cnap
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

27 листопада 2013 року головою Павлоградської райдержадміністрації  В.М.Дудніком проведено засідання колегії райдержадміністрації. Розглядались наступні питання:

1. Стан додержання законодавства з питань соціального захисту інвалідів в Павлоградському районі.

DSC05495Питання соціального захисту інвалідів є пріоритетними в соціальній політиці держави. Важко перелічити всі напрямки діяльності органів виконавчої влади, різних фондів, відділів, установ, які займаються питаннями інвалідів.

Основним документом який врегульовує відносини інваліда і держави є Закон України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, який неодноразово змінювався та доповнювався.

Управління праці та соціального захисту населення  визначено установою, яка від імені держави опікується інвалідами Павлоградського району та  надає 23 види допомог, послуг.

DSC05492

Станом на 01.11.2013 р. на території району проживає 1527 інвалідів.   З них:

  • 51  інвалід війни, з них 28 інвалідів Великої Вітчизняної війни
  • 82   дітей інвалідів,
  • 235   інвалідів з дитинства,
  • 701  інвалід внаслідок загального захворювання,
  • 458 інвалідів внаслідок трудового каліцтва та професійного захворювання,
  • 10 інвалідів, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС,
  • 5 інвалідів війни в Афганістані.

В розрізі сільських рад найбільша кількість інвалідів проживає в Богданівській (370 осіб), Вербківській (209) осіб, Богуславсьій (190 осіб), Межиріцькій (184 особи). Звичайно на цей показник впливає як загальна чисельність громадян так і місце розташування та можливість громадян працювати на вугледобувних підприємствах регіону. Тому протягом останніх років залишається досить високим показник інвалідів внаслідок трудового каліцтва та професійних захворювань — 30 % від загальної чисельності. Інваліди внаслідок загального захворювання становлять — 46 %.

Більшість з них це люди з обмеженими фізичними можливостями, які потребують постійної уваги та надання всебічної допомоги. В районі здійснюється ряд заходів направлених на соціальний захист інвалідів.

Районною програмою „Соціальний захист та підтримка найменш захищених та малозабезпечених  громадян Павлоградського району на 2011-2014 роки”, передбачені заходи:

надання матеріальної допомоги інвалідам та забезпечення путівками санаторно-курортного лікування.

В теперішній час на обліку на санаторно-курортне лікування перебуває 38 інвалідів. Протягом поточного року з державного бюджету надано путівки 7  інвалідам, що становить 18 % від потреби. Для отримання путівки за рахунок коштів державного бюджету, інвалідам доводиться перебувати в черзі декілька років. Забезпечення інвалідів путівками за рахунок коштів місцевого бюджету дає змогу зменшити термін перебування в черзі та своєчасно пройти санітарно-курортне лікування.

 

2010 рік

2011 рік

2012 рік

2013 рік

Надійшло за рахунок коштів державного бюджету

6

4

9

7

Придбано за рахунок коштів місцевого бюджету

1

4

4

4

Кількість путівок, що надходять являється недостатньою та не зменшує  соціальну напругу.

Враховуючи, що інвалідність це стійка втрата здоров’я дані громадяни потребують періодичного лікування та підтримки у вигляді надання матеріальної допомоги.

Так в поточному році  матеріальну допомогу отримали 97 інвалідів   району на загальну суму 33,6 тис. грн. (370 грн. – середній розмір), що становить 30%  від загальної суми передбаченої на надання допомоги громадянам району у 2013 році.

За рахунок коштів бюджетів різних рівнів  протягом 2010 – 2013 років було надано матеріальну допомогу інвалідам:

2010 рік – 96 особам на суму 18,3 тис. грн., (середній розмір допомоги –           191 грн.);

2011 рік – 80 особам на суму 15,8 тис. грн., (середній розмір допомоги –     198 грн.);

2012 рік –175 особам на суму 71,0 тис. грн., (середній розмір допомоги – 406 грн.);

2013 рік – в порівнянні з 2012 роком лише 97 особам на суму 33,6 тис. грн. (середній розмір допомоги – 346 грн.).

На особливому контролі в управлінні знаходяться інваліди війни. Так, вперше в 2012 році за рахунок коштів місцевого бюджету було надано матеріальну допомогу на проведення ремонту житлових будинків 4 інвалідам Великої Вітчизняної війни 1 групи  в  Богданівськії сільськії раді, на загальну суму 29,8 тис.грн.,

в 2013 році – відремонтовано житлові будинки 3 інвалідам Великої Вітчизняної війни 1 групи  Богуславської та Булахівської сільських рад на загальну суму 28 тис. грн.

DSC05518

В останні роки покращилась ситуація із забезпеченням інвалідів засобами технічної та побутової реабілітації. Змінено порядок забезпечення інвалідів засобами технічної реабілітації.

Новим Порядком передбачено, що інвалід особисто обирає відповідно до медичних показань засіб технічної реабілітації та підприємство-виробника даного засобу. Спеціаліст управління вносить електронне направлення до Централізованого банку даних з проблем інвалідності та направляє поштою безпосередньо на підприємство. Після виготовлення засіб реабілітації доставляється інваліду.

Зміна механізму вплинула на кількісні та якісні показники забезпечення інвалідів засобами реабілітації: в 2010 році інвалідам видано 138 засобів реабілітації, в 2011 році – 65, в 2012 році – 106, за 10 місяців 2013 року – 70. Інваліди отримують засоби реабілітації, що повністю відповідають їх антропометричним даним та ступені обмежень.

Актуальним залишається питання забезпечення інвалідів автомобілями.                    В теперішній час в черзі перебуває 17 інвалідів, з них 5 інвалідів війни. За період 2010-2013 років  забезпечено автомобілями 5 інвалідів війни. Разом з тим в черзі перебувають інваліди з дитинства та загального захворювання з 1994-1996 років.

На сьогоднішній день діє цілий ряд законів направлених на посилення соціального захисту інвалідів та осіб, які здійснюють за ними догляд.

