cnap
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

Голова Павлоградської райдержадміністрації В.М.Дуднік 25 грудня 2013 року провів засідання колегії Павлоградської райдержадміністрації. На розгляд винесено наступні питання:

1. Про підсумки соціально-економічного та культурного розвитку Павлоградського району за 2013 рік та погодження Програми соціально-економічного та культурного розвитку району на 2014 рік.

Відповідно    до    рішення     районної    ради     від    26 грудня 2012 рокуDSC06130

№ 315-26/УІ „Про затвердження програми соціально-економічного та культурного розвитку Павлоградського району на 2013 рік“ робота структурних підрозділів райдержадміністрації, сільських рад, районних організацій та установ протягом 2013 року спрямована на забезпечення досягнення показників програми економічного і соціального розвитку району з урахуванням визначених пріоритетів.

Стан виконання програми соціально-економічного та культурного розвитку району за 2013 рік щоквартально розглядається на засіданнях колегії райдержадміністрації та сесії районної ради.

І. РОЗВИТОК РЕАЛЬНОГО СЕКТОРА

DSC06165

1.1. Пріоритетним напрямком розвитку району є сільське господарство.   

В  агропромисловому комплексі  у 2013 році продовжувалась робота по нарощуванню обсягів виробництва сільськогосподарської продукції, укріпленню матеріально-технічної бази сільськогосподарських підприємств.

Обсяг виробництва валової продукції сільського господарства по всіх категоріях господарств проти показника минулого року на кінець року очікується в сумі  458,0 млн. грн., що на 114% більше показника минулого року.

Валовий збір зерна склав 130,0 тис. тонн, майже вдвічі більше показника минулого року.

Середня урожайність зернових культур по сільгосппідприємствам району склала 30,0 ц/га, ( 2012 рік -15,4 ц/га), з них урожайність озимої пшениці – 36,3ц/га (2012 р.- 16,2ц/га).

В 2013 році посівні площі  соняшнику  по агроформуваннях     району –

17,2 тис.га або 91% до посівних площ 2012 року,    середня     урожайність    –

22,6 ц/га.

Під урожай 2014 року посіяно озимих культур на площі 23,8 тис. га, з них зернових культур – 21,6 тис. га, що складе 95,5% показника посівів під урожай 2013 року. Основною причиною недосіву озимих культур стали погодні умови нинішньої осені: дощ на протязі всього вересня та першої неділі жовтня місяця. Таким чином об’єм посівних площ весною 2014 року буде змінюватись та доповнюватись. Посіви озимих  культур проведені високоврожайними сортами та гібридами.

На кінець 2013 року в сільгосппідприємствах району очікується утримання наступної кількості поголів’я худоби та птиці:

ВРХ           —        475 голів;

у т.ч. корів –     203 голови;

свиней         —      17800 голів;

овець          –               2531 голів

В  порівнянні з минулим роком  передбачається  збільшення всіх видів сільгосптварин:  поголів’я ВРХ  — на 100 голів (або 26,7 %), в т.ч. поголів’я корів на 72 гол (або 55%); поголів’я овець — на 111 голів (4,6%), поголів’я свиней — на 1711 голів  (або 10,6%).

За 2013 рік в сільгосппідприємствах району очікується виробництво м’яса по реалізації — 12000 ц , що складе 48,8% показника минулого року,  молока – 8300 ц, що  на 48,2% більше показника минулого року.

Показники продуктивності тварин очікуються на рівні:

— середньодобовий приріст свиней – 447 г, що складає 94,5 % до показника минулого року;

— середньодобовий приріст ВРХ –380 г  або 76,8 % до 2012 року ;

—  надій     молока    на    1 середньостатистичну    корову   складе 4400 кг

(98,1% до 2012 року).

1.2. Розвиток сфери обігу споживчих товарів та послуг

          Обсяг роздрібного товарообороту підприємств району, що здійснювали діяльність     у     сфері    роздрібної    торгівлі   та ресторанного господарства за

9 міс. 2013 р. склав 126,9 млн. грн. і в порівнянні з обсягами      січня   —  вересня

2012 року майже не змінився. Оборот ресторанного господарства становив 954,8 тис. грн.., що у порівняних цінах на 14,4% менше минулорічних обсягів.

З    початку   року  підприємствами  району реалізовано   послуг  на суму  10350,6 тис.грн., що на 8% більше ніж за відповідний період минулого року.    Реалізовано послуг населенню на суму 675,5 тис. грн.  (63% до 2012 року).

 

2. СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА

2.1. Заробітна плата

На кінець 2013 року середньомісячна заробітна плата на одного штатного працівника по району складе 5914,71 грн., у порівнянні з відповідним періодом  2012 року (5629,03 грн.), середньомісячна заробітна плата збільшиться 7,4%.

2.2. Зайнятість населення та ринок праці.

Станом на 01.12.2013 року в  Павлоградському міськрайцентрі зайнятості перебувало на обліку — 313 безробітних. Працевлаштовано з початку    року — 109 осіб,  навчалось за направлення центру зайнятості — 107 осіб.

Протягом 2013 року у громадських роботах прийняло участь — 38 осіб. За даними Павлоградського міськрайцентру зайнятості, у м. Павлограді та Павлоградському районі створено 1926  нових робочих місць (вилучити чисельність створених нових робочих місць по району  неможливо).

2.3 Соціальний захист.

