25 квітня 2012 року в.о. голови Павлоградської райдержадміністрації І.М.Чорний  провів засідання колегії. Розглядались наступні питання:

  1. Про підсумки виконання бюджету району та районного бюджету за І квартал 2012 року.

ДОХОДИ

Доходи загального та спеціального фондів місцевих бюджетів району з урахуванням трансфертів за 3 місяців 2012 року виконано в сумі 34682,6 тис.грн., при затвердженому плані звітного періоду 38202,2 тис.грн., що становить 90,8 відсотки.

Виконання доходної частини бюджету району без врахування трансфертів за перший квартал 2012 року склало 21573,7 тис.грн., що становить 98,6 відсотки до планових показників місцевих огранів влади визначених на квартал (план 21880,8 тис.грн.).

В тому числі: доходи загального фонду виконано в сумі 20480,1тис.грн., при плані 21016,7 тис.грн., що становить 97,4 відсотки, в порівнянні з аналогічним періодом 2011 року надходження збільшились на 3232,9 тис.грн., спеціального фонду – в сумі 1093,6 тис.грн., при плані 864,1 тис.грн., що становить 126,6 відсотки до уточненого плану звітного періоду та на 140,8 тис.грн., більше ніж у 2011 році.

Податок з доходів фізичних осіб в цілому по району виконано в сумі 18366,3 тис.грн., при плані 18970,1 тис.грн., що становить96,8 відсотки до плану  звітного періоду, в порівнянні з відповідним періодом 2011 року надходження збільшились на 3269,5 тис.грн.

Податок на землю виконано в сумі 1966,6 тис.грн., при  плані 1916,1 тис.грн., або на 102,6 відсотки, в порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зменшились на 21,9 тис.грн.

Фіксованого сільгоспподатку надійшло 61,0 тис.грн., при плані 58,3 тис.грн., або 104,7 відсотки.

Районний бюджет по загальному фонду виконано в сумі 12246,9 тис.грн., що становить 93,3 відсотки до плану звітного періоду. Сільські бюджети по загальному фонду виконано в сумі 8233,2 тис.грн., що становить 104,4 відсотки до плану звітного періоду.

 

З 13 сільських рад виконання доходної частини забезпечено по 10 сільських радах, не виконали план звітного періду: Карабинівська – 79,6 відсотки, Поперечненська – 94,4 відсотки, Привовчанська – 94,9 відсотки.

Перераховано дотації вирівнювання сільським радам на суму 939,2 тис.грн., при плані 939,2 тис.грн., або 100,0 відсотків.

Сільськими радами перераховано коштів, що передаються до районного бюджету в сумі 5529,6 тис.грн., при плані 5726,7 тис.грн., що становить 96,6 відсотки.

Станом на 01.04.2012 року коштів що передаються до Державного бюджету перераховано 8482,3 тис.грн., при плані 8482,3 тис.грн. що становить 100 відсотків.

Станом на 01.04.2012 року податковий борг по Павлоградському району становить 335,3 тис.грн., в тому числі борг підприємств по яких проваджена справа про визнання банкрутом – 201,9 тис.грн., або 60,2 відсотки, борг без банкрутів – 133,4 тис.грн., або 39,8 відсотки від загальної суми боргу.

Податковий борг до Державного бюджету становить 270,8 тис.грн, до місцевого бюджету 64,5 тис.грн.

Податковий борг до місцевого бюджету за даними Західно – Донбаської ОДПІ станом на 01.04.2012 року   склав 64,5 тис. грн., що на 0,7 тис. грн. більше в порівнянні з початком року (податковий борг станом на 01.01.2012 року становив 63,8 тис. грн.).

 

ВИДАТКИ

За І квартал 2012 року видатки виконано в сумі 37774,8 тис. грн., або 67,5 % до уточненого плану за звітний період (55986,3 тис. грн.) в тому числі по загальному фонду виконано в сумі 36293,0 тис. грн., або 77,7 % до уточненого плану (46703,2 тис. грн.), по спеціальному фонду виконано в сумі 1481,8 тис.грн., або 16,0 % до уточненого плану ( 9283,1 тис. грн.)  у тому числі:

Органи місцевого самоврядування – по загальному фонду касові видатки склали 1885,7 тис. грн., або  73,4 %  від уточненого плану на І квартал 2012 року (2569,9 тис. грн.); по спеціальному фонду касові видатки склали 188,5 тис. грн., або 48,9 % від уточненого  плану (385,1 тис. грн.);

Освіта – по загальному фонду касові видатки склали 8222,1 тис.грн., або 60,1 % від уточненого плану на звітний період (13681,4 тис. грн.), по спеціальному фонду касові видатки склали 265,9 тис.грн., або  28,6 % від уточнених планових призначень ( 931,2 тис.грн..);

Охорона здоров’я — по загальному фонду касові видатки склали 1240,5 тис. грн., або 49,8 % від уточнених планових призначень на І квартал 2012 року (2492,9 тис. грн.);

Територіальний центр — по загальному фонду касові видатки склали 635,2 тис. грн., або 53,4 % від уточнених планів звітний період (1189,5 тис .грн.);  по спеціальному фонду касові видатки склали 22,5 тис. грн., або 11,3 % від уточнених планових призначень (200,0 тис. грн.);

Утримання центрів соціальних служб для молоді – по загальному фонду касові видатки склали 76,0 тис. грн., або  77,8 % від уточнених планових призначень на звітний період (97,7 тис. грн.);

Житлово – комунальне господарство – по загальному фонду касові видатки склали 219,9 тис. грн., або  43,5 % від уточнених планових призначень на І квартал 2012 року (505,1 тис. грн.), по спеціальному фонду касові видатки склали 236,0 тис. грн., або  30,3 % від уточнених планових призначень ( 779,7 тис. грн.);

Культура і мистецтво — по загальному фонду касові видатки склали 1065,0 тис. грн., або  63,4 % від уточнених планових призначень на І квартал 2012 року (1679,2 тис. грн.); по спеціальному фонду касові видатки склали 70,0 тис. грн., або  13,5 % від уточнених планових призначень (520,4 тис. грн.);

Фізична культура і спорт – по загальному фонду касові видатки склали 142,9 тис. грн., або 73,4 %  від уточнених планових призначень на звітний період (194,8 тис. грн.).

На фінансування соціально захищених статей видатків по загальному фонду за І квартал 2012 року направлено – 19542,6 тис. грн., або 70,0  % до уточненого плану за звітний період (27937,5 тис. грн.)., в тому числі:

— на фінансування видатків по заробітній плату з нарахуваннями направлено – 10054,2 тис. грн., або 72,7 % до уточненого плану за І квартал 2012 року (13833,5 тис. грн.).

— на фінансування медикаментів – 16,2 тис. грн., або 42,6 % до уточненого плану за звітний період (38,0 тис. грн.).

— на фінансування продуктів харчування – 310,3 тис. грн., або 45,4  % до уточненого плану за звітний період  (683,0 тис. грн.).

— на фінансування видатків по енергоносіям направлено 2136,1 тис.грн., або 36,7 % до уточненого плану 5817,4  тис. грн.

— на фінансування поточних трансфертів населенню – 7025,8 тис. грн., або 92,9  % до уточненого плану за звітний період (7565,6 тис. грн.).

