baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

На виконання завдань Президента України та відповідно плану роботи Павлоградської райдержадміністрації перший заступник голови Павлоградської райдержадміністрації  І.М.Чорний  21 січня 2014 року провів оперативну нараду за участі керівника апарату, начальників управлінь та відділів райдержадміністрації, сільських голів. DSC06311Розглядались наступні питання:

1. План використання коштів, що надходять в порядку відшкодування екологічного податку.

Місцевий фонд охорони навколишнього природного середовища утворюється для фінансування заходів щодо охорони навколишнього природного середовища

Утворюється Фонд за рахунок коштів, що надійшли від сплати частини екологічного податку, та інших джерел, визначених законодавством.

Відповідно до ст.47 ЗУ „Про охорону навколишнього природного середовища“, кошти фондів охорони навколишнього природного середовища можуть використовуватись тільки для цільового фінансування природоохоронних та ресурсозберігаючих заходів, а також заходів для зниження впливу забруднення навколишнього природного середовища на здоров'я населення.
   Кошти Фонду спрямовуються за бюджетними програмами відповідно до планів природоохоронних та ресурсозберігаючих заходів і кошторисів та у відповідності до Постанови КМУ від 17 вересня 1996 р. N 1147, якою затверджений перелік видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів. 
   На території району діє комплексна „Програма охорони навколишнього природного середовища Павлоградського району на 2011-2015 роки” та „Програма поводження з твердими побутовими відходами по Павлоградському району на 2012-2015 роки”.
Програми включають у себе заходи у сфері поводження з відходами, у сфері збереження зелених насаджень, у сфері охорони водних ресурсів та атмосферного повітря та ін. заходи.
Фінансування Програм в основному передбачено за рахунок коштів Місцевого Фонду охорони навколишнього природного середовища. 
   У 2013 році з 13 сільських рад у всіх сільських радах були розроблені власні екологічні програми, відповідно до яких і використовуються кошти фонду ОНПС. 
При розроблені Програм у 2014 році по сільським радам заходи Програм повинні бути конкретні і відповідати вимогам Постанови КМУ від 17 вересня 1996 р. N 1147, якою затверджений перелік видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів. 
            У 2013 році згідно заходів природоохоронних Програм сільськими радами освоєно 979,4 тис.грн, при плані 3367,3 тис.грн.
            Кошти в основному були витрачені на закупівлю та висадження зелених насаджень, закупівлю вапна для побілки дерев та Богданівською сільською радою на закупівлю сміттєзбиральної техніки, баків для збирання побутових відходів
            На 01 січня 2014 року залишок коштів фонду ОНПС по району становить– 5млн 806тис 354 грн.
            Богданівська с.р.- 3.310.305 грн.;      Вербківська с.р.- 1.249.637 грн;
            Поперечинська с.р.-711.501 грн;       Привовчанська с.р.-463.253 грн.
            Богуславська с.р.-47.320 грн  (В інших сільських радах залишки коштів незначні.)

         На теперішній час найбільш гострою проблемою в районі є розміщення твердих

побутових відходів. Всього по території району нараховується 29 несанкціонованих

сміттєзвалищ,  загальною площею – 19,08 га.

Адміністративним кодексом України за псування і забруднення сільськогосподарських та інших земель, забруднення їх виробничими та іншими відходами, передбачена адміністративна відповідальність, громадяни та посадові особи притягаються до адміністративної відповідальності у вигляді  накладення штрафу від одного до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, (в залежності від статті АК України- ст..52,72,73,82,82-4 та ін).     Відповідно МЕТОДИЦІ визначення розмірів шкоди, зумовленої забрудненням і засміченням земельних ресурсів через порушення природоохоронного законодавства; нараховується шкода за забруднення і засміченням земельних ресурсів, самовільне розміщення промислових, побутових та інших відходів, забруднення (засмічення) земель будь-якого цільового призначення виробничими і побутовими відходами. 