На обліку в управлінні соціального захисту станом на 01.12.2013 року перебувало 14844 отримувачів допомог, пільг та субсидій. З метою соціальної підтримки малозабезпечених верств населення державну допомогу отримали 4190 осіб на загальну суму 20,2 млн. грн.,  призначено пільг та субсидій на загальну суму  3,6 млн. грн.

2.4. Пенсійне забезпечення

На обліку в управлінні Пенсійного фонду перебувало 9641 пенсіонерів. Середній  розмір пенсій станом на 01.12.2012 року складав 1663,25тис. грн., що на 96,17 грн. більше ніж за відповідний період минулого року.

Станом на 01 грудня 2013 р. загальна сума боргу зі сплати страхових внесків на      загальнообов’язкове   державне   пенсійне страхування становила

10,3 тис. грн. і зменшилась за місяць на 0,1 тис. грн..     Дієвий    статус боргу –

9,1 тис. грн. Загальна сума боргу зі сплати єдиного внеску на   загальнообов’язкове   державне соціальне      страхування       становила    43,4 тис. грн.,  відбулось збільшення боргу в порівнянні до минулого року на 270,2 тис. грн.

2.5. Діяльність стосовно дітей, сім’ї та молоді

У районі діє Єдина інформаційно-аналітична система (ЄІАС) „Діти“, до якої занесені 80 дітей-сиріт та дітей, позбавлених  батьківського піклування, та 26 дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах.

З метою забезпечення оптимального функціонування цілісної системи захисту прав дітей протягом 2013 року:

— проведено 23 рейди „Діти вулиці“ та обстежено умови проживання                  106 дітей облікових категорій;

— відносно 13 батьків службою направлено матеріали для притягнення їх до адміністративної відповідальності за невиконання батьківських обов’язків згідно зі ст. 184 КУпАП;

— з державних закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування до різних форм сімейного виховання влаштовано 7 дітей, позбавлених батьківського піклування.

За 2013 рік у районі посиротіло 9 дітей, з них: 5 дітей влаштовані під опіку в сім’ї родичів, 3 дітей усиновлено громадянами України, ще одна неповнолітня (17,5 років), яка самостійно порушила справу про позбавлення батьківських прав свого батька, навчається у Західно-Донбаському професійному ліцеї м. Павлограда.

На реалізацію заходів Програми у 2013 році заплановано 14,1 тис. грн., профінансовано 11,0 тис.грн. до Дня захисту дітей.

 3. ГУМАНІТАРНА СФЕРА

3.1 Охорона здоров’я

В рамках реалізації регіональних програм „Здоров’я дітей та матерів

Павлоградщини до 2015 р.“, „Протидії розповсюдженню інфекційних та соціально – небезпечних хвороб на 2013 – 2018 роки“, „Програми цукровий діабет на 2009-2013 р.р.,“, „Імунопрофілактики та захисту населення від інфекційних хвороб у Павлоградському районі на 2010 – 2015 роки“, „Боротьби з онкологічними захворюванням в Павлоградському районі     на період       до

2016 року“, „Місцеві стимули в охороні здоров’я Павлоградського району на 2012 – 2014 р.р.“, „Підтримки грудного вигодовування дітей на 2010-2015 р.р.“ та з метою створення умов для ефективної і доступної для всіх громадян допомоги забезпечено стабільне функціонування мережі закладів охорони здоров’я : КЗ „ПЦРЛ“ ДОР“ та Павлоградський районний центр первинної медико – санітарної допомоги з його відокремленими структурними підрозділами (в тому числі 8 амбулаторій ЗПСМ, 4ФАП, 14ФП, 4 МП).

Всі амбулаторії загальної практики сімейної медицини забезпечені санітарним транспортом.

Для реалізації програм       було    передбачено фінансування    в     розмірі

236,6 тис. грн.. Очікуване виконання до кінця поточного року становитиме 235,37 тис. грн. ( 99,5% ), а саме: 171,77 тис.грн. — програма „Місцеві стимули“, 61,0 тис.грн. — „Протидії розповсюдження інфекційних соціально-небезпечних хвороб на 2013-2018 р.р.“, „Здоров’я дітей та матерів“ — 2,6 тис.грн..

Показник загальної смертності зменшився на 9,1%, народжуваність зменшилася на 9,8%, природний рух зменшився на 6,8%.

Захворюваність на туберкульоз збільшився в 1,18 рази в порівнянні з минулим роком.

Захворюваність на ВІЛ/СНІД знизилась до 74 осіб проти 76 в 2012 році.

На обліку перебуває 74 особи, в тому числі 4 дітей.

З січня 2013 року продовжує впроваджуватися електронний талон амбулаторного пацієнта до консультативної поліклініки обласної лікарні ім. Мечникова, що дає змогу направити хворих на консультацію на третинний рівень до будь-якого лікаря спеціаліста обласної консультативної поліклініки для дорослих на конкретний час, конкретний день тижня, запобігає утворенню черг.

Слухових апаратів придбано на суму 7,4тис.грн. (13 одиниць).

Медикаментів для ветеранів Великої Вітчизняної війни очікується придбати до кінця року на суму 9964,00 грн., тобто виконати план по забезпеченню ветеранів, інвалідів та учасників ВВВ згідно Постанови КМУ „Про впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів“ у повному обсязі.

