baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

30 травня 2012 року проведено засідання колегії райдержадміністрації за участю керівників управлінь, відділів райдержадміністрації та районної ради; керівників підприємств, установ та організацій району; керівників територіальних органів; представників правоохоронних та контролюючих органів району; сільськіч голови; представників засобів масової інформації.
Розглядались наступні питання:
1. Про підсумки проходження опалювального сезону 2011/2012 року та заходи щодо підготовки об’єктів соціально-культурної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2012/2013 року.
Доповідач:
Гриценко Тетяна Володимирівна – начальник управління економіки райдержадміністрації
Опалювальний сезон 2011-2012 років закінчився згідно графіку 15 квітня поточного року. Велика, клопітка праця, проведена районним відділом освіти, Павлоградським центром первинної санітарної медичної допомоги, сільськими головами, керівниками шкіл, дитячих садків, закладів культури, охорони здоров’я, всіма, хто мав причетність до підготовки опалювального сезону минулої зими, не пройшла даремно. Майже всі заклади соціальної сфери працювали безперебійно. Проблеми, які з’являлися впродовж зими, вирішувались оперативно.
Всього до опалювального сезону 2011-2012 років було підготовлено 24 котельні закладів соціальної сфери району. Проведена підготовка 16 шкільних та 2 позашкільних закладів, 14 дитячих садків, 32 медичних закладів, 28 закладів культури.
Для якісної підготовки до опалювального сезону 2011-2012 років комісією райдержадміністрації було обстежено заклади соціальної сфери району, визначені першочергові заходи.
Проаналізувавши підсумки роботи установ освіти в осінньо-зимовий період 2011-2012 навчального року, слід відзначити, що у закладах освіти своєчасно було виконано комплекс заходів, що дозволило провести весь обсяг робіт та організовано завершити опалювальний сезон.
Більшість керівників шкіл та дошкільних закладів проявили активність у підготовці, зуміли організувати батьківську громадськість, знайти підтримку керівників сільськогосподарських структур, спонсорів, залучити позабюджетні кошти до підготовки шкіл, дошкільних закладів до роботи в осінньо-зимовий період 2011-2012 років.
За рахунок бюджетних коштів було замінено та відремонтовано:
— мереж теплопостачання –330 м;
— мережі водопостачання –180 м;
— каналізаційні мережі –120 м;
— ремонт покрівель –420 м;
— замінено вікон – 270 шт.
Завершено будівництво котелень в Богуславській ЗШ І-ІІІ ступенів та Богуславській ЗШ І-ІІ ступенів, проведено налагоджувальні роботи автоматичного обладнання та газової безпеки.
Виконано роботи по заміру опору контурів заземлення, ізоляції ліній електропостачання, перевірку вентиляційних каналів та димоходів.
За рахунок бюджетних коштів пройшли переатестацію 28 операторів газових котелень, 4 працівника, відповідальних за газове господарство, 16 працівників, відповідальних за електрогосподарство.
16 чоловік керівного, службового та обслуговуючого персоналу пройшли навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму.
Виконано роботи по обслуговуванню блоків механічної фільтрації та установок зі зм’якшення води, заміни фільтруючого матеріалу, знезалізнення води на 15 фільтруючих установках закладів освіти.
Всього на підготовку закладів освіти до навчального року та осінньо-зимового періоду 2011-2012 навчального року витрачено більше 1 млн.грн., з них близько 511,0 тис.грн. – з державного бюджету, 349 тис.грн. – з місцевого бюджету та 25 тис.грн. – позабюджетних коштів.
Опалювальний сезон 2011-2012 роках в Павлоградському районному центрі первинної медико-санітарної допомоги та в підпорядкованих закладах також пройшов без порушень.
Усі структурні підрозділи забезпечені теплом та вугіллям в повному обсязі.
Були проведені слідуючі види робіт:
— Булахівська АЗПСМ – проведена заміна глибинного насоса для водопостачання (витрачено – 1,5 тис.грн.);
— Межиріцька АЗПСМ –замінено 20м труб каналізаційних мереж на загальну суму 1,0 тис.грн. спонсорська допомога;
— Богданівська АЗПСМ – виконані ремонтні роботи кімнати для зберігання наркотичних засобів, а саме: покраска, побілка, зварювальні роботи, заміна замків, двері оббиті оцинковкою ( витрачено коштів на суму 2,0 тис.грн. спонсорська допомога );
