cnap
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner

 Співробітниками ГУ ДФС у Дніпропетровській області було вилучено з обороту контрафактної тютюнової продукції 263 тис. пачок. У Дніпропетровській області немає зареєстрованих виробників тютюнової продукції. Зареєстровані тільки 2 імпортери. З початку року від них поступило 98 млн. грн. акцизного податку. Працівниками фіскальної служби проведено 80 перевірок. Вилучено з обороту контрафактної тютюнової продукції 263 тис. пачок тютюнової продукції на загальну суму 11 млн. грн. Характерні порушення – це торгівля без ліцензій, реалізація тютюну неповнолітнім. За останнє порушення було анульовано 39 ліцензій.

Нагадаємо, що в березні 2015 року передбачається створення Єдиного державного реєстру обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, до якого будуть вноситися відомості про обладнання для підготовки або обробки тютюну, яке імпортується на митну територію України, зберігається та використовується на митній території України.

Оподаткування підакцизних товарів

У Дніпропетровській області платниками акцизного податку станом на 1 листопада 2014 року зареєстровано 23 суб’єкти господарювання, з яких виробники підакцизної продукції — 17 суб’єктів, серед яких виробники алкогольних напоїв — 6; тютюнових виробів — 1; пивних напоїв — 7; паливних матеріалів — 3. Ліцензії на право імпорту алкогольних напоїв і тютюнових виробів мають 7 суб’єктів господарювання, з яких 1 суб’єкт є виробником алкогольних напоїв.

За 10 місяців 2014 року від платників акцизного збору надійшло більше 327,4 млн. грн., зокрема від виробників — 298,8 млн.грн., імпортерів —          28,7 млн.грн. У структурі надходжень акцизного податку найбільшу питому вагу (99,5%) складають: надходження від реалізації алкогольних напоїв — 297,4 млн.грн.; від реалізації пива — 385,4 тыс.грн., від реалізації паливних матеріалів — 938,8 тыс.грн..

ГУ ДФС у Дніпропетровській області за 10 місяців 2014 виробниками і імпортерами алкогольних напоїв та тютюнових виробів реалізовано 60740 тис. шт марок акцизного податку.

 Дії платника ПДВ при перереєстрації

У разі зміни платником податку місцезнаходження (місця проживання) або його переведення на обслуговування до іншого контролюючого органу зняття такого платника з обліку в одному контролюючому органі і взяття на облік в іншому здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

У разі зміни даних про платника податку, які стосуються податкового номера та/або найменування (прізвища, імені та по батькові), та/або місцезнаходження (місця проживання) платника податку, а також встановлення розбіжностей чи помилок у записах реєстру платників податку платник податку подає заяву протягом 10 робочих днів, що настають за днем, коли змінилися дані про платника податку або виникли інші підстави для перереєстрації.

У разі зміни місцезнаходження суб’єктів господарювання — платників податків сплата визначених законодавством податків і зборів (обов’язкових платежів) після реєстрації здійснюється за місцем попередньої реєстрації до закінчення поточного бюджетного періоду.

Зазначена норма стосується платників податків — юридичних осіб та не поширюється на фізичних осіб – підприємців. У контролюючому органі за місцем попередньої реєстрації, де платник залишається як за неосновним місцем обліку після зміни місцезнаходження, платник податків сплачує всі податки та збори, які згідно із законодавством мають сплачуватись на території адміністративно-територіальної одиниці, що відповідає неосновному місцю обліку, щодо таких податків подає податкові декларації (розрахунки, звіти) та виконує інші обов’язки платника податків, а контролюючий орган стосовно платника податків здійснює адміністрування таких податків, зборів.

Таким чином, подання податкової звітності з ПДВ та сплата податку після переведення юридичної особи до іншого контролюючого органу у зв’язку із зміною місцезнаходження здійснюється за місцем попередньої реєстрації до закінчення поточного бюджетного періоду. Для фізичних осіб – підприємців сплата податку та подання звітності з ПДВ здійснюється за новим місцем проживання з дати взяття на облік контролюючим органом за новим місцем проживання.

Продаж власної сільськогосподарської продукції оподатковується

Доходи, що отримують громадяни від продажу власної сільськогосподарської продукції, яка вирощена, відгодована, виловлена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена та/або перероблена безпосередньо фізичною особою на цих земельних ділянках, розмір яких не перевищує 2 гектари, не декларуються і податок на доходи фізичних осіб не сплачується.