Заборгованість по заробітній платі з нарахуваннями станом на 01.04.2012 року становить в сумі 2013,4 тис. грн.

З державного бюджету за І квартал 2012 року одержано субвенцій на здійснення місцевим бюджетом програм соціального захисту населення в сумі 6909,5 тис.грн., або 93,2  % до уточненого плану за звітний період (7413,8 тис. грн.) у тому числі:

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот — касові видатки за І квартал 2012 року по загальному фонду склали 2230,1 тис. грн., що становить 86,0 % від уточнених планових призначень за звітний період  2592,5  тис. грн., кредиторська заборгованість станом на 01.04.2012 р. становить 409,5  тис. грн. ;

Субвенція з державного бюджету  місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв’язку та інших передбачених законодавством пільг, в тому числі компенсації втрати частини доходів у зв’язку з відміною податку з власників транспортних засобів та відповідним збільшенням ставок акцизного податку з пального для фізичних осіб (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та  компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян  — касові видатки за звітний період склали 29,3 тис. грн., що становить 44,2 % від уточнених планових призначень за звітний період (66,2 тис. грн.) кредиторська заборгованість станом на 01.04.2012 р. становить 49,2  тис. грн. ;

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу — касові видатки склали в сумі 17,6 тис.грн., що становить 14,4 % до уточненого плану за звітний період 122,6 тис. грн., кредиторська заборгованість на кінець звітного періоду відсутня;

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам за І квартал 2012 року одержано коштів у сумі 4632,5 тис. грн., що становить 100 % при уточнених планових призначеннях за звітний період 4632,5 тис. грн., кредиторська заборгованість відсутня.

Кредиторська заборгованість з пільг та субсидій населенню які надаються з державного бюджету станом на 01.04.2012 року по загальному фонду становить у сумі 458,7 тис. грн. за рахунок недофінансування з державного бюджету.

По субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на утримання дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам – вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною” – одержано коштів в сумі 120,4 грн., що становить 100 % від уточнених планових призначень за звітний період 120,4 тис. грн., заборгованість станом на 01.04.2012 р.  відсутня.

 

Начальник фінансового управління

Павлоградської райдержадміністрації                                    В.Г.БІЛОВОЛ

  1. Про підсумки соціально-економічного та культурного  розвитку  району за    І квартал 2012 року

Аналіз офіційних звітних даних свідчить, що у перші місяці
2012 року:

У промисловому комплексі району обсяги реалізації продукції зменшились в порівнянні з відповідним періодом минулого року  на 19,0 % і становили 15046,9 тис. грн.

Майже на 16% проти показника минулого року збільшились обсяги виробництва    валової     сільськогосподарської     продукції і     становили

20884,9 тис. грн. (2011 р. – 18021,4  тис. грн.).

В сільськогосподарських підприємствах прослідковується позитивна тенденція нарощування поголів»я всіх видів худоби. Активними темпами розвивається вівчарство, вирощування свиней, збільшується кількість великої рогатої худоби і як слідство, зростає виробництво продукції тваринництва. В  порівнянні з минулим роком аналогічно відбулося збільшення всіх видів с/г тварин. Поголів’я ВРХ збільшилося – на 132 голови (або 68%), в т.ч. поголів’я корів збільшилося на 35 голів (або 57%); поголів’я овець збільшилося на – на 1176 голів (або 82%); поголів’я свиней – на 7225голову (або 51%) .

Станом на 01.04.2012 року сільгосппідприємствами району вироблено м’яса по реалізації 3890 ц , що  складає 70 % до показника минулого року. Молока вироблено – 608 ц, що  на 317 ц більше показника минулого року.

Агроформування району вжиті всі заходи щодо повної готовності до весняно-польових робіт.

Вся сільськогосподарська техніка, яка бере участь  в весняно-польових роботах підготовлена на 100%.

Для проведення весняно-польових робіт у 2012 році, господарствами усіх форм власності придбано дизельного палива 1857т, що складає 98% від потреби, бензину 553т (100%),  мастил 100т (100%).

Господарствами району засипано 1892 тонн (112%) насіннєвого матеріалу ярих зернових культур.

На весняно-польові для підживлення озимих культур та посіву ярого клину    закуплено    4,6   тис.тонн (105%)    мінеральних    добрив,  при  потребі

4,4 тис.тонн.

Забезпеченість господарств району засобами захисту рослин  складає 87% від потреби,  протруювачами забезпечені в повному обсязі.

Спеціалістами агроформувань вжиті всі заходи щодо повного використання агротехнічних комплексів при проведенні весняно-польових робіт. Так на сьогоднішній день проведено боронування на площі 25,3 тис.га , культивація – 3,5 тис.га, посіяно ранніх зернових культур 2,3 тис.га, з них ячменю 2,0 тис.га, вівса 0,3 тис.га, підживлено озимих зернових культур на площі 13,3 тис.га, крім того підживлено озимого ріпаку на площі 1,7 тис.га.

         Обсяг капітальних вкладень за січень – березень     2012   року     склав

1238,6  тис. грн., що на 52,7 тис. грн. менше  до відповідного періоду  минулого року.

За рахунок коштів державного бюджету (1015,9 тис. грн.) ведуться роботи по експлуатаційному утриманню місцевих доріг району та проведенню  поточного ремонту. Погашення заборгованості за проведені в 2011 році роботи  по проектах, які були реалізовані в рамках проекту ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток орієнтований на громаду, ІІ фаза» по Новодачинській, Вербківській, Кочережківській сільських радах на загальну суму 160,0 тис. грн. Також була погашена заборгованість в обсязі 67,2 тис. грн. з обласного бюджету за роботи по реконструкції вуличного освітлення по проекту Фонду Східна Європа.

За підсумками січня – березня 2012 року стан розрахунків за спожитий природний газ складає 66,8% , в тому числі населення – 95,6%, пільги -57,3%, за спожиту електроенергію – 86,06%, в тому числі населення – 63,61%, стан розрахунків  за житлово-комунальні послуги в середньому зріс в 3 рази, в тому числі:  утримання будинків і споруд – в 6 раз більше,    централізоване водопостачання та водовідведення   – в 1,8 рази більше, вивезення побутових відходів – на рівні 100%. Також зменшилась заборгованість населення з платежів за комунальні послуги  до 15,3 тис. грн.

Оборот роздрібної торгівлі за всіма каналами реалізації за січень- вересень 2011 року зменшився у порівняних цінах проти відповідного періоду минулого року на 2,3% і склав 102,0 млн. грн., оборот ресторанного господарства становив 708,8 тис. грн., індекс його фізичного обсягу становив 120,8%.

З початку року підприємствами району реалізовано  послуг на суму 1297,0  тис. грн., що на 79% більше ніж за відповідний період минулого року.     Реалізовано послуг населенню на суму 902,7   тис. грн., що в 2,8 рази більше до показників 2011 року.

У лютому місяці 2012 року середня заробітна плата штатних працівників району зросла у порівнянні до лютого 2011 року  на 13% , але зменшилась до січня 2012 року на 7,4% і складала 5359,85 грн. ( січень 2012 р. – 5787,54  грн.). У лютому співвідношення  середньомісячної заробітної плати до прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати перевищує в 5 раз.