— В’язівоцька АЗПСМ – виконані ремонтні роботи кімнати для зберігання наркотичних засобів (витрачено 1,0 тис.грн. спонсорські кошти).
Сільськими радами району також було проведено певний обсяг заходів для забезпечення тепла в амбулаторіях та фельдшерських пунктах.
На жаль, як і в попередні роки, страждає від браку коштів на підготовку до осінньо-зимового періоду культурна сфера. У минулому опалювальному сезоні саме з цієї причини із 37 закладів культури залишилось без тепла 9, а саме: Карабинівський, Булахівський, Привовчанський, Поперечненський, Новодачинський СБК; 3 бібліотеки: Булахівська, Карабинівська, Новоруська та Булахівський музей.
Минулої зими будинок культури Булахівської сільської ради опалювався електроприладами. На опалювальний період 2012-2013 років по даному об’єкту необхідно збільшити ліміти на використання електроенергії, оскільки температурний режим не відповідав санітарним нормам.
В 2011 році проведено ремонт клубу в с. Привовчанське, обсяг фінансування 20,655 тис. грн.(місцевий бюджет), виконано роботи по заміні вікон на металопластикові, а також косметичний ремонт приміщення.
Взагалі треба сказати про вкрай недостатнє фінансування навіть найнеобхідніших ремонтних робіт у закладах культури, не говорячи вже про зміцнення матеріальної бази.
Заготівля твердого палива по сільських радах в цілому проводиться згідно із графіком. Своєчасно були укладені відповідні договори на закупівлю вугілля та природного газу, в місцевих бюджетах закладено необхідний обсяг коштів.
За минулий опалювальний період сільськими радами було використано 327 тонн вугілля на загальну суму 285,3 тис.грн.
По закладам освіти використано 913 тонн вугілля на загальну суму 798,9 тис. грн..
По медичним закладам району використано 99,5 тонн вугілля на загальну суму 113,4 тис.грн.
Хочу звернути увагу голів сільських рад, керівників відділу освіти та центральної районної лікарні при виборі переможця уважно розглядати тендерні пропозиції і звертати увагу не тільки на ціну, але й на якісні характеристики вугілля, адже від цього залежить тепло в наших закладах.
Проведено значну роботу щодо осінньо – зимового утримання автодоріг району.
Так, за період з листопада 2011р. по березень 2012р. філією „Павлоградський „Райавтодор“ було витрачено 2,0 тис. тонн посипного матеріалу. В роботі постійно знаходилося 14 од. техніки, з них 5 – снігоприбиральної, 7 – посилальної, 2 – навантажувальної. Всього за сезон використано 11,5 тонн паливно – мастильних матеріалів на суму 88 тис. грн.
У сфері житлово-комунального господарства працює Богданівське житлово-комунальне підприємство, яке обслуговує 38 будинків (144 квартири) с. Богданівка. З них 144 квартири переведено на індивідуальне електроопалення, мешканці приватизованих квартир вирішують питання опалення власними силами. Богданівське ЖКГ надає послуги водопостачання із вуличних колонок та утримання житла та вивіз сміття.
За підсумками січня – квітня 2012 року стан розрахунків за спожитий природний газ складає 95,7% , в тому числі населення – 101,6%, за спожиту електроенергію – 88,95%, в тому числі населення – 72,49%, за житлово-комунальні послуги в середньому складає 73,3%, в тому числі: утримання будинків і споруд – 53%, централізоване водопостачання та водовідведення – 70%, вивезення побутових відходів – 97%.
Дорученням голови райдержадміністрації від 15 травня 2012 року № 46-д були затверджені заходи та створений штаб щодо підготовки об’єктів соціально-культурної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період 2012-2013 років.
Враховуючи недоліки, що мали місце в минулому осінньо-зимовому періоді, розроблено комплексний план підготовки навчальних установ, закладів охорони здоров’я, культури, дошкільних закладів до наступного опалювального сезону, в якому чітко спланована фінансова, технологічна та організаційна робота, що може гарантувати стале функціонування енергетичного господарства та закладів соціальної сфери району в зимовий період 2012-2013 років.
Планується реконструкція котельні профцентру Богуславської ЗШ І-ІІІ ступенів, в стадії розробки знаходиться проект реконструкції котельні Новодачинської ЗШ І-ІІІ ступенів – перевод опалення з твердого палива на електричне.
Заплановано ремонт опалювальної системи в Булахівській ЗШ І-ІІІ ступенів та профцентрі Богуславської ЗШ І-ІІІ ступенів, даху профцентру, ремонт котельні та реконструкцію системи теплозабезпечення Межиріцької ЗШ І-ІІІ ступенів № 1.