За ініціативою Президента України підвищено рівень соціального захисту інвалідів І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу та сімей, які здійснюють догляд за ними. Допомога призначається на підставі довідок лікарсько- консультативних комісій (ЛКК) про потребу інваліда в постійному сторонньому догляді.

DSC05504

Особам, які здійснюють догляд за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, з травня 2012 року виплачується допомога у розмірі мінімальної заробітної плати.

Протягом 2010-2013 років даний вид допомоги отримали:

2010 рік – 5 чол.,

2011 рік – 4 чол.,

2012 рік – 34 чол.,

станом на 01.11.2013 року – 58 чол.

Законом України “Про соціальні послуги” за рахунок коштів місцевого бюджету передбачено щомісячні компенсаційні виплати особам, які надають соціальні послуги інвалідам, дітям–інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги. Розміри компенсаційних виплат підвищуються у зв’язку із збільшенням прожиткового мінімуму.

Протягом 2010-2013 років даний вид допомоги отримали:

2010 рік – 39 чол. на загальну суму 49,6 тис. грн.;

станом на 01.11.2013 року – 41 чол.  на суму 41,0 тис.грн.

На виконання соціальних ініціатив з 28 липня 2013 року набув чинності Закон України “Про внесення змін до статті 3 Закону України “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам”, яким передбачено підвищення розміру надбавки на догляд за диною-інвалідом підгрупи А.

В результаті реалізації даного закону розмір допомоги дітям інвалідам разом з  надбавкою на догляд збільшився:

— дітям віком до 6-ти років з 1111,8 грн. до 1597,8 грн.,

— дітям віком від 6 до 18-ти років з 1230, грн.. до 1835,8 грн.

Державну допомогу дітям інвалідам отримує 80 сімей, з них  5 – з                           найтяжчим ступенем функціональних обмежень.

DSC05512

2. Про хід виконання соціальних програм з охорони здоров’я в Павлоградському районі.

КЗ «ПЦРЛ»ДОР»  надає  вторинну медичну  допомогу  населенню Павлоградського  району.

До  складу  лікарні  входять  7  стаціонарних  відділень  потужністю                 140 ліжок,  де  надається  цілодобова  стаціонарна  медична допомога  хворим.

На харчування виділено 7 грн. на день, інвалідам ВВВ 35 грн. На медикаменти – 5 грн., інвалідам – 40 грн., на травматологічне ліжко – 10  грн., реанімаційне – 60 грн.

КДЦ (поліклініка), денний стаціонар, відділення «хірургії  1-го дня», кабінет «Довіра» розраховано на 430 відвідувань в день забезпечують  консультування, фахівцями 18 спеціальностей, діагностику, лікування. Населення  району може  обстежуватись,  консультуватися та лікуватися в умовах КДЦ, при необхідності хворі направляються  на консультацію чи госпіталізацію  в обласні  медичні  заклади, третій  рівень медичної допомоги.

За 10 місяців 2013 року фахівцями з метою надання консультаційної допомоги населенню району здійснено – 7 виїздів для огляду дорослого населення. Оглянуто  — 499, на дому  — 60, дітей – 156, інвалідів -18, ЧАС- 3, виявлено патології – 432.

Виїзди для огляду дітей шкіл та ДДЗ – 13, оглянуто – 857, школярів – 595, дітей ДДЗ – 262,  виявлено патології – 327.

У  лікарні  проводиться лабораторні  обстеження, флюорографічне, УЗД, рентгенологічне, ЕКГ, ФГДС    для хворих  району  безоплатно.

З обласного бюджету по програмі «Цукровий діабет» лікарня отримала  інсуліна та гормону росту на суму 60825,49 грн., глюкометрів для дорослих 33, для дітей 5 в комплекті з 10 уп., тес смужок.

Для лікування туберкульозу лікарня отримала з держбюджету протитуберкульозних препаратів на загальну суму 149743,86 грн., препаратів загальної групи 9054,51 грн. З обласного бюджету отримано туб препаратів на суму 931,96грн.

Згідно Обласної  програмі «Запобігання та лікування серцево – судинних та  судино – мозкових захворювань»  та з метою реалізації  пілотного проекту, щодо «Запровадження державного регулювання цін на лікарські засоби для лікування осіб з гіпертонічною хворобою» лікарями терапевтами проводиться консультування хворих з артеріальною гіпертензією та виписуються рецепти. Таким чином виписано 595 рецептів для придбання цих препаратів.

Для проведення тромболізісу при гострому  коронарному синдромі лікарня отримала  з обласного бюджету препарати на суму 36471, 14 грн.

У травні лікарня підтвердила акредитацію  згідно програми «Підтримка грудного  вигодовування дітей» як «Лікарня доброзичлива до дитини».

Лікарнею забезпечено безоплатне зубопротезування інвалідам та учасникам ВВВ, інвалідам труда, почесним донорам, учасникам БД в Афганістані, Чехії, Кубі у кількості 9 осіб на суму 9546 грн.

Дитяче відділення лікарні свою роботу планує згідно програми  «Здоров’я дитини та матерів Павлоградщини», яка не можлива без співпраці з центром  ЦССМД  відділом освіти та служби справи дітей при вирішенні питань  по дітям  вилученим  сімей з неблагополучних сімей.

Інколи ситуації по оформленню документів  для таких дітей  вирішуються  за участю служб з затримкою, що приводить до затримання знаходження дитини у відділенні та  перевищення терміну перебування на ліжку.

 

3. Звіт Карабинівського сільського голови про виконання виконкомом сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади.

Основними напрямками діяльності Карабинівської сільської ради та її виконавчого комітету є вирішення комплексних соціально-економічних проблем на території. У своїй роботі виконком сільської ради керується Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та відповідно до ст.27-39 виконує власні та делеговані повноваження.

 

Стаття 27. Делеговані повноваження у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку.

Сільська рада налічує чотири населені пункти де проживає 1441 чоловік, наявних господарств 509, зокрема в с.Карабинівка – 321, селище Мінеральні Води – 43, с.Новоолександрівське – 82, с.Лиманське – 63.

