Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

Впродовж січня — серпня 2018 року до органів ДФС Дніпропетровської області надійшло 505 письмових звернень громадян, що на 116 звернень більше, ніж за відповідний період 2017 року, з них: 494 заяви, 7 скарг та 4 пропозиції (зауваження).

Загальна тематика письмових звернень:

контрольно-перевірочна робота;

консультації з питань податкового законодавства;

інформування про ухилення від сплати податків;

загальнодержавні податки;

єдиний соціальний внесок;

місцеві податки.

Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення керівництвом ГУ ДФС, Дніпропетровської митниці ДФС та підпорядкованих ДПІ було проведено 31 особистий прийом. Основні питання, що порушуються громадянами під час особистого прийому:

митне оформлення (ввезення, вивезення) товарів та транспортних засобів, відмова у митному оформленні;

пільги щодо сплати податків, зборів (обов’язкових платежів);

митні платежі.

Усім заявникам надані своєчасні та кваліфіковані відповіді.

 

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Цунтральна, 98, каб.201, тел: (0563) 20-63-32

baner
baner
baner
baner