3.2.Освіта

У районі    функціонує    15    загальноосвітніх     навчальних     закладів, 16 дошкільних навчальних закладів (у т.ч. 2 – у складі НВК), 2 позашкільних заклади, дитячо-юнацька спортивна школа. Дитячий будинок „Моя родина“ ліквідовано і на базі Межиріцької ЗШ І-ІІІ ст. створено Межиріцький НВК з інтернатним відділенням. Реалізація заходів комплексної програми розвитку освіти спрямована на оновлення і поповнення матеріально-технічної бази закладів освіти району. Фінансування цієї програми в цьому році дало можливість виготовити ПКД для створення НВК на базі Богуславської ЗШ І-ІІІ ст.. Ефективне та раціональне використання бюджетних коштів на фінансування заходів регіональних програм дало можливість:

— згідно  Програми „Шкільний автобус“, яка затверджена рішенням сесії Павлоградської районної ради від 26 жовтня 2012 року № 150-13/VI, у                   2013 році поповнено парк одним автобусом, який направлено для підвозу учнів Привовчанської ЗШ І-ІІІ ст.;

— у червні 2013 року на базі 15 загальноосвітніх навчальних закладів працювало 15 пришкільних оздоровчих таборів з денним перебуванням, в яких відпочили 736 учнів 1 – 4 класів, у тому числі 18 дітей пільгових категорій. Для роботи пришкільних таборів із місцевого бюджету було використано 113,6 тис. грн..;

— у серпні  цього року на базі 14 ЗНЗ І-ІІІ ступенів була організована робота літніх шкіл з метою виявлення, розвитку та підтримки творчих здібностей дітей, де відпочинком було забезпечено 362 учні 5 – 10 класів.

За кошти місцевого та обласного бюджетів на суму 253,9 грн. було оздоровлено 93     дитини     пільгових категорій   у ДЗОВ „Молода гвардія“

м. Бердянська.

Всього для організації оздоровлення дітей пільгових категорій із місцевого та обласного бюджетів      використано      253,9 тис. грн.,   у тому числі  84,9 тис. грн. – з обласного бюджету, 169,0 тис. грн. – з місцевого бюджету.

За рахунок місцевого та обласного бюджетів відділом освіти райдержадміністрації були охоплені різними формами оздоровлення та відпочину 1206 дітей, що складає 54% від контингенту учнів 1 – 10 класів.

Районний еколого-натуралістичний центр та районний будинок дитячої творчості

На 10.12.2013року  мережа гурткової роботи позашкільних навчальних закладів  включає 89 гуртків, в яких навчається    1186    учнів    з    12 шкіл    та 6 дошкільних навчальних закладів, що становить 50,5 % від загальної кількості учнів району.

Гуртковою роботою в Будинку творчості  на початок 2013/2014 навчальних років охоплено 742 учні з 9 шкіл району, в Еколого-натуралістичному центрі — 444 учня  з 12 шкіл та вихованців 6 дошкільних навчальних закладів.

У  2013 році     позашкільними    навчальними     закладами      проведено

35 масових заходи, в яких взяли участь 2345 учнів. Переможці різноманітних районних конкурсів були учасниками 45 обласних, всеукраїнських та міжнародних конкурсів, де здобули 33 перемоги.  Зокрема, вихованці студії сучасного естрадного танцю „Лєго“ взяли участь у VІІІ Міжнародному конкурсі „Кримські хвилі-2013“, де вибороли Гран-прі. Вихованці районного Будинку творчості дітей та юнацтва стали переможцями Всеукраїнської виставки декоративно-ужиткового мистецтва „З Україною в серці“. Юннати еколого-натуралістичного центру стали призерами Всеукраїнської конкурсу „Знаю, вмію, дію“, переможцями Всеукраїнської трудової акції «Дослідницький марафон», обласного конкурсу по озелененню навчальних закладів «Школа – мій рідний дім», обласних природоохоронних конкурсів і акцій «Первоцвіти Дніпропетровщини», «Вчимося заповідувати», «Дерево життя».

3.3. Культура

Культурно-просвітницьку роботу в районі надають 11 сільських будинків культури, 1 народний дім, 4 сільських клуби; комунальний заклад культури     „Павлоградський   районний    організаційно-методичний     центр“,

14 сільських бібліотечних закладів, комунальний заклад культури „Павлоградська районна бібліотека“, 4 народні музеї, комунальний заклад культури  „Павлоградська районна школа естетичного виховання“ та 7 її філій.

Протягом 2013 року в рамках Програми розвитку культури Павлоградського району на 2011-2015 роки проведено  27 районних заходів:

ХХІІІ районний фестиваль народної творчості „Сільські вечорниці“, підведення підсумків якого відбулось в березні 2013 року; районне свято, присвячене 90-річчю створення Павлоградського району; ювілейний захід, присвячений 30-річчю народного хору ім. С.Кулика Богуславського сільського будинку культури; до дня народження Т.Г.Шевченка проведено районне свято читців творів Шевченка „Вічне слово Кобзаря“; районне свято юних виконавців „Зоряний промінь“; також були проведені районні заходи до державних, професійних свят і пам’ятних дат: до 27-річниці ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС,  до 68-ї річниці Перемоги,  до Міжнародного дня музеїв, до Всеукраїнського дня працівників культури та аматорів народного мистецтва; в травні делегація від Павлоградського району брала участь у шостому обласному фестивалі-ярмарку „Петриківський дивоцвіт“, присвяченому Дню Європи в Україні. У серпні проведено районне свято до Дня Державного Прапора України та Дня Незалежності України, народний вокальний чоловічий квартет  „Діброва“ Булахівського сільського будинку культури (  керівник       Ганжала С.І.) , народний ансамбль пісні і танцю  „Козаки-Запорожці“ Булахівського сільського будинку культури ( керівник Кондрачук І.В.) приймали участь в обласному фестивалі козацької пісні, музики, танцю та народних ремесел „Звідси воля розлилася …“   в селі Капулівка (Співоче поле) Нікопольського району в рамках святкування Всеукраїнських Днів Козацької Слави  та у Всеукраїнському козацькому фестивалі „Покрова на Хотриці“ (м.Запоріжжя), у вересні місяці делегація району приймала участь у ІІ турі VII  обласного фестивалю-ярмарку „Петриківський дивоцвіт“. Також у вересні відбувся районний захід до 70-річчя визволення Павлоградського району, також у вересні проведено  районне свято вокального мистецтва „Співає Присамар’я“ та читців і виконавців сценічних мініатюр „Театральний калейдоскоп“, районний захід до Всеукраїнського дня бібліотек. Протягом жовтня-листопада поточного року проведено районні свята, присвячені Міжнародному Дню музики, Дню працівника соціальної сфери, Дню сільського господарства, Дню місцевого самоврядування. Прийнято участь у ювілейному заході відзначення 10-річчя народного вокального тріо „Лілея“ Кочережківського НД. За рахунок коштів спеціального фонду придбано радіомікрофон на суму 5,0 тис.грн. для Межиріцького СБК.

У грудні місяці планується провести районні свята казки „Ой хто, хто Миколая любить“ та „Зимові дива“, а також прийняти участь делегації Павлоградського району у новорічному виступі обласної губернаторської ялинки (м. Дніпропетровськ).

Загалом на заходи  у 2013 році очікується  освоїти 39,95 тис.грн.

3.4. Фізичне виховання і спорт

В рамках реалізації Цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту у Павлоградському районі на 2012-2016 роки:

— забезпечено      функціонування     7     стадіонів,    10 футбольних полів,

65 спортивних майданчиків, 18 спортивних зали, 10 приміщень з тренажерним обладнанням. В с. Булахівка діє районна ДЮСШ. З початку року:

—  проведено 42     районних      спортивних    змагань, забезпечено участь

118 спортсменів району у 15 обласних змаганнях, використано 53,4 тис. грн. коштів місцевого бюджету.

4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

За участю сільських рад розроблені природоохоронні заходи  на  2013 рік, з початку року з місцевих фондів  ОНПС освоєно 1140,542 тис. грн. на заходи з озеленення, упорядкування територій населених пунктів та придбання екскаватора „Борекс“ в Богданівській сільській раді.

 

5. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УМОВ ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ, ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ

5.1. Капітальне будівництво

Для покращення умов проживання мешканців району, в рамках виконання Програми соціально-економічного розвитку району протягом відповідного періоду:

У сфері розвитку інфраструктури:

1. Продовжувались роботи за проектами газифікації сіл району:

— с. Богуслав (освоєно 37,7 тис. грн. місц. бюджету);

— с. Вербки (освоєно 91,0 тис. грн. місц. бюджету);

2. Проводились роботи за проектами розвитку систем водопостачання                   в населених пунктах району:

— будівництво водопроводу в с. Привовчанське (освоєно із державного бюджету 360,5 тис. грн. та із місцевого бюджету 117,8 тис. грн.);

— буріння свердловини в с. Поперечне (проектні роботи) (освоєно із місцевого бюджету 28,0 тис. грн.);

3. Проводились поточні та капітальні ремонти доріг в межах субвенції із державного бюджету, освоєно 304,6 тис. грн. За кошти державного бюджету проведено експлуатаційне утримання та     поточний    ремонт    доріг   на суму

5,6 млн. грн.

4. Проведено проектні роботи по електротеплозабезпеченню  с. В’язівок (із обласного бюджету освоєно 18,0 тис. грн., із місцевого –  1,9 тис. грн.).

У сфері розвитку освіти:

Реалізовувались існуючі проекти з реконструкції та покращення матеріальної бази дитячих дошкільних закладів. Це:

— відкриття додаткової групи в дитячому дошкільному закладі „Барвінок” с. Карабинівка (освоєно 86 тис. грн. коштів ДТЕК);

— реконструкція Кохівської НСШ під дошкільний навчальний заклад                    в с. Кохівка ( ІІ черга ), освоєно 997,1 тис. грн. коштів ДТЕК та 88,9 тис. грн. виготовлення  ПКД (місц. бюджет);

— реконструкція дитячого садку „Оксанка“ в с. Вербки (освоєно  200,0 тис. грн. обл. бюджет);

— капітальний ремонт покрівлі, спортивного залу та підлоги Вербківської ЗОШ І-ІІІ ступеню (освоєно 970 тис. грн. ДТЕК, 20 тис. грн.. місц. бюджет; додатково ДТЕК були направлені кошти в обсязі 150,0 тис. грн. для обладнання спортивного залу).

У сфері культури:     

— проведено ремонт Будинку культури в с. Нова Дача, капітальний ремонт покрівлі (освоєно 285,6 тис. грн. ДТЕК);

— облаштовано спортивно-дитячі майданчики в с. Поперечне та Кочережки (із обласного бюджету виділено 76 тис. грн.)