Щорічно на сесіях сільської ради розглядаються, обговорюються та затверджуються програми соціально-економічного та культурного розвитку сільської ради. Заслуховуються звіти про їх виконання. У відповідності до пункту б ст.27 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» виконкомом сільської ради забезпечується здійснення регуляторної політики. Карабинівською сільською ради прийнято чотири регуляторні акти:

—  «Про затвердження ставок земельного податку на 2014 рік»

—  «Про затвердження розмірів орендної плати за користування

земельними ділянками на 2014 рік»

—  «Про затвердження мінімальних сум орендного платежу за нерухоме майно фізичних осіб на 2014 рік по Карабинівській сільській раді»

—  « Про встановлення місцевих податків і зборів на 2014 рік»

—  «Про затвердження Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури с. Карабинівка,  с. Новоолександрівське, с. Лиманське, сел. Мінеральні Води»

Секретарем сільської ради здійснюється статистичний облік громадян, які постійно або тимчасово проживають на території сільської ради.

 

Стаття 28. Делеговані повноваження в галузі бюджету, 

фінансів та цін.

Виконком постійно працює над виконанням дохідної частини бюджету сільської ради.

Уточнений бюджет сільської ради на 2013 рік складає 1337,363 тис.грн., в тому числі загальний фонд – 993,869 тис.грн., спеціальний – 343,434 тис.грн.

Бюджетоутворюючими джерелами за 10 місяців 2013 року є:

—         податок на доходи фізичних осіб – 258712,81 грн., питома вага – 105%

—         місцеві податки та збори – 28718,90 грн., питома вага – 135%

—         плата за землю – 150845,78 грн., питома вага – 77%

Виконання плану видатків за 10 місяців 2013 року складає:

по загальному фонду – 886,767 тис.грн.

по спеціальному фонду – 302,716 тис.грн.

З бюджету Карабинівської сільської ради утримується 5 бюджетних установ: виконавчий комітет сільської ради, ДНЗ «Карабинівський дитячий садок «Барвінок» де виховується 23 дітей, на даний час дитсадок знаходиться на капітальному ремонті, а також Карабинівський СБК,  сільська бібліотека, Лиманський сільський клуб та благоустрій.

Виконком проводить моніторинг цін на продукти харчування щодо яких впроваджено державне регулювання.

Стаття 29. Делеговані повноваження щодо управління комунальною власністю.

В комунальній власності сільської ради знаходяться: будівля сільської ради, дитячий садок, два заклади культури, бібліотека. В приміщеннях сільської ради та дитячого садка газове опалення, в Лиманському  сільському  клубі парове опалення. Приміщення Карабинівського СБК та бібліотеки не опалюється.

Карабинівський дитсадок «Барвінок» був закритий на капітальний ремонт з 07.06.2013 року.

У червні місяці було встановлено 6 металопластикових вікон та 2-є  вхідних металопластикових дверей  за рахунок коштів, які були виділені депутатами обласної ради у сумі – 23,0 тис.грн.

На кошти, які надійшли від ДТЕК «Павлоградвугілля» у сумі — 100,00 тис.грн.

встановлено  9 металопластикових вікон

встановлено 1 металопластикові двері

встановлено 5 міжкімнатних дверей

зроблено каналізацію та водопровід  у туалетній кімнаті, настелено кахель, підбито стелю і панелі пластиком, встановлено 3 унітази., 3 раковини для миття рук та 1 піддон для миття ніг

пошпакльовано кімнати: спальню, ігрову, роздягальню та коридор, настелено у цих кімнатах ОСБ та лінолеум

здійснено стяжку лівого крила будівлі

проводиться ремонт обмостки будівлі

закуплено шпалери, фарбу.

Рішенням сесії обласної ради від 30.08.2013 року № 460-20/VІ «Про обласний бюджет на 2013 рік» Управління капітального будівництва  ОДА забезпечує Карабинівський дитсадок «Барвінок» у 2013 році та відповідно до розпорядження голови ОДА  від 01.04.2013 року № Р216/03-12 «Про затвердження Порядку надання та використання у 2013 році субвенції з обласного бюджету, бюджетам міст та районів на капітальні  видатки та облаштування об’єктів культурно-соціальної сфери (зі змінами) фінансуванням у сумі 200,00 тис.грн для об’єкту «Капітальний ремонт дитячого садка «Барвінок». Кошти розприділено по місяцях: жовтень – 60,00 тис.грн., листопад – 140,00 тис.грн. Фінансування з обласного бюджету на даний час не здійснюється.

На дитячий садок надійшли благодійні кошти від Брунича  Миколи Григоровича в сумі 100,00 тис.грн. на які було придбано: твердий та м’який інвентар, ігрове обладнання та посуд. Всі кошти освоєно.

Для Карабинівського СБК за спонсорські кошти  в сумі 10,00 тис.грн. придбано музичне обладнання.

У 2013 році  сільською радою був розроблений Проект  «Сучасний сільський Будинок культури – скарбниця духовних надбань, серцевина села та його відродження”, який отримав перемогу на Всеукраїнському конкурсі проектів та програм місцевого самоврядування. Замовлено ПКД на даний об’єкт, освоєння коштів планується на 2014 рік.

Через відсутність коштів з року в рік відкладається ремонт доріг. У 2013 році освоєно лише 33,0 тис.грн., що дало змогу частково відремонтувати вул.Миру в с.Карабинівка.

 

Стаття 30. Делеговані повноваження в галузі житлово-комунального господарства, побутово-торгівельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв’язку.

         Населення сільської ради обслуговують вісім торгівельних об’єктів, які забезпечують населення всім необхідним. Функціонує одне поштове відділення. Послуги громадського транспорту автошляхами не надаються, що є один із болючих і не вирішених питань протягом останніх трьох років.

Працює три відділення Придніпровської залізниці, які забезпечують перевезення пасажирів у вихідні дні.

На території сільської ради відсутнє житлово-комунальне господарство. Збирання твердих побутових відходів здійснюється через благодійну організацію «Село майбутнього». Ліквідація стихійних несанкціонованих  сміттєзвалищ та ліквідація снігових заметів здійснюється за рахунок спонсорів.

