baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

Сьогодні на перший план вийшли дистанційні способи передачі показань лічильника. Вони надійні, сучасні та зручні. Окрім того, безпечні для здоров’я: щоб передати показання споживачам не потрібно відвідувати людні місця, потрібен лише смартфон або комп’ютер із доступом до Інтернету.

Щомісяця, з 1 по 5 число, споживачам газу необхідно фіксувати показання лічильника та передавати їх АТ «Дніпропетровськгаз».

Передати показання можна дистанційно:

  • в Особистому кабінеті на сайті 104.ua;
  • у мобільних додатках 104 Mobile для Android та 104 Mobile Light для iPhone;
  • у чат-боті Viber 7104ua або чат-боті Telegram 7104ua;
  • за допомогою смс на короткий номер 7104 у такому форматі: номер особового рахунку (10 цифр), пробіл, показання лічильника (5 цифр);
  • зателефонувати до Контакт-центру за номером (067) 00 90 104;
  • за допомогою голосового меню IVR, яке працює цілодобово за номерами контакт-центру у розділі «2».

Якщо споживач вніс помилкові показання лічильника, скоригувати їх можна у чат-боті Viber 7104ua. Раніше для виправлення даних потрібно було звертатись до Центру обслуговування клієнтів, писати заяву і чекати на візит контролера, який має скласти акт і підтвердити реальні показання лічильника. Відтепер корекція показань відбувається автоматично – достатньо сфотографувати лічильник та завантажити фото приладу у Viber 7104ua.

Найпопулярнішим сервісом серед споживачів природного газу дотепер є Особистому кабінеті на сайті 104.ua. Зареєструватись в ньому можна за один дзвінок на номер 067 00 90 104. Фахівці контакт-центру АТ «Дніпропетровськгаз» автоматично створять споживачу Особистий кабінет та надішлють на мобільний смс-повідомлення з логіном і паролем для входу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Центральна, 98, каб.201, тел: (0563) 26-96-04

baner
baner
baner
baner