В рамках Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування реалізуються наступні проекти:

— „Дитячо-юнацький еколого-валеологічний центр розвитку креативних здібностей підростаючого покоління та здорового способу життя“ (ремонт майстерні Булахівської ЗОШ) – виготовлено    ПКД,  освоєно 12,7 тис. грн. місц. бюджет).

— „З Україною  в серці, з повагою до свого історичного минулого, з надією на краще майбутнє“  (реконструкція музею в с. В’язівок) — виготовлено ПКД, освоєно 7,8 тис. грн. місц. бюджет).

В рамках обласного конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування реалізуються наступні проекти:

— „Створення соціально-оздоровчого спортивно-масового центру для школярів та молоді“ (ремонт спортзалу Богданівської ЗОШ) –виготовлено ПКД, освоєно 19,6 тис. грн.. місц. бюджет).

— „Створення інноваційної моделі з реконструкції вуличного електроосвітлення центральної вулиці Харківська в с. Вербки“ – виготовлено ПКД, освоєно 40,0 тис. грн.. місц. бюджет).

Введено в експлуатацію 920 кв. м. житла за рахунок коштів індивідуальних забудовників в обсязі 2,5 млн. грн.

Всього освоєно 11957,32 тис. грн., з них  6269,22 тис. грн.                       держ. бюджет, 294,0 тис. грн. — обл. бюджет, 465,4 тис. грн. —  місц. бюджет, 2488,7 тис. грн.  спонс. кошти (ДТЕК),  2440,0 тис. грн. – кошти індивідуальних забудовників.

5.2 Житлово-комунальне господарство.

За підсумками 2013 року стан розрахунків за спожитий природний газ складає 98,5%, з них населення – 98%, за спожиту електроенергію – 88,17%, з них населення – 73,7%,      за житлово-комунальні     послуги  в  середньому –

93,5 %. Заборгованість за житлово-комунальні послуги станом на 01.12.2013 року складає  30,7 тис. грн. і в порівнянні з минулим роком зросла на 9,0 тис. грн..

5.3.Регуляторна політика, розвиток малого підприємництва.

Державна політика в сфері розвитку підприємництва спрямовується на створення сприятливих умов для реалізації конституційного права на підприємницьку діяльність і залучення широких громадських верств до сфери малого бізнесу.

На  виконання вимог Закону України „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності“, з метою усунення на території Павлоградського району правових, адміністративних, економічних та організаційних перешкод у розвитку підприємництва та полегшення процедури отримання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, в районі діє Дозвільний центр та впроваджується в практику робота Центру муніципальних послуг в районі.

З початку року через дозвільний центр видано 102 документа дозвільного характеру, надано 34 комплексних висновків про погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та проведено 348 консультацій.

 

2. Звіт Богданівського сільського голови про виконання виконкомом сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади.

По административно — территориальному принципу в состав сельского совета входят четыре населенных пункта – с. Богдановка, с. Самарское, с. Тельмана, с. Мерцаловка.

В данных населенных пунктах насчитывается 2342 домохозяйства в которых проживает 5040 человек.

Площадь населенных пунктов составляет около 1тыс. 100 гектар.

К земельному фонду сельского совета относятся земли сельскохозяйственного назначения, лесного и водного фонда, площадь которых составляет 21 тысяч гектар. Исполкомом ведется постоянный контроль за состоянием использования земельных участков для предпринимательской деятельности,   за оплатой по аренде земельных участков, поступлениями в бюджет сельского совета.

На территории сельского совета успешно работают сельская амбулатория  семейной медицины, две общеобразовательных школы, культурный центр, детский сад, сельский центр для семей с детьми и молодежи, а  также отделение связи, почтовое отделение, отделение сбербанка, сельская пожарная команда.  На территории сельского совета создана и работает благотворительная организация «Веста».

К   полномочиям исполнительного комитета в  области бюджета относятся  — составление проекта местного бюджета, подготовка программ социально-экономического  и культурного развития села,  что обеспечивает экономическое и социальное развитие территории.

Хочется отметить, что исполкомом Богдановского сельского совета проводится постоянная активная работа по выполнению доходной части бюджета и программ социально-экономического развития.

Так доходная часть бюджета  за 9 месяцев 2013 года выполнена на 101,5% , в денежном выражении — 10,3 млн. грн. изъятие    составляет 6,6 млн. грн.

На протяжении данного периода работы в первую очередь бюджетные деньги направлялись на защищенные статьи бюджета.

Ежегодно планируются деньги на реализацию  местных программ:  по социальной защите населения, развития культуры и спорта, благоустройству населенных пунктов, экологии, развития дорожной сети, капитального строительства и др.

В рамках исполнения программы развития дорожной сети ежегодно проводится ремонт сельских дорог. В 2013 году проведен капитальный ремонт по ул. Ленина на сумму – 250 тис. грн., текущий ремонт дорог села —  грейдирование на сумму 19,0 тис. грн.

Большое внимание уделяется благоустройству населенных пунктов. В том числе капитальный ремонт линии уличного освещения по ул.  Песчаная, Речная, Степная на сумму 230 тис. грн., содержание уличного освещения, вывоз мусора, содержание в чистоте улиц, общественных мест, ликвидация свалок, покос травы и расчистка снега куда потрачено 55 тис. грн. В целом на уличное освещение за три года вложено почти полмиллиона грн.