По лікарняним закладам планується:
— Межиріцька АЗПСМ –заміна мережі каналізаційних труб (100м);
— Троїцька АЗПСМ – ревізія системи теплопостачання;
— Богуславська АЗПСМ- заміна станції для постачання води в котельню та амбулаторію; виготовлення технічної документації по котельні та опосвідчення котла; навчання кочегарів; Богданівська АЗПСМ – заміна електропроводки;
-Булахівська АЗПСМ – виготовлення технічної документації по котельні та опосвідчення котлів; навчання операторів; придбання та встановлення манометрів на подавальному та зворотному трубопроводах котельні та встановлення зворотних клапанів на мережних насосах; встановлення сигналізатору газу;
— ФП сіл Нові Вербки, Морозівське – перехід на електроопалення;
— В’язівоцька АЗПСМ – встановлення манометрів на подавальному та зворотному трубопроводах, виготовлення технічної документації по котельні та опосвідчення котла, навчання кочегарів;
— Новодачинська АЗПМС –навчання кочегарів;
Але на жаль, є і проблеми, які пов’язані з функціонуванням закладів соціальної сфери району. На сьогодні проблемним питанням є виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію систем теплозабезпечення Привовчанської, Троїцької, В’язівоцької, Карабинівської, Межиріцької № 2 загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів та Кочерезького НВК, В’язівоцької лікарської амбулаторії.
Існують проблеми, які пов’язані з функціонуванням Карабинівського дитячого садка . Основною причиною виникаючих проблем є газові котли, які використовуються з 1986 року в дитячому садку „Барвінок“. Приміщення дитячого садка опалює два котли, один з яких вийшов з ладу і не працює, на другий котел подається велике газове навантаження для підтримки температурного режиму в приміщенні. На даний період котел, який працює не є енергозберігаючим та ефективним роботі. Було витрачено 16460 куб.м. газу на загальну суму 59906,46грн. На опалювальний період 2012-2013 років вкрай необхідно замінити котли в дитячому садку „Барвінок“. В такому стані котлів, дитячий садок не отримає дозвіл на початок опалювального сезону 2012-2013 років.
Також заплановано в усіх підрозділах, які опалюються вугіллям провести роботи по очищенню димоходів та топок від залишків золи та сажі.
По Павлоградському райтерцентру заплановано підготовити до нового опалювального періоду 2012-2013 років котельну, яка обслуговує центр, на що планується використати 3,0 тис.грн.(кошти закладу).
Але проблеми були і будуть, а нам необхідно прикласти максимум зусиль для їх вирішення при мінімальних матеріальних затратах.
Висновки та пропозиції:
1. Відділу освіти райдержадміністрації (Муштат), рекомендувати Павлоградському районному центру первинної медико-санітарної допомоги центральній районній лікарні (Смеловська), сільським головам:
— забезпечити виконання заходів щодо підготовки до опалювального сезону 2012-2013 років у повному обсязі та в визначені терміни;
— пріоритетом при впровадженні заходів з теплоенергетики вважати енергозберігаючі технології;
— щоп’ятниці, починаючи з 01 червня 2012року, надавати до управління економіки райдержадміністрації у письмовий формі звіт про хід виконання заходів з підготовки об’єктів соціального призначення до роботи в опалювальному сезоні 2012-2013 років.
2. Фінансовому управлінню райдержадміністрації (Біловол) провести аналіз наданих розпорядниками коштів кошторисів намічених до виконання робіт та підготувати пропозиції на розгляд сесії районної ради за підсумками роботи району в першому півріччі.
3. Управлінню економіки райдержадміністрації (Гриценко) проводити щомісячний контроль за виконанням заходів з підготовки до опалювального сезону, за підсумками інформувати голову райдержадміністрації.
4. Зобов’язати начальника управління економіки райдержадміністрації (Гриценко), завідувача відділом освіти райдержадміністрації (Муштат), відділ культури та туризму райдержадміністрації (Ломанова), рекомендувати Павлоградському районному центру первинної медико-санітарної допомоги (Смеловська), сільським головам активізувати роботу по виконанню заходів згідно з Програмою з енергозбереження в бюджетних організаціях району.
2. Звіт Новодачинського сільського голови про виконання виконкомом сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади.
Доповідач:

ШАТОХІНА
Галина Вікторівна-Новодачинський сільський голова
В своїй роботі виконком Новодачинської сільської ради керується Законом України

„ Про місцеве самоврядування в Україні „ . Відповідно до ст. 27-39 цього Закону виконком виконує власні та делеговані повноваження.

Повноваження виконавчих органів сільських рад згідно Закону України „ Про місцеве самоврядування в Україні”:

Ст. 27

Делеговані повноваження у сфері соціально-економічного і культурного розвитку , планування та обліку.

Щорічно на сесіях сільської ради розглядаються та затверджуються програми соціально-економічного і культурного розвитку сільської ради, які розробляються виконкомом сільської ради. Заслуховуються звіти про їх виконання.

Згідно статистичного обліку населення, яке проводить секретар виконкому , станом на 01.01.2012 року на території Новодачинської сільської ради проживає 1621 чол,

в т.ч. с.Нова Дача – 1249чол., с.Кохівка – 372чол.

ст.28

Делеговані повноваження в галузі бюджету, фінансів і цін.

Виконком постійно працює на надходженням платежів до місцевого бюджету , заслуховує це питання на своїх засіданнях , запрошує на них платників , що мають заборгованість по сплаті податків до бюджету.

Виконання плану доходів за 2011 рік становить :

По загальному фонду – 101%

По спеціальному фонду – 102%

Виконання плану видатків за 2011 рік складає:

По загальному фонду – 99,7%

По спеціальному фонду – 85,7%

Власні витрати сільської ради – 1360015,65 грн

З них захищені статті – 1290678,07 грн

Інші – 69337,57 грн

За 4 місяця 2012 року доходна частина бюджету виконується на 72%:

По загальному фонду – 72%

В т.ч. власні надходження – 163%

По спеціальному фонду – 72%.

В 2011 році розпочато реалізацію мікропроекту „ Енергозберігаючі заходи в селі Кохівка Павлоградського району ( капітальний ремонт ліхтарних ліній вуличного освітлення села Кохівка Павлоградського району )” при участі громади с.Кохівка у проекті ПРООН” Місцевий розвиток, орієнтований на громаду „. 98% ремонтних робіт виконано , дофінасування з обласного бюджету на суму 35000 грн дасть можливість завершити роботи проекту .

За рахунок інвестицій ВАТ „ Дніпропетровськгаз” на суму 160000 грн та внесків жителів вулиць Чапаєва,Чкалова,Пушкіна с.Нова Дача у розмірі 210000 грн проведено роботи по газифікації цих вулиць. Це, по суті , тільки початок газифікації с. Нова Дача – 1/7 проекту. Газифіковано 75 житлових будинків с. Нова Дача.

При підтримці районної ради є домовленість про інвестиції ПАТ

„ Дніпропетровськгаз” у будівництво 3 черги газопроводу с. Нова Дача.

В процесі організації цих робот виникає дуже багато труднощів , як організаційного , так і виробничого характеру.

