Відповідно до Закону України „Про місцеві державні адміністрації” районна державна адміністрація в межах своїх повноважень здійснює виконавчу владу на території району та  реалізує повноваження, делеговані їй районною радою, серед яких найважливішими є виконання програм соціально-економічного розвитку, наповнення бюджетів, соціального захисту населення, охорони здоров’я, освіти, культури та туризму, спорту та інших, передбачених статтею 44 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”.

Враховуючи те, що спектр повноважень райдержадміністрації досить широкий і розуміючи високий рівень відповідальності за ефективність їх реалізації, посадовими особами районної державної адміністрації послідовно і наполегливо здійснювались заходи, спрямовані на забезпечення дієвого і результативного функціонування структурних підрозділів райдержадміністрації, їх тісної співпраці з сільськими радами, територіальними органами центральних органів виконавчої влади та іншими суб’єктами діяльності, що зареєстровані на території району і беруть безпосередню участь у процесах практичного втілення в життя територіальних громад вимог сьогодення.

Спільна робота структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів сільських рад, районних організацій та установ спрямована на забезпечення досягнення показників програми економічного і соціального розвитку району, ефективного використання природних, трудових і фінансових ресурсів.

Аналіз офіційних даних свідчить, що в цілому у соціально-економічному становищі району продовжують переважати тенденції, які склалися у минулому році.

Усього на реалізацію пріоритетів і завдань цільових районних програм за 2016 рік освоєно з бюджетів всіх  рівнів 13,4 млн.грн., що на 40% більше ніж в 2015 році.

 

РОЗВИТОК РЕАЛЬНОГО СЕКТОРУ

Пріоритетним напрямком розвитку району є сільське господарство.    Обсяг виробництва валової продукції сільського господарства за 2016 рік збільшився на 3,3% проти показника 2015 року і становив  487407,0  тис.грн.,  в рослинництві – 432844,5 грн. (104,1%), в тваринництві – 54562,5 тис.грн. (80,5%).

Розрахунки за оренду земельних та майнових паїв проведені в повному обсязі.

Заборгованість по заробітній платі по активно діючим сільськогосподарським  підприємствам відсутня.

 

Промисловість

На території району діють чотири промислових підприємства: ТОВ „Маколі“, ПП „Текстра-Віта“, ТОВ „Генеша Союз Продукт“ та ТОВ „ЦЗФ“ Павлоградська“. Згідно з Законом України „Про державну статистику“, інформація щодо обсягів виробництва промислової продукції – конфіденційна.

 

В сфері обслуговування населення в районі працюють 123 магазини,               7 підприємств громадського харчування, 26 підприємств побуту, 7 аптек,                  11 заправочних станцій.

Оборот роздрібної торгівлі за січень-вересень 2016 року склав            132,9 млн. грн., що в порівняних цінах складає 97,5% до відповідного періоду минулого року.

Обсяг реалізованих послуг за 9 місяців 2016 року — 4,3 млн.грн., що на рівні показників 2015 року. За цей період реалізовано платних послуг населенню на суму 289,3 тис.грн., що на 18,3% менше показників 2015 року.

 

СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА

Заробітна плата

За статистичними даними середньомісячна заробітна плата працівників Павлоградського району за 9 місяців 2016 року складала 8507,41 грн.,                       яка у порівнянні з початком року (7713 грн.) збільшилась на 10,3%.

По району у 5,3 раз перевищує законодавчо встановлені державні  соціальні стандарти: рівень мінімальної заробітної плати та прожитковий мінімум для працездатної  особи.

За оперативними даними станом на 01.01.2017 року заборгованість                    із виплати заробітної плати по району складала 108,6 тис.грн., борг має підприємство ДП філія «Павлоградський Райавтодор».

 

Зайнятість населення та ринок праці

Протягом 2016 року на обліку в Павлоградському міськрайонному центрі зайнятості перебувало 774 особи, з них працевлаштовано 278.