Для реализации программы  благоустройства населенных пунктов работает коммунальное предприятие «Жилищно-коммунальное хозяйство Богдановского сельского совета. Для улучшения его работы  сельским советом приобретена необходимая техника, в частности погрузчик «Борекс», мусороуборочная машина и еще планируется приобретение осенизаторной машины. ЖКХ успешно участвует в реализации проекта Федерации канадских муниципалитетов, касающихся сбора и переработки твердых бытовых отходов.

С 2008 года работает пожарная команда, в рамках выполнения сельской программы Поддержки местной пожарной охраны, на которую используется 130 тис.грн., деятельность которой распространяется не только на Богдановский сельский совет, а и на соседние  сельские советы.

Основной проблемой в настоящее время является газификация села Богдановка. В 2011 году был изготовлен проект разводящего газопровода по селу Богдановка   протяженностью более 20 км., проведен тендер и начаты работы по его строительству.   Заканчивается изготовление проекта второй очереди   разводящего газопровода по селу Богдановка. В целом за период 2013-2015 гг. необходимо проложить около 40 км. разводящих сетей газопровода стоимостью более 4 млн. грн. Такую сумму мы предполагаем выделить из бюджета сельского совета за счет уменьшения изъятия

Исполкомом сельского совета ведется активная работа по выполнению программ культурного и спортивного развития села.  Финансируются мероприятия, поездки народного коллектива на различные районные и областные фестивали, концерты. На сельские мероприятия израсходовано в 2013 году 15 тис. грн. Строится сельский стадион. При сельском совете работает инструктор по спорту, который развивает спортивные таланты сельской молодежи, готовит спортсменов к спортивным соревнованиям. Богдановцы принимают активное участие в различных соревнованиях по спорту, на что использовано 26,6 тис. грн.   Не обделена вниманием и библиотека села. Ежегодно пополняется библиотечный фонд новыми ценными книгами, направляются деньги на периодическую подписку,   выделено всего на библиотеку 8,4 тис. грн..

Огромное внимание уделяется программе   социальной защиты населения.

Ветераны, инвалиды войны участники боевых действий, вдовы, многодетные и малообеспеченные семьи на особом контроле.  Этой категории граждан надается материальная и моральная поддержка. В этом активную работу принимает и сельский центр социальных служб семьи детей и молодежи.   По решению сельского совета выделяется  материальная помощь  нуждающимся гражданам из   льготной категории населения. В 2013 году была выделена денежная  помощь в сумме 61,5 тыс грн.

Согласно ст. 32 Закона Украины „О местном самоуправлении в Украины” исполком Богдановского сельского совета прикладывает много усилий по обеспечению получения несовершеннолетними полного среднего образования, оказания помощи школам в обеспечении достойных условий  для воспитания и развития нашего подрастающего поколения. Путем тесного сотрудничества исполкома с педколлективами, администрациями школ и организаций сельского совета, осуществляются намеченные совместные планы. В 2013 году для Богдановской средней школы на осуществление проектов победителей Всеукраинского конкурса проектов и программ развития местного самоуправления, выделено из бюджета сельского совета 165 тис. грн. И на следующий год продолжается совместная работа с дирекцией школы на осуществление этих  проектов, направленных на улучшение бытовых условий школьного образования.

Очень сложно выполнять полномочия, в селах, которые удалены от сельского совета, где основным населением являются пенсионеры. Тем не менее, мы в этом году в основном, осветили улицы с. Самарское, выровняли уличные дороги в с. Тельмана

Хочу в завершении сказать, Богдановский сельский совет укомплектован профессиональными, квалифицированными кадрами и готовый выполнять поставленные громадой задачи в соответствии с Законом Украины  « О местном самоуправлении ».

 

3. Про хід виконання заходів щодо удосконалення дозвільної системи у сфері господарської діяльності.

На виконання вимог Закону України „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, завдання Президента України В.Ф.Януковича щодо дебюрократизації бізнесу, створення сприятливого інвестиційного клімату та вдосконалення процесів взаємодії органів влади з громадянами і суб’єктами підприємницької діяльності, розпорядження голови райдержадміністрації від 30 серпня 2013 №131/1-р-13 “Про створення сектору надання адміністративних послуг відділу економічного розвитку і торгівлі Павлоградської райдержадміністрації” створено  Центр надання адміністративних послуг (далі — Центр).

Це консультативний, інформаційний та погоджувальний орган, створений для усунення на території Павлоградського району правових, адміністративних, економічних та організаційних перешкод у розвитку підприємництва.

Законом України „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” встановлено ряд вимог до законодавства, що регулює відносини, які виникають між дозвільними органами, адміністратором та суб’єктами господарювання у зв”язку з видачею документів дозвільного характеру. Зокрема, передбачене коло питань, регулювання яких здійснюються виключно законами.

У роботі Центру задіяні управління ветеринарної медицини у Павлоградському районі, відділ регіонального розвитку містобудування та архітектури райдержадміністрації, Павлоградська міжрайсес, Західно-Донбаський сектор охорони навколишнього природного середовища, Павлоградське відділення Державтоінспекції з обслуговування адміністративних територій  м. Павлограда та Павлоградського району, Павлоградське  МВ ГУ МВС України в Дніпропетровській області, Державна архітектурна інспекція, обласний центр з охорони історико-культурних цінностей.