ст.29

Делеговані повноваження щодо управління комунальною власністю

В комунальній власності сільської ради знаходиться : будівля сільської ради, три дитячих садка, Новодачинський будинок культури .

Хоча Новодачинська амбулаторія та ФП с. Кохівка не є власністю громади всі питання стосовно медицини знаходяться в колі зору виконкому сільської ради . Так за допомогою сільського голови, депутата районної ради Чебана В.В. відкрито аптечний кіоск . Відновлено роботу ФП с. Кохівка, який протягом 2011 року не функціонував через незабезпеченність кадрами.

Вирішуються питання додаткового забезпечення амбулаторії вугіллям.

Брак коштів в місцевому бюджеті дозволяє і то тільки при підтримці району , вирішувати виключно найбільш нагальні проблеми по цих закладах , пов”язані з забезпеченням необхідних умов їх життєдіяльності : опалення, водопостачання , каналізації.

Залишаються невирішеними питання ремонту даху, підлоги в ДНЗ № 1, заміна огорожі в ДНЗ № 1 та № 2 . Потрібні великі кошти на ремонт даху , будівництво опалення , капітальний ремонт приміщень СБК.

. В зв”язку з мізерністю суми податків власників транспортних засобів за минулий рік

не було можливості провести ремонт хоча б однієї з вулиць с.Нова Дача, Кохівка.

Залишок фінансів на 01.01.2012 рік на ремонт доріг по вулицям сіл складає 5490 грн.

В 2012 році заплановано на ремонт доріг : місцевий бюджет – 500 грн, субвенція з державного бюджету на будівництво , реконструкцію , ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності – 19387 грн. Надійшло – 7841 грн.

ст.30

Делеговані повноваження в галузі житлово-комунального господарства , побутового, торговельного обслуговування , громадського харчування , транспорту і зв”язку

На території сільської ради відсутнє житлово-комунальне господарство , тому виникають труднощі в підтримці санітарного стану села .

Населення сільської ради обслуговують 6 торговельних об”єктів : 2 магазина – ПП Чеснакова Т.М., 2 магазина- ПП Герасименко В.О., 2 торгівельних павільйона – ПП Тагієв Я.Р..

Послуги громадського транспорту надає ПП”Автоімідж”.

Виконавчий комітет періодично заслуховує на засіданні про стан надання послуг населенню та вживає заходів з метою покращення роботи установ.

ст.31

Делеговані повноваження в галузі будівництва

У виконкомі сільської ради відсутня оновлена містобудівна документація, що викликає великі труднощі при організації роботи по забудові населених пунктів та здійсненні контроля за дотриманням містобудівної документації.

Виготовлено схему планування території сільської ради.

Через відсутність коштів сільська рада не має змоги замовити всю необхідну містобудівну документацію.

З метою охорони пам”яток історії і культури паркових і природних заповідників здійснюється поточний ремонт двох пам”ятників воїнам-визволителям.

ст.32

Делеговані повноваження в сфері освіти , охорони здоров”я, культури , фізкультури і спорту

На території сільської ради діє Новодачинська середня школа , яка знаходиться на балансі районного відділу освіти , ДНЗ № 1 „Горобинушка „, ДНЗ № 2 „Струмочок „ , в яких працює три групи по 20 чоловік, в тому числі 1 група – це учні 1 класу школи, яких немає можливості утримувати на базі школи в зв”язку з відсутністю приміщень .Групи переповнені, існує черга на місця в цих закладах. Тому завершується робота по реконструкції будівлі Кохівської НСШ , яка була закрита у 2007 році , у ДНЗ „ Пролісок” , який зможе охопити обов”язковим дошкільним навчанням не тільки всіх дітей Новодачинської сільської ради , а й дітей , що проживають в с.Мар”ївка, Нова Русь ( до речі , деякі діти з цих сіл і зараз відвідують Новодачинський ДНЗ№1, № 2).. На даний час підписано договір пожертви з ДТЕК „Павлоградвугілля” на суму 390 тис грн для завершення реконструкції Кохівської НСШ .

