baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

Відповідно до статті 45 Закону України „Про державну службу”, керуючись Наказом Національного агентства України з питань державної служби від 20 грудня 2016 року № 277  „Про затвердження Типового порядку проведення публічного звіту керівника органу виконавчої влади”   буде проведено виступ голови Павлоградської райдержадміністрації Святослава Євгенійовича МАКСИМЧУКА 21  лютого 2019 року о 10.00 год. (мала зала засідань Павлоградської районної державної адміністрації,  вул. Центральна, 98, м. Павлоград) з публічним звітом про підсумки діяльності районної державної адміністрації у 2018 році.

Запрошуємо представників громадської ради, громадських об’єднань, організацій роботодавців, професійних спілок, некомерційних організацій, експертів відповідних галузей та засоби масової інформації.

 

ПУБЛІЧНИЙ ЗВІТ

голови Павлоградської районної державної

адміністрації про підсумки діяльності райдержадміністрації у 2018 році

 

В 2018 році діяльність районної державної адміністрації була спрямована на досягнення збалансованого економічного і соціального  розвитку району ефективного використання природних, трудових  і  фінансових ресурсів, забезпечення захисту прав, свобод та законних інтересів громадян.

Враховуючи те, що спектр повноважень райдержадміністрації досить широкий і розуміючи високий рівень відповідальності за ефективність їх реалізації, посадовими особами райдержадміністрації послідовно і наполегливо здійснювались заходи, спрямовані на забезпечення дієвого і результативного функціонування структурних підрозділів райдержадміністрації, їх тісної співпраці з районною радою, депутатським корпусом, сільськими радами, територіальними органами центральних органів виконавчої влади та іншими суб’єктами діяльності, що зареєстровані на території району і беруть безпосередню участь у процесах практичного втілення в життя територіальними громад вимог сьогодення.

Згідно з Регламентом роботи, щомісяця проводились засідання колегії районної державної адміністрації, на яких розглядалися питання, передбачені планом роботи. З метою вирішення проблем соціального та економічного розвитку, найважливіших питань життєдіяльності району за звітний період проведено 12 засідань колегії, на яких було розглянуто понад 35 питань.

За звітний період прийнято 717 розпоряджень, з них — 142 кадрових; доручень – 85.

Спільна робота структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів сільських рад, районних організацій та установ спрямована на забезпечення виконання програми економічного і соціального розвитку району, ефективного використання природних, трудових і фінансових ресурсів. Виділялись кошти на реалізацію районних цільових програм.

За підсумками 2018 року було досягнуто позитивних результатів за такими показниками, як обсяг роздрібного товарообороту та платних послуг, обсяг виконаних будівельних робіт, збільшення податків та зборів до місцевих бюджетів, зростання середньомісячної заробітної плати.

В агропромисловому комплексі у 2018 році продовжувалась робота щодо нарощування обсягів та комплексного ведення виробництва сільськогосподарської продукції, укріпленню матеріально-технічної бази сільськогосподарських підприємств. Підприємства району націлюються на виробництво як рослинницької, так і тваринницької продукції.

Агроформування району всіх форм власності зібрали ранніх зернових культур на площі 29,7 тис.га та отримали валовий збір 77,1 тис. тонн (середня урожайність 25,9 ц/га), зібрано 10,9 тис.га кукурудзи на зерно та отримано валовий збір 26,2 тис. тонн при урожайності 29,0 ц/га. Соняшник зібрано на  площі 21,0 тис. га, середня урожайність 18,9 ц/га.

Станом на 01 грудня 2018 року за оперативною інформацією посіяно під урожай 2019 року озимих культур на площі 28,4 тис.га (117,1%), з них  озимої пшениці – 26,6 тис.га (115,6%); озимого ячменя — 1,77 тис.га (145,1%); озимого ріпаку – 5,8 тис.га (або 154,7%).

Станом на 01 січня 2019 року в сільгосппідприємствах району утримується наступна кількість поголів’я худоби та птиці:

ВРХ              – 170 голів,

у т. ч. корів          –  60 голів,

свиней          – 9840 голів,

овець                      – 3200 голів.

Попри всі економічні і фінансові труднощі в сільське господарство приходить сучасна високопродуктивна техніка. Поновлення машино-тракторного парку дає можливість виходу на якісно новий технологічний рівень сільськогосподарського виробництва.

