baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

«Детальний план території Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області (за межами населеного пункту) для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель і споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості» виконаний ФОП Дьяконова О.Б. згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації Павлоградського району від 10 травня 2019р. № Р-109/0/315-19, відповідно до завдання на проектування.

 

Відповідно до  Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», статті 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 555 від 25.05.2011 року, Методичних рекомендацій із здійснення стратегічної екологічної оцінки документів державного планування, затверджених Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України № 296 від 10.08.2018 року встановлено, що:

 

  1. Для визначення обсягу досліджень, методів екологічної оцінки, рівня деталізації інформації, що має бути включена до звіту про стратегічну екологічну оцінку, замовник подав заяву про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки (на паперових носіях та в електронному вигляді) до департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації та до департаменту охорони здоров’я Дніпропетровської ОДА. До заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки надійшов лист з пропозиціями від департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської ОДА від 06.11.2019р. №1-6725/0/261-19. Також до заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки надійшов лист від департаменту охорони здоров’я Дніпропетровської ОДА від 08.11.2019 № 8421/0/29-19.

 

  1. Проект документа державного планування, звіт про стратегічну екологічну оцінку та повідомлення про оприлюднення цих документів замовник подав на паперових носіях та в електронному вигляді до департаменту екології та природних ресурсів та до департаменту охорони здоров’я Дніпропетровської ОДА. До Звіту про стратегічну екологічну оцінку проекту ДПТ надійшов лист з пропозиціями від Департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської ОДА від 08.05.2020 року № 34/0/502-20. До Звіту про стратегічну екологічну оцінку проекту ДПТ надійшов лист від Департаменту охорони здоров’я Дніпропетровської ОДА від 16.04.2020 №3027/0/29-20.

 

Отримані зауваження були опрацьовані та враховані (дод. 1).

 

Додаток 1

 

Зауваження, які були отримані від департаменту екології та природних ресурсів та департаменту охорони здоров’я Дніпропетровської ОДА, та способи їх врахування 

 

Орган виконавчої влади, що реалізує державну політику, який надав зауваження

Зміст пропозиції зауваження

Спосіб врахування (повністю враховано,частково враховано або обґрунтовано відхилено) Обгрунтування
Департамент екології та природних ресурсів Дніпропетровської ОДА
Пропозиція зазначити інформацію щодо оцінки земель Відхилено Інформація щодо оцінки земель буде вказана в проекті зміни цільового призначення, в якому буде обґрунтована доцільність зміни цільового призначення та вирахувано суму втрат.

Проект землеустрою щодо зміни цільового призначення буде розроблений та затверджений після затвердження детального плану території.

Статтею 23 3eмельного Кодексу України передбачено пріоритетне використання земельних ділянок сільськогосподарського призначення Відхилено Відповідно до п.3 ст. 20 Земельного Кодексу України, зміна цільового призначення земельних ділянок приватної власності здійснюється за ініціативою власників земельних ділянок.

Земельні ділянки, щодо яких розробляється детальний план території, знаходяться у приватній власності за межами населеного пункту. Детальний план розроблений згідно із розпорядженням голови Павлоградської районної державної адміністрації від 10 травня 2019р. № Р-109/0/315-19, відповідно до завдання на проектування

Необхідно здійснити інвентаризацію зелених насаджень на проектній території, та врахувати вимоги Закону України «Про рослинний світ» щодо збереження умов місцезростання об’єктів рослинного світу, сприяти відтворенню рослинних ресурсів Враховано На земельній ділянці відсутні зелені насадження згідно з актуальною топогеодезичною підосновою
Необхідно врахувати, що територія санітарно-захисної зони має бути розпланованою та упорядкованою Враховано Проект організації санітарно-захисної зони слід розробляти в комплексі з проектом будівництва підприємства з першочерговою реалізацією заходів.
Мінімальна площа озеленення до санітарно-захисної зони до 300 м повинна складати 60%, з боку сельбіщної території необхідно передбачити смугу деревно-чагарникових насаджень шириною не менше 50м, а при ширині зони до 100 м – не менше 20м. Враховано СЗЗ для підприємств V класу шкідливості складає 50м.