Планується розпочати роботу ДНЗ „Пролісок” 1 вересня 2012 року.

Виконком сільської ради здійснює облік дітей дошкільного та шкільного віку. При виконкомі створена координаційна рада по профілактиці правопорушень серед неповнолітніх , яка проводить роботу щодо запобігання бездоглядності неповнолітніх та роботу з неблагополучними сім”ями.

На постійному контролі знаходяться:

Багатодітні сім”ї – 21 в них дітей 69 чол.

Неблагополучні сім” ї – 3, в них дітей – 7 чол.

Діти , позбавлені батьківського піклування – 1 чол.

Діти –інваліди – 9 чол.

Медичне обслуговування здійснюють Новодачинська лікарська амбулаторія та Кохівський фельдшерський пункт, роботу якого відновлено в 2012 році.

Створено ФСК”Суворова” , яким на громадських засадах керує вчитель фізкультури Новодачинської ЗШ Константінова О.А. . Команда приймає участь в усіх видах спортивних змагань : шахмати, шахи, футбол, риболовля та ін.

З-за браку коштів в бюджеті та заборону на збільшення штатів не вдається ввести в штат сільської ради посаду спорт інструктора хоча б на 0,5 ставки , а людина вже відмовляється працювати на голому ентузіазмі.

ст. 33

Делеговані повноваження у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища

Виконавчий комітет сільської ради здійснює контроль за додержанням земельного та природоохоронного законодавства , реєстрацію суб”єктів права власності на землю , видачу документів , що посвідчують право власності на землю.

Орендують земельні частки /паї/ :

ТОВ „Суворова” – 406 паїв , площа –1969,758 га

Ф/г”Сатиренко” – 159 паїв, площа –737,9392 га

Ф/г ім..І.ГКириленко – 102 пая, площа –488,462 га

Одноосібники – 251 чол, площа –1196,089 га

ст. 34

Делеговані повноваження у сфері соціального захисту населення

Для забезпечення здійснення передбачених законодавством заходів щодо поліпшення матеріально-побутових умов інвалідів, ветеранів війни та праці , багатодітних сімей, дітей-інвалідів , сиріт, людей похилого віку сесією сільської ради затверджено опікунську раду та раду ветеранів.

З підтримки районного управління праці та соціального захисту населення у 2011 році виділено одноразових матеріальних допомог жителям ради на суму 4000 грн .

За ініціативою громади села Кохівка для втілення проекту ПРООН по відновленню зовнішнього освітлення вулиць села Кохівка створено КСБО”Зорі майбутнього”

ст. 38

Делеговані повноваження щодо забезпечення законності, правопорядку охорони прав, свобод і законних інтересів громадян

При виконкомі сільської ради діє адмінкомісія , яка розглядає справи про адміністративні правопорушення..

Виконавчий комітет сільської ради тісно співпрацює з дільничним інспектором по профілактиці злочинності та правопорушень .

Для підтримки ініціативи громадян в реалізації планів по газифікації населення при виконкомі сільської ради створено орган самоорганізації населення „Вуличний комітет жителів вулиць Чапаєва,Чкалова,Пушкіна села Нова Дача Павлоградського району Дніпропетровської області”.

В порядку контролю пропонується наступне питання:

3. Питання щодо збереження пам’яток археології в Павлоградському районі.

Доповідач:

ЛОМАНОВА

Ірина Михайлівна-начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації

Станом на 01.05.2012 року в Павлоградському районі згідно з даними Дніпропетровського центру з охорони історико-культурних цінностей існує 455 пам’яток археології, що разом складають 1112 насипів. Збереження об’єктів культурної спадщини було і є актуальним питанням, яке постійно знаходиться на контролі у Павлоградській райдержадміністрації.

Кожен об’єкт культурної спадщини, який занесений до переліку пам’яток, повинен мати необхідну облікову документацію: охоронні договори та знаходитись на балансі. З метою вирішення цих питань на протязі періоду грудень 2011 року – квітень 2012 року вживались певні заходи.