Одним із напрямків розвитку рослинництва є збільшення терміну оренди, з урахуванням інтересів орендодавця, земельної частки (паю), що сприяє раціональному використанню та збереженню ресурсного потенціалу. Так, в районі 45,1% договорів оренди укладені на строк більше 10 років, 54,9% — на строк 8-10 років.

За відсотком орендної ставки розподіляються таким чином: 56% договорів – 3% орендної ставки, 23% — 6-7% орендної стави, 8% — більш ніж 7% орендної ставки.

Починаючи з 2016 року відділ агропромислового розвитку райдержадміністрації проводив роботу з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для учасників АТО. За кошти обласного бюджету у 2016 році виготовлено 69 проектів землеустрою, у 2017 році –  98 проектів, у 2018 – 86, всього 253 проекти.

В Павлоградському районі в галузі промисловості працюють два підприємства, а саме: ТОВ „Макколі“, ПП Текстра – Віта“. Згідно із Законом України „Про державну статистику“, інформація по виробничій діяльності  даних підприємств  є конфіденційною.

В сфері обслуговування населення станом  на  01 січня  2019  року  на території Павлоградського району функціонує 116 магазинів, з них 102 проводять торгівлю продовольчими товарами  з частковим продажем промислових та господарських товарів, 14 займаються продажем господарської та непродовольчої групи товарів. Функціонує 16 підприємств ресторанного господарства, 26 об’єктів побутового обслуговування населення. Загалом на підприємствах торгівлі району працюють                       238 продавців. Деякі приватні підприємці самі виконують роботу продавців. Загальна торговельна площа магазинів складає 7218 кв. м.

Також у районі працюють 11 автозаправочних станцій, 7 аптек. Мешканці  району обслуговуються трьома автоперевізниками.

Оборот роздрібної торгівлі склав 26,6 млн.грн, що в порівняних цінах складає 124,3% до минулорічного показника. Обсяг реалізованих послуг значно збільшився: з початку року він склав 97004,7 млн.грн., що більше в  11 разів від показників відповідного періоду минулого року.

За даними головного управління статистики у Дніпропетровській області середньомісячна заробітна плата на одного штатного працівника по району за ІІІ квартал 2018 року склала 14220 грн., у порівнянні до початку року заробітна плата збільшилась на 28,7 %.

За оперативними даними заборгованість із виплати заробітної плати станом на 01.01.2019 року відсутня.

Бюджет Павлоградського району складається з 1 сільського – Богуславської сільської ради та районного бюджету.

Надходження за 2018 рік з урахуванням трансфертів загального та спеціального фонду бюджету району склали 160 366,3 тис.грн. при плані 158 975,0 тис.грн. що становить 100,9% до плану звітного періоду.

Виконання доходної частини загального фонду бюджету району без врахування трансфертів склало 18000,0 тис.грн. що становить 109,6% до планових показників місцевих органів влади, визначених на плановий період (план 16426,2 тис.грн.), в порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на 2663,2 тис.грн. або 17,4 %.

Податок та збір на доходи фізичних осіб  району виконано в сумі           5186,6 тис.грн. при плані 3 960,0 тис.грн. що становить 131,0% до плану звітного періоду, в порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на 1359,1 тис.грн. або на 35,5%, за рахунок підвищення розміру мінімальної заробітної плати — 3723 грн. та збільшення розміру орендної плати з оренди земельних паїв.

Заборгованість по соціально захищених видатках станом на 01.01.2019 відсутня.

З державного бюджету за 2018 рік одержано субвенцій на здійснення місцевим бюджетом програм соціального захисту населення в сумі            80338,6 тис.грн, або 99,6% до уточненого плану за звітний період             (80623,6  тис.грн)  та 52,5 % загального  обсягу видатків за 2018 рік.

Протягом 2018 року всі показники районного бюджету, з метою недопущення безпідставного накопичення залишків коштів на рахунках розпорядників, скорочення та недопущення утворення кредиторської (дебіторської) заборгованості, фінансувались своєчасно, згідно пропозицій на фінансування, поданими головними розпорядниками коштів.