Протягом 2016 року в громадських роботах прийняли участь 61 особа, з них — 3 особи за замовленням виконавчого комітету Богданівської сільської ради, 58-осіб на роботах тимчасового характеру (ТОВ «Нива»,                             ПП «Агрофірма Степове» та інші).

 

Соціальний захист

Станом на 01.01.2017 року на обліку в управлінні  соціального захисту населення перебувало 18993 отримувачів державних допомог, пільг та субсидій.

З метою соціального захисту найбільш вразливих верств населення:

призначено пільг та субсидій на загальну суму 44311,6 тис.грн.;

виплачено державних соціальних допомог на загальну суму                    31858,4 тис.грн.;

проведено 1888 перевірок цільового використання бюджетних коштів  по субсидіям і державним допомогам.

В районі зареєстровано 228 учасників бойових дій, які приймали участь в антитерористичній операції, з них 1 має статус інваліда війни.

В Павлоградському районі діє програма „Соціальний захист та підтримка найменш захищених та малозабезпечених громадян Павлоградського району на 2015-2019 роки“, в рамках якої на теперішній час виконуються заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції, членів їх сімей, членів сімей загиблих учасників антитерористичної операції. В межах даної програми протягом 2016 року було надано матеріальну допомогу 113 сім’ям учасників антитерористичної операції на суму 98,7 тис.грн.

З кожним учасником антитерористичної операції проводиться індивідуальна робота щодо можливості отримання послуг соціальної та професійної адаптації, забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Протягом 2016 року забезпечено путівками санаторно-курортного лікування 5 учасників бойових дій та 1 інвалід війни, отримали послуги професійної реабілітації (пройшли курси водія) – 16 осіб, послуги психологічної реабілітації в санаторіях – 9 осіб.

Членам сімей загиблих учасників антитерористичної операції в                      2016 році:

проведено ремонт житлового будинку на загальну суму 21,4 тис.грн. (за рахунок коштів місцевого бюджету — 10,6 тис.грн. та за рахунок спонсорської допомоги  — 10,8 тис.грн.);

надано матеріальну допомогу на виготовлення та встановлення надгробного пам`ятника на загальну суму 10,5 тис.грн. (за рахунок коштів місцевого бюджету – 4,5 тис.грн. та за рахунок бюджету сільської ради –              6,0 тис.грн.):

в рамках реалізації Стратегії розвитку Павлоградського району на період до 2020 року та Програми соціального партнерства ТОВ ДТЕК і Павлоградського району забезпечено вугіллям на побутові потреби 1 особа в кількості 2 тонни;

забезпечено путівками санаторно-курортного лікування – 2 особи.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01 жовтня           2014 року № 509 „Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції“ перебувало на обліку 499 осіб (333 сім`ї).

За рахунок коштів місцевого бюджету у 2016 році матеріальна допомога надана 13 сім’ям на загальну суму 13,0 тис.грн.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014р. №505 „Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг“ допомогу в 2016 році отримало              147 сімей на суму 2045,5 тис.грн.

 

В районі функціонує територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), який обслуговує 1689 одиноких осіб. На утримання територіального центру у 2016 році виділено 381,7 тис.грн.,  освоєно 6271,5 тис.грн.

 

Пенсійне забезпечення             

Протягом року забезпечено своєчасно та в повному обсязі виплату пенсій. На обліку в управлінні Пенсійного фонду по району перебувало 9507 пенсіонерів. Кількість пенсіонерів – внутрішньо переміщених осіб, що отримують пенсію в районі — 201 чол., закрито особових рахунків в зв’язку зі зміною місця проживання -12 чол. Середній  розмір пенсій склав 2092,29 грн., що на 175,59 грн. більше ніж за відповідний період минулого року.