Шкода нараховується на юридичну особу. Адміністрація не одноразово збиралася по питанню щодо можливості вирішення проблеми накопичення твердих побутових відходів на території району, ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, виникнення стихійних сміттєзвалищ в невстановлених для цього місцях, попередження забруднення земельних ресурсів відходами, пропонувалися різні шляхи вирішення даного питання, а саме: 
1. направлення коштів фонду ОНПС в першу чергу на вирішення питання по збиранню, перевезенню та зберіганню твердих побутових відходів на території району;
2. можливість створення Районного фонду охорони навколишнього природного середовища, який утворюється у складі сільських бюджетів та згідно угод між цими радами та районною радою, кошти передаються як субвенція до спеціального фонду районного бюджету для фінансування природоохоронних заходів передбачених районною програмою на поточний рік.
3. можливість створення ЖКГ на території 2 або 3 сільських рад, які будуть вирішувати проблему розміщення твердих побутових відходів;

 1. ”Положення про Державний фонд охорони навколишнього природного середовища, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 7 травня 1998 р. N 634;

2. Постанова КМУ від 17 вересня 1996 р. N 1147, якою затверджений перелік видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів;
3.ст.19,47 Закону України “Про охорону навколишнього природного середовища;
4.МЕТОДИКА визначення розмірів шкоди, зумовленої забрудненням і засміченням земельних ресурсів через порушення природоохоронного законодавства;затверджена Наказом Міністерства ОНПС та ядерної безпеки України за № 171 від 27.10.97 р. 

5.Бюджетий кодекс України (ст. 92 и 101)

  Відповідно до ст.19 ЗУ Про охорону навколишнього природного середовища виконавчі органи сільських, селищних, міських рад у галузі охорони навколишнього природного середовища в межах своєї компетенції: 

 - організують збір, переробку, утилізацію і  захоронення відходів на своїй території; 
 - формують і використовують місцеві фонди охорони навколишнього природного середовища у складі місцевих бюджетів;

 2. Вивезення сміття. Пропозиції від сільських голів щодо подальшої співпраці з  КП „Орільский комунальник”.

На території району централізоване збирання та видалення побутових відходів організоване на території Богданівської сільської ради та здійснюється Богданівським житлово-комунальним підприємством. Побутові відходи передаються на розміщення  КП «Затишне місто» Павлоградської міської ради відповідно договору про надання послуг на розміщення ТПВ від 10.10.2012 р. № 14.

На території Привовчанської та частково на території Булахівської сільської ради а саме обслуговування ОСББ «Гора» збирання та вивезення твердих побутових відходів від населення на даний час здійснюється ПП «Орлівщинський комунальник» відповідно укладених договорів з населенням та організаціями.

З іншими населеними пунктами району продовжується робота щодо укладання договорів з ПП «Орлівщинський комунальник» по збиранню та вивезенню твердих побутових відходів від населення.

На сьогодні стоїть питання щодо направлення екологічних коштів, які мають Богданівська, Вербківська, Попереченська та Привовчанська сільські ради на створення в районі комунальних підприємств на базі Вербківської та Привовчанської сільських радах для централізованого збирання та видалення побутових відходів з території району.

Пропозиції:

Придбати для новостворених комунальних підприємств спецтехніку для вивозу сміття з території району а саме: 4 од. техніки з причепом для збору та вивозу сміття та 1од. техніки для завантаження сміття.

 

DSC063443. Про порядок організації використання земель раніше наданих у власність відповідно до сертифікатів на земельну частку (пай) (пасовища).

Відповідно до Закону України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)» основним документом , що посвідчує право на земельну частку (пай), є сертифікат на право на земельну частку (пай), виданий відповідною районною (міською) державною адміністрацією.