Середньомісячна заробітна плата по галузям економіки за оперативними даними:

промисловість – 6018,19 грн.;

сільське господарство – 1512,01 грн.;

будівництво – 2117,65грн.;

сфера державного управління – 2459,57 грн;

освіта – 2335,21 грн;

охорона здоров’я – 1788,07грн.;

лісове господарство – 1908,62 грн.;

Заборгованість із виплати заробітної плати  по району відсутня.

З початку 2012 року до Зведеного бюджету  мобілізовано 36547,0 тис.грн.,  які в порівнянні з відповідним періодом минулого  року збільшились на 4782,0 тис.грн.

Станом на 01.04.2012 р. податковий борг боржників  Павлоградського району складає 335,3 тис. грн., у т.ч.:

— борг до місцевого бюджету –64,5 тис.грн.;

—   борг до державного бюджету склав 270,8 тис. грн.;

З початку року відбулось зменшення податкового боргу на 4,3 тис. грн.

Станом на 01 квітня 2012 року  на обліку в управлінні Пенсійного фонду України в м. Павлоград та Павлоградському районі перебувають 9810 пенсіонерів. Середній розмір пенсій станом на 1 квітня підвищився до 1364,18 грн., що на 125 грн.  більше рівня відповідного періоду минулого року.

Загальна сума боргу зі сплати страхових внесків на загальнообов»язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України в м. Павлоград та Павлоградському становила 9,8 тис. грн. Дієвий статус боргу має ТОВ «Агро-Самара» – 3,3 тис. грн.  та фізичні особи – підприємці. Загальна сума боргу зі сплати єдиного внеску загальнообов»язкове державне соціальне страхування становить 23,8 тис. грн., що на 21,8 тис. грн. більше  в порівнянні з початком року. Весь борг охоплено претензійно – позовною роботою.

Ситуація на ринку праці характеризується зменшенням чисельності незайнятого населення, яке перебувало на обліку в центрі зайнятості, в порівнянні з відповідним періодом 2011 року на 25%. Станом на 1 квітня 2012 року цей показник складав 276 осіб, рівень зареєстрованого безробіття з 1,45 у березні 2011 року склав на сьогоднішній день 0,97% .

Протягом звітного періоду працевлаштовано 76 чол., приймало участь у громадських роботах – 79чол., пройшли навчання -92 чол., створено 59 нових робочих місць.

Станом на 01 квітня 2012 року на обліку в Павлоградській райдержадміністрації перебувало 1265 суб’єктів підприємницької діяльності,  в тому числі юридичних осіб –  448, фізичних осіб –817.

 

Начальник управління економіки

райдержадміністрації                                                                  Т.В. ГРИЦЕНКО

 

  1. 3.      Про хід виконання районної Комплексної програми профілактики злочинності на 2011-2015 роки та завдання щодо забезпечення відкритості органів виконавчої влади та поінформованості населення про виконання завдань з організації роботи у сфері протидії корупції“

 

Рішенням сесії Павлоградської районної ради від 30 грудня 2010 року №29-4/VI затверджена районна Комплексна програма профілактики злочинності на 2011 – 2015 роки. На виконання заходів цієї програми на 2011 рік було заплановано фінансування в розмірі 35 тис.грн., але фактично фінансування даної програми не здійснювалося.

Павлоградською міжрайонною прокуратурою проаналізовано стан виконання правоохоронними та іншими державними органами району законодавства щодо боротьби зі злочинністю та корупцією у 2011 році в порівнянні з аналогічним періодом 2010 року.

Міжрайонною прокуратурою в цілому було правильно визначено основне завдання координаційної діяльності щодо об’єднання зусиль з активізації роботи правоохоронних органів у протидії злочинності та корупції, проте загальний рівень злочинності в районі залишається досить високий та майже на рівні попереднього року: 617 злочинів проти  620 у 2010 р. Динаміка всього 0,5%, що в свою чергу викликає занепокоєння та необхідність негайного вжиття дієвих заходів протидії всім можливим проявам злочинності в регіоні.

Зменшилася кількість особливо тяжких злочинів з 8 до 5 (на 37,5 %). Однак в той же час спостерігається збільшення рівня тяжких злочинів з 185 до  217, (на 17,3%).

Скоєно 1 навмисне вбивство, яке розкрито, (в порівнянні з 2010 роком менше на 2), у 2010 році скоєно 3, розкрито – 2.

Навмисних тяжких тілесних ушкоджень – 1 , яке розкрито  , в 2010 році —  5(-4). Зґвалтувань в 2011 році зареєстровано не було, в 2010 – 1, розкрито-1(-1).        Розбої в 2011 році зареєстровано 2, розкрито -1, в 2010 -1, розкрито-1(+1).  Грабежів на території району зареєстровано 5, розкрито – 3, у 2010 – 11    (-6). Крадіжок державного майна у 2011-98, у 2010 – 90(+8). Крадіжок особистого майна у 2011-341, у 2010 – 343(-2), в т.ч. із квартир-0, у 2010-36       (-36). Незаконного заволодіння АМТ в 2011 році в порівнянні з 2010 роком зареєстровано на 6 більше, у 2010 – 3, 2011-9, розкрито-6, в тому числі з автомобілів: 2011 – 5, розкрито-5, 2010 – 3 (+2).  Злочини пов’язані з наркотикамиу201122, у 2010 – 34 (-12).

На території району за 2011 рік зареєстровано 13 шахрайств, розкрито-7, в 2010 році 8 (+5). Порушення правил адміннагляду 3, розкрито-3, 2010-8 (-5).  Незаконне носіння зброї – 16, розкрито – 16, у 2010 – 27(-11). За розподілом по адміністративних дільницях Павлоградського району найбільше злочинів скоєно на території Богданівської (120), Межиріцької (100), Вербської (62), Богуславської (42) сільських рад. Слід відмітити, що на території цих сільських рад кількість злочинів за період 2011 року залишилася майже на тому самому рівні. Найбільш поширеним злочином тут є крадіжки майна.

Одним з істотних чинників, що негативно впливають на криміногенну ситуацію в районі, є насильницькі злочини. В зв’язку з чим, особливе занепокоєння викликає те, що на території району скоюються тяжкі насильницькі злочини, вбивства, розбійні напади та грабежі. Питома вага вказаних злочинів у структурі всіх зареєстрованих злочинних посягань складає відповідно 1,46% проти 3,7 % за 2010 рік. Проте зазначені злочини викликають найбільш суспільний резонанс.

Найбільш питому вагу складають злочини проти власності – 468 (75,9%). Основною причиною таких злочинів залишається складна економічна ситуація в країні, брак бюджету, коштів, недостатня кількість робочих місць, досить високий рівень безробіття. Останнім часом також значно збільшилася кількість крадіжок металевих виробів та угонів транспортних засобів. Цьому сприяють відсутність відповідної уваги з боку власників транспортних засобів, паркування авто в місцях, не обладнаних відповідними охоронними системами, сигналізаціями, в тому числі й на територіях, котрі взагалі не охороняються (біля водоймищ, лісу, біля території шахт і т.д.). Збільшенню кількості крадіжок сприяє також функціонування на території району великої кількості нелегальних метало приймальних пунктів, найбільшу концентрацію яких виявлено на території Богданівської сільської ради.