Загальна сума боргу зі сплати страхових внесків на    загальнообов’язкове   державне пенсійне страхування становила 9,1тис.грн. по 11платниках. Дієвий    статус боргу – 4,7 тис.грн. Загальна заборгованість по відшкодуванню                                                                 пільгових пенсій за СП 2 становить 559,3 тис.грн. по 2 платниках,безнадійний статус боргу – 570,0 тис. грн.

 

ГУМАНІТАРНА СФЕРА

Охорона здоров’я

Медичну допомогу населенню надають центральна районна лікарня на 130 ліжок та Павлоградський районний центр первинної медико-санітарної допомоги, який включає адміністративно-господарський підрозділ, 8 амбулаторій загальної практики-сімейної медицини, 4 фельдшерсько-акушерських пункти, 13 фельдшерських та 5 медичних пунктів тимчасового базування.

У сфері медицини освоєно 2228,6 тис.грн., реалізовувалися наступні проекти:

капітальний ремонт В’язівоцької амбулаторії загальної практики сімейної медицини, с. В’язівок (816,6 тис.грн. місц. бюджет);

капітальний ремонт будівлі Межиріцької амбулаторії загальної практики сімейної медицини, с. Межиріч (1125,5 тис.грн. рай. бюджет);

реконструкція фельдшерсько-акушерського пункту, с. Карабинівка           (195,8 тис.грн. рай. бюджет);

капітальний ремонт будівель Новоруського ФАПу та Новодачинської амбулаторії, інші ремонтні роботи в закладах медицини (20,0 тис.грн. обл. бюджет, 70,7 тис.грн. рай. бюджет).

 

Освіта

У рамках реалізації Комплексної програми розвитку освіти                        на 2013-2016 роки протягом 2016 року було забезпечено стабільне функціонування мережі загальноосвітніх навчальних закладів, а саме:                      2-ЗНЗ I-II ст.: Богуславска ЗШ І-ІІ ст. (функціонувала до серпня 2016 року) та Богданівська ЗШ І-ІІ ст., 11- ЗНЗ 1-III ст. та 2- НВК I-III ст.(Межиріцький НВК, Кочерезький НВК).

На 1 вересня 2016 року у 14 загальноосвітніх навчальних закладах сіли за парти 2316 учнів, з них – 249 першокласників. Було організовано профільне навчання 243 учнів 10-11-х класів.

Районною програмою передбачені заходи по утриманню та розвитку матеріально-технічної бази закладів, організації підвозу учнів, організації харчування учнів 1-4 кл. та пільгових категорій.

З метою  реалізації прав громадян на здобуття дошкільної і загальної середньої освіти  забезпечується регулярне підвезення учнів та вихованців  до місць навчання, а саме: 10 шкільними автобусами здійснюється безоплатне перевезення 344 учнів, дітей та 26 педагогічних працівників до                             7 загальноосвітніх та 3 дошкільних навчальних закладів.

Протягом звітного періоду на реалізацію програмних заходів було використано 2,934  млн.грн.

З 02 по 19 червня 2016 року на базі  загальноосвітніх навчальних закладів була організована робота таборів відпочинку з денним перебуванням, в яких оздоровлено більше 400 учнів 1-4 класів та дітей пільгових категорій. Із місцевого бюджету для організації роботи пришкільних таборів було використано 85,3 тис.грн. Протягом перебування у таборах всі діти були охоплені гарячим двохразовим харчуванням з вартістю 16,24 грн. в день.

 

В системі позашкільної освіти району працює Будинок творчості дітей та юнацтва, еколого-натуралістичний центр та дитячо-юнацька спортивна школа, які відкривають гуртки та секції на базах шкіл району,  тим самим створюючи належні умови для реалізації творчого потенціалу учнівської молоді. Позашкільною освітою у 2016 було охоплено 1479 дітей, що становить 63% від загального контингенту учнів. Всього у Будинку творчості працювало 56 гуртків за художньо-естетичним, туристсько-краєзнавчим, науково-технічним, гуманітарним напрямками, в еколого-натуралістичному центрі – 32 гуртка, в ДЮСШ – 3 відділення: баскетбол, футбол, теніс настільний.