Одним з важливих документів, що забезпечує збереження об’єкту культурної спадщини є охоронний договір, укладання якого передбачено ст.23 Закону України „Про охорону культурної спадщини“. Порядок укладання договорів затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2011року № 1768.

Відділ культури і туризму райдержадміністрації постійно веде діалог, надсилає листи, консультує, надає роз’яснення сільським головам з питань пам’яткоохоронної роботи. На засіданні координаційної ради з питань охорони об’єктів культурної спадщини (протокол від 8 грудня 2011 року) було прийнято рішення провести оргзаходи щодо встановлення місця розташування курганів та їх охоронних зон на місцевості за участю археолога Дніпропетровського центру з охорони історико-культурних цінностей. Було надано звернення від керівника агрофірми «Степове» до Дніпропетровського центру з охорони історико-культурних цінностей. Після проведеної роботи підписано додаток до охоронного договору директором агрофірми.

До переліку заходів належить значна робота з керівниками агропідприємств району, які обробляють землю. Під особистий підпис керівників агропідприємств надані листи-попередження щодо необхідності підписання додатків до охоронного договору на кургани. На нарадах голови райдержадміністрації (протоколи від 20 грудня 2011 р., 21 грудня 2011 р., 22 грудня 2011 р., 14 березня 2012 р., 15 березня 2012 р., 16 березня 2012 р.) з питань проведення весняно-польових робіт у 2012 році, на яких були присутні керівники агроформувань, працівниками відділу культури і туризму надана методична допомога у вирішенні питання надання послуг археолога, проведена робота щодо роз’яснення Закону України „Про охорону культурної спадщини“, а саме щодо неможливості розорення курганів.

В зв’язку з проведенням весняно-польових робіт та з метою дотримання вимог чинного законодавства по збереженню пам’яток археології були направлені листи сільським головам за підписом першого заступника голови райдержадміністрації Чорного І.М. з проханням письмово попередити землевласників та землекористувачів про наявність курганів на земельних ділянках, неможливість їх розорення та засівання, а також надати інформацію про кургани, які не розорюються в розрізі одноосібників та агропідприємств району. Листи надіслані 09.04.2012р., сільськими радами проведено роботу в цьому напрямку та отримано інформацію від таких сільських рад: Богуславської, Троїцької, В’язівоцької, Булахівської, Новодачинської, Привовчанської.

Приємно, коли є результати проведеної роботи, навіть, нехай це невеликі кроки.

З листом до Дніпропетровського центру з охорони історико культурних цінностей про надання археолога звернулись наступні сільгосппідрпиємства:

— «Агро КМР»;

— «Ельдорадо»;

— одноосібник Карабинівської сільської ради громадянин Круговий;

— «СФ Благодатная»;

— «Ландиш»;

— «Спартак»;

— «Граніт»;

— «Вінд».

Додатки підписали аграрії Кочережківської сільської ради, сільський голова підписав охоронні договори на кургани. Також Булахівський сільський голова підписав охоронні договори на кургани. Загалом на сьогодні підписано 90 охоронних договорів.

Висновки та пропозиції:

Роботи ще багато. І обов’язок кожної посадової особи, яка керується законами України „Про місцеве самоврядування“, „Про охорону культурної спадщини“ забезпечувати виконання законів. Адже кожен курган – це неповторна і унікальна могильна споруда, більшість з яких за віком сучасна єгипетським пірамідам. Ми отримали у спадок неповторний комплекс пам’яток, який репрезентує історію на протязі більш ніж чотирьох тисяч років і становить історичне надбання не тільки громад області, але входить до культурної скарбниці усього людства. Кожен курган-унікальна споруда в історичному та культурному плані, що несе в собі невідтворну інформацію про минуле людства та нашого краю.

Треба активізувати роботу щодо збереження пам’яток археології в Павлоградському районі – підписати сільським головам охоронні договори.

РІЗНЕ:

4. Про заходи щодо зниження заборгованості за послуги Богданівського житлово-комунального господарства.

Доповідач:

САДОВИЙ

Іван Іванович-Богданівський сільський голова

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Центральна, 98, каб.201, тел: (0563) 26-96-04

baner
baner
baner
baner