Дещо зменшилася кількість злочинів, пов’язаних з незаконним обігом наркотичних засобів – 22 проти 33 (на 33,3 %). Але стан виявлення та розкриття цих злочинів залишається на рівні 2010 року – 6 злочинів.

Протягом 2011 року, нажаль, знизився рівень розкриття злочинів на 14,2% в порівнянні з 2010 роком, в тому числі тяжких – 34,1% проти 37,6% у 2010 р. Проте дещо збільшився відсоток розкриття особливо тяжких злочинів з 62,5% до 80%. Потребує значного покращення діяльність з запобігання кримінального рецидиву.

Статистичні дані про динаміку та структуру злочинності в районі свідчать про те, що показники злочинності серед неповнолітніх та за їх участю зросли, частка таких злочинів складає 1,45% проти 0,96% у 2010 році. Погіршилась ситуація з неповнолітніми правопорушниками, які не досягли віку кримінальної відповідальності та скоїли суспільно-небезпечні діяння.

Працівниками КМСД у 2011 році складено 53 адміністративних протоколи (у 2010 – 30), за результатами розгляду яких до адміністративної відповідальності притягнуто 8 неповнолітніх осіб, складено 21 адміністративний протокол у відношенні батьків, які не виконують батьківські обов’язки (у 2010-7).

Слід відмітити незадовільний стан роботи сектору ДСБЕЗ Павлоградського МВ ГУМВС України в Дніпропетровській області. За період 2011 року було виявлено лише 4 злочини, по котрим СВ Павлоградського МВ ГУМВС порушено кримінальні справи. Незадовільно організована робота по виявленню злочинів в пріоритетних галузях економіки. Незважаючи на те, що мають місце порушення земельного законодавства, робота служби БЕЗ малоефективна. Не проводяться перевірки законності отримання сільгосппідприємствами державних дотацій, належним чином не організовано діяльність щодо протидії корупції.

Крім того, оперативними працівниками сектору БЕЗ грубо порушуються ст..97 КПК України та Закон України „Про міліцію“ при розгляді заяв та повідомлень про злочини економічної направленості. За постановами Павлоградського міжрайонного прокурора притягнуто до дисциплінарної відповідальності в 2011 р. 6 співробітників СДСБЕЗ.Негайно потребує посилення роботи правоохоронних органів Павлоградського району у покращенні боротьби зі злочинністю в сфері економіки та управління, фіксування фактів хабарництва, протидія корупції.

Окрім того, належної уваги керівництва Павлоградського МВ ГУМВС України в Дніпропетровській області потребує діяльність дільничних інспекторів міліції щодо належного провадження дослідчих перевірок за заявами та повідомленнями про злочини, належної організації роботи з прийому громадян, сумісно з співробітниками СДСБЕЗ вжиття заходів щодо виявлення та попередження винних осіб до відповідальності.

З метою попередження корупційних злочинів та діянь серед державних службовців керівництвом райдержадміністрації ведеться цілеспрямована робота з метою забезпечення ефективності діючої процедури прийняття на державну службу та вдосконалення механізму контролю щодо заборони займання посад особами, які звільнені з державної служби за корупційні діяння або скоїли інші злочини.

З цією метою відділом організаційно-кадрової роботи райдержадміністрації створено банк даних про осіб району, які були засуджені за корупційні діяння або піддані за них адміністративному стягненню.

Відпрацьована практика формування складу державних службовців, основою якої є конкурсний відбір. Через газету “Рідний край” оголошується конкурс на заміщення вакантних посад та умови конкурсу. Створені і працюють відповідні конкурсні комісії, склад яких затверджено в установленому порядку. Добір та розстановка кадрів на посади державних службовців здійснюється на засадах неупередженості та, обов’язково, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169 „Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців“ (зі змінами), із складанням письмового іспиту.

При прийнятті на державну службу від претендентів обов’язково вимагається подання декларації про доходи, зобов’язання фінансового характеру та майновий стан державного службовця та особи, яка претендує на зайняття посади державного службовця щодо себе та членів своєї сім’ї.

Відповідно до ст.13 Закону „Про державну службу” в термін до 1 квітня щороку забезпечується подання всіма працюючими державними службовцями декларації про доходи, зобов’язання фінансового характеру та майновий стан державного службовця щодо себе та членів своєї сім’ї за формою, затвердженою згідно Закону України „Про засади запобігання і протидії корупції“.

Діяльність державних службовців регламентується посадовими інструкціями, які розроблені відповідно до Довідника типових професійно – кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, затвердженого Головним управлінням державної служби України і Міністерством праці та соціальної політики України.

Питання діяльності райдержадміністрації, в т.ч. стан виконання Законів України, обговорення проектів нормативно-правових актів, прийняті рішення колегії райдержадміністрації та розпорядження голови райдержадміністрації систематично висвітлюються через місцеві засоби масової інформації. Сектором взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи райдержадміністрації проводиться щоквартальний моніторинг притягнення державних службовців райдержадміністрації та її управлінь і відділів до відповідальності.

У приміщеннях райдержадміністрації: відділі освіти, відділі регіонального розвитку містобудування та архітектури, управлінні праці та соціального захисту населення, управлінні агропромислового розвитку розміщені стенди з інформацією про посадових осіб, яких можна повідомити про вчинення корупційних правопорушень; (- найменування установи, поштову адресу, номер телефону, адресу офіційного веб-сайту Павлоградського району;

— нормативно-правові акти з питань протидії корупції).

Такий комплексний підхід  до вирішення питань протидії корупції дає можливість отримати реальні результати від заходів, спрямованих на запобігання порушенням антикорупційного законодавства в управліннях, відділах апарату райдержадміністрації.

 

Головний спеціаліст сектору взаємодії

з правоохоронними органами,

оборонної та мобілізаційної роботи

райдержадміністрації                                            Т.М.ПОНОМАРЕНКО

 

  1. 4.     Про виконання делегованих повноважень виконкомом Троїцької сільської ради

 

До  складу Троїцької сільської ради  входять три населених пункти село Троїцьке, село Вербове  та село Левадки, всього 725  дворів,  населення  1545 чол., з них: інваліди  війни – 3 чол.,  багатодітні сім’ї – 14.

В своїй роботі виконавчий комітет сільської ради керується ст. 27-40 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Бюджетним Кодексом України», Конституцією України та іншими нормативними документами, які регламентують його діяльність.

Одним  із найважливіших аспектів роботи виконкому сільської ради є підготовка програм соціально-економічного та культурного розвитку села, подання їх на затвердження ради, організації їх виконання, подання раді звітів, аналіз роботи установ сільської ради, здійснюється контроль за виконанням  прийнятих заходів .

До повноважень виконкому в галузі бюджету, фінансів відноситься складання проекту місцевого бюджету та надання його на затвердження раді, а також забезпечення його виконання, щоквартальне подання звітів про хід і результати виконання бюджету, здійснення в установленому порядку фінансування видатків з місцевого бюджету.

Так доходна частина за 2011 рік:

—         за загальним фондом виконана на 92,9 % ( при плані  308506 грн. одержано          286560грн.)

—         за спеціальним фондом виконана бюджету —  109 % (при плані  156184  грн. одержано  170234  грн)

За 3 місяці 2012 року  доходна частина  сільського бюджету на  109 %( при плані           60925 грн. одержано —  66379   грн).

