cnap
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

         У найближчі п’ять років робота Міндоходів буде спрямована на  вдосконалення податкових і митних сервісів, розвиток партнерських стосунків з громадянами та бізнесом, активізацію міжнародної торгівлі, боротьбу з корупцією та «тіньовим» сектором економіки, запровадження сучасної IT-функції у роботі органів доходів і зборів, — про це повідомив під час брифінгу перший заступник начальника Західно-Донбаської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровської області Володимир Джавун.            Міністерство планує запровадити низку найбільш затребуваних послуг і сервісів, у першу чергу, електронних. Наприклад, планується введення сервісу попереднього заповнення декларацій, розвиток кабінету платника, впровадження сервісу інтернет-платежів для сплати податків, в тому числі платежів через мобільні пристрої.

          Роботу сервісних центрів буде переорієнтовано на надання всього комплексу адміністративних послуг з податкових та митних питань.

Звіти до усіх центральних органів влади незабаром можна буде подати в онлайн-режимі через спеціальне «Єдине вікно» та за єдиним уніфікованим стандартом.  Це дозволить зберегти час та скоротити матеріальні витрати , а також знизити роль людського фактору.

Крім того, заплановано запровадження електронних перевірок. Це частина стратегії з розвитку податкового сервісу. Сервісом «електронна перевірка» вже з 1 січня 2014 рку зможуть скористатися платники єдиного податку, що перебувають на спрощеній системі оподаткування. З 1 січня 2015 року послуга буде доступна для всіх представники малого та середнього бізнесу, що працюють на загальній системі оподаткування. А з 1 січня 2016 року  —  для всіх категорій платників податків.

З 1 жовтня 2013 року органи Міндоходів адмініструють єдиний соціальний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (ЄСВ), тобто звітність з ЄСВ тепер приймається органами доходів і зборів, а його сплата здійснюється на казначейські рахунки Міндоходів.

Процес передачі функцій з адміністрування ЄСВ відбувався без жодних незручностей для платників податків.

Так, Міністерством доходів і зборів України приведено у відповідність до чинного законодавства нормативні документи та завершено в строк усі технічні роботи.

Разом з цим, в Центрі обслуговування платників Західно-Донбаської ОДПІ  створені комфортні умови для приймання звітності, для відвідувачів розміщена друкована продукція із зазначеної тематики, платникам роз’яснюються переваги подання звітності в електронному вигляді та безкоштовно надаються сертифікати відкритих ключів. І, як результат, платники Західно-Донбаської ОДПІ подали 75 відсотків звітів про нараховані суми ЄСВ в електронному вигляді.

“Запроваджуючи прогресивні новації у податковій та митній сфері, Міністерство доходів і зборів України буде спиратися, у першу чергу, на потреби платників податків, створюючи їм зручні та комфортні умови для праці”, — підкреслив Володимир Джавун.

Інформаційно-комунікаційний відділ

Західно-Донбаської об’єднаної ДПІ

ГУ Міндоходів у Дніпропетровської області

 

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Цунтральна, 98, каб.201, тел: (0563) 20-63-32

baner
baner
baner
baner