На 2019 рік зведений бюджет Павлоградського району запланований по доходах в сумі 116897,2 тис.грн., в тому числі по загальному фонду – 115660,9 тис.грн., по спеціальному фонду – 1236,3 тис.грн. Власні надходження без врахування трансфертів становлять 19234,6 тис.грн., в тому числі по загальному фонду – 17998,3 тис.грн., по спеціальному фонду – 1236,3 тис.грн.

Видатки зведеного бюджету заплановано в сумі 117300,2 тис.грн.,               в тому числі по загальному фонду – 110654,2 тис.грн., по спеціальному фонду – 6646,0 тис.грн.

Відділом освіти, культури, молоді, спорту та туризму райдержадміністрації, загальноосвітніми та дошкільними навчальними закладами здійснювалась робота з виконання  основних завдань, поставлених перед освітянською галуззю.

Забезпечено функціонування 11 загальноосвітніх навчальних закладів, 3 НВК та 16 дошкільних навчальних закладів. Кількість учнів у загальноосвітніх школах складає 2519, дитячі садки відвідує 755 дітей. Індивідуальним навчанням охоплено 17 учнів, інклюзивним – 14 учнів. Профільну освіту здобувають 156 учнів 10-11-х класів. Навчально-виховний процес в закладах освіти здійснює 313 педагогічних працівників.

Пріоритетним напрямком роботи в цій сфері залишається створення сучасних комфортних умов для здобуття шкільної та дошкільної освіти.

Протягом 2018 року в школах Павлоградського району забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 1567 учнів 1-4 класів, дітей пільгових категорій та дітей, які перебувають на повному державному утриманні                в Межиріцькому НВК, вартість якого складала від 15,0 грн. до 29,0 грн.

З метою забезпечення доступу до якісної освіти здійснювався підвіз                 899 школярів та дітей дошкільного віку до місць навчання та в зворотному напрямку, виконувалися заходи по забезпеченню автотранспортних одиниць паливно-мастильними матеріалами та необхідними запчастинами.

Для забезпечення якісного навчально-виховного процесу проводилась  планомірна, системна курсова перепідготовка педагогів району. З початку року для 254 педпрацівників організовано підвищення фахового рівня на курсах і тренінгах на базі Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

В системі позашкільної освіти працює 89 гуртків художньо-естетичного, туристичного, хореографічного, вокального, екологічного та інших напрямків, в яких навчається 1729 учнів. Вихованці гуртків приймають активну участь в обласних, всеукраїнських та міжнародних конкурсах, перемагають у них та займають призові місця.

 Медичну допомогу населенню надають: КЗ „Павлоградська центральна районна лікарня” ДОР” (на 130 ліжок); КЗ „Павлоградський районний центр первинної медико-санітарної допомоги” Богданівської сільської ради Дніпропетровської області”, в структуру якого входять 6 амбулаторій загальної практики — сімейної медицини, 6 фельдшерських пунктів,                    2 фельдшерсько-акушерських пунктів та 5 медичних пунктів тимчасового базування; КНП „Центр первинної медико-санітарної допомоги” Вербківської сільської ради, в структуру якого входять 2 амбулаторії загальної практики сімейної медицини, 2 фельдшерсько-акушерських пункти,  5 фельдшерських пунктів.

В центрах первинної медико-санітарної допомоги Богданівської та Вербківської сільських рад кількість штатних одиниць станом на 01.01.2019р. становила 186 посад. Підвищили свою кваліфікацію 4 лікаря та 19 осіб середнього медичного персоналу.

Пріоритетним напрямком закладів охорони здоров’я є поліпшення здоров’я громадян шляхом створення умов для забезпечення  доступності кваліфікаційної допомоги кожному громадянину.

У звітному періоді працювало 35 ліжок денного стаціонару.

В 2018 році районні програми не фінансувалися, але видатки проводилися за напрямками в межах виділених коштів на утримання установ.

На протидію розповсюдженню інфекційних та соціально-небезпечних хвороб було використано коштів в сумі 218,796 тис.грн. (забезпечено продуктовими наборами хворих на туберкульоз, забезпечено роботу пересувного флюорографа, здійснювалось придбання туберкуліну та проведення туберкулінодігностики дітям).

На протидію ВІЛ-інфекції/СНІДУ використано коштів в сумі   2,2 тис.грн. (забезпечено молочними сумішами ВІЛ-інфіковану дитину).