По периметру ділянки передбачено озеленення території

Загальне площа зелених насаджень на зазначеної земельної ділянки  передбачено 3 га.

Проект організації санітарно-захисної зони слід розробляти в комплексі з проектом будівництва підприємства з першочерговою реалізацією заходів, передбачених у зоні (ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів»). Відхилено Проектом передбачено не будівництво підприємства.  Передбачено розробка детального плану території, до його складу не входить розробка СЗЗ

ДБН Б.1.1-14:2012

«Склад та зміст детального плану території»

Дотримання п. 5.4 ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів», де зокрема передбачено, що на зовнішній межі санітарно-захисної зони, зверненої до житлової забудови, концентрації та рівні шкідливих факторів не повинні перевищувати їх гігієнічні нормативи (ГДК, ГДР). Відхилено Об’єкт знаходиться за межами населеного пункту. Для встановлення концентрації та рівня шкідливих факторів проектом передбачено встановлення Постів безпосереднього моніторингу атмосферного повітря
Дотримання статті 105 Водного кодексу України стосовно здійснення заходів щодо попередження забруднення підземних вод, а також необхідності обладнування локальних мереж спостережувальних свердловин для контролю за якісним станом цих вод Враховано Проектом передбачено встановлення двох свердловини моніторингу підземних грантових вод
Забезпечити збір, очищення та водовідведення дощових і талих вод з метою виключення забруднення водного середовища й ґрунту, зокрема, необхідно передбачити систему очисних споруд з метою очищення від забруднюючих речовин у відповідності до встановлених та затверджених допустимих концентрацій забруднюючих речовин. Здійснити контроль за станом відведеного поверхневого стоку, а також розробити заходи щодо недопущення підтоплення територій відведеним поверхневим стоком. Враховано Проектом ДПТ передбачено

встановлення локальних очисних споруд.

Забезпечення збору, очищення та водовідведення дощових і талих вод розробляється на стадії Проектної робочої документації

Необхідно врахувати інтереси відповідних органів м. Павлоград й громадськості щодо можливості реалізації проектних рішень Враховано Проводилися громадські слухання щодо врахування громадських інтересів у проекті містобудівної документації «Детальний план території Богуславської  сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області (за межами населеного пункту) для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель і споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості».
В матеріалах детального плану території містяться суперечливі дані щодо використання проектної території, а саме: передбачається допустимий вид використання земельної ділянки з метою видобування енергії шляхом використання сонячного випромінювання — розміщення сонячної електростанції та вітряків, що використовують силу вітру, як джерело додаткової енергії. Повністю враховано Внесено відповідні зміни до матеріалів Детального плану
В розділі 4.5 «Інженерне забезпечення, розміщення інженерних мереж, споруд» не надано таблицю 4.6 щодо розрахунку потреб в ресурсах по узагальненим показникам. Відхилено Згідно  ДБН Б  1.1-14:2012 табл. В.1 непередбачено  розрахунок потреб в ресурсах по узагальненим показникам. Даний розділ розробляється на стадії робочого проектування.
Згідно з Законом України «Про атмосферне повітря» проектування, будівництво і реконструкція підприємств та інших об’єктів, які впливають або можуть впливати на стан атмосферного повітря, удосконалення існуючих і впровадження нових технологічних процесів та устаткування здійснюються з обов’язковим дотриманням норм екологічної безпеки, державних санітарних вимог і правил на запланованих для будівництва та реконструкції підприємствах та інших об’єктах, а також з урахуванням накопичення і трансформації забруднення в атмосфері, його транскордонного перенесення, особливостей кліматичних умов. Виконання заходів щодо охорони атмосферного повітря не повинно призводити до забруднення ґрунтів, вод та інших природних об’єктів. Враховано Проектом передбачено встановлено 5 постів моніторингу  атмосферного повітря
Відповідно до «Порядку визначення величин фонових концентрацій забруднювальних речовин в атмосферному повітрі», затвердженого наказом Міністерства екології та природних ресурсів України 30.07.2001 № 286 визначення величин фонових концентрацій розрахунковим методом та їх установлення здійснюються обласними державними адміністраціями за погодженням з територіальними органами Держпродспоживслужби Враховано
У розділі «Вплив на клімат і мікроклімат» звіту про СЕО йде посилання на нормативні документи, які втратили чинність, зокрема ГОСТ 17.2.3.02 та ДСП 201. Повністю враховано Внесено відповідні зміни до матеріалів Детального плану
Департамент охорони здоров’я Дніпропетровської облдержадміністрації
Дата останньої актуалізації топографічної основи, яка використовується для розроблення проектної документації та зазначається на відповідних кресленнях Враховано
Не нанесені санітарно-захисні зони (СЗЗ);