Гуртки Будинку дитячої та юнацької творчості працюють на базі                     6 загальноосвітніх навчальних закладів, організовано та проведено близько            40 конкурсів та масових заходів, у яких взяли участь понад 600 учнів. Забезпечено участь учнів у 10 обласних та 4 всеукраїнських конкурсах.  Результатом участі в конкурсах та фестивалях стали 15 призових місць в заходах обласного рівня та 5 призових місць у всеукраїнських конкурсах.

В гуртках за напрямками районного еколого-натуралістичного центру займалося 448 дітей. Проведено 27 районних масових заходів, а також організовано участь учнів у 27 обласних та 5 всеукраїнських заходах.

В обласних конкурсах юннати вибороли 16 призових місць, у всеукраїнських – 3.

У сфері освіти освоєно 9385,693 тис.грн., реалізовувалися наступні заходи:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

технічне переоснащення системи теплозабезпечення  з встановленням котлів на твердому паливі потужністю 100 кВт в КДНЗ „Привовчанський ясла-садок Ромашка“ загального розвитку, с. Привовчанське, (766,0 тис.грн., в т.ч. 489,0 тис.грн. рай. бюджет, 277,0 тис.грн. кошти партнерів);

реконструкція будівлі КЗ „Богуславської ЗШ І-ІІ ступенів“ для створення на її базі дитячого дошкільного закладу „Малятко“, с.Богуслав,                     (1248,678 тис.грн. рай. бюджет);

капітальний ремонт приміщень в Привовчанському ясла-садочку „Ромашка“ загального розвитку, с. Привовчанське, (270,0 тис.грн. місц. бюджет);

утеплення будівлі Богданівської ЗШ I-II ступенів шляхом заміни вікон та дверей на енергозберігаючі, с. Богданівка — капітальний ремонт (1194,786 тис. грн. держ. бюджет);

капітальний ремонт вікон та системи опалення будівель Новоруської           ЗШ I-II ступенів, с. Нова Русь (616,816 тис. грн. держ. бюджет);

капітальний ремонт даху Новодачинської ЗШ І-ІІІ ступенів, с. Нова Дача (572,239 тис. грн. держ. бюджет);

реконструкція системи теплозабезпечення котельні Новодачинської       ЗШ І-ІІІ ступенів, с. Нова Дача (1366,144 тис.грн. держ. бюджет);

капітальний ремонт фасаду Богданівської ЗШ I-II ступенів, с. Богданівка (1311,0 тис. грн. держ. бюджет);

реконструкція приміщень інтернату Вербківської ЗОШ І-ІІІ ступенів під корпус молодших класів, с. Вербки (640,04 тис. грн., в т.ч. 570,05 тис.грн. держ. бюджет, 69,98 тис.грн. місц. бюджет);

реконструкція будівлі КЗ В’язівоцька ЗС І-ІІІ ступенів з метою добудови сантехнічних приміщень, с. В’язівок (383,91 тис. грн. місц. бюджет);

капітальний ремонт будинку творчості в с. Вербки, заміна вікон і дверей (156,97 тис.грн. місц. бюджет);

капітальний ремонт В’язівоцької ЗШ І-ІІІ ступенів (заміна вікон),                    с. В’язівок (133,51 тис.грн. місц. бюджет);

капітальний ремонт спортзалу Кочерезького (Кочерезька СЗШ — дитячий садок), с. Кочережки (337,62 тис.грн. місц. бюджет);

капітальний ремонт подвір’я Вербківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, с. Вербки (387,99 тис. грн., в т. ч. 349,61 тис. грн. держ. бюджет, 38,38 тис. грн. місц. бюджет).