З метою покращення матеріально-технічної бази за рахунок коштів  об’єднаних територіальних громад районним центром первинної медико-санітарної допомоги було закуплено мікроскоп, кардіограф, холодильники, пульсаксиметр, центрифуга, кушетки, електронні ваги, принтер, столи сповивальні, водонагрівачі, ростоміри, дитячі електронні ваги на загальну суму 124,9 тис.грн.

Для Вербківського Центру ПМСД було закуплено кардіограф на суму 58,0 тис.грн., також був відремонтований гематологічний аналізатор для лабораторії Вербківської амбулаторії на суму 30,0 тис.грн.

На проведення поточних, капітальних ремонтів та реконструкцій амбулаторій та ФАПів районного центру було використано 319,1 тис.грн.

На придбання медикаментів для надання невідкладної допомоги було виділено 307,9 тис.грн.     На надання паліативної допомоги онкохворим було використано 128,8 тис.грн.

Забезпечено виконання державної програми „Доступні ліки”, на яку було використано коштів 691,5 тис.грн. (виписано 13954 рецептів для хворих на серцево – судинні захворювання, на цукровий діабет та бронхіальну астму). Кількість осіб, які отримали лікарські засоби в межах програми 5124 осіб – 26% населення, яке обслуговує КЗ „Павлоградський районний центр первинної медико-санітарної допомоги” Богданівської сільської ради.

За 2018 рік на КЗ „Павлоградська центральна районна лікарня” ДОР” було виділено — 28039413,33 грн. (в порівнянні з 2017 роком – 30094083,00 грн.),         в т.ч.:

— на заробітну плату та нарахування на заробітну плату – 21671555,35 грн.;

— на придбання паливно-мастильних матеріалів, миючих засобів, канцтоварів, запчастини до автомобілів, будівельні матеріали та інше – 577105,00 грн.;

— на медикаменти – 853200,00 грн.;

— на харчування – 624160,00 грн.

 

В 2018 році управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації забезпечено своєчасне фінансування державних програм на суму 81 млн.грн., районних програм на суму 1 437,3 тис.грн.  (в тому числі обласний бюджет 235,0 тис.грн.).

В 2018 році:

— державну соціальну допомогу отримали 2725 осіб на загальну суму           32,3 млн.грн., (в 2017 році – 3524 особи на суму 33,1 млн.грн.) серед яких особи з інвалідністю з дитинства та діти з інвалідністю, діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування;

— 2315 сімей отримали субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та придбання твердого палива і скрапленого газу на загальну суму 24259,7 тис.грн. (в 2017 році – 3865 сімей на               43396,8 тис.грн.);

— профінансовано пільг на оплату житлово-комунальних послуг, твердого палива, скрапленого газу  та інших пільг, передбачених чинним законодавством, на загальну суму 3955,0 тис.грн. (в 2017 році –    3377,1 тис.грн.);

  • особам з інвалідністю та громадянам інших категорій видано направлення на виготовлення 185 одиниць технічних та інших засобів реабілітації (протези верхніх та нижніх кінцівок, молочних залоз, бандажі, ортопедичне взуття, засоби для пересування, палиці, милиці, меблі);
  • відшкодовано підприємствам за поставлені технічні засоби реабілітації 637,2 тис.грн.;

— на обліку перебуває 435 осіб, переміщених з районів проведення антитерористичної операції, отримує адресну допомогу для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг                     81 сім’я (в 2017 році – 84 сім’ї);

— відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016  № 719 “Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів    їх сімей” дружина загиблого учасника антитерористичної операції за рахунок коштів державного бюджету отримала грошову компенсацію за належне для отримання жиле приміщення в розмірі 824 388 грн.

В 2018 році на виконання заходів програми „Соціальний захист та підтримка найменш захищених та малозабезпечених громадян Павлоградського району” на 2015-2019 роки” затверджено кошторисні видатки на загальну суму 1447,3 тис.грн. (з них – 235,0 тис.грн. – субвенція обласного бюджету). На виконання Програми об’єднаними територіальними громадами в 2018 році виділено кошти в наступному обсязі:

Богданівською ОТГ- 416,7 тис.грн.

Вербківською ОТГ- 199,8 тис.грн.