Передбачити озеленення території підприємств та житлової забудови у відповідності до ДСП 173-96 місця розташування будівлі, споруди, майданчики, об’єкти житлового, громадського призначення, …. для можливості  визначення  чи потрапляють ці об’єкти у (СЗЗ) проектуємих та діючих об’єктів

Відхилено По периметру всій ділянці передбачено озеленення.

Об’єкти житлового та громадського призначення не попадають в 50м зону Межу СЗЗ нанесено у графічних матеріалах: Лист 3 — Проектний план, поєднаний із планом червоних ліній та схемою організації руху транспорту пішоходів; лист 4- Схема інженерного підготовлення території та вертикального планування; лист 5 —   Схема інженерних мереж, споруд та використання підземного простору

Передбачити озеленення території підприємств та житлової забудови

 

Враховано частково В зоні огляду — 100 м.п.  (зона навколо межі розглядаємої земельної ділянки)  житлової території не має.

Озеленення території в межах розглядає мої ділянки передбачено  в кількості 3,0 га,  що зазначено в проектної документації (таблиця «Техніко-економічні показники об’єкту» (Розрахунковий термін 2034 р),  графічні матеріали, пояснювальна записка)

Для сфери охорони атмосферного повітря — додатково встановити на межі СЗЗ (с усіх боків згідно річної рози вітрів) пости безперервного моніторингу атмосферного повітря Враховано Проектом передбачено  встановлення 5 постів моніторингу атмосферного повітря      (с усіх боків згідно річної рози вітрів) на земельної ділянці
Провести моніторинг дослідження атмосферного повітря на існуючій стан на всій території населеного пункту Відхилено Проектом розглядається територія поза межами населеного пункту
Провести інвентаризацію всіх зелених насаджень населеного пункту Відхилено Територія, що розглядається, знаходиться за межами населеного пункту, на ній відсутні зелени насадження спецпризначення. Територія забруднена бур’янами.
Для сфери охорони водних ресурсів передбачити свердловини для моніторингу підземних грантових вод на території, що дасть у майбутньому проаналізувати зміни та визначити вплив Враховано Проектом передбачено враховано встановлення двох свердловин  моніторингу підземних грантових вод на території.
Для сфери утворення та управління промисловими та побутовими відходами з урахуванням ДБН Б.2.2-6:2013, Державних санітарних норм та правил території населених місць № 145 від 17.03.2011 р. Враховано частково Проектом розглядається територія поза межами населеного пункту. Передбачено та зазначено місце розташування майданчику для збору та сортування сміття. Після початку виробничої діяльності для управління промисловими відходами підприємству потрібно скласти технологічну карту з визначенням технологічного процесу, потужність підприємства що дасть можливість визначитись з які будуть відходи промисловості та розрахувати загальний їх об’єм. Також необхідно заключити Договір про вивезення та утилізацію відходів з відповідною комунальною службою
Для сфери захисту від шуму населення та навколишнього природного середовища – провести моніторингові дослідження рівнів шумового навантаження території, автомобільних доріг… з урахуванням Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови Враховано частково Проектом передбачено шумозахисний екран по периметру усієї земельної ділянки розглядає мою ДПТ Межа земельної ділянки від траси М-04 знаходиться на відстані понад 120 м.п., від вул. Терновська розташованої на околиці м. Павлоград 20 м.п. , в зону огляду проекту житлова забудова не підпадає.