 

Фізичне виховання і спорт

В рамках реалізації Цільової соціальної розвитку фізичної культури і спорту у Павлоградському районі на 2012-2016 роки забезпечено функціонування 7 стадіонів, 10 футбольних полів, 65 спортивних майданчиків, 18 спортивних залів, 10 приміщень з тренажерним обладнанням. В с. Булахівка діє районна ДЮСШ. Секції районної дитячо-юнацької спортивної школи працюють на базі 6 навчальних закладів з таких видів спорту: баскетбол, футбол, теніс настільний. Всього в ДЮСШ навчалося 345 учнів.  З початку року проведено 49 районних спортивних заходів, до яких залучено 4986 учасника. Прийняли участь у 39 обласних змаганнях – 985 учасників. Заходи виконані на 100%.

Проведено 6 районних заходів для сімей, жінок та молоді, до яких залучено 75 учасників. Заходи виконані на 100%, освоєно  9,0 тис.грн.

 

Культура

Загалом на реалізацію програмних заходів витрачено 20,003 тис.грн.

У сфері культури освоєно 2396,381 тис. грн., реалізовувалися наступні заходи:

капітальний ремонт сільського клубу, с. Малоолександрівка          (190,543 тис. грн. місц. бюджет);

капітальний ремонт фасаду будівлі СБК в с. Богуслав (297,7 тис.грн. місц. бюдж.);

капітальний ремонт покрівлі, центрального фасаду та глядацького залу будівлі сільського Будинку культури, с. Булахівка (179,428 тис.грн.                    рай. бюджет);

капітальний ремонт будівлі Народного дому, с. Кочережки               (659,21 тис.грн., в т. ч. 611,85 тис.грн. держ. бюджет, 47,36 тис.грн. місц. бюджет).

капітальний ремонт будинку культури, В’язівок  (726,16 тис.грн., в т. ч. 600,0 тис. грн. держ. бюджет, 126,16 тис. грн. місц. бюджет).

капітальний ремонт системи опалення в будинку культури с. В’язівок                                (221,14 тис. грн. місц. бюджет);

реконструкція приміщення будинку культури в с. Межиріч                  (122,2 тис. грн. місц. бюджет).

 

Розвиток інформаційного простору 

З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян на отримання інформації та свободу слова у 2016 році передбачено комплекс заходів в рамках регіональних програм „Висвітлення діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування району на період 2015-2020 років“, „Підтримка періодичних видань (газет та журналів)“. В 2016 році підготовлено та здійснено трансляцію 40 сюжетів по телебаченню та опубліковано 52 номери газети „Рідний край“. Постійно підтримується в актуальному стані сайт Павлоградської райдержадміністрації, на якому щоденно оновлюється інформація стосовно життя району.

 

Капітальне будівництво

Обсяг капітальних вкладень за 2016 рік за рахунок усіх джерел фінансування склав 56,31 млн. грн., що у порівнянні з 2015 роком більше      в 2,6 рази. Із загальної суми вкладень, кошти державного бюджету склали              10,9 млн. грн., обласного бюджету – 5, 8млн. грн., районного та місцевих бюджетів – 38, 8 млн. грн., кошти партнерів та населення –  841,0 тис. грн.

         у сфері житлово-комунального господарства та інфраструктури освоєно 39019,06 тис. грн., велися роботи на наступних об’єктах:

будівництво мережі водозабезпечення вул. Миру, Молодіжна, Центральна з буд. 105д до буд. 139 та з буд.112 до буд.152 в селі Троїцьке в рамках проекту „Надійне водопостачання громади – шлях до поліпшення життя її мешканців“ (1414,0 тис.грн., в т. ч. 550,0 тис.грн. обл. бюджет, 300,0 тис.грн.                         місц. бюджет, 564,0 тис.грн. кошти населення та партнерів);

будівництво системи водопостачання в с. Привовчанське (48,7 тис.грн. місц. бюджет);