Межиріцькою ОТГ- 56,4 тис.грн.

Троїцькою ОТГ – 339,7 тис.грн.

Богуславською сільською радою – 187,8 тис.грн.

Протягом 2018 року за рахунок програми:

— виплачено матеріальну допомогу за зверненням з приводу скрутного становища 315 сім’ям району на загальну суму 247,9 тис.грн. (в середньому                    787 грн. на сім’ю);

— забезпечено санаторно-курортним лікуванням 24 особи на загальну суму 177,3 тис.грн.;

— відповідно до розподілу субвенції з обласного бюджету на соціальний захист населення у 2018 році затверджено на надання матеріальної допомоги мешканцям району за зверненням до депутатів обласної ради – 235,0 тис.грн.,  профінансовано та використано 235,0 тис.грн. (надано матеріальну допомогу 126 громадянам);

— нараховані і виплачені компенсації 72 фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які нездатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги на суму 150,4 тис.грн.;

Управління соціального захисту населення Павлоградської райдержадміністрації здійснює компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян підприємствам-автоперевізникам за рахунок коштів місцевих бюджетів у межах затверджених на відповідний рік обсягів кошторисних призначень.

На перевезення пільгової категорії громадян у 2018 році виділено  438,1 тис.грн.

 Діяльність стосовно дітей, сім’ї та молоді

Головною метою діяльності центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді є проведення соціальної роботи, поліпшення або відновлення якості життєдіяльності, захист конституційних прав, свобод і законних інтересів, сприяння задоволенню соціальних потреб сімей, дітей та молоді.

Захист житлових прав дітей – одне із важливих питань у діяльності органів опіки та піклування. З метою збереження житла та майна за дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування рішеннями виконавчих комітетів сільських рад закріплюються та зберігаються право на проживання за місцем реєстрації за дітьми даної пільгової категорії.

В створених об’єднаних територіальних громадах соціальну роботу здійснюють спеціалісти та інспектори із соціальної роботи, які пройшли навчання в обласному тренінговому центрі.

Протягом 12 місяців 2018 року від суб’єктів соціальної роботи до центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та відділів ОТГ надійшло 395 повідомлень про 395 сімей та осіб. Фахівцем районного центру, інспекторами, спеціалістами із соціальної роботи Богданівської, Вербківської, Троїцької, Межиріцької ОТГ здійснено 100% соціальне інспектування цих сімей, із них 49 сімей/124 дитини — взято на облік сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах.

Сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах перебувало на обліку в Богуславській сільській раді 9 сімей/21 дитина, із них 4 сім’ї були охоплені соціальним супроводом. З обліку сімей СЖО було знято 9 сімей. З них: з позитивним результатом – 8 сімей, у зв’язку зі зміною місця проживання – 1 сім’я. Загалом на території сільської ради соціальними послугами було охоплено 27 сімей, в яких виховуються 48 дітей. З них —              5 сімей отримали послугу соціального супроводу, 22 сім’ї – соціальну послугу консультування.

З метою соціального захисту військовослужбовців, які брали участь в антитерористичних операціях та членів їх сімей, спеціалістами центру та управління соціального захисту населення було вивчено потреби та складено картки соціально-побутових потреб 19 демобілізованих, їм були надані соціальні послуги.

З метою перевірки цільового використання державної допомоги при народженні дитини центром було здійснено відвідування 30 сімей, складено акти перевірки.

Протягом року до спеціалістів ОТГ звернулися 4 умовно-засуджені особи, їм надавалися соціальної профілактичні та реабілітаційні послуги.

Всього на території Павлоградського району соціальними послугами було охоплено 365 сімей, в яких виховуються 611 дітей, в тому числі  і прийомні сім’ї.

Одним із пріоритетних напрямів роботи центру СССДМ є здійснення соціального супроводу прийомних сімей, пошуку патронатних вихователів та популяризація сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

На наданий час в районі функціонує 6 прийомних сімей, в яких виховуються 11 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

В ході здійснення соціального супроводження  вирішувалися поточні проблеми сімей та питання щодо виховання, оздоровлення, налагодження контактів з біологічними родичами прийомних дітей, адаптації прийомних дітей.