Слід зазначити, що виконкомом сільської ради проводилася і проводиться протягом вищезазначеного періоду робота по виконанню доходної частини бюджету та програми соціально-економічного і культурного розвитку сільської ради. На засіданні виконкому сільської ради в лютому 2012 року розглядалося питання про забезпечення доходної частини бюджету в 2012 році.   В результаті проведеної роботи з  фізичними особами, які підлягають декларуванню про майновий стан та доходи ( одноосібниками)  до бюджету сільської ради надійшло  4379  грн, загальна сума сплаченого податку  6450 грн .

На протязі звітного  періоду першочергово кошти направлялися на захищені статті бюджету. Затримки та невиплат по заробітній платі на протязі 2011 – 2012 рр. відсутні.

Сільська рада дотаційна, в бюджеті сільської ради  не повністю  враховані кошти на виплату зарплати та на незахищені видатки. Разом  з тим   вважаю  резерви  в наповнені  сільського бюджету є.  До цього часу орендна плата  земель водного фонду, які орендує ПП  „ Любчак” складає  10168,08 грн.  за144,70 газемлі та ПП. “Попіначенко” складає 2790,96 грн.  за 17,37га землі., а також надходять кошти від оренди земельних ділянок СФГ “Костенко” 5123,88 грн. за34,906 га, ТОВ “ЗДАК”891,60 грн  за 25,0000га та фізичними особами такими як Чуєнко В.М. 3103,68 грн за 69,3788га, Ковальова Н.І. 8327,16грн за 30,1054га, Семеняка Г.В. 1456,08 грн за 6,9558га,ТОВ «Агро КМР» під господарськими будівлями – 13235,88 грн за 15,3000га .

Не всі оформлені земельні ділянки під господарськими дворами, за ці земельні ділянки агроформуваннями не сплачується орендна плата.

В 2008 році були надані дозволи на земельні ділянки для рибогосподарських потреб СФГ «Ельдорадо» , випасу худоби –СФГ «Сокіл»,Кравченко Г.П, Куцак Я.В.,Крупський О.І.,Абрамова А.В. а також для ведення фермерського господарства – Половна О.Л. Семеняка Г.В.,Ковальов С.М.,Коновал,О.Л, але на теперішній час договори не оформлені і в бюджет сільської ради не надходять кошти  .Сільська рада працює над мобілізацією коштів в бюджет сільської ради.

 

Підрозділами виконавчого комітету є установи: Троїцький сільський будинок культури, Вербовський сільський клуб, бібліотека,   дитячий садок «Оленка»,  майно яких належить до комунальної власності територіальної громади.

Виконком сільської ради, керівники установ, працюють над зміцненням  матеріальної бази  установ соціально-культурного призначення.

Всі об’єкти соціально-культурного призначення, що відносяться до комунальної власності територіальної громади, забезпечені електроенергією, водою, опалення: централізоване, автономне на твердому паливі. В осінньо-зимовий період 2011 -2012 років установи працювали стабільно.

На території сільської ради діє Троїцька  загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, яка знаходиться на балансі районного відділу освіти.

В 2011 році після капітального ремонту гостинно відкрилися двері дитячого садочка «Оленка».  Було впроваджено два проекти ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду»  – «Енергозберігаючі заходи в дитсадку с. Троїцьке», в ході яких було повністю замінено всі вікна в будівлі, троє вхідних дверей, проведено заміну систем опалення, водопостачання та каналізації. Бюджет проектів склав 323,0 тис. грн.  За кошти батьків зроблено косметичний ремонт  приміщення ( в приймальні та коридорі поклеєно шпалери, пофарбовано двері та підлогу).

Від обласної ради малеча одержала в подарунок спортивний дитячий майданчик.

Дошкільний навчальний заклад відвідує 30 дошкільнят, група різновікова.

В  дитячому садку здійснюється фільтрація води згідно санітарних вимог, постійно ведеться контроль за якістю питної води.

Виконком сільської ради здійснює облік дітей дошкільного та шкільного віку.

Згідно ст. 32 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” виконком сільської ради прикладає багато зусиль по забезпеченню здобуття  неповнолітніми дошкільної та повної загально-середньої освіти, створенню необхідних умов для їх виховання.

При виконкомі створена опікунська рада, яка проводить роботу щодо запобігання бездоглядності неповнолітніх та роботу з неблагополучними сім’ями. На постійному контролі знаходяться:

багатодітні сім’ї – 13, в них дітей – 53 чол.

діти, позбавлені батьківського піклування -8 чол.

діти-інваліди – 5 чол.

Виконком працює у співпраці з сільським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

 

Медичне обслуговування населення здійснюють  лікарняна амбулаторія загальної практики сімейної медицини  с. Троїцьке , МП в селі Вербове та ФП в селі Левадки

Приміщення амбулаторії  капітально відремонтовано.

Амбулаторія повністю  укомплектована кадрами.

В селі Левадки працює фельдшерський пункт.

В селі Вербове в зв»язку з відсутністю фельдшера фельдшерський пункт переведено в медичний пункт, що створює дуже великі незручності для жителів села, яких більша половина пенсійного віку.

Тісно співпрацюють  установи сільської ради: дитячий садок, Троїцький сільський будинок культури,  Вербовський сільський клуб  бібліотека.

Книжковий фонд бібліотеки складає 10150  примірників,  всього користувачів бібліотеки —  505 чоловік.

Бібліотека  потребує поповнення  книжкового фонду  , особливо   літератури для учнів  і молоді.

В 2011 році бібліотека стала фіналістом ІІІ раунду конкурсу «Організація нових бібліотечних послуг з використанням вільного  доступу до Інтернету»

Виконком сільської ради приділяв особливу увагу роботі сільського будинку культури та Вербовського сільського клубу. Культурно-масові заходи в СБК  і СК проводяться на високому  рівні, відзначуються змістовними сценаріями.  Святкові заходи   проведяться до всіх державних свят. Великим концертним дійством  був  святковий захід  відзначення річниці  Троїцькому сільському хору, народним колективам «Горлиця» та «Краяни».  Значну  матеріальну допомогу в проведенні цих заходів  та в укріпленні матеріальної бази  закладу надали керівники всіх  агроформувань сільської ради .

За  кошти спонсорської допомоги НВФ «Компанія «Маїс» було  повністю замінено дах на будівлі Вербовського  сільського клубу. Вартість даної роботи становила  42,0 тис.грн.

За кошти фермерів придбано нові  сценічні костюми для народного колективу «Горлиця».

За кошти місцевого бюджету для Троїцького сільського будинку культури закуплено музичну апаратуру на суму   10,0  тис. грн..

Торгове обслуговування  населення сільської ради здійснюється  6 –ма магазинами різних форм власності. Магазини всіх форм підпорядкування відремонтовані, вчасно завозяться необхідні продукти, та інші товари першої необхідності. Питання роботи   закладів торгівлі розглядалося на засіданні виконкому сільської ради.

Послуги громадського транспорту надає ТОВ «Павлоградське АТП». Перевезення пасажирів здійснюється автобусом за напрямком „Павлоград -Троїцьке” згідно графіка

( кожний день по 6 рейсів), а також транзитними маршрутами: Павлоград-Васильнівка, Павлоград-Воскресенівка, Павлоград-Покровка.