Якщо розмір земельних ділянок, перевищує 2 гектари, дохід від продажу сільськогосподарської продукції підлягає оподаткуванню на загальних підставах. При продажу сільськогосподарської продукції (крім продукції тваринництва) її власник має подати податковому агенту копію довідки про наявність у нього земельних ділянок, зазначених в абзацах другому та третьому цього підпункту. Оригінал довідки зберігається у власника сільськогосподарської продукції протягом строку позовної давності з дати закінчення дії такої довідки. Довідка видається сільською, селищною або міською радою за місцем податкової адреси (місцем проживання) платника податку протягом п’яти робочих днів з дня отримання відповідною радою письмової заяви про видачу такої довідки.

При продажу власної продукції тваринництва груп 1 — 5, 15, 16 та 41 УКТ ЗЕД, отримані від такого продажу доходи не є оподатковуваним доходом, якщо їх сума сукупно за рік не перевищує 100 розмірів мінімальної заробітної плати (У 2014році-1218грн.). Такі фізичні особи здійснюють продаж зазначеної продукції без отримання довідки про наявність земельних ділянок.

У разі коли сума отриманого доходу перевищує 121 800 грн., фізична особа зобов’язана надати органу державної податкової служби довідку про самостійне вирощування, розведення, відгодовування продукції тваринництва, що видається у довільній формі сільською, селищною або міською радою за місцем податкової адреси (місцем проживання) власника продукції тваринництва. Якщо довідкою підтверджено вирощування проданої продукції тваринництва безпосередньо платником податку, оподаткуванню підлягає дохід, що перевищує 121800 грн. Якщо таким платником податку не підтверджено самостійне вирощування, розведення, відгодовування продукції тваринництва, доходи від продажу якої він отримав, такі доходи підлягають оподаткуванню на загальних підставах.

Форму «Довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок» та Порядок її видачі (форма № 3ДФ) затверджено Наказом Міндоходів України від 17.01.2014 №32. Порядком передбачено, що ця довідка видається безоплатно, строком на 5 років. Її видає сільська, селищна або міська рада за місцем податкової адреси (місцем проживання) платника податку. Зазначений документ видається протягом 5 робочих днів з дня отримання відповідною радою письмової заяви про видачу Довідки.

 

Які документи необхідно зберігати підприємцям при використанні РРО

Суб’єкти господарювання, які використовують РРО для здійснення розрахункових операцій у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов’язані, зокрема:

— зберігати в господарській одиниці останню використану та поточну розрахункову книжку, що використовується на період виходу з ладу РРО, здійснення його ремонту або у разі тимчасового, але не більше 72 годин, відключення електроенергії;

— у кінці робочого дня (зміни) друкувати на РРО (за винятком автоматів з продажу товарів (послуг)) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах ОРО;

— забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті РРО, а у випадку використання розрахункової книжки — загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня;

— друкувати X-звіти, Z-звіти та інші документи, що передбачені документацією на РРО, відповідно до законодавства;

— зберігати на місці проведення розрахунків реєстраційне посвідчення та останню довідку про опломбування РРО або їх копії.

 

 

Про об’єкти оподаткування  повідомте вчасно

Повідомлення про об’єкти оподаткування чи об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків. У разі створення відокремленого підрозділу юридичної особи з місцезнаходженням за межами України повідомлення за формою № 20-ОПП подається юридичною особою протягом 10 робочих днів після створення, реєстрації такого підрозділу до контролюючого органу за основним місцем обліку юридичної особи.

Форма звітності №20-ОПП «Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність» затверджена наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588 «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів» в редакції наказу Міністерства фінансів України від 22.04.2014 № 462 «Про внесення змін до Порядку обліку платників податків і зборів».

Реєструйте податкову накладну правильно!

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує про правильну реєстрацію податкових накладних, розрахунків коригування до податкових накладних (ПН) у Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН). Зокрема, така реєстрація здійснюється не пізніше п’ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання. Внесення відомостей здійснюється в електронній формі протягом операційного дня з 0 до 23-ї години. Якщо п’ятнадцятий день, що настає за днем виписки податкових накладних, припадає на святковий чи вихідний день то терміни реєстрації ПН не переносяться. По закінченню цих 15 календарних днів платник податку втрачає можливість реєстрації в Єдиному реєстрі не тільки такої податкової накладної, а й будь-яких розрахунків коригування до неї.

Відсутність факту реєстрації платником податку – продавцем товарів/послуг ПН та порушення порядку її заповнення не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов’язку включення суми ПДВ, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов’язань за відповідний звітний період.

Також не надає права покупцю на внесення змін до податкового кредиту і розрахунок коригування до такої податкової накладної, але це не звільнятиме продавця від необхідності збільшення своїх податкових зобов’язань у разі перегляду цін за такою поставкою.

 

Схожі публікації:

baner

Сектор з інформаційної діяльності та зв"язків з громадскістю

м. Павлоград, вул. Цунтральна, 98, каб.201, тел: (0563) 20-63-32

baner
baner
baner
baner