектору інфраструктури 94 (контрольних – 19).

Іншою категорією документів є документи з періодичним терміном виконання. У звітному періоді їх опрацьовано 412. Контроль за виконанням документів періодичного контролю, здійснюється за допомогою електронної програми «Облік ОДА» та «ДОК ПРОФ 2.0». При одержанні нових документів  переліки документів поповнюються, а при закінченні терміну виконання  документи закриваються і помічаються відповідною позначкою про закінчення терміну звітування. Але слід зазначити, що не всі документи з періодичним терміном виконання знаходяться на обліку у відділі контролю облдержадміністрації, тому виконавці повинні самостійно відстежувати чинність документу у відповідному структурному підрозділі облдержадміністрації. У більшості випадків до вхідних документів з довгостроковим терміном виконання відносяться розпорядження голови облдержадміністрації, якими погоджені щорічні або довгострокові програми розвитку у певній сфері діяльності, а також заходи щодо виконання таких програм.

Особливою категорією вхідних документів є розпорядження голови облдержадміністрації. Через них трансформується  виконання указів та доручень Президента України, постанов Кабінету Міністрів, директивних документів органів влади вищого рівня.

Станом на 31 березня  2014 року до райдержадміністрації надійшло 37  розпоряджень голови облдержадміністрації, з них 7 контрольних.  Протягом І кварталу 2014 року виконано повністю 8 розпоряджень з урахуванням розпоряджень, які надійшли у минулих роках. В загальному реєстрі на контролі знаходиться 65 розпорядження голови облдержадміністрації з довгостроковим періодичним терміном виконання, з них: 60 розпоряджень минулих років, 4 — 2014 року.

У більшості випадків до вхідних документів з довгостроковим терміном виконання відносяться розпорядження голови облдержадміністрації, якими погоджені  щорічні або довгострокові програми розвитку у певній сфері діяльності, а також заходи щодо виконання таких програм.

Щомісячно ведеться моніторинг реагування райдержадміністрацією на розпорядження голови облдержадміністрації. Аналіз показує, що, в основному, всі відповідальні виконавці структурних підрозділів оперативно реагують на дану категорію документів, беруть на контроль виконання поставлених в них завдань та заходів.

Структурні підрозділи, на які покладена координація роботи з відповідних галузевих завдань, здійснюють конкретні заходи щодо їх виконання .

Відділом діловодства і контролю протягом І кварталу 2014 року також здійснювався контроль згідно окремого реєстру контрольних доручень голови облдержадміністрації та заступників голови облдержадміністрації. Всього у відповідному періоді  їх надійшло 28, з них контрольних 17.

Відділом діловодства і контролю щотижнево здійснюються перевірки виконання цієї категорії документів шляхом включення їх до планів контролю. За результатами аналізу встановлено, що в більшості структурних підрозділів ведеться їх облік, контроль здійснюється у відповідності з термінами, інформації та довідки з порушених питань своєчасно надаються за запитом.

Нормативним  актом  місцевого  рівня є розпорядження голови райдержадміністрації.

Правила підготовки розпоряджень та організація їх виконання регламентуються Положенням про розпорядження  голови Павлоградської райдержадміністрації, затвердженим розпорядженням голови райдержадміністрації від 30 серпня 2013 року № 365-р-13.

За  І квартал 2014 року  видано 124  розпорядження із основної діяльності.

Протягом І кварталу 2013 року на контролі знаходилося 89 контрольних розпоряджень, 78 із них — минулих років, 11 – 2014 року.

Станом на 01 квітня 2013 року на контролі знаходиться 71 контрольне розпорядження голови райдержадміністрації, 60 із них — минулих років, 11- 2014 року.

Інформації за підписом керівників структурних підрозділів райдержадміністрації про хід виконання розпоряджень голови райдержадміністрації надаються голові райдержадміністрації та заступникам голови райдержадміністрації, а після візування зберігаються у відповідних підшивках у відділі діловодства і контролю райдержадміністрації.

Протягом звітного періоду втратило чинність, виконано та знято з контролю 17 контрольних розпоряджень.

На обліку відділу діловодства і контролю протягом І кварталу 2013 року знаходилось 9 контрольних доручення, 5 доручення 2014 року та 4 минулих років, із них 4 виконано, 5 доручень знаходиться на виконанні, з них 3 – з довгостроковим терміном звітування.

Перевірок у структурних підрозділах райдержадміністрації щодо організації контролю за виконанням контрольних документів та здійснення контролю за виконанням розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації у І кварталі 2013 року не проводилось.

Налагоджена взаємодія зі структурними підрозділами райдержадміністрації щодо організації роботи з контрольними документами стосовно надання практичної і методичної допомоги.

Підводячи підсумок короткого аналізу організації роботи з виконання контрольних документів,  хочеться звернути увагу структурних підрозділів на здійснення більш чіткого обліку всіх контрольних завдань за всіма категоріями документів, якісної та повноцінної підготовки інформацій. Застосовувати системність і плановість при виконанні довгострокових контрольних документів згідно з встановленими термінами.

 

  1. Щодо виконання Програми „Підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2016 року”.

 

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Цунтральна, 98, каб.201, тел: (0563) 20-63-32

baner
baner
baner
baner