будівництво мережі водопостачання в с. Вербки в рамках програми „Чиста вода – запорука здоров’я“ (3588,33 тис.грн., в т. ч. 1566,19 тис.грн. держ. бюджет, 2022,14 тис. грн. місц. бюджет);

реконструкція вуличного освітлення по вул. Миру, вул. Бригадна,                  вул. Перша Набережна, вул. Степова, вул. Шевченка, вул. Сонячна, вул. Чкалова, вул. Першотравнева, пров. Шкільний в с. В’язівок (391,2 тис.грн. місц. бюджет);

будівництво розвідувально-експлуатаційної свердловини для децентралізованого технічного водопостачання в с. Свідівок (240,1 тис.грн. держ. бюджет);

реконструкція водозабірної свердловини з влаштуванням пункту очищення питної води та використання інноваційних технологій для водопостачання с. Нові Вербки (1957,03 тис.грн., в т. ч. 1003,61 тис.грн. держ. бюджет, 953,42 тис. грн. місц. бюджет);

капітальний та поточний ремонт доріг в населених пунктах району на загальну суму 31 379,7 тис. грн. (5272,0 тис. грн. обл. бюджет, 26107,7 тис. грн. рай. та місц. бюджет).

Також проводилися роботи в інших галузях на суму 3281,359 тис.грн.:

капітальний ремонт даху будівлі сільської ради, с. Булахівка                     (158,6 тис.грн. місц. бюджет);

ремонт будівлі Привовчанської сільської ради (6,0 тис.грн. місц. бюджет);

капітальний ремонт даху, фасаду та заміна вікон будівлі сільської ради  за адресою пров. Партизанський, 10 в с. Богуслав (151,0 тис. грн. місц. бюджет);

створення центру надання адміністративних послуг Богданівської об’єднаної територіальної громади (879,329 тис. грн. держ. бюджет);

реконструкція будівлі Вербківської сільської ради шляхом добудови другого поверху, с. Вербки (2086,43 тис.грн. місц. бюджет).

За підсумками січня-вересня 2016 року введено в експлуатацію 0,582 тис. кв. м. житла індивідуальних забудовників, що на 14,7% менше відповідного періоду 2015 року.

За підсумками 2016 року стан розрахунків за житлово-комунальні послуги в середньому складає – 81,5%, в тому числі:

утримання будинків і споруд – 67%;

централізоване водопостачання та водовідведення  — 86%;

вивезення побутових відходів – 77%.

Заборгованість за житлово-комунальні послуги складає 62,002 тис.грн. і в порівнянні з відповідним періодом минулого року зросла на 2,9 тис.грн.

 

 

 

Розвиток системи державних закупівель

Основні зусилля у 2016 році були направлені на оптимальне та раціональне використання бюджетних коштів у районі, що забезпечується конкурентним і прозорим середовищем у цій сфері.

Керівниками бюджетних організацій  вжито дієвих заходів щодо виконання в районі завдань державної політики у сфері державних закупівель:

посилено контроль за дотриманням чинного законодавства замовниками-розпорядниками бюджетних коштів місцевих бюджетів;

удосконалено систему інформування виробників і постачальників щодо потреб бюджетних установ району;

організовано навчання та підвищення кваліфікації фахівців з питань організації та проведення процедури закупівель.

За січень — грудень 2016 року по району проведено 40 процедур закупівель, загальна сума за укладеними договорами склала 29,3 млн.грн. Загальна сума коштів за укладеними договорами по закупівлям без застосування процедур  склала 105,9 млн.грн.

 

Регуляторна політика, розвиток малого підприємництва та формування конкурентного середовища 

З метою підтримки  малого підприємництва в районі діє Центр надання адміністративних послуг, у рамках якого працює дозвільний центр та надаються адміністративні послуги  населенню та суб’єктам господарювання. Центром надання адміністративних послуг за 2016 рік розглянуто 6518 справ та надано 7169 консультацій.