Спільними зусиллями виконкомів Троїцької сільської ради, Великоолександрівської та Воскресенівської сільських рад Васильківського району відновлено маршрут Васильківка- Воскресенівка –Великоолександрівка-Троїцьке- Вербове-Роздори –Дніпропетровськ, який  обслуговує ПП. «Костенко В.І.».

Якість обслуговування  населення задовольняє повністю.

Виконком сільської ради в своїй діяльності звертає увагу на регулювання земельних відносин та охорону навколишнього середовища, зокрема домагається, щоб оплата за оренду земельних ділянок здійснювалася вчасно згідно визначених ставок,  постійно ведеться контроль за станом використання земельних ділянок, які надані для підприємницької діяльності та сільськогосподарського призначення..

На території  сільської ради працює 10 агроформувань, п’ять з яких орендують  земельні частки(паї):

ТОВ “ Агро КМР” ( директор Ковтун В.І.) –  на площі 2493,4760 га, та під господарськими дворами – 15,300га

СФГ “ Нива Замкового” ( Замковий В.І..) –17,034 газемлі, загальна площа землі-29,734га

СФГ “ Снятинське” ( Куцак Р.М.) –204,5317 газемлі, загальна площа землі-217,2317га

НВФГ “ Компанія Маїс”, ( Борисов В.М.) – 451,5911га.

ПП “ Ойл Агро Вік”  –  258,6247га

207 пайщиків обробляли землю одноосібно на площі977,7809 га.

На сьогоднішній день виготовлено 1068 державних актів на землю  в замін сертифікатів,  в стадії виготовлення – 37 акти з них дев’ять відумерла спадщина (знаходяться в проектній організації ).

Грошова оцінка земель Троїцької сільської ради проведена ,але на сьогоднішній день потребує поновлення. Внесено зміни до  Програми  розвитку земельних відносин та охорони земель у Троїцькій сільській раді на 2012-2018 роки.

Благоустрій села – одне з вагомих питань, яким опікується виконком сільської ради.

В  2011 році  відремонтовано центр села Троїцьке, заасфальтовано 20,3м2 на суму 20,0 тис. грн…

Всі вулиці сіл Троїцьке, Вербове і Левадки повністю освітлені. Оплата електроенергії здійснюється за кошти місцевого бюджету.

Кожен рік фермери закуповують вапно для побілки дерев та центрів сіл Троїцької сільської ради. На сьогоднішній день центри всіх трьох сіл упорядковані, побілено дерева на трасі Павлоград – Васильківка (3 км), автопавільйони.

Надзвичайно актуальним і проблемним питанням для сільської ради залишається газифікації  вулиці Чапаєва в с. Троїцьке (на яку повністю виготовлено проектно-кошторисну документацію) та села Вербове. Проект  на газифікацію виготовлено в 2009 році, але до цього часу  не реалізується.

В 2011 році  відбулося відкриття Свято-Троїцького Храму , в ремонті якого приймали  участь вець церковний приход Павлоградського району, всі фермери, підприємці, козаки та  всі жителі села Троїцьке.

Фермери закупили і встановили огорожу навколо Храму, на суму 38,0 тис. грн..

Біля Свято-Троїцького Храму   закладено нову алею пам»яті, в 2011 висаджено 30 дерев, в  2012 році висаджено 32 дерева.

Постійну увагу приділяє виконком  упорядкуванню цвинтарів. Вирубано чагарники та поросль на  кладовищах  на площі4 га, до робіт залучалися жителі сіл, засуджені  громадяни, які  за рішенням суду  були направлені  на громадські роботи .

 

Не обійдено увагою інвалідів, учасників бойових дій, вдів, ветеранів Великої Вітчизняної війни. Проводиться  обстеження їх матеріально-побутових умов, до  свят  надаються  продуктові набори  за рахунок агро формувань, розташованих на території сільської ради.

 

В 2011 році сільська рада була учасником Всеукраїнського конкурсу проектів та програм місцевого самоврядування, в якому вийшла переможцем з проектом «Розвиток спортивної бази – запорука збереження, зміцнення та відновлення здоров»я сільських дітей, молоді та інших вікових категорій на території Троїцької сільської ради.

 

Проблеми та невирішені питання:

  1.  Газифікація  вул.. Чапаєва в с. Троїцьке, села Вербове.
  2.  Ремонт доріг.

Для нашої сільської ради це важливі питання, які потрібно вирішувати спільно з керівництвом та службами району.

 

Троїцький сільський голова                                               О.О.Чуприна

 

  1. 5.     Про стан    виконавської   дисципліни та завдання щодо посилення контролю за виконанням актів та доручень Президента України, документів Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації

         Сучасна побудова Української держави орієнтується на нові принципи діяльності органів виконавчої влади, відповідно й нові підходи до завдань та функцій державних органів. Контроль є важливою ознакою змісту державного управління: забезпечує конкретність управління й здійснення його відповідно до прийнятих рішень. Ефективність здійснення контролю забезпечується, насамперед, чіткою та злагодженою роботою кожного управління, відділу та взаємодією всіх структурних підрозділів райдержадміністрації: кожен повинен виконувати свою роботу професійно та гідно, усвідомлюючи свою відповідальність за доручену справу.

Дотримання виконавської   дисципліни, організація виконання документів та здійснення контролю за ними є одним з пріоритетних завдань в районній державній адміністрації і носить системний, цілеспрямований характер та здійснюється відповідно до вимог указів Президента України від 19 лютого 2002 року № 155/2002 „Про порядок організації та здійснення контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України ” та від 26 липня 2005 року 1132/2005 „Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України”, а також, згідно з  нормативними документами райдержадміністрації, розробленими відповідно до чинного законодавства, а саме:

— Регламентом Павлоградської райдержадміністрації (затверджений розпорядженням голови райдержадміністрації від 23.11.07 № 843-р-07);

— Положенням про розпорядження голови Павлоградської райдержадміністрації (затверджене розпорядженням голови райдержадміністрації від 06.05.2010 № 359-р-10);

— Положенням про організацію  контролю за виконанням документів органів виконавчої влади вищого та обласного рівня ( затверджене розпорядженням голови райдержадміністрації від 12.12.2007 № 922-р-07).

Найефективнішою формою контролю за  виконанням директивних завдань Глави держави та Уряду є розгляд питань на засіданнях колегії райдержадміністрації.

Так, у І кварталі 2012 року на колегіальний розгляд  було винесено  та обговорено 14 питань. Із них, зокрема, виконання:

законів України „Про місцеві державні адміністрації“, „Про Державний бюджет України на 2011 рік“,  „Про місцеве самоврядування“, „Про звернення громадян“, „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування“, „Про охорону дитинства“, „Про основи соціального захисту бездомних громадян і безпритульних дітей“, „Про охорону культурної спадщини “, „Про дошкільну освіту“, „Про освіту“, „Про регулювання містобудівної діяльності“, „Про державну службу “, „Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України“  та „Про корупцію “;

указів Президента України з питань: забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та  органів місцевого самоврядування, пенсійного забезпечення, пріоритетного розвитку освіти, про стан    виконавської   дисципліни  та завдання щодо посилення контролю за виконанням актів та доручень Президента України, документів Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації,;

завдань Уряду  щодо підготовки до проведення весняно-польових робіт, реалізації завдань з питань пенсійного забезпечення, впровадження в навчально-виховний процес закладів освіти новітніх інформаційних технологій, щодо розміру орендної плати та нормативної оцінки земель, про підготовку до повені, паводків та льодоходу;

державних та регіональних програм:  щодо захисту житлових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, розвитку земельних відносин, освіти;

щоквартально розглядаються питання виконання бюджету та соціально-економічного розвитку району, стану виконавської дисципліни та завдання щодо посилення контролю за виконанням актів та доручень Президента України, документів Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації;

щомісячно розглядаються звіти сільських голів про виконання виконкомом сільських рад делегованих повноважень органів виконавчої влади.

