baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

Впродовж січня — березня 2018 року до органів ДФС Дніпропетровської області надійшло 174 письмових звернень громадян, що на 26 більше, ніж за відповідний період 2017 року, з них: 173 заяви та 1 скарга. Тематика письмових звернень в більшості стосувалася наступних питань: контрольно-перевірочної роботи (63), консультації з питань податкового законодавства (47), інформування про ухилення від сплати податків (12), загальнодержавні податки (11), єдиного соціального внеску (4), місцеві податки (5), тощо.

Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення керівництвом ГУ ДФС та підпорядкованих ДПІ було проведено 16 особистих прийомів. Звернень від громадян не надходило.

 

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Центральна, 98, каб.201, тел: (0563) 26-96-04

baner
baner
baner
baner