Облік житлового фонду здійснюється за формою 1-житлофонд.

Комунальне та соціальне житло на території сільської ради відсутнє. На квартирному обліку перебуває чотири чоловіки.

Стаття 31. Делеговані повноваження в галузі будівництва.

Сільською радою виготовлена схема планування території сільської ради. Замовити необхідну містобудівну документацію нема можливості через брак коштів. У 2012 році проведено роботу по виготовленню документації  з нормативно-грошової оцінки земель.

Виготовлений проект «Реконстукція електротеплозабезпечення с.Лиманське Павлоградського району».

Стаття 32. Делеговані повноваження в сфері освіти, охорони здоровя, культури фізкультури і спорту.

На території сільської ради діє Карабинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, де навчається 119 дітей, дитячий садок «Барвінок» де виховується 23 дітей, по закінченню ремонту з січня 2014 року планується відкриття додаткової групи на 20 дітей. З квітня 2013 року дитячий садок діє, як окрема юридична особа. Виконком сільської ради здійснює облік дітей дошкільного і шкільного віку.  На постійному контролі знаходяться багатодітні сім’ї – 10 в них дітей – 31, 1 сім’я, що опинилась в складних життєвих обставинах в  ній  3 дітей,  діти  під опікою – 2,  дітей  інвалідів – 3,

1 прийомна сім’я в якій виховується 3 дітей.

На території сільської ради працює соціальний працівник.

Медичне обслуговування здійснюють: 1 – ФАП і 2 – ФП.

 

Стаття 33. Делеговані повноваження в сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища.

Виконком сільської ради здійснює контроль за додержанням земельного та природоохоронного законодавства.

Всього по сільській раді розпайовано —3701,7558 га. ріллі. 807 паїв.

Орендують земельні частки (паї):

 

№ з/п назва підприємств кількість паїв площа

1.

ПрАТ « Агро Союз» 36,3 134,6931

2.

ТОВ АП «Колос» 44,7 210,9679

3.

АФ ПП « Благодатна» 14,0 64,7399

4.

ТОВ АФ « Вінд» 302,0 1422,591

5.

СФГ « Граніт» 188,36 847,2439

6.

СФГ « Ландиш» 111,0 516,5377

7.

СФГ « Наталя» 15,0 71,7052

8.

одноосібники 95,64 433,2771
       
  Всього: 807,0 3701,7558

 

Висаджено зелених насаджень   дерев та  кущів на суму 2000 грн.

 

Стаття 34. Делеговані повноваження в сфері  соціального захисту населення.

Для забезпечення здійснення передбачених законом заходів щодо поліпшення матеріально-побутових умов інвалідів, ветеранів війни та праці при сільській раді створена опікунська рада та рада ветеранів. З підтримки районного управління праці та соціального захисту населення надається одноразова допомога найбільш соціально незахищеним громадянам. За спонсорські кошти вручаються харчові набори до Дня людей похилого віку.

На території сільської ради  працює два соціальні працівники. До свята Дні Перемоги  ветеранам війни та воїнам Афганцям виділяється матеріальна допомога.

 

Стаття 36. Делеговані повноваження в галузі оборонної роботи.

Виконавчий  комітет сільської ради  здійснює заходи по сприянню організації призову громадян на строкову військову службу.

 

Стаття 38. Делеговані повноваження щодо забезпечення законності правопорядку охорони прав, свобод і законних інтересів громадян.

При виконкомі сільської ради  діє адміністративна комісія, яка розглядає справи про адміністративні правопорушення. Виконком спрямовує та контролює діяльність дільничного інспектора, заслуховує на засіданнях звіти про забезпечення законодавства щодо розгляду звернень громадян. Дільничний інспектор  здійснює прийом в приміщення сільської ради. На виклики дільничний інспектор відгукується, проводить роботу серед населення та дітей шкільного віку.

Сільським головою та секретарем сільської ради здійснюється особистий прийом громадян, а також повуличні сходи з громадянами за місцем їх проживання. В квітні  2013 року сільський голова звітувала  перед виборцями про діяльність виконавчого комітету з залученням всіх районних служб.

Враховуючи вище викладене виконком сільської ради його структурні  підрозділи будуть спрямовувати свою діяльність на:

—         подальше чітке виконання дохідної частини місцевого бюджету

—         підготовку установ сільської ради до роботи в осінньо-зимовий період

—         проведення ремонту доріг та утримання інших складових села (благоустрій)

—         розпочати роботи по  виконанню програми «Електротеплозабезпечення с.Лиманське»

—         подальшу реалізацію місцевих програм пов’язаних з забезпеченням життєдіяльності людей села.

 

4. Звіт Межиріцького сільського голови про виконання виконкомом сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади.

 

5. Про хід виконання у 2013 році плану заходів районної програми „Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини” в Павлоградському районі на період до 2016 року та затвердження плану заходів відповідної районної програми на 2014 рік.

В Україні все частіше звучить тема прав дитини, та для широкого загалу вона поки-що нова, незвична і, на жаль, часто дуже теоретична, надзвичайно відірвана від реального життя конкретної дитини.

Кожна дитина має право на щасливе дитинство, на батьківську любов і турботу. Проте, на жаль, у нашому такому складному, а порою жорстокому житті, багато дітей позбавлені такого права.

У районі протягом 2013 років реалізовувалися заходи районної програми „Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини“.

За даними виконкомів сільських рад на 01 листопада 2013 року у районі проживає 4747 дітей віком до 18 років.

За звітний період 2013 року в районі народилося 240 немовлят. у 2012 році — 249 малюків. Усі новонароджені діти обстежені на фенілкетонурію та гіпотеріоз, обстеження проводяться в пологовому будинку у першу добу життя.

З метою профілактики раннього соціального сирітства районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді у рамках роботи Консультаційного пункту у пологовому будинку м. Павлограда індивідуальними послугами охоплено 51 жінку, відмов від новонароджених дітей не було.