За підсумками розгляду головою райдержадміністрації прийнято                        13  відповідних розпоряджень та 1 протокольне рішення. Розпорядження перебувають на контролі за визначеними термінами, а деякі завдання носять постійний характер у певній сфері діяльності та повторно розглядаються у визначеному календарному періоді.

У райдержадміністрації відпрацьована і діє система заходів здійснення щоденного контролю за виконанням документів, які надходять із Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, облдержадміністрації, інших обласних органів виконавчої влади.

Контрольні документи  поділяються в райдержадміністрації за видами та термінами виконання.

Оперативний контроль за вхідними документами, в яких встановлено завдання з одноразовим терміном виконання здійснюється за допомогою комп’ютерної програми „Облік ОДА”, яка встановлена у загальному відділі.

Завдяки встановленій у секторі контролю програмі „Облік-ОДА“ здійснюється контроль за виконанням документів з періодичним терміном, розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації.

З метою забезпечення належної роботи з контрольними документами, підвищення рівня виконавської дисципліни та посилення персональної відповідальності працівників апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації за своєчасне та якісне виконання документів у райдержадміністрації постійно здійснюються заходи щодо  організації виконання контрольних документів  в установлені терміни, підготовки відповідної інформації за запитом, зокрема:

до відома заступників голови райдержадміністрації та виконавців структурних підрозділів щотижня (по понеділкам) доводяться плани здійснення контролю за виконанням документів вищих органів та власних рішень;

щоденно проводиться моніторинг оперативного виконання вхідних  контрольних документів;

за результатами моніторингу надається щотижнева, щомісячна та щоквартальна інформація голові райдержадміністрації щодо виконання структурними підрозділами контрольних документів та рівня виконавської дисципліни.

На сьогоднішній день  робота щодо виконання контрольних документів в усіх структурних підрозділах райдержадміністрації організована належним  чином. Результати аналізу свідчать, що у І кварталі 2012 року до райдержадміністрації надійшло 1175 документів, у відповідному періоді 2011 року – 858. Контрольних документів зареєстровано у І кварталі 2012 року – 360, у відповідному періоді 2011 року – 293. Збільшилась як кількість вхідних документів, так і кількість вхідних контрольних документів, але слід також зазначити, що в кожному контрольному документі збільшився спектр завдань та встановлено кілька термінів періодичного інформування про хід виконання. Тому керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації слід негайно вжити заходів щодо унеможливлення поверхневого підходу до вирішення проблемних питань, визначених у контрольних документах.

Відсоток контрольних документів від загальної кількості вхідної кореспонденції  склав 30,6% (у відповідному періоді 2011 року – 34,1%). За видами кореспондентів 80,2% (289) контрольних документів у І кварталі 2012 року були надіслані облдержадміністрацією.

Всього за І квартал 2012 року відпрацьовано контрольних документів разом із документами періодичного контролю та власними рішеннями – 748.

Порушено термінів  виконання документів І кварталі 2012 року не було.

Проблемними моментами при виконанні документів на сьогоднішній день є те, що вони містять широкий спектр завдань, мають різні та стислі терміни виконання, потребують залучення до виконання інших районних організацій та органів місцевого самоврядування. Виконання кожного  пункту потребувало участі для  підготовки інформації як одного, так і кількох, різних за напрямком роботи, виконавців, звітування до різних структурних підрозділів облдержадміністрації.

Особливу увагу при здійсненні аналізу стану виконавської дисципліни у І кварталі 2012 року привертає динаміка фактичного навантаження структурних підрозділів райдержадміністрації. Найбільша кількість вхідних документів надійшла на виконання таким структурним підрозділам райдержадміністрації: управлінню економіки 374 (контрольних – 184), юридичному сектору 198 (контрольних – 28), відділу Держкомзему 167 (контрольних – 16) , фінансовому управлінню 110 (контрольних – 36), відділу з питань надзвичайних ситуацій 144 (контрольних – 90), відділу організаційно-кадрової роботи 96 (контрольних – 34), управлінню праці та соціального захисту населення  86 (контрольних – 48), державному адміністратору 170 (контрольних – 29).

Іншою категорією документів є документи з періодичним терміном виконання. У звітному періоді їх опрацьовано 388. З метою здійснення контролю за виконанням документів періодичного контролю, використовуючи електронну програму „Облік ОДА“, вони формуються у переліки за категорією терміну виконання. При одержанні нових документів ці переліки поповнюються, а при закінченні терміну виконання  документи закриваються і помічаються відповідною позначкою про закінчення терміну звітування. Але слід зазначити, що не всі документи з періодичним терміном виконання знаходяться на обліку у відділі контролю облдержадміністрації, тому виконавці повинні самостійно відстежувати чинність документу у відповідному структурному підрозділі облдержадміністрації. У більшості випадків до вхідних документів з довгостроковим терміном виконання відносяться розпорядження голови облдержадміністрації, якими погоджені щорічні або довгострокові програми розвитку у певній сфері діяльності, а також заходи щодо виконання таких програм.

Особливою категорією вхідних документів є розпорядження голови облдержадміністрації. Через них трансформується  виконання указів та доручень Президента України, постанов Кабінету Міністрів, директивних документів органів влади вищого рівня.

У І кварталі 2012 року до райдержадміністрації надійшло 57 розпоряджень голови  облдержадміністрації з них контрольних – 22, у відповідному періоді 2011 року 49 розпоряджень з них контрольних – 19.  Щомісячно ведеться моніторинг реагування райдержадміністрацією на розпорядження голови облдержадміністрації. Довідки, відповідно до вимог розпорядження голови облдержадміністрації від 3 березня 2010 року № Р-95/0/3-10, надаються до відділу контролю облдержадміністрації згідно з встановленими термінами.  Аналіз показує, що, в основному, всі відповідальні виконавці структурних підрозділів оперативно реагують на дану категорію документів, беруть на контроль виконання поставлених в них завдань та заходів.

Протягом І кварталу 2012 року в загальному реєстрі на контролі знаходилося 63 розпорядження голови облдержадміністрації, із них 41 із довгостроковим періодичним терміном виконання.

Структурні підрозділи, на які покладена координація роботи з відповідних галузевих завдань, здійснюють конкретні заходи щодо їх виконання. Сектором контролю щотижнево здійснюються перевірки виконання цієї категорії документів шляхом включення їх до планів контролю. За результатами аналізу встановлено, що в більшості структурних підрозділів ведеться їх облік, контроль здійснюється у відповідності з термінами, інформації та довідки з порушених питань своєчасно надаються за запитом. Нормативним актом місцевого рівня є розпорядження голови райдержадміністрації.