 Підставами для виділення земельних ділянок у натурі (на місцевості) власникам земельних часток (паїв) є рішення відповідної сільської, селищної, міської ради чи районної державної адміністрації.
Особи, власники сертифікатів на право на земельну частку (пай), які виявили бажання одержати належну їм земельну частку (пай) в натурі (на місцевості), подають до відповідної сільської, селищної, міської ради чи районної державної адміністрації заяву про виділення їм земельної частки (паю) в натурі (на місцевості).
 Відповідно до Закону України «Про землеустрій» проекти землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляються на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (у випадках, передбачених законом). 
 Відповідно до ст.26 Закону України «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є:
 - юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою;
 - фізичні особи підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
 Відповідно до ст. 186-1 Земельного кодексу України проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок усіх категорій та форм власності підлягає обов’язковому погодженню з територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що здійснює реалізацію державної політики у сфері земельних відносин.
Відповідно до ст.24 Закону України «Про Державний земельний кадастр» державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за місцем їх розташування відповідним Державним кадастровим реєстратором центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за заявою: особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки при передачі її у власність чи користування із земель державної чи комунальної власності, або уповноваженої нею особи; власника земельної ділянки, користувача земельної ділянки державної  чи  комунальної  власності (у разі поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних ділянок) або уповноваженої ними особи; органу виконавчої  влади,  органу місцевого самоврядування (у разі  формування земельних ділянок відповідно державної чи комунальної власності).
 Для державної реєстрації земельної ділянки Державному кадастровому реєстратору, який здійснює таку реєстрацію, подаються:
-заява за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних  відносин;
  -оригінал документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки;
-документація із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки у формі електронного документа;
 -документ, що підтверджує оплату послуг з державної реєстрації земельної ділянки.

Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень проводиться органами державної реєстрації прав–структурними підрозділами територіальних органів Міністерства юстиції. Повноваженнями державної реєстрації речових прав на земельні ділянки (в тому числі припинення речових прав) державні реєстратори прав наділені починаючи з 01 січня 2013 року.

Державна  реєстрація  прав  та  їх  обтяжень проводиться в порядку, визначеному ст.15 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності» від 06.09.2012 року № 5245-VI у комунальній власності перебувають:

а) усі землі в межах населених пунктів, крім земельних ділянок приватної та державної власності;

б) земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об’єкти нерухомого майна комунальної власності незалежно від місця їх розташування».

Земельні ділянки державної власності, які передбачається використати для розміщення об’єктів, призначених для обслуговування потреб територіальної громади (комунальних підприємств, установ, організацій, громадських пасовищ, кладовищ, місць знешкодження та утилізації відходів, рекреаційних об’єктів тощо), а також земельні ділянки, які відповідно до затвердженої містобудівної документації передбачається включити у межі населених пунктів, за рішеннями органів виконавчої влади передаються у комунальну власність.

Земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності» стаття 117 Земельного кодексу України «Передача земельних ділянок державної власності у комунальну власність чи земельних ділянок комунальної власності у державну власність» викладена в такій редакції:

1. Передача земельних ділянок державної власності у комунальну власність чи навпаки здійснюється за рішеннями відповідних органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування, які здійснюють розпорядження землями державної чи комунальної власності відповідно до повноважень, визначених цим Кодексом.

У рішенні органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у державну чи комунальну власність зазначаються кадастровий номер земельної ділянки, її місце розташування, площа, цільове призначення, відомості про обтяження речових прав на земельну ділянку, обмеження у її використанні.

На підставі рішення органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у державну чи комунальну власність складається акт приймання-передачі такої земельної ділянки.

Рішення органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у державну чи комунальну власність разом з актом приймання-передачі такої земельної ділянки є підставою для державної реєстрації права власності держави, територіальної громади на неї.

2. До земель державної власності, які не можуть передаватися у комунальну власність, належать земельні ділянки, що використовуються Чорноморським флотом Російської Федерації на території України на підставі міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об’єкти нерухомого майна державної власності, а також земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні органів державної влади, державних підприємств, установ, організацій, крім випадків передачі таких об’єктів у комунальну власність.

3. До земель комунальної власності, які не можуть передаватися у державну власність, належать земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об’єкти нерухомого майна комунальної власності, а також земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ, організацій, крім випадків передачі таких об’єктів у державну власність».