Систематично поновлюється Єдиний електронний банк даних дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, банк даних про громадян, які згодні і можуть взяти на виховання дітей зазначеної категорії та банк даних дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах.

На первинному обліку в службі у справах дітей перебуває 82 дитини-сироти, дитини, позбавлені батьківського піклування.

Всього ж у районі проживають 62 дитини-сироти та дитини, позбавлені батьківського піклування, з них:

46 дітей проживають у сім’ях опікунів.

16 дітей виховуються в 8 прийомних сімей.

Протягом 2013 року з районного дитячого будинку „Моя родина“ та інших дитячих державних закладів до сімейних форм виховання влаштовано                  7 дітей, а саме:

— 1 дитину — до новоствореної прийомної сім’ї (Межиріцька сільськаі рада);

— 2 дітей — до функціонуючої прийомної сім’ї (Вербківська сільська);

— 1 дітей — під опіку м. Павлоград;

— 2 дітей усиновлено громадянами України;

— 1 дитину усиновлено іноземними громадянами.

Фінансування державної допомоги на дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів виплачується своєчасно.

З метою надання інформації щодо популяризації сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, пошуку потенційних прийомних батьків, батьків-вихователів, опікунів, піклувальників службою у справах дітей та районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді розповсюджувалися буклети „Сімейні форми виховання“.

У районі також приділяється особлива увага і потребам дітей-інвалідів, так спеціалістами управління праці та соціального захисту населення ведеться прийом громадян з питань забезпечення дітей-інвалідів до 18 років технічними засобами реабілітації та надаються направлення для забезпечення протезно-ортопедичними виробами, а також інформують громадян щодо появи нових каталогів та моделей технічних засобів реабілітації. Здійснюють контроль за строками їх експлуатації. Інформація вноситься до Центрального банку даних з проблем інвалідності. На базі дитячого відділення функціонує центр ранньої медико-соціальної реабілітації для дітей. 88 дітей пройшли реабілітацію у центру.

Відповідно до плану заходів районної програми проводилися заходи до Дня захисту дітей, Дня Знань, Дня усиновлення.

За підсумками 2012-2013 навчальних років обласними стипендіатами з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування стали 5 дітей, які свою грошову нагороду отримали на урочистому святі в облдержадміністрації.

Головна мета освітянської галузі району — проведення організаційно-педагогічних заходів щодо створення середовища, яке виховує, за місцем навчання та проживання дітей і учнівської молоді. Організовує дозвілля, консультаційну роботу з профілактики та попередження негативних явищ у молодіжному середовищі.

З метою надання підліткам об’єктивних сучасних знань щодо формування відповідального ставлення до власного здоров’я та усвідомлення його значущості, а також формування навичок здорового способу життя, розширення кругозору учнів з питань профілактики ВІЛ-інфекції/СНІДу в школах району впроваджуються превентивні проекти „Діалог“, „Рівний-рівному“, „Захисти себе від СНІДу“.

З метою попередження жорстокого поводження з дітьми педагогами та психологами проведені тренінгові заняття для учнів та батьків „Знаходимо спільну мову“, „Навички ненасильницького спілкування“, „Безконфліктна взаємодія між дітьми та батьками у родині“, круглі столи „Захист дитини від усіх форм насильства“, лекції для батьків „Психологічне насильство та його наслідки“, „Вплив екранного насильства на формування агресивної поведінки учнів“.

Одним із засобів захисту прав дітей є проведення спільних профілактичних рейдів „Діти вулиці“, „Літо 2013“, всеукраїнський рейд „Урок“, обстеження умов проживання дітей, які цього потребують тощо.

Протягом 2013 року спільно з кримінальною міліцією у справах дітей, районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді проведено                17 рейдів „Діти вулиці“, обстежено усі населені пункти, під час яких виявлено      5 фактів порушення Правил торгівлі спиртними напоями та тютюновими виробами. По факту виявлення працівниками міліції складено адміністративні протоколи. Також у ході проведення рейдових заходів у 2013 році винесено  18 попереджень батькам.

Перевірено умови проживання усіх дітей облікових категорій. Відносно 12 батьків службою направлено матеріали для притягнення їх до адміністративної відповідальності за невиконання батьківських обов’язків згідно зі ст. 184 КУпАП. За 2013 рік рішенням Павлоградського міськрайонного суду 7 батьків позбавлено батьківських прав відносно 6 дітей, за 2012 року 12 батьків позбавлено батьківських прав відносно 13 дітей.

Протягом звітного періоду головним державним соціальним інспектором було проведено перевірку цільового використання коштів допомоги при народженні дитини 188 осіб.

Районним та сільськими центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (далі ЦСССДМ) у 2013 році проінспектовано 2776 сімей, у тому числі 228 сімей / 446 дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, з них взято на облік 212 сімей / 448 дітей. Охоплено соціальним супроводом 244 сім’ї / 557 дітей. З сім’ями з’ясовувалися проблеми та потреби, надавалися соціальні послуги.

Для формування громадської думки щодо поліпшення становища дітей, тема захисту прав дітей, усиновлення та розвитку сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, постійно висвітлювалась на телебаченні, радіо та у друкованих засобах масової інформації.

 

6. Про хід виконання у другому півріччі 2013 року заходів Програми запобігання виникнення надзвичайних ситуацій, оперативного реагування на них та забезпечення пожежної безпеки в Павлоградському районі на період до 2015 року.

За десять місяців поточного року на території Павлоградського району виникло 72 пожежі, на яких загинула 1 людина, травмованих не було. За аналогічний період 2012 року трапилося 83 пожежі, на яких загинуло 4 людини, травмованих не було, в порівняні з минулим роком кількість пожеж  в районі знизилась на 13,25%. Основні причини виникнення пожеж це необережне поводження з вогнем та паління.