Правила підготовки розпоряджень та організація їх виконання регламентуються Положенням про розпорядження  голови Павлоградської райдержадміністрації, затвердженим розпорядженням голови райдержадміністрації від 6 травня 2010 року № 359-р-10.

За І квартал 2012 року видано 188  розпоряджень із основної діяльності, за відповідні періоди  2011 року –  196, 2010 року – 214. Згідно з аналізом тематики розпоряджень, така ситуація пояснюється зменшенням кількості  розпоряджень із земельних питань.

Сектором контролю постійно ведеться моніторинг контрольних розпоряджень голови райдержадміністрації. Протягом І кварталу 2012 року на контролі знаходилося 57 контрольних розпоряджень, 41 із них – минулих років, 16 – 2012 року. Інформації за підписом керівників структурних підрозділів райдержадміністрації про хід виконання розпоряджень голови райдержадміністрації надаються голові райдержадміністрації та заступникам голови райдержадміністрації, а після візування зберігаються у відповідних підшивках у секторі контролю.

Ніхто не заперечує того, що кожен структурний підрозділ виконує поставлені завдання, свою роботу, але її потрібно задокументувати та надавати голові райдержадміністрації.

Протягом звітного періоду втратило чинність, виконано та знято з контролю 6 контрольних розпоряджень. Перевірок у структурних підрозділах райдержадміністрації щодо організації контролю за виконанням контрольних документів та здійснення контролю за виконанням розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації у 2012 році не проводилось.

Підводячи підсумок короткого аналізу організації роботи з виконання контрольних документів,  хочеться звернути увагу структурних підрозділів на здійснення більш чіткого обліку всіх контрольних завдань за всіма категоріями документів, якісної та повноцінної підготовки інформацій. Застосовувати системність і плановість при виконанні довгострокових контрольних документів згідно з встановленими термінами.

 

Завідувач сектору контролю

райдержадміністрації                                                    Т.П.РОЗДОЛЬСЬКА

 

 

  1. 6.       Про стан реалізації програми запобігання надзвичайних ситуацій

та забезпечення пожежної безпеки об’єктів освіти Павлоградського району на 2011-2015 роки

Головною метою Програми запобігання надзвичайних ситуацій та забезпечення пожежної безпеки об’єктів освіти Павлоградського району на 2011-2015 роки є реалізація державної політики у сфері цивільного захисту та пожежної безпеки об’єктів відділу освіти району, належне забезпечення життєдіяльності громадян, захист їх життя, здоров’я та матеріального надбання від надзвичайних ситуацій, пожеж, аварій та стихійних лих.

На виконання заходів, передбачених Програмою, відділом освіти райдержадміністрації та Павлоградським районним управлінням ГУ МНС України в Дніпропетровській області  розроблено комплексний план основних заходів із безпечної життєдіяльності дітей на 2011-2012 навчальний рік. Згідно плану в усіх закладах освіти району двічі на рік проводяться тижні безпеки життєдіяльності згідно з такими тематичними напрямками:

основні правила поведінки:

—         на транспорті, автошляхах та залізниці;

—         під час літнього відпочинку на воді, біля водоймищ;

—         при зустрічі зі свійскими та дикими тваринами;

—         під час подорожі до лісу;

—         під час збирання грибів та лікарських рослин;

—         при виникненні пожежі;

—         при експлуатації побутових електроприладів;

—         під час грози, сильного вітру, шквалів;

—         при виявленні розливу ртуті;

—         при користуванні предметами побутової хімії;

—         при знаходженні маловідомих предметів.

В процесі навчальних занять та позакласної роботи систематично проводяться конкурси, вікторини з ОБЖ з метою виховання у дітей навичок правильного поводження в різних надзвичайних ситуаціях.

На батьківських зборах освітлюється тематика запобігання травмування та загибелі дітей в надзвичайних ситуаціях із залученням працівників пожежно-рятувальних підрозділів.

Організовано екскурсії, відвідування виставок пожежно-рятувальної служби в м.Дніпропетровськ, пожежно-рятувальних частин для проведення навчання правилам обережного поводження з вогнем та діям на випадок пожежі.

В закладах освіти району створені пожежні дружини та агітбригади юних пожежників. Щорічно агітбригади беруть участь в районних та обласних фестивалях юних пожежників.

Відповідно до виховного плану та з метою пропагування безпечної життєдіяльності протягом року проведено:

—  в Межиріцькій ЗШ І-ІІІ ступенів № 1 проведено єдину класну годину „Азбука безпеки”, акцію „День без куріння”. На батьківських зборах обговорені питання, пов’язані з попередженням надзвичайних ситуацій на дорогах;

— в Новоруській ЗШ І-ІІ ступенів проведені тренінги „Безпечне довкілля”, „Дорога до школи”, „Вивчи правила і знай та завжди їх пам’ятай!”;

—  у В’язівоцькій ЗШ І-ІІІ ступенів проведено конкурси малюнків, стінних газет на протипожежну тематику та на тему „Надзвичайні ситуації в нашому житті”, виставку літератури та публікацій про охорону праці, пожежну безпеку, безпеку дорожнього руху та запобігання надзвичайних ситуацій;

—  в Богданівській ЗШ І-ІІІ ступенів організовано конкурс малюнків „Бережень вогню”, бесіди з пожежної безпеки.

Аналогічні заходи проведені в усіх закладах освіти району.

З метою удосконалення та підвищення ефективності роботи, пов’язаної із забезпеченням пожежної та техногенної безпеки в закладах освіти, проведено навчання та атестація відповідальних працівників та керівного складу установ в Дніпропетровському інституті післядипломної педагогічної освіти, практичні заняття по профілактиці та попередженні надзвичайних ситуацій.

Проведено щорічну атестацію обслуговуючого персоналу газових котелень, відповідальних за газове господарство, відповідальних за електрогосподарство в навчально-курсовому комбінаті обласної ради з отриманням відповідних посвідчень.

Керівники закладів освіти пройшли пожежний мінімум в спеціалізованому підприємстві протипожежних робіт.

Ліцензованою лабораторією виконано замір опору контурів заземлення, ізоляції провідників, частково замінено електромережу в 8 школах, придбано нові, більш надійні в протипожежному напрямку електроприлади, обладнання системи захисту від пожеж.

Придбано  первинні    засоби   пожежогасіння – вогнегасники  в  кількості

40 штук на суму 6,5 тис.грн., проведено обробку дерев’яних конструкцій протипожежною сумішшю будівлі еколого-натуралістичного центру.

Всього в 2011-2012 навчальному році на протипожежні заходи витрачено близько 12 тис.грн. з місцевого бюджету, що на 3 тис.грн. більше в порівнянні з минулим навчальним роком.

Значну допомогу в вирішенні питань техногенної, пожежної безпеки надає відділ державного пожежного нагляду, з яким відділ освіти веде тісну співпрацю.

Основними завданнями Програми запобігання надзвичайних ситуацій та забезпечення пожежної безпеки об’єктів освіти району є розвиток єдиної системи запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і ліквідація їх наслідків, ефективне розв’язання завдань із забезпеченням протипожежного, техногенного захисту та оперативного реагування на ситуації, обставини.

 

Завідувач відділу освіти

райдержадміністрації                                                                 О.М. МУШТАТ

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Цунтральна, 98, каб.201, тел: (0563) 20-63-32

baner
baner
baner
baner