DSC063484. Про вжиті заходи щодо недопущення продажу алкоголю та тютюну дітям до 18 років.

Питання щодо проведення профілактичної роботи по попередженню випадків продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім є досить актуальним. Це  один з основних напрямків превентивного виховання учнівської молоді, який спрямований на те, щоб змінити ставлення підлітків до алкогольних та тютюнових виробів, і знаходиться на постійному контролі відділу освіти.

DSC0635325.11.2013 видано наказ відділу освіти від № 593 «Про заходи щодо попередження алкоголізму та тютюнопаління в загальноосвітніх навчальних закладах району». Відповідні накази видані в усіх школах.

У листопаді 2013 року пройшов місячник превентивного виховання, у ході якого проведено просвітницькі заходи, спрямовані на формування здорового способу життя: виховні та класні години, бесіди, анкетування учнів, створення електронних презентацій, конкурси-виставки малюнків і стіннівок тощо.

В рамках місячника в усіх навчальних закладах оновлено та поповнено відповідною профілактичною інформацією спеціальні стенди та куточки здоров’я. У шкільних бібліотеках оформлені тематичні виставки літератури

У Богуславській ЗШ І-ІІІ ст. шкільним психологом спільно з заступником директора з виховної роботи для класних керівників розроблено інформаційно-методичні рекомендації «Алкоголь і здоров’я» (для роботи з учнями і батьками).

Класними  керівниками, членами ради старшокласників навчальниx закладів  систематично проводяться рейди по виявленню учнів, схильних до тютюнопаління на території шкіл, з даною категорією школярів ведеться індивідуальна робота, їх взято на контроль, залучено до роботи в гуртках і спортивних секціях.

Поряд з проведенням профілактичної роботи серед дітей, педагогічні працівники працюють і з їх батьками. Протягом жовтня 2013 року у всіх 15 загальноосвітніх навчальних закладах було проведено батьківські збори, на яких розглядалися питання шкідливого впливу алкоголю і тютюну на організм дитини, відповідальності батьків за вживання дітьми алкогольних напоїв і т.п. У 10 школах на цих зборах були присутні і виступили дільничні інспектори, у Вербківській ЗШ І-ІІІ ст. — оперуповноважені кримінальної міліції у справах дітей Павлоградського УМВС.

Адміністрації шкіл співпрацюють також з підприємцями, торгові павільйони яких розташовані в мікрорайонах навчальних закладів, з питання недопущення продажу дітям тютюнових та алкогольних виробів, проводяться рейди-перевірки щодо дотримання продавцями законодавства з цього питання.

У районі є 18 магазинів, що розташовані ближче 300 м. від навчальних закладів.

В усіх торгових точках, які знаходяться на відстані менше 300 м. від навчального закладу, є вивіски про заборону продажу алкогольних напоїв і тютюнових виробів особам до 18 років.

DSC06354Директори навчальних закладів систематично проводять роботу з підприємцями щодо заборони реклами алкогольних, слабоалкогольних і тютюнових виробів, розміщення вивісок про заборону продажу таких виробів неповнолітнім. В результаті зовнішня реклама практично в усіх магазинах знята. Але в магазинах приватних підприємців Сидоренко і Дацко біля Богуславської ЗШ І-ІІІ ст. ще залишається реклама на дверях і на вітрині. У магазині «Мрія» в районі Привовчанської ЗШ І-ІІІ ст. вивіски про заборону продажу зробили більшими і яскравішими.

З ініціативи відділу освіти  були проведені сесії або засідання виконкомів сільських рад, де розглядалося питання про заборону продажу неповнолітнім алкогольних і тютюнових виробів. Відповідними рішеннями було заборонено або обмежено час продажу вказаних виробів.

DSC063375. Реалізація у районі завдань Президента України щодо забезпечення національної єдності та громадянської злагоди (у контексті відзначення Дня Соборності та Свободи України і 95-ї річниці проголошення Акта злуки)

 

 

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Центральна, 98, каб.201, тел: (0563) 26-96-04

baner
baner
baner
baner