Межа земельної ділянки  від житлової забудови яка знаходиться в межах м. Павлоград більш чим 300 м.п.

 

Загальні статистичні данні приведені у звіті  СЄО (Інформаційні засоби масової інформації та з веб сайтів інтернет)

 

Проектом ДДП (СЕО) не визначено варіантів розміщення пром. майданчика (виробництва гіпсу та виробів з нього ) не відповідає 5.2. ДСП 173-96 (у промисловій зоні підприємства слід розташовувати у складі промислових вузлів групуючи їх,  за санітарними і технологічними ознаками з урахуванням класу небезпеки , щоб виключити можливість несприятливого впливу підприємства вищого класу небезпеки на працюючих, технологічні процеси, сировину чи продукцію іншого підприємства нижчого класу небезпеки, а також на здоров’я і умови життя населення, крім того необхідно враховувати комплексний вплив на навколишнє середовище всіх підприємств які входять в промвузол Відхилено Проект розглядає можливість розміщення  підприємства з виробництва гіпсових виробів, але не гіпсу, розташоване за межами населеного пункту на території Богуславської  сільської ради.

Для групування за технологічними ознаками потрібно мати  технологічну карту підприємства

(ДБН Б.2.2-12-2019)

Не вірно  визначена СЗЗ виробництва гіпсу та виробів з нього (повинна складати 500 м (Клас ІІ) виробництва будівельної промисловості, необхідно вирішити питання щодо відселення мешканців, що можуть потрапити у нормативну 500м СЗЗ, або вирішити питання щодо коригування санітарно –захисної зони та реалізацію заходів щодо створення СЗЗ згідно п. 5.4, 5.5, 5.7, 5.9, 5.13, 5.14 ДСП 173-96 Відхилено:  згідно ДСП 173-96 додаток 4 виробництва будівельної промисловості СЗЗ для підприємств V класу шкідливості  становить50м

п.2 виробництво гіпсових виробів

 

згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України №173 від 19.06.96р. «Про затвердження Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів», а саме п. Виробництво будівельної промисловості,  Клас V ,  Санітарно-захисна зона 50 м — п.2 Виробництво гіпсових виробів

Проектом передбачено розміщення підприємства з виробництва гіпсових виробів.  СЗЗ визначено згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України №173 від 19.06.96р. «Про затвердження Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів», а саме п. Виробництво будівельної промисловості,  Клас V ,  Санітарно-захисна зона 50 м — п.2 Виробництво гіпсових виробів
Не встановлено СЗЗ від опалювальних котелень. Повністю враховано

 

Проектом передбачено електричне опалення

Котельна на території плануємого підприємства відсутня

Відсутній генеральний план об’єкту з нанесеною СЗЗ,  житловою забудовою, місця розташування будівель, споруд, майданчики, об’єкти житлового, громадського призначення та інші прирівняні до них чи потрапляють об’єкти ці об’єкти у СЗЗ    проектуємих та діючих об’єктів, відсутні будь які розрахунки щодо викидів, скидів, класу небезпеки відходів. Відхилено Згідно  ДБН Б.1.1-14:2012 до складу графічних матеріалів не входить розробка Генерального плану об’єкту.

СЗЗ смуги нанесені згідно ДБН Б.1.1-14:2012, п 5.1.4  на Схемі планувальних обмежень –

Примітка 2. Існуючі та прогнозовані планувальні обмеження виконуються на окремих кресленнях. Для сільських населених пунктів та малих міст із чисельністю населення до 50 тисяч осіб існуючі планувальні обмеження можуть бути зображені на плані існуючого використання території, а прогнозовані планувальні обмеження — на проектному плані.( —  Богуславська сільська рада – кількість населення – 3803 осіб — інтернет ресурс)

 

 

 

 

 

Начальник відділу містобудування

і архітектури, економічного розвитку,

надання адміністративних послуг,

цивільного захисту та мобілізаційної

роботи райдержадміністрації                                                                        Тетяна ГРИЦЕНКО

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Центральна, 98, каб.201, тел: (0563) 26-96-04

baner
baner
baner
baner