baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

З 1 листопада 2016 року запрацював оновлений веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Завдяки новим функціональним можливостям значно розширено дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом.

Відтак, користувачі веб-ресурсу без черг і зайвих витрат часу можуть скористатись наступними електронними послугами:

  • отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку;
  • здійснювати контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих);
  • отримувати відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо;
  • подавати заяву – запит на попереднє замовлення паперових документів, а саме: виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників);
  • подавати скарги до органів Пенсійного фонду;
  • подавати заяви про призначення пенсії до органів Пенсійного фонду;
  • подавати заяви про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем до органів Пенсійного фонду (для пенсіонерів);
  • записатися на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.

Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з Фондом.

Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена. Можлива он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП).

 

 

 

За матеріалами сайту Пенсійного фонду України

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Центральна, 98, каб.201, тел: (0563) 26-96-04

baner
baner
baner
baner