Для стабілізації ситуації, пов’язаної з пожежами Павлоградським МРУ ГУ ДСНС України в області та сектором взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи райдержадміністрації  проводиться агітаційно-масова робота, яка направлена на зниження кількості пожеж та загибелі людей на них:

—   проведено детальний аналіз виникнення пожеж та розроблено план „Про вжиття додаткових заходів по профілактиці травмування та загибелі людей на пожежах”;

—   в шкільних та дошкільних закладах Павлоградського району відновлені  куточки на тематику  безпеки життєдіяльності;

—   щомісячно надаються інформації в ЗМІ, відомства та релігійні конфесії по профілактиці та попередженню пожеж (направлено 17 інформацій протипожежного напрямку для розміщення в ЗМІ);

— розроблено графік навчання населення правилам пожежної безпеки;

— внесені пропозиції щодо залучення відомств соціального захисту а саме: освіти, охорони здоров’я, культури для проведення роз’яснювальної та навчально-виховної роботи серед населення, особливо серед багатодітних та неблагополучних родин, самотніх громадян та осіб похилого віку щодо поведінки при виникненні надзвичайних ситуацій, дотримання правил пожежної безпеки в побуті, при  експлуатації газо- електроприладів,  пічного опалення.

— райдержадміністрацією неодноразово направлялись звернення до голів сільських рад з проханням про посилення роз’яснювальної та профілактичної роботи серед населення за місцем проживання.

На теперішній час відповідно до доручення голови облдержадміністрації від 30.07.2004 року №3457/04-34) з 6-ти місцевих пожежних команд, на території Павлоградського району створено лише 3 — Вербківська, Межиріцька та

Богданівська МПК. Враховуючи важливість питання протипожежного захисту Павлоградського району в осінньо-зимовий пожеженебезпечний період, необхідно звернути увагу на це питання на нараді з сільськими головами прийняттям конкретних рішень щодо забезпечення пожежної безпеки в Павлоградському районі. Створення МПК дасть зниження матеріальних та людських втрат на початковій стадії пожежі, зменшення загрози оточуючому довкіллю.

Нагадую про вимоги Закону України «Про пожежну безпеку» п. 34 «Для  участі у гасінні пожежі місцеві органи виконавчої влади, підприємства,  установи та організації на вимогу керівника гасіння  пожежі  зобов’язані  надавати  безкоштовно  в  його  розпорядження вогнегасні речовини, техніку, паливно-мастильні матеріали, людські ресурси,  обладнання,  засоби  зв’язку  тощо, а під час пожежі, що триває понад три години, — харчування, приміщення для відпочинку і реабілітації  особового  складу  та  осіб,  залучених  до  гасіння пожежі».

Фінансування у 2013 році заходів Програми запобігання виникнення надзвичайних ситуацій, оперативного реагування на них та забезпечення пожежної безпеки в Павлоградському районі на період до 2015 року.

На початку року на нараді з сільськими головами було розглянуто питання про фінансування Програми… та заплановані кошти в сумі 60 тис.грн., за 10 місяців поточного року профінансовано 40 тис.грн. Завдяки фінансуванню заходів Програми запобігання виникнення надзвичайних ситуацій, оперативного реагування на них та забезпечення пожежної безпеки в Павлоградському районі проведено закупівлю паливо-мастильних матеріалів, що суттєво підвищило боєготовність пожежних підрозділів. За минулі 2 роки в порівняні  з поточним роком Програму було профінансовано:

—         2011 рік  – 43 тис.грн. на закупівлю бензину та дизельного пального (Богданівська сільрада – 14 тис.грн., Богуславська сільрада – 12 тис.грн., Привовчанська сільрада – 12 тис.грн., Поперечненська сільрада –                          5 тис. грн.);

—         2012 рік – 33 тис. грн. на закупівлю бензину та дизельного пального (Богданівська сільрада – 10 тис.грн., Богуславська сільрада – 10 тис.грн., Привовчанська сільрада – 10 тис.грн., Поперечненська сільрада –                        3 тис.грн.);

—         за 10 місяців 2013 — 40 тис. грн. на закупівлю бензину та дизельного пального (Богданівська сільрада – 10 тис.грн., Богуславська сільрада –             10 тис.грн., Привовчанська сільрада – 10тис.грн., Поперечненська сільрада – 10 тис.грн.);

Хоча це не повністю вирішує проблеми з забезпечення пожежно-рятувальної служби, але завдяки фінансуванню заходів Програми… для

придбання паливо-мастильних матеріалів підрозділи своєчасно реагують на пожежі і аварії та залучаються всі необхідні сили та засоби для мінімізації цих наслідків. Тому звертаємось з проханням профінансувати цю Программу… і  в подальшому.

 

7. Про стан підготовки підприємств, установ, організацій району до безаварійної роботи в осінньо-зимовий період 2013/2014 року.

15 квітня поточного року закінчився опалювальний сезон 2012-2013 років. Велика, клопітка праця, проведена відділом освіти райдержадміністрації, Павлоградським центром первинної медико-санітарної допомоги, сільськими головами, керівниками шкіл, дитячих садків, закладів культури, охорони здоров’я, всіма, хто мав причетність до підготовки опалювального сезону минулої зими, не пройшла даремно. Майже всі заклади соціальної сфери району працювали безперебійно. Проблеми, які з’являлися впродовж зими, вирішувались оперативно.

Всього до опалювального сезону 2012/2013 років було підготовлено 24 котельні закладів соціальної сфери району, з них 16 котелень – відділу освіти, 6 котелень по медичним закладам та 2 котельні — комунальні котельні місцевих рад.

З метою своєчасної та якісної підготовки об’єктів соціально-культурної сфери, підприємств, установ, організацій району до роботи в осінньо-зимовий період 2013/2014 років дорученням голови райдержадміністрації від 14 травня 2013 року № 33-д затверджені заходи щодо підготовки об’єктів соціально-культурної сфери, підприємств, установ, організацій району до роботи в  осінньо-зимовий період 2013/2014 років та створено районний штаб для координації роботи з їх виконання.

В поточному році проведена підготовка 16 шкільних та 2 позашкільних закладів, 14 дитячих садків, 30 медичних закладів.

