baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування —  Павлоградський регіон) інформує.

Організація якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт — центру ДПС – важливий напрямок роботи контролюючих органів Дніпропетровщини.

Всього у січні – лютому 2023 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 56 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб (далі – звернення) щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС).

У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» 2023 році збільшилась на 4 одиниці (січень – лютий 2022 року – 52 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

  • щодо роботи органів ДПС – 18 звернень (32,14%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 29 (51,78%);
  • інші – 9 одиниць (16,07%).

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.

У січні – лютому 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 12 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» і 11 звернень, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:

— про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –5 (41,7%);

— питання зі сплати єдиного внеску – 2 звернення (16,6%);

— інші питання – 5 (41,7%).

На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 11 звернень.

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:

— щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2(18,18%);

— проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 1(9,09%);

— щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (9,09%);

— отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП) – 2 (18,18%);

— інші – 5 (45,46%).

За відповідний період 2022 року до державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 68 звернень, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 3 звернення.

 

 

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Центральна, 98, каб.201, тел: (0563) 26-96-04

baner
baner
baner
baner