Робота Центру ведеться в окремому приміщенні на першому поверсі будівлі райдержадміністрації. Питаннями прийняття, розгляду та видачі документів дозвільного характеру займається сектор надання адміністративних послуг відділу економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації.

За 2013 рік через Центр видано 102 документів дозвільного характеру, надано 34 комплексних висновків про погодження проектів землеустрою, проведено 348 консультацій стосовно видачі, оформлення, анулювання документів дозвільного характеру за принципом організаційної єдності.

За аналогічний період 2012 року видано 100 документів дозвільного характеру, надано 105 комплексних висновків про погодження проектів землеустрою, проведено 410 консультацій стосовно видачі, оформлення, анулювання документів дозвільного характеру за принципом організаційної єдності. ё

Завідувачем сектору опрацьована практика роботи центрів надання адміністративних послуг Дніпропетровської області, та деяких центрів Харківської області.

Робота ведеться в автоматизованій інформаційній системі реєстру документів дозвільного характеру інформаційно-реєстраційному порталі «Відкрита Влада» Дніпропетровської облдержадміністрації.

Активізовано інформаційну роботу, для цього використовується стенд центру, на якому розміщена актуальна інформація щодо отримання документів дозвільного характеру, графік роботи, зразки заяв, інформаційний кіоск, а також сайт Центру надання адміністративних послуг Павлоградської райдержадміністрації.

 

4. Про стан роботи з кадрами державних службовців в райдержадміністрації.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 28 грудня 2012 року              № 701-к-12 “Про стан роботи з кадрами державних службовців в районній державній адміністрації” було затверджено план заходів щодо поліпшення кадрової роботи в райдержадміністрації в 2010 році.

На виконання вищезазначеного плану заходів протягом 2010 року було зроблено наступне:

Робота з кадрами державних службовців райдержадміністрації здійснюється на виконання Програми Президента України В.Ф.Януковича „Україна – для людей!”, вимог законів України „Про державну службу”, „Про місцеві державні адміністрації”, „Про засади запобігання і протидії корупції” та інших законодавчих і нормативно-правових актів, що регулюють питання державної служби, та Концепції кадрової політики в органах виконавчої влади Дніпропетровської області, затвердженої розпорядженням голови облдержадміністрації від 30 січня 2006 року № 24-р-06, яка направлена на постійне вдосконалення системи добору кадрів, формування кадрового потенціалу державної служби, спроможного забезпечувати виконання завдань щодо становлення ринкових відносин і демократизації принципів управління соціально-економічними процесами в державі.

Питання поліпшення роботи з кадрами, звіти керівників відділів, управлінь райдержадміністрації заслуховуються на засіданнях колегії райдержадміністрації, засіданнях Координаційної ради з питань державної служби при райдержадміністрації, оперативних нарадах у голови районної державної адміністрації, його заступників, керівника апарату райдержадміністрації тощо.

Структура райдержадміністрації відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2007 року № 996 „Про затвердження рекомендаційних переліків управлінь, відділів та інших структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій” та затверджена в останній редакції розпорядженням голови районної державної адміністрації від                           19 жовтня 2011 року № 121-к-11 „Про структуру районної державної адміністрації”.

 

Станом на 20 грудня 2012 року в районній державній адміністрації (разом з фінансовим управлінням райдержадміністрації) фактично працювало              81 державних службовців (за штатними розписами всіх підрозділів — 96), з них переважну кількість становлять жінки – 70, що становить 86,4 %.

Із загальної кількості працюючих державних службовців мають:

повну вищу освіту – 67 осіб (86,4%) (з них: 11 магістрів (16,4%), в тому числі 8 осіб (11,9%) за спеціальністю „Державне управління”)

базову вищу освіту – 14 осіб (17,3%)

Аналіз вікового складу державних службовців наступний:

         до 27 років  – 15 (18,5%),

         28 – 34 роки  – 11 (13,6%),

          35 – 45 років  – 28 (34,6%),

          46 – 54 роки   – 23 (28,4%),

55 –  60 років  –  3 (3,7%),

понад 60 років  –  1 (1,2%)

Прийняття на державну службу та її проходження здійснюється відповідно до вимог нормативно-правових актів, що регулюють ці питання, з проведенням конкурсного відбору, якщо інше не передбачено законодавством.
Відповідно до Указу Президента України від 25 січня 2012 року № 33/2012          “Про Порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування”, п.6 Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169, Наказ Головного управління державної служби України від 08 липня 2011 року № 164 „Про затвердження Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 липня 2011 року за № 930/19668, розпоряджень голови облдержадміністрації від 28 лютого 2012 року № Р-109/0/3-12 „Про організацію проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців у Дніпропетровській облдержадміністрації та її структурних підрозділах” та  голови райдержадміністрації від 07 жовтня 2011 року  №  119-к-11 затверджено Порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців в Павлоградській районній державній адміністрації.

У 2012 році призначено на посади державних службовців 12 осіб, з них:  5 – за конкурсним відбором, 6 – за переведенням (за результатами стажування), 1- за іншою процедурою.

За цей період звільнено з посад 10 державних службовців (з них: 6 – за власним бажанням, 2 — за угодою сторін, 2 – за переведенням).

Вакантних посад налічується 15, а саме:

—         апарат райдержадміністрації – 6;

—         відділи райдержадміністрації – 2;

—         управління агропромислового розвитку – 2;

—         управління праці та соціальго захисту населення –  5.