У порівнянні з 2017 роки, у 2018 роки значно зросла кількість клієнтів, які отримували соціальні послуги та зменшилася кількість сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах. У 2018 році до центру звернулася 1 особа з питань створення та функціонування прийомної сім’ї.

В ході тісної співпраці центру із сільськими радами питання щодо здійснення соціальної роботи вирішуються в робочому порядку, з додержанням етичних норм.

Але, у 2018 році жодна громада не виділила кошти на утримання районного центру СССДМ.

У 2019 році центром планується здійснювати шляхом виїздів в ОТГ методичну допомогу працівникам, які займаються наданням соціальних послуг сім’ям та дітям.

Відповідно до програми „Поводження з твердими побутовими відходами по Павлоградському району на 2016-2018 роки“ отримано  інформаційно-консультативні послуги — рецензію на проект “Детальний план частини території Богуславської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області щодо розміщення полігону твердих побутових відходів”,  на що було виділено 15,0 тис.грн. В рамках проведення заходів з озеленення та благоустрою населених пунктів Павлоградського району, починаючи з березня поточного року, виконано значний обсяг робіт: упорядковано 174,7 га територій парків, скверів, алей, прибудинкових територій; прибрано від сміття 223,7 км узбіч доріг; висаджено 760 дерев та            650 кущів.

З метою стабілізації стану безпеки праці на виробництві, сприянню зниження рівня виробничого травматизму у сфері охорони праці протягом 2018 року проведено:

— 4 засідання координаційної ради з питань безпечної життєдіяльності населення;

— проводиться аналіз випадків виробничого та побутового травматизму які стались з мешканцями району;

— направлено листи керівникам підприємств, установ, організацій району щодо забезпечення соціального захисту найманих працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці, проведення атестації робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці;

— здійснено публікації 3 статей на шпальтах газети «Рідний край» та на веб-сайті Павлоградської райдержадміністрації;

—  у квітні місяці проведено «Тиждень охорони праці».

 Обсяг капітальних вкладень у 2018 році за рахунок усіх джерел фінансування склав 99650,66 тис. грн. (з них 14195,14 тис. грн. держ. бюджет, 19026,6 тис. грн. обл. бюджет, 64885,92 тис грн. місц. бюджет, 1543,0 тис. грн. – кошти партнерів), що на 32,8% більше в порівнянні з 2017 роком.

В рамках реалізації Цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту протягом 2018 року проведено 58 районних спортивних змагань, в яких прийняло участь 4236 чоловік.

549 спортсменів району прийняли участь у 54 обласних спортивних змаганнях, у т.ч. у 13-ти номінаціях (79 учасників) обласних сільських спортивних іграх.

На виконання заходів Програми у 2018 році виділено і освоєно        30878 грн., у т.ч.: субвенція Богданівської сільської ради – 15009 грн., Богуславської сільської ради – 7000 грн., Троїцької сільської ради – 8869 грн.

В рамках Цільової соціальної програми реалізації державної сімейної та молодіжної політики у Павлоградському районі на 2013-2021 роки проведено 5 районних заходів за участю активної молоді району, виділено           і освоєно 900 грн.

Успішно проведена оздоровча кампанія, оздоровлено 1000 дітей. На відпочинок та оздоровлення дітей у пришкільних таборах використано      549,1 тис.грн. з місцевого бюджету.

Щодо виконання реформи децентралізації влади в частині добровільного об’єднання територіальних громад

Реформа децентралізації дає можливість територіальним громадам розвиватися. Павлоградський район – не виключення. На території району створено чотири об’єднані громади – Богданівська, Вербківська, Троїцька та Межиріцька. На місця передали більше повноважень і фінансових ресурсів – втілюємо проекти, про які колись тільки мріяли. Кожен з них має як економічний, так і соціальний ефект.

Об’єднаним територіальним громадам постійно надається консультативна допомога щодо формування бюджету, стабільної роботи навчальних та медичних закладів, прийому бюджетних установ і їх майна з районної комунальної власності.

З 2015 року у Павлоградському районі втілили 114 проектів. Плани на наступну „трирічку” не менш амбіційні. Серед ініціатив – реконструкція шкіл і медзакладів, будівництво культурно-спортивного центру, оновлення сільського стадіону, капремонт автодоріг, розчищення річки, будівництво водоводу.