Проаналізувавши підсумки роботи установ освіти в осінньо-зимовий період 2012-2013 навчального року виконано слідуючі види ремонтних робіт:

— ремонт мереж теплопостачання – 180 м – 100%;

— ремонт систем водопостачання  – 150 м – 100%;

— ремонт каналізаційних систем   –  100 м – 100%;

— ремонт покрівлі                           –  580 м² —  92%.

Проведено ремонт опалювальних систем у В’язівоцькій, Богуславській, Булахівській, Вербківській загальноосвітніх школах та  Кочерезькому НВК.

В 16 котельних закладів освіти проведені поточні ремонти приміщень, технологічного обладнання та інженерних споруд.

На всі котельні підписано акти та паспорти готовності в державній інспекції „Держенергонагляд“ та інспекції архітектурно-будівельного контролю.

Проведена робота по комплектації обслуговуючого персоналу згідно штатного розпису. Пройшли переатестацію в навчально-курсовому комбінаті Дніпропетровської обласної ради 26 операторів газифікованих котелень,11 працівників, відповідальних за газове господарство, 16 працівників, відповідальних за електрогосподарство.

Проведено державну повірку в Центрі метрології та стандартизації сигналізаторів газу та контрольно-вимірювальних приладів, здано на держповірку вузли обліку газу та коректори об’єму газу. Лабораторією спеціалізованої установки „Фірма Модуль” виконано заміри опору контурів заземлення та ізоляції провідників. Ведуться роботи по перевірці вентиляційних каналів та димоходів в котельних спеціалізованим ремонтно-будівельним управлінням пожежних робіт.

Всього на підготовку закладів освіти району до осінньо-зимового періоду 2012/2013 років використано близько 185 тис. грн. з місцевого бюджету –156 тис.грн.

В процесі проходження опалювального сезону 2012/2013 років значних порушень в роботі систем теплозабезпечення не виникало, незначні  ліквідовувались силами аварійної бригади відділу освіти райдержадміністрації спільно з сільськими головами та за допомогою фермерів.

Враховуючи недоліки, що мали місце в минулому осінньо-зимовому періоді, відділом освіти райдержадміністрації розроблені комплексні заходи до підготовки навчальних установ до нового опалювального сезону та осінньо-зимового періоду 2013/2014 років, в якому спланована фінансова, технологічна та організаційна робота, що може гарантувати стале функціонування енергетичного господарства в зимовий період  2013/2014 роки. У кожному закладі освіти розроблені та введені в дію конкретні організаційні та технічні заходи щодо підготовки до роботи в осінньо-зимовий період  з конкретизацією термінів виконання та осіб, відповідальних за виконання.

До опалювального сезону 2013/2014 років по Павлоградському районному центру первинної медико-санітарної допомоги та підпорядкованих структурних підрозділах проведені роботи з підготовки до нового опалювального сезону 2013/2014 років. Всього по Павлоградському  районному центру первинної медико-санітарної допомоги підпорядковано 30 структурних підрозділів: амбулаторій – 8, ФАПів – 4, фельдшерських пунктів – 15, медичних пунктів – 3. У всіх лікувальних закладах були проведені поточні ремонти, ревізії систем опалення, проведено чистку димоходів та вентиляційних каналів, на всі об’єкти отримано паспорта готовності до опалювального сезону 2013/2014 років. Вугіллям були забезпечені в повному обсязі – 100%, з  дотриманням температурного режиму та санітарних норм.

За опалювальний період 2012/2013 років в В’язвоцькій амбулаторії були часті пориви деяких ділянок теплотраси протяжністю 70 п. м. На новий опалювальний сезон 2013/2014 роки замінено колосники в котлі «Універсал», повністю замінено обмурівку котла та проведено капітальний ремонт мережних насосів К — 20/30 в котельних Булахівської та Богуславської амбулаторії загальної практики сімейної медицини та відремонтовано боров в котельні Булахівської амбулаторії.

Також, проведена значна робота по осіннє — зимовому утриманню автодоріг району. Так, за період з листопада 2012 року по березень 2013 року філією «Павлоградський «Райавтодор» було витрачено 2,0 тис. тон посипного матеріалу.

Для забезпечення нормальних експлуатаційних умов на дорогах району та оперативної ліквідації наслідків стихійних явищ в осінньо-зимовий період 2013/2014 років в роботі знаходиться 18 од. техніки з них:

5–снігоприбиральної;

7 – посилальної;

6 – навантажувальної.

Створенні запаси пально-мастильних, посипних матеріалів для проведення першочергових аварійно-відновлювальних робіт під час ліквідації надзвичайних ситуацій з них:

пісок – 1,200 т.

сіль – 0,006 т.

шлак – 0,680 т.

граншлак – 0,500 т.

відсів – 0,060 т.

бензин – 1 т.

дизпаливо – 3,5 т.

В цілому всіма службами райдержадміністрації, головами сільських рад  проведена відповідна робота, але хотілося щоб наш район був кращий в області, а тому вже зараз необхідно розпочинати роботи по підготовці до нового осінньо-зимового період 2013/2014 років.

 

8. Про виконання заходів у 2013 році Цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту в Павлоградському районі на 2012-2016 роки.

Головною метою заходів щодо реалізації Програми є визначення подальшої стратегії та удосконалення системи зміцнення здоров’я населення району шляхом об’єднання зусиль державних, громадських установ та організацій, органів місцевого самоврядування.

Програма включає наступні розділи:

  1. Створення    умов   для   фізичного   виховання   і   спорту   в   усіх   типах

навчальних закладів, за місцем роботи, проживання та місцях масового відпочинку населення району.

  1. Забезпечення розвитку дитячого, дитячо-юнацького спорту.
  2. Забезпечення  розвитку   спорту  вищих  досягнень,   спорту  ветеранів  та

інвалідів.

  1. Покращення       організаційного,      нормативно-правового,      кадрового,

матеріально-технічного, фінансового, медичного, інформаційного забезпечення сфери фізичної культури і спорту.

Основними завданнями заходів Програми у 2013 році були:

утримання та збільшення масовості у сфері фізичної культури та спорту;

подальше   заохочення   мешканців   району   до   систематичних  занять фізичною культурою та спортом;

проведення масових спортивних змагань  на рівні села та району  з метою організацій активного дозвілля для населення;

успішна участь  спортсменів та команд району  у змаганнях вищого рівня;

покращення  стану  та  матеріально-технічного  забезпечення спортивних споруд.

