baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

Відділ комунікацій з громадськістю Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (території обслуговування Павлоградського регіону) приділяє особливу увагу розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт-центру ДПС.

Так, всього за січень – квітень 2022 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 45 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення). У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс» у 2022 році зменшилась на 250 одиниць.

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

—  щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 23 звернення (51,11 %);

—  щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 13 звернень (28,89 %);

—  щодо якості надання адміністративних послуг – 5 звернень (11,11 %);

—  щодо роботи центрів обслуговування платників – 4 звернення (8,89 %).

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.

Крім того, у січні – квітні 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 87 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 3 звернення, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА».

Слід зазначити, що за відповідний період 2021 року на «Урядову гарячу лінію 1545» надійшло 229 звернень, а на сервіс «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» – 13 звернень.

 

 

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Центральна, 98, каб.201, тел: (0563) 26-96-04

baner
baner
baner
baner