Заходи щодо розбудови громадянського суспільства та розвитку інформаційного простору 

Протягом звітного періоду систематично вживались заходи із забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення. Особисті прийоми громадян керівництва в райдержадміністрації, виїзні прийоми із залученням фахівців, зустрічі в громадах, в трудових колективах, засідання постійно діючої районної комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких обговорювались питання, які турбують мешканців району.

У 2018 році до райдержадміністрації надійшло 136 звернень, в т.ч.  108 — на особистих прийомах громадян голови та заступників голови райдержадміністрації, 121 звернення надійшло з контакт-центру гаряча лінія голови облдержадміністрації.

Протягом 2018 року райдержадміністрація спільно з органами місцевого самоврядування проводили заходи щодо об’єднання громадськості навколо спільних історичних, культурних, державницьких цінностей та розв’язання актуальних соціально-економічних проблем. З цією метою забезпечено проведення заходів  із відзначення державних свят і пам’ятних дат, залучення для цього широких верств населення, громадських організацій різного спрямування  та релігійних конфесій.

Особлива увага приділялася й безпосередній взаємодії з інститутами громадянського суспільства у процесі реалізації спільних проектів і програм, спрямованих на вирішення проблемних питань у різних сферах життєдіяльності району. З метою забезпечення прозорості діяльності органів виконавчої влади, співпраці між райдержадміністрацією та громадськістю проведено 4 засідання Громадської ради, на яких було обговорено понад             12 питань на актуальні теми (оформлення документації з виділення земельних ділянок учасникам АТО  і членам їх сімей та отримання коштів на ці роботи, деякі питання удосконалення управління в сфері використання та охорони земель сільськогосподарського призначення державної власності та розпорядження ними, соціальний захист найбільш вразливих верств населення, учасників антитерористичної операції та членів їх сімей, порядок отримання субсидій малозабезпеченими верствами населення, посилення інформаційної та ідеологічної роботи, спрямованої на роз’яснення громадськості важливості збереження незалежності, цілісності та суверенітету Української держави, патріотичне виховання молоді, формування позитивного іміджу Збройних Сил України, реформа охорони здоров’я, розвиток освіти в районі в умовах Євроінтеграції, робота комунальних закладів, установ, організацій району та взаємодія їх з об’єднаними територіальними громадами, тощо).

 

З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян на отримання інформації та свободу слова у 2018 році реалізовано комплекс заходів в рамках регіональних програм „Висвітлення діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування району на період 2015 — 2020 років”,  „Фінансова підтримка регіональної газети „Рідний край “. На реалізацію заходів Програм місцевого бюджету було виділено 20,0 тис.грн.

У 2018 році здійснювалося інформаційне супроводження  офіційного веб-сайту Павлоградської райдержадміністрації, своєчасно оновлювалися всі його рубрики. Постійно здійснюється моніторинг чинного законодавства з метою виявлення змін та попередження допущення порушень законодавства.

Протягом проведення антитерористичної операції на сході України керівники фермерських господарств, працівники райдержадміністрації, медичні працівники та освітяни, жителі району приймали участь у зборі необхідної кількості продуктів харчування, теплих речей, предметів першої необхідності та відправили військовим в зону АТО. Постійно проводиться ремонт та профілактика техніки.

Згідно з Законом України „Про адміністративні послуги” в районі функціонує Центр надання адміністративних послуг та надається 105 видів адміністративних послуг. Протягом звітного періоду фактично надавались  49 видів адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації громадських формувань, земельних відносин, містобудування та містобудівної діяльності, адміністративні послуги та послуги  з питань декларування.

Протягом 2018 року через Центр надано всього 6508 послуг, проведено 6520 консультацій стосовно видачі, оформлення документів для отримання адміністративної послуги.

Це переважно послуги управління Держгеокадастру, відділу містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту райдержадміністрації, районного сектору державної міграційної служби та відділу державної реєстрації  райдержадміністрації.

Активізовано інформаційну роботу: систематично оновлюється стенд центру з актуальною інформацією щодо отримання адміністративних послуг, зразки заяв та сайт Центру надання адміністративних послуг Павлоградської райдержадміністрації.

 

 

 

 

 

 

 

 

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Центральна, 98, каб.201, тел: (0563) 26-96-04

baner
baner
baner
baner