 

Аналіз використання коштів державного бюджету

Кошторисом на 2016 рік видатки з державного бюджету на утримання Павлоградської райдержадміністрації склали 5551,9 тис.грн., в тому числі:

на заробітну плату – 4227,1 тис.грн., нарахування на заробітну плату                        942,5 тис. грн.;.

на енергоносії — 332,6 тис.грн., в тому числі: теплопостачання –                     231,7 тис.грн.,

водопостачання – 7,7 тис.грн., електроенергія – 93,2 тис.грн.;

на відрядження 2,0 тис.грн,;

на канцтовари та матеріали -7,1 тис.грн.

Кошти, які передбачені кошторисом на 2016 рік використано в повному обсязі.

В зв`язку з нестачею кошторисних призначень на 2016 рік в жовтні 2016 року була прийнята Програма впровадження державної політики органами  влади у Павлоградському районі на 2016-2020 роки та додатково виділено з місцевого бюджету 165,0 тис.грн. на оплату енергоносіїв, послуг зв’язку та канцелярське приладдя.

Кошторисом на 2017 рік видатки з державного бюджету на утримання Павлоградської райдержадміністрації  склали 9402,5 тис.грн., в тому числі:

на заробітну плату–7360,1 тис.грн., нарахування на заробітну плату —                1619,2 тис.грн., на енергоносії  — 373,4 тис. грн., в тому числі: теплопостачання – 260,4 тис.грн., водопостачання – 8,3 тис.грн. електроенергія – 104,7 тис.грн.

на відрядження 2,0 тис.грн., на канцтовари та матеріали — 7,4 тис. грн.

Збільшення кошторисних призначень по заробітній платі на 2017 рік відбулося за рахунок прийняття Закону „Про державну службу” і збільшення посадових окладів з 01.01.2017 року відповідно до Постанови КМУ від 18 січня 2017 року № 15.

 

Аналіз організаційної структури райдержадміністрації

У 2016 році структура Павлоградської райдержадміністрації складалася з:

— апарату (керівництво, головний спеціаліст із правового забезпечення, відділ організаційної роботи, сектор персоналу, відділ фінансово-господарського забезпечення, сектор діловодства і контролю та забезпечення доступу до публічної інформації, головний спеціаліста по роботі зі зверненнями громадян, відділ ведення Державного реєстру виборців, головний спеціаліст режимно-секретної роботи, головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції);

— відділів (відділ економічного розвитку і торгівлі, архівний відділ, відділ житлово-комунального господарства та цивільного захисту, сектор містобудування та архітектури, відділ освіти,відділ надання адміністративних послуг, сектор молоді і спорту, відділ державної реєстрації, служба у справах сім’ї);

— самостійних відділів (відділ агропромислового розвитку, відділ культури, туризму  національностей та релігій, управління соціального захисту населення, фінансове управління).

В зв’язку з прийняттям Закону України „Про державну службу”, в райдержадміністрації відбулися зміни в структурі та з 01.05.2016 року структура складалася з:

— апарату (керівництво райдержадміністрації, відділ організаційно-кадрової роботи, відділ фінансово-господарського забезпечення, сектор діловодства і контролю та доступу до публічної інформації, сектор із правового забезпечення та режимно-секретної роботи, відділ ведення Державного реєстру виборців);

— відділів (відділ економічного розвитку і торгівлі, архівний сектор, відділ архітектури і містобудування, житлово-комунального господарства та цивільного захисту, відділ надання адміністративних послуг, сектор у справах дітей, відділ державної реєстрації);

— самостійних відділів (відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму, відділ агропромислового розвитку, управління соціального захисту населення, фінансове управління).

В грудні 2016 року створено сектор зв’язків з громадськістю та культурно-спортивного розвитку.

 

Голова Павлоградської

райдержадміністрації                                                             С.Є. МАКСИМЧУК

 

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Цунтральна, 98, каб.201, тел: (0563) 20-63-32

baner
baner
baner
baner