Фізкультурно-спортивну роботу в районі проводять 43 фахівця.

На посадах інструкторів по спорту продовжують трудову діяльність спортсмени: Киба Станіслав (В’язівоцька сільська рада), Фартушняк Артем (Вербківська сільська рада).

З метою перспективного забезпечення району фізкультурними кадрами за рахунок Державного бюджету навчаються:

У Київському Державному інституті фізичної культури Бузоверя Олексій (с. Булахівка);

у Харківській академії фізичної культури Блажаєвський Володимир  (с. Троїцьке);

у Дніпродзержинському коледжі фізичної культури Мовчан Наталія(с. Богданівка);

у Дніпропетровському вищому училищі фізичної культури Пархоменко Юлія та Ігнатенко Ганна (с. Богданівка);

у Криворізькому училищі фізичної культури для обдарованої сільської молоді Пархоменко Ірина (с. Богданівка).

 

Фізкультурно-спортивна та навчально — тренувальна робота   проводиться на:

7 стадіонах;

10 футбольних полях;

68 спортивних майданчиках;

17 спортивних залах;

10 приміщеннях з тренажерним обладнанням.

 

За підтримки департаменту фізичної культури і спорту, сім’ї та молоді облдержадміністрації за кошти обласного бюджету на суму 32 тис. грн. надані дитячі спортивні майданчики, які у червні встановлені і урочисто відкриті на територіях Кочережківської та Попереченської  сільських рад.

Троїцькою сільською радою за ініціативи сільського голови Чуприни О.О.   проводиться  капітальний ремонт стадіону.

Спортивні споруди с. Богуслав та ДЮСШ мають своє водопостачання, душові кімнати з гарячою водою, необхідні приміщення для проведення змагань на високому організаційному рівні.

У районі діє система багатоступеневих змагань:

„Веселі старти“ серед дошкільнят;

„Старти надій“ — районні змагання на приз „Шкіряний м’яч“ серед школярів;

„Хто ти, майбутній олімпієць“ серед учнів ДЮСШ;

спартакіада „Краще спортивне село“, районні сільські спортивні ігри, турніри, розіграші Кубків з видів спорту серед ФСК сільських рад.

Загалом у 2013 році проведено 42 районних спортивних змагання,                 6 з яких – комплексні. До змагань залучено 3635 учасників.

Організовано і масово проведена районна спартакіада „Краще спортивне село“. У змаганнях з міні-футболу, волейболу, легкої атлетики, перетягування канату, сімейних стартів призерами спартакіади стали:

І місце — ФСК „Лідер“ Богданівської сільської ради

ІІ місце — ФСК„Булахівка“ Булахівської сільської ради

ІІІ місце — ФСК „Шторм“ Богуславської сільської ради

Масово проведені районні сільські спортивні ігри, присвячені 22-й річниці незалежності України та 90-річчю Павлоградського району.

Команди ФСК сільських рад змагалися з волейболу, баскетболу, футболу, тенісу настільного, пляжного волейболу, легкої атлетики, з шахів та шашок.

За підсумками змагань призерами районних сільських спортивних ігор стали:

І місце — ФСК„Булахівка“ Булахівської сільської ради

ІІ місце — ФСК „Юніор“ Вербківської сільської ради

ІІІ місце — ФСК „Лідер“ Богданівської сільської ради

Традицією у районі стало проведення турнірів з видів спорту на вшанування пам’яті наших земляків:

Турнір з футболу серед ветеранів, пам’яті Короткого М.І., який проводиться в с. Богуслав;

Турніри з баскетболу: серед юнаків пам’яті Піонерів-героїв Бровченка та Черевика (проводиться в селі Межиріч), пам’яті Білоконя О.Ф., пам’яті Дегтяренка В.І. (проводяться в селі Булахівка).

Проведений розіграш Кубка району з футболу пам’яті  Клановця П.М.;

Турнір з футзалу пам’яті Чорного О.П., турнір з волейболу пам’яті Войного В.А.

З метою участі в обласній спартакіаді державних службовців проведена районна спартакіада. У змаганнях з бадмінтону, дартсу, тенісу настільного, легкої атлетики, які проведені на спортивній базі ДЮСШ в селі Булахівка, прийняли участь 42 державних службовця, які представляли управління праці та соціального захисту населення, фінансове управління, управління економіки, управління Пенсійного фонду в Павлоградському районі,  апарат райдержадміністрації, архівний відділ, Відділ Держкомзему, відділ культури та туризму, центр соціальних служб для молоді, службу у справах дітей, управління статистики. Переможцями спартакіади стали Вікторія Володимирівна Крутогуз та Дмитро Валерійович Бузоверя.

Збірна команда Павлоградського району приймала участь в обласній спартакіаді державних службовців з шахів, шашок, тенісу настільного, волейболу.

Спортсмени району прийняли участь в обласних сільських спортивних іграх з футзалу, настільного тенісу, волейболу(чоловіки, жінки), армреслінгу, перетягування канату, сімейних стартів, шахів, шашок, пляжного волейболу (чоловіки, жінки), футболу.

Спортсмени с.Богданівка, переможці районної спартакіади „Краще спортивне село“, приймали участь в обласній спартакіаді.

Успішне виконання Програми, значні успіхи спортсменів району на змаганнях вищого рівня стало можливим завдяки фінансовій підтримці з районного бюджету:

         На виконання заходів Програми виділено:

Використано:

53,9 тис.грн.

47,7 тис. грн., в т.ч. на проведення заходів з олімпійських видів спорту- 21,5 тис.грн., з неолімпійських видів спорту- 26,2 тис.грн.

Хід виконання заходів програми систематично висвітлюються у газеті „Рідний край“, на телебаченні „А-студія“, радіо „Самара“.

 

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Цунтральна, 98, каб.201, тел: (0563) 20-63-32

baner
baner
baner
baner