baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії “Б” – першого заступника голови Павлоградської районної державної адміністрації Дніпропетровської області

 

Загальні умови
Посадові обов’язки Забезпечує реалізацію на території району державної політики з питань економічного розвитку, бюджету та фінансів, податкової та регуляторної політики, торгівельно-побутового обслуговування, агропромислового комплексу, розвитку підприємництва, лісового та водного господарства.

Координує роботу центру надання адміністративних послуг.

Забезпечує організацію виконання районного бюджету, координує діяльність учасників бюджетного процесу.

Спрямовує, координує і контролює діяльність щодо впровадження соціальних стандартів і підвищення якості медичних послуг.

Сприяє діяльності та взаємодії районної державної адміністрації з прокуратурою району та районним судом.

Здійснює співпрацю із правоохоронними органами.

Забезпечує та контролює реалізацію державної політики у галузі житлово-комунального господарства, інфраструктури, містобудування та архітектури, охорони пам’яток архітектури.

Здійснює формування та виконання заходів щодо запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків, сприяння діяльності аварійно-рятувальних служб.

Сприяє реалізації державної політики у сфері розвитку агропромислового комплексу району та організації роботи.

Координує роботу з мобілізаційної підготовки та цивільної оборони.

Забезпечує формування та виконання заходів щодо реалізації державної політики у сфері земельного комплексу.

Умови оплати праці Посадовий оклад – 8100 грн.,

надбавка за ранг державного службовця, надбавка за вислугу років, премія (за наявності достатнього фонду оплати праці)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Безстрокове призначення на посаду
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;

Строк подання документів:

15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби (до 05 квітня
2017 року)

 

Дата, час і місце проведення конкурсу 10 – 12 квітня 2017 року, об 11.30 год. за адресою: 49004, м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 1

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Гуренова Олена Леонідівна, телефон для довідок: (056) 742-81-60, gurenova@adm.dp.gov.ua, щодня з 10.00 до 17.00, в п’ятницю з 10.00 до 16.00, обідня перерва з 13.00 до 13.45, крім вихідних

 

 

Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1 Освіта   вища, не нижче ступеня магістра
2 Досвід роботи Досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та  організацій незалежно від форм власності не менше одного року
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1 Освіта Технічна, державне управління
2 Знання законодавства 1) Конституція України;

2) Закон України “Про державну службу”;

3) Закон України “Про запобігання корупції”;

4) Закон України “Про доступ до публічної інформації”;

5) Закон України “Про місцеві державні адміністрації”;

6) Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні»;

7) Закон України “Про Державний бюджет України” на відповідний період;

8) Закон України “Про регулювання містобудівної діяльності”;

9) Закон України “Про військовий облік та військову службу”;

8) Земельний кодекс України;

9) Бюджетний кодекс України;

10) Кодекс законів про працю;

11) Акти Президента України та Кабінету Міністрів України що регулюють бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ, діяльність правоохоронних органів, питання економічного розвитку, агропромислового комплексу, розвитку підприємництва, містобудівної діяльності, військової служби,  мобілізаційної підготовки.

3 Професійні чи технічні знання Основи державного управління, технології адміністративної роботи, системи державних органів і органів місцевого самоврядування, внутрішня організація їх діяльності.

Основи економіки, аналізу державної політики, соціально-економічного прогнозування та планування, державних фінансів.

Сучасні методи управління персоналом та організацією.

4 Спеціальний досвід роботи Досвід роботи на керівних посадах державної служби або досвід служби в органах місцевого самоврядування, інших сферах управління державного або приватного сектору.
5 Знання сучасних інформаційних технологій Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office Word; навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет; знання сучасних технологій з електронного урядування.
6 Лідерство 1) ведення ділових переговорів;

2) вміння обґрунтувати власну позицію;

3) досягнення керівних результатів.

7 Прийняття ефективних рішень 1) вміння вирішувати комплексні завдання;

2) вміння працювати з великими масивами інформації;

3) вміння працювати при багатозадачності;

4) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.

8 Комунікації та взаємодія 1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;

2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

3) відкритість.

9 Впровадження змін 1) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них.
10 Управління організацією роботи та персоналом 1) організація і контроль роботи;

2) вміння працювати в команді та керувати командою;

3) мотивування;

4) оцінка і розвиток підлеглих;

5) вміння розв’язання конфліктів.

11 Особистісні компетенції 1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

4) незалежність та ініціативність.

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                              С.В. ДЕНИСОВА

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Центральна, 98, каб.201, тел: (0563) 20-63-32

baner
baner
baner
baner