 

Плинність кадрів державних службовців в райдержадміністрації за останні три роки становить 14,9 % складається тенденція на її зменшення:          у 2010 – 15,7 %,  у 2011 – 18,7 %  у 2012 – 10,4 %.

В тому числі плинність кадрів в розрізі апарату та інших структурних підрозділів за останні три роки:

— апарат райдержадміністрації – 23,2 %;

— відділи та інші структурні підрозділи – 16,1 %;

— управління праці та соціального захисту населення – 12,8 %;

— управління агропромислового розвитку –17,4 %;

— фінансове управління – 10,1 %;

—  відділ культури і туризми – 11,1 %.

Плинність кадрів призводить до оновлення контингенту державних службовців, а на їх місця переважно приходять працівники, які не мають належної професійної підготовки, не володіють сучасними знаннями, вміннями і навичками з питань законодавства, новітніх методів і технологій державного управління, менеджменту, що не відповідає сучасним потребам держави, суспільства і громадян. Значною мірою це пов’язано з тим, що державна служба продовжує залишатися малопривабливим місцем працевлаштування. Частково це пояснюється неадекватним рівнем оплати праці на держслужбі порівняно з аналогічними посадами у приватному секторі.

Одним із чинників якісного добору кадрів повинен бути дієвий кадровий резерв. Формування кадрового резерву здійснюється відповідно до вимог    ст.28 Закону України „Про державну службу” та Положення про формування кадрового резерву для державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2001 року № 199.  Щорічно списки кадрового резерву переглядаються і оновлюються. Аналіз якісного складу кадрового резерву на 2012 рік свідчить про його покращення в порівнянні з минулим роком з таких показників, як збільшення осіб із повною вищою освітою на 6 % та тих, які мають досвід роботи понад  3-5 років – на 2 %. В той же час всім відомо, що питання дієвості кадрового резерву залишається проблемним і робота в цьому напрямку потребує значного поліпшення.

На виконання Указу Президента України від 9 листопада 2000 року  № 1212/2000 „Про Комплексну програму підготовки державних службовців” та з метою підвищення професійного рівня державних службовців в райдержадміністрації діє система професійного навчання державних службовців та осіб з їх кадрового резерву.

В 2012 році підвищили кваліфікацію за обласною професійною програмою на базі Дніпропетровського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України із запланованих 10 державних службовців — 7 (70%), за програмами короткотермінових тематичних семінарів – 6 державних службовців. Підвищили кваліфікацію шляхом участі у першому турі Всеукраїнського конкурсу „Кращий державний службовець” – 5 державних службовців.

Також державні службовці підвищують кваліфікацію шляхом самоосвіти та участі у семінарах.

Значна увага приділяється керівництвом райдержадміністрації виконанню державними службовцями посадових обов’язків і завдань. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 року № 1922 „Про затвердження Положенняпро проведення атестації державних службовців” наказу Головного управління державної служби від 31 жовтня 2003 року  № 122 „Про затвердження Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 листопада 2003 року за № 1063/8384 у лютому 2012 року була проведена щорічна оцінка виконання державними службовцями районної державної адміністрації покладених на них обов’язків і завдань у 2011 році. Підлягали щорічній оцінці – 58 державних службовців, отримали підсумкові оцінки: „Добра” – 31 особа, „Висока” – 27 осіб. Результати проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями районної державної адміністрації покладених на них обов’язків і завдань враховуються при присвоєнні чергового рангу державного службовця, призначенні на вищу посаду тощо.

Присвоєння рангів державним службовцям здійснюється згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 1996 року № 658 „Про затвердження Положення про ранги держаних службовців”. В 2012 році присвоєно черговий ранг 10 державним службовцям, при призначенні на посаду – 3 державним службовцям райдержадміністрації.

Не менш важливими є питання дотримання законодавства з кадрового діловодства. Кадровими службами здійснюється ведення особових справ та трудових книжок працівників, контроль присвоєння рангів та вислуги років в державних органах, надання звітів та інформацій у вищі органи влади. Так, наприклад, з початку року  було підготовлено тільки кадровою службою райдержадміністрації 170 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації безпосередньо з кадрових питань, більше 294 – проектів розпоряджень про надання відпусток та про відрядження, надано більше 165 звітів та інформацій в облдержадміністрацію, управління державної служби, міськрайцентр зайнятості та на запити інших органів.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня  1997 року № 918 “Про програму розроблення та впровадження єдиної державної комп’ютерної системи „Кадри” здійснюється облік державних службовців райдержадміністрації. В райдержадміністрації повністю впроваджена версія 5.3. локальної системи „Картка” ЄДКС „Кадри”. Відділом організаційно-кадрової роботи здійснюється електронний облік державних службовців апарату, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів. Станом на 26 грудня 2012 року до електронної бази даних ЛС „Картка” всього внесено 191 особових карток державних службовців, з яких — 83 діючих та 108 – архівних особових картки. Систематично до особових карток вносяться зміни в облікових даних державних службовців. Звітність за даною програмою щомісячно надається управлінню державної служби Головдержслужби України в Дніпропетровській області.

З метою координації роботи з кадрами, як дорадчий орган, при райдержадміністрації діє Координаційна рада з питань державної служби, на якій розглядаються актуальні питання кадрової роботи.

 

 

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Центральна, 98, каб.201, тел: (0563) 20-63